Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Akksim halódik. <_< 11.6V-ot mértem benne, elég hamar elérte azt a töltöttségi szintet, amikor a szelénes töltő ampermérője 0-t jelzett. Felkapcsoltam egy fokozatot, 3A, majd az is lement 0-ra és utána a következő fokozatnál már 5A. Kapocsfeszültség 16,9V. Töltő levesz, 14,4-re beáll. :D Aztán egyes fokozaton is 16,9V-ot mutatott töltés közben. Nagyon jó. :D Amúgy alapjáraton 14,7V a kapocsfesz az akksin (KÉP), minden fogyasztót felkapcsolva viszont csak 13,7V (KÉP). :) Mondom minden. :D Kis gázzal már 14,4V. Amúgy a legminimálisabb általános terheléstől (helyzetjelző) beáll 14,4V-ra a fesz, addig 14,7V. A fesz. szabályzó még gyári benne vagy gyárira lett cserélve, mert a diótahíd egyszer meghalt azt tudom, de a fesz. szabályzó külön van tőle. Kép a töltőről. Látható is a feszültség, és az analóg műszeren az áramfelvétel.

és itt a saját gyártású csapágylehúzó (és a két csapágy a generátorból). :D Kép.

Vegyél ki egyet valami mozdonyból. :D Mit akarsz jó az a szerszám, célnak megfelel. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kockatükörről jut eszembe, Dáwid, mikor jársz erre? Rossz még az a gép amit mondtál, hogy javítani kéne? (amúgy fater pont nemrég mondta, hogy már egy ideje rossz náluk egy nagyobb értékű fénymásoló a cégnél, véletlenül nem fénymásolót kell szerelned? :) :D )

:D Kéne, kéne, csak valahogy még mindig nem esett útba :D Dobj egy telószámot PÜ-ben, aztán rádcsörgök ha mehetek már végre. Ha nem, akkor meg feladom postán, mert mostmár télleg "kicsit" elhúztam <_<

Link to comment
Megosztás:

Ezt értem, oké. A kérdésem nem az volt, hogy miért nem megy valaki 100nál gyorsabban, hanem hogy ezért miért megy fel a pályára? Miért fizetnek egyesek azért, hogy ugyanannyival menjen a pályán mint a főúton.

Láttam már pár trabit, wareszt, meg 1000 éves skodákat 80-al küzdeni a pályán. Ezt nem értem.

Pályára bármivel fel lehet menni, amely képes önerejéből 60km/h-t kicsikarni (pl. Zotya, Karcsi, Breki gépe :D ) ,

valamint:

Mert ha csak 100-al megyek, akkor is megteszek a pályán óránként 100Kilómétert, országúton viszont nem a sok település miatt. A pálya biztonságosabb, kényelmesebb és még akkor is gyorsabb ha nem is akarsz sietni. Elég sok autó fut az utakon amiknek nem 130-az utazója, gondolj csak az egyliteres 3 hengeres mi autónkra. De menjünk átt ezzel az egyébbe.

Itt a válasz. <_<

Link to comment
Megosztás:

Pályára bármivel fel lehet menni, amely képes önerejéből 60km/h-t kicsikarni (pl. Zotya, Karcsi, Breki gépe :) ) ,

valamint:

Itt a válasz. :D

<_< hogy jön ide az én gépem? Ha én pályázok akkor ritkán teperek 130 alatt. Amúgy 160 -at simán megy, annyit már mentem vele..... :D

Link to comment
Megosztás:

<_< hogy jön ide az én gépem? Ha én pályázok akkor ritkán teperek 130 alatt. Amúgy 160 -at simán megy, annyit már mentem vele..... :D

Ez az!

A pálya azért van, hogy haladás legyen. Borzasztóan sokat lendítene a közlekedésen, ha megengedett maximumot megközelítenék a sebességgel, nem pedig 40el karcolnának a 70es táblánál...mint tegnap a kedves rendőrök, akik elé kicsit hamar sikerült besorolnom... :D

Link to comment
Megosztás:

Nem, 60-at. :D

Ja, és nem b@szogatásként említettem az NZ-s gépeket, csak kellett a hsz-hez és hirtelen Ők jutottak eszembe (még mielőtt megköveznek... :D )

<_< hogy jön ide az én gépem? Ha én pályázok akkor ritkán teperek 130 alatt. Amúgy 160 -at simán megy, annyit már mentem vele..... :)

Éppen mondani akartam, hogy az NZ-snek szólításért fog kövezni, nem a listában szereplésért :D

Link to comment
Megosztás:

<_< hogy jön ide az én gépem? Ha én pályázok akkor ritkán teperek 130 alatt. Amúgy 160 -at simán megy, annyit már mentem vele..... :D

Háát különvonaton- nehogy felismerjék... :) (Markos-Nádas)

Amúgy a Corsád volt-van olyan motorral, azt látni mindig hamarabb az aláírásodban. :D

Link to comment
Megosztás:

Egyedül sík uton szélcsendben 140-volt a vége. :D Lehet hogy pörgött volna tovább is, de elfogyott az út. <_<

Swift I vagy Wagyonőr?

Swift I 4személy+tele csomagtartó 3henger 1liter, M1 Győr felé emelkedőn is ment 160-nal óra szerint. :D

Ma az enyémmel mentem országúton óra szerint 150-et,jött a kanyar. :D Meg beszorultam két kamion mögé 80-nal egy e36 325tds touring társaságában vagy 10km-en át (150LE)és a csákó sem merte megelőzni őket,csak amikor én megelőztem a kamionokat jött utánam,aztán persze megelőzött. Tehát ugyanannyira volt akadályozva a 3x annyi lovával,mint én.

A belső sávban tötymörgőket én is utálom! Hazafelé meg egy e36 320-at kerültem ki jobbról olyan 100körül.Ma ilyen tötyörésszünk bimmerrel nap volt? :)

Link to comment
Megosztás:

Swift I vagy Wagyonőr?

Swift I 4személy+tele csomagtartó 3henger 1liter, M1 Győr felé emelkedőn is ment 160-nal óra szerint. <_<

Ma az enyémmel mentem országúton óra szerint 150-et,jött a kanyar. :D Meg beszorultam két kamion mögé 80-nal egy e36 325tds touring társaságában vagy 10km-en át (150LE)és a csákó sem merte megelőzni őket,csak amikor én megelőztem a kamionokat jött utánam,aztán persze megelőzött. Tehát ugyanannyira volt akadályozva a 3x annyi lovával,mint én.

A belső sávban tötymörgőket én is utálom! Hazafelé meg egy e36 320-at kerültem ki jobbról olyan 100körül.Ma ilyen tötyörésszünk bimmerrel nap volt? :D

Óra szerint nekem is lehet 7-ezres az alapjáratom, csak egy benyásat kell rátenni :)

Persze hogy tögymörög. Neki van egy mutatója a km óra alján is :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.