Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv Cartársak!

Bár nem közérdekű a hír, de én szeretném ezen a fórumon is megosztani:

Tegnap tudtam meg, hogy hamarosan szereznem kell egy "Baby on Board" matricát az Opel kocsira :D :) :D

Szép napot mindenkinek!

Pebe

Gratula!

Másnak előbb a gyerek aztán a nagyobb autó hogy elférjenek, neked legalább az utóbbin se kell gondolkoznod! :D

Gratulálok!

A kórházban kaptok majd egy alapcsomagot abban lesz elvileg több is. :D

Van ilyen csomag? Ezt se tudtam, nahh ha oda jutok akkor kérem ami jár! <_< :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Cartársak!

Bár nem közérdekű a hír, de én szeretném ezen a fórumon is megosztani:

Tegnap tudtam meg, hogy hamarosan szereznem kell egy "Baby on Board" matricát az Opel kocsira :) :D :D

Szép napot mindenkinek!

Pebe

Gratula :D

és előre is részvétem háttámlák miatt :D (de ha kell első ülés, akkor szólj, van ócó :D )

Gratulálok!

A kórházban kaptok majd egy alapcsomagot abban lesz elvileg több is. :lol:

Extralista is van? <_<

Link to comment
Megosztás:

Az ilyentől mindig elkap a hányinger. :D <_<

A beteg az ez:

http://pics.coldline.hu/pics/176424-20110217-gMiu2A.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/176425-20110217-n42uJV.jpg

A készülék V14-es Toshiba motorral szerelt, környezetbarát papírfelnikkel, és alacsony gördülési ellenállású köpenyekkel ellátott, elektromos gépnemjármű. A belső tér még építés alatt :D :D

Azt a rohadt ráérős murvaélet. :D

Más:

generátorcsapágy off. gyaloglás rulez. :)

Link to comment
Megosztás:

A beteg az ez:

http://pics.coldline.hu/pics/176424-20110217-gMiu2A.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/176425-20110217-n42uJV.jpg

A készülék V14-es Toshiba motorral szerelt, környezetbarát papírfelnikkel, és alacsony gördülési ellenállású köpenyekkel ellátott, elektromos gépnemjármű. A belső tér még építés alatt :D <_<

Ilyeneket mi is csináltunk tanműhelyben. Forrasztási gyakorlat :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyen AC megszakítós az előző kocsinkban is volt, egyetlen hibája az volt, hogy műanyag kapcsolója volt :D

Mondom volt <_<

Persze akkor törött el amikor be volt izzítva a szerkezet :D

Aztán kitéptem belőle a drótokat és összekötöttem őket, végül itthon találtam másik kapcsolót, az meg mint kiderült szar volt.

Az azt produkálta, hogy néha működött, néha nem, de ha erősen elnyomtuk az egyik irányba működött.

Jó ám úgy vezetni, hogy egyik kezeddel tartasz egy kapcsolót, ami nyilván valahol a térded környékén van alul :D

Végül vettem egyet boltban (fémet), aztán nem volt vele több gond :P

Tegnap mentünk egy T3-as Transporterrel, amiben elég sokminden így működött :lol: Az ablakot csak akkor fújta a venti, ha 3-as és a 4-es állás között tarta, kicsit oldalra feszítve nyomta valaki, a világítás is olyan, hogy időnként lekapcsolt, és akkor menet közben ott ütögettem a világításkapcsolót hogy lássam hova is kéne bekanyarodni, és a gázpedál meg full manual volt. Lefelé nyomni kellett, fölfelé meg húzni :lol:

(viszont a lassan nagykorú, 650ezer+-t futott dízel, első forgatásra pöccen, és kegyeg... :) )

Azt a rohadt ráérős murvaélet. :D

Már van neki tank-rögzítése is. Egész nap itt ülök a telefon mellett, és semmi... :D :D Komolyan egész nap egy darab festékrendelésem volt, és még azt is csak holnapra kérték... Már minden itthoni, családi, barátnői, barátnői családi haveri sz.rt megcsináltam (imádom... mindenki hozzám hozza az összes sz.r nyomtatóját, telefonját, DVDlenemjátszóját, a múltkor még egy nem beszélő, de amúgy beszélősnek kéne levős macit is kaptam, hogy majd én megcsinálom... :D :lol: :) ) szóval már télleg a tököm ki van, inkább forrasztgatok. (sz.r nyomtató vezérlő IC-m meg van egy dobozzal, most majd jól felhasználom őket :) B) Nem tudom, LED-es lámpája legyen, vagy ne legyen? :D

Link to comment
Megosztás:

A beteg az ez:

http://pics.coldline.hu/pics/176424-20110217-gMiu2A.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/176425-20110217-n42uJV.jpg

A készülék V14-es Toshiba motorral szerelt, környezetbarát papírfelnikkel, és alacsony gördülési ellenállású köpenyekkel ellátott, elektromos gépnemjármű. A belső tér még építés alatt :D :D

Nincs nálatok munkaerő-felvétel mostanában? :)

Másodszor esik le az egyik magassugárzóm egy szám alatt a a kanapé karfájáról <_< (mondjuk alatta van a mély) :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyeneket mi is csináltunk tanműhelyben. Forrasztási gyakorlat :D

Az nekünk egy rendkívül nehéz feladat volt. 50 hosszúra levágni drótokat, aztán 5-re egymástól hálóba forrasztani. Aki közben nem gyújtotta fel az asztalt (volt aki a filc- alátéten forrasztott :D ) az nagy és komoly forrasztási szaktekintélynek számított... <_<

Link to comment
Megosztás:

Nincs nálatok munkaerő-felvétel mostanában? :D

Másodszor esik le az egyik magassugárzóm egy szám alatt a a kanapé karfájáról <_< (mondjuk alatta van a mély) :D

AZ a szánalmas hogy aki munkaerő, az is csak ezt csinálja... Csak ebből nemtom hogy lesz fizetés :D Eladó, ha érdekel valakit :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.