Dáwid Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Az ára húzós, de tetszik. <_< :D Nekem is, de a hűtőmaszk így színre fújva, olyan mintha csak nem vették volna le fényezéshez :) Szerintem jobban nézne ki feketén :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nekem is, de a hűtőmaszk így színre fújva, olyan mintha csak nem vették volna le fényezéshez :D Szerintem jobban nézne ki feketén <_< Ha megveszed állom a maszk fényezést. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Ha megveszed állom a maszk fényezést. <_< Ennyi pénzzel tudnék mást is kezdeni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Nekem is, de a hűtőmaszk így színre fújva, olyan mintha csak nem vették volna le fényezéshez :D Szerintem jobban nézne ki feketén <_< Szerintem is túlzásba vitték a színre fújást :D Feketén jobban nézne ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 tegnap este nem volt kedvem igazoltatáshoz, má láttam fordulnak utánam kisucákba hazaslisszoltam (500m) erre délbe itt álltak a sarkon amikor meg kijöttem elmentek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 tegnap este nem volt kedvem igazoltatáshoz, má láttam fordulnak utánam kisucákba hazaslisszoltam (500m) erre délbe itt álltak a sarkon amikor meg kijöttem elmentek <_< Ma meg nekik nem volt. Vagy megjegyezték a rendszámot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Srácok! Ma délután megadta magát a kompresszorom....Meg lehetne csinálni, de inkább eladom róla a sallangokat (tartályt...stb) és inkább veszek egy újat. Címek kellenének ahol tudok venni, rendesen számlával, garival...... Nem 24, meg 50literes pelenka kompresszorra gondolok. Főleg Veszprém megye, de Győr és Székesfehérvár is szóba jöhet! S.O.S Segítsetek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Most kaptam meg.Egyben van az óra. :) A hátulján ki volt ugorva az 1-es jelű csatlakozó,visszapattintottam,de jobban lötyög,mint a többi. Hátvégén kiderül,hogy mi nem működik benne. Tudja valaki mi lehet az 1-es csatlakozó esetleg? Örülök,hogy megkaptad a motyót,de azért közel sem akkor amikorra megigérték.De legalább egyben :D Nemtom mi lehet az 1-es csati nekem teljesen nem így néz ki <_< :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Ma meg nekik nem volt. Vagy megjegyezték a rendszámot. sztem má amugy is tudják <_< mindig basztatnak itt a kerületben Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris51 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Szevasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy az első ajtóba szeretnék venni hangszórót és hogy tudja e valaki, hogy mekkora a maximum beépítési mélyésg ? Opel Astra F '96 Caravan Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Szevasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy az első ajtóba szeretnék venni hangszórót és hogy tudja e valaki, hogy mekkora a maximum beépítési mélyésg ? Opel Astra F '96 Caravan Ez engem is érdekelne <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Szevasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy az első ajtóba szeretnék venni hangszórót és hogy tudja e valaki, hogy mekkora a maximum beépítési mélyésg ? Opel Astra F '96 Caravan Ez engem is érdekelne <_< :D Kiemelőkeret mindenképpen kell hozzá. Egy olyan kerettel amivel még befér az ajtókárpit alá, 53 mély 16-os nekem belement. Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Hello! Tudja valaki használni a TIS 2000 programot? Érdemes vele foglalkozni, vagy az kifejezetten szervizek számára készült? Valójában arra gondoltam, hátha tartalmaz olyan részt, amiben esetleg részletes leírások, méretek, stb találhatók. Használta már valaki? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Egye fene :D Majd linkeld be, ha kész lesz a cikk <_< Kérésed teljesítem. :D Insignia teszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Kiemelőkeret mindenképpen kell hozzá. Egy olyan kerettel amivel még befér az ajtókárpit alá, 53 mély 16-os nekem belement. 58 Kis faragással. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Kérésed teljesítem. :D Insignia teszt Soha nem vennék francia/olasz autót. <_< Ha nem most,akkor pár év múlva derül ki,hogy mit kellett megfizetni az Insignián. Egyedül a 607-es pug tetszett eddig,2.2Hdi volt, 2002-es,szerintem a fullos felszereltséggel.Egy a6-ot,E-klassét simán utolért dinamikában,kényelemben,megbizhatóságról nem tudok nyilatkozni. Olyan jól szólt benne a JBL hifi,hogy annyira szép hangzást azóta sem hallottam soha. A korabeli audi concert sehol nincs ahhoz képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 58 Kis faragással. :D Azt mondtam 53 nekem belement. 58 nekem nem ment bele. (mert nem azt raktam bele <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Soha nem vennék francia/olasz autót. <_< Ha nem most,akkor pár év múlva derül ki,hogy mit kellett megfizetni az Insignián. Egyedül a 607-es pug tetszett eddig,2.2Hdi volt, 2002-es,szerintem a fullos felszereltséggel.Egy a6-ot,E-klassét simán utolért dinamikában,kényelemben,megbizhatóságról nem tudok nyilatkozni. Olyan jól szólt benne a JBL hifi,hogy annyira szép hangzást azóta sem hallottam soha. A korabeli audi concert sehol nincs ahhoz képest. AZ Insignia eszméletlen drága, mondhatnám indokolatlanul, és a Laguna van olyan jó autó, mint az Opel. Hozzáteszem az Insigniához van jópár olyan extra, ami a Lagunába nem is rendelhető, de ez abszolút nem baj, mert viszonylag felesleges dolgokról van szó. A JBL a franciákban tényleg nagyon szépen szól, volt már szerencsém több prémium hifihez, az volt az egyik legjobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 AZ Insignia eszméletlen drága, mondhatnám indokolatlanul, és a Laguna van olyan jó autó, mint az Opel. Hozzáteszem az Insigniához van jópár olyan extra, ami a Lagunába nem is rendelhető, de ez abszolút nem baj, mert viszonylag felesleges dolgokról van szó. A JBL a franciákban tényleg nagyon szépen szól, volt már szerencsém több prémium hifihez, az volt az egyik legjobb. Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik? Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem) Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :D Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben. Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett. A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik? Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem) Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :) Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben. Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett. A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. :D Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik? Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem) Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :D Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben. Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett. A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. <_< Miért nem hihető, hogy hasonló minőség mellett felhalmozódik ekkora különbség? Egyszerűen ez ilyen, hogy van, aki tud jutányosabb áron kínálni valamit. De mondtam is, hogy az Opel feleslegesen van túlextrázva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :D :D Tényleg, a miénk is kiakad valahol 2020-nál nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Miért nem hihető, hogy hasonló minőség mellett felhalmozódik ekkora különbség? Egyszerűen ez ilyen, hogy van, aki tud jutányosabb áron kínálni valamit. De mondtam is, hogy az Opel feleslegesen van túlextrázva. Egyébként azt vegyük észre, hogy az autógyárak a fejlesztésre költenek többet, nem a gyártásra. Az alkatrészeket a beszállítók tolják oda nekik, akik ráadásul kényszerítve vannak, hogy mind olcsóbban tegyék ezt. Minőségben meg ilyen szempontból már nem sok különbség van az európai márkák között. Ugyanaz a világban szétszórt beszállítói hálózat gyártja le a francia, német, olasz stb kocsik alkatrészeit. Egymás mellett készülnek például a Lada és a Bugatti Veyron alkatrészek. Csodák nincsenek. <_< Az autó pedig annyiba kerül amennyiért megveszik, ez már marketing, meg termék pozícionálás, márkanév stb kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :) :D Minél több az elektronika annál szarabb egy autó. A w211 mercikben az SBC fékrendszer teljesen elektromos,ha nincs delej akkor nincs fék! :D Asszem már belátták,hogy ez így kicsit durva és visszatértek a főfékhenger->munkahenger pumpáláshoz. Én azt várom,hogy végetér az autók szétextrázása,mert a fogyasztó is talán előbb utóbb csak rájön,hogy b*szhatja a rengeteg extráját a leállósáv szalagkorlátján túl várva az assistance-ot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Egyébként azt vegyük észre, hogy az autógyárak a fejlesztésre költenek többet, nem a gyártásra. Az alkatrészeket a beszállítók tolják oda nekik, akik ráadásul kényszerítve vannak, hogy mind olcsóbban tegyék ezt. Minőségben meg ilyen szempontból már nem sok különbség van az európai márkák között. Ugyanaz a világban szétszórt beszállítói hálózat gyártja le a francia, német, olasz stb kocsik alkatrészeit. Egymás mellett készülnek például a Lada és a Bugatti Veyron alkatrészek. Csodák nincsenek. <_< Az autó pedig annyiba kerül amennyiért megveszik, ez már marketing, meg termék pozícionálás, márkanév stb kérdése. Nekem egy A5 kéne Renault jellel, így jóval olcsóbb lenne. :D De az új CLS is jó lenne oroszlánnal az elején-hátulján ha sokkal olcsóbb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts