Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Srácok!

Ma délután megadta magát a kompresszorom....Meg lehetne csinálni, de inkább eladom róla a sallangokat (tartályt...stb) és inkább veszek egy újat. Címek kellenének ahol tudok venni, rendesen számlával, garival...... Nem 24, meg 50literes pelenka kompresszorra gondolok. Főleg Veszprém megye, de Győr és Székesfehérvár is szóba jöhet!

S.O.S Segítsetek!

Link to comment
Megosztás:

Most kaptam meg.Egyben van az óra. :)

A hátulján ki volt ugorva az 1-es jelű csatlakozó,visszapattintottam,de jobban lötyög,mint a többi.

Hátvégén kiderül,hogy mi nem működik benne.

%7Boption%7D

Tudja valaki mi lehet az 1-es csatlakozó esetleg?

Örülök,hogy megkaptad a motyót,de azért közel sem akkor amikorra megigérték.De legalább egyben :D Nemtom mi lehet az 1-es csati nekem teljesen nem így néz ki <_< :D :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy az első ajtóba szeretnék venni hangszórót és hogy tudja e valaki, hogy mekkora a maximum beépítési mélyésg ?

Opel Astra F '96 Caravan

Ez engem is érdekelne <_< :D

Kiemelőkeret mindenképpen kell hozzá. Egy olyan kerettel amivel még befér az ajtókárpit alá, 53 mély 16-os nekem belement.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Tudja valaki használni a TIS 2000 programot? Érdemes vele foglalkozni, vagy az kifejezetten szervizek számára készült?

Valójában arra gondoltam, hátha tartalmaz olyan részt, amiben esetleg részletes leírások, méretek, stb találhatók.

Használta már valaki?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Kérésed teljesítem. :D

Insignia teszt

Soha nem vennék francia/olasz autót. <_<

Ha nem most,akkor pár év múlva derül ki,hogy mit kellett megfizetni az Insignián.

Egyedül a 607-es pug tetszett eddig,2.2Hdi volt, 2002-es,szerintem a fullos felszereltséggel.Egy a6-ot,E-klassét simán utolért dinamikában,kényelemben,megbizhatóságról nem tudok nyilatkozni. Olyan jól szólt benne a JBL hifi,hogy annyira szép hangzást azóta sem hallottam soha. A korabeli audi concert sehol nincs ahhoz képest.

Link to comment
Megosztás:

Soha nem vennék francia/olasz autót. <_<

Ha nem most,akkor pár év múlva derül ki,hogy mit kellett megfizetni az Insignián.

Egyedül a 607-es pug tetszett eddig,2.2Hdi volt, 2002-es,szerintem a fullos felszereltséggel.Egy a6-ot,E-klassét simán utolért dinamikában,kényelemben,megbizhatóságról nem tudok nyilatkozni. Olyan jól szólt benne a JBL hifi,hogy annyira szép hangzást azóta sem hallottam soha. A korabeli audi concert sehol nincs ahhoz képest.

AZ Insignia eszméletlen drága, mondhatnám indokolatlanul, és a Laguna van olyan jó autó, mint az Opel. Hozzáteszem az Insigniához van jópár olyan extra, ami a Lagunába nem is rendelhető, de ez abszolút nem baj, mert viszonylag felesleges dolgokról van szó.

A JBL a franciákban tényleg nagyon szépen szól, volt már szerencsém több prémium hifihez, az volt az egyik legjobb.

Link to comment
Megosztás:

AZ Insignia eszméletlen drága, mondhatnám indokolatlanul, és a Laguna van olyan jó autó, mint az Opel. Hozzáteszem az Insigniához van jópár olyan extra, ami a Lagunába nem is rendelhető, de ez abszolút nem baj, mert viszonylag felesleges dolgokról van szó.

A JBL a franciákban tényleg nagyon szépen szól, volt már szerencsém több prémium hifihez, az volt az egyik legjobb.

Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik?

Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem)

Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :D

Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben.

Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett.

A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. <_<

Link to comment
Megosztás:

Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik?

Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem)

Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :)

Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben.

Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett.

A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. :D

Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :D :D

Link to comment
Megosztás:

Miért is lehet egy azonos kategóriájú autó 20%-al olcsóbb,mint a másik?

Azért,mert az Opel pénzéhesebb és több pénzt kér ugyanazért? (Nem hiszem)

Szerintem nagyrészt a beszállítóktól érkező alkatrészeken tudnak spórolni a franciák,tehát amit nem hajlandóak beszerelni egy Insigniába arra azt mondja a Renault,hogy hozzátok csak jó lesz az... :D De nem tudom,csak sejtem,hogy valahogy így lehet ez. :D

Szerintem kell néhány év és vagy 100.000km,hogy kiderüljön mennyire sikerült az adott konstrukció.Mert könnyen ott lehet hagyni az árkülönbözetet a szervizben.

Bildben láttam a most leváltott passat 100ekm-es tartós tesztjét. pd befecskendezőt vagy kétszer cseréltek,DSG váltó meg fagyban nem mindig akart tolatni...LOL. A pd-elem csere nem hozott eredményt és rájöttek a márkaszervizben,hogy egy hőjeladó okozta a galibát. Az autót traillerezni is kellett.

A passatot a tartósteszt végén darabokra szedték és kiderült,hogy a hengerfejen nem egy repedés van,de a VW szerint ezek működés közben eltömődnek. <_<

Miért nem hihető, hogy hasonló minőség mellett felhalmozódik ekkora különbség? Egyszerűen ez ilyen, hogy van, aki tud jutányosabb áron kínálni valamit. De mondtam is, hogy az Opel feleslegesen van túlextrázva.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :D :D

Tényleg, a miénk is kiakad valahol 2020-nál nem?

Link to comment
Megosztás:

Miért nem hihető, hogy hasonló minőség mellett felhalmozódik ekkora különbség? Egyszerűen ez ilyen, hogy van, aki tud jutányosabb áron kínálni valamit. De mondtam is, hogy az Opel feleslegesen van túlextrázva.

Egyébként azt vegyük észre, hogy az autógyárak a fejlesztésre költenek többet, nem a gyártásra. Az alkatrészeket a beszállítók tolják oda nekik, akik ráadásul kényszerítve vannak, hogy mind olcsóbban tegyék ezt. Minőségben meg ilyen szempontból már nem sok különbség van az európai márkák között. Ugyanaz a világban szétszórt beszállítói hálózat gyártja le a francia, német, olasz stb kocsik alkatrészeit. Egymás mellett készülnek például a Lada és a Bugatti Veyron alkatrészek. Csodák nincsenek. <_<

Az autó pedig annyiba kerül amennyiért megveszik, ez már marketing, meg termék pozícionálás, márkanév stb kérdése.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg túl sokat gondolkozol <_< 2011 van. Mindent annyiért árulnak, amennyiért el lehet adni. Ha megveszik ennyiért is, akkor hülye lesz olcsóbban adni. Ha meg olcsóbban adja, azt úgyis behozzák a 30, és 60 ezer km után. Egy-egy hibát kiemelni nagyon szeretnek, de bele lehet nyugodni, egy Insigniára is biztos lehet majd költeni. Régen nem arról szól már az autógyártás hogy 10 év múlva mi lesz vele. Szerintem 15 évvel későbbi dátumot már el sem fogad az órája egyik új autónak se :) :D

Minél több az elektronika annál szarabb egy autó.

A w211 mercikben az SBC fékrendszer teljesen elektromos,ha nincs delej akkor nincs fék! :D

Asszem már belátták,hogy ez így kicsit durva és visszatértek a főfékhenger->munkahenger pumpáláshoz.

Én azt várom,hogy végetér az autók szétextrázása,mert a fogyasztó is talán előbb utóbb csak rájön,hogy b*szhatja a rengeteg extráját a leállósáv szalagkorlátján túl várva az assistance-ot. :D

Link to comment
Megosztás:

Egyébként azt vegyük észre, hogy az autógyárak a fejlesztésre költenek többet, nem a gyártásra. Az alkatrészeket a beszállítók tolják oda nekik, akik ráadásul kényszerítve vannak, hogy mind olcsóbban tegyék ezt. Minőségben meg ilyen szempontból már nem sok különbség van az európai márkák között. Ugyanaz a világban szétszórt beszállítói hálózat gyártja le a francia, német, olasz stb kocsik alkatrészeit. Egymás mellett készülnek például a Lada és a Bugatti Veyron alkatrészek. Csodák nincsenek. <_<

Az autó pedig annyiba kerül amennyiért megveszik, ez már marketing, meg termék pozícionálás, márkanév stb kérdése.

Nekem egy A5 kéne Renault jellel, így jóval olcsóbb lenne. :D

De az új CLS is jó lenne oroszlánnal az elején-hátulján ha sokkal olcsóbb!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.