spzoli Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés. 15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is. A 130lovas fóka nem tudja lenyomni a gsit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés. 15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is. Azóta volt némi változás. A sportosság meg nem csak odáig tart, hogy tűzfalba nyomott pedállal a másodperceket számolja az ember, egy 15 évvel fiatalabb nyomatékcsomag ellen :lol: És ha nem állandóan a bizonyítási vágy hajtja az embert, el lehet vele járni úgy is hogy nem eszi le az ember haját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés. 15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is. Nyilván egyre magasabbak a követelmények, régebben a C16SE Corsa volt a csúcs, most meg már abba is turbós motorokat raknak. Szegénnyel hogy elbántak. :lol: Egy modern dízel dinamikáját nem tudja egy kis szívóbenzines tartani. Kövesd 80 e km-en át, és amikor leáll előzd le mosolyogva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Nyilván egyre magasabbak a követelmények, régebben a C16SE Corsa volt a csúcs, most meg már abba is turbós motorokat raknak. Szegénnyel hogy elbántak. :lol: Egy modern dízel dinamikáját nem tudja egy kis szívóbenzines tartani. Kövesd 80 e km-en át, és amikor leáll előzd le mosolyogva B) Száradjon le a keze az ilyennek... :D Mintha az autó tehetne valamiről :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Száradjon le a keze az ilyennek... :lol: Mintha az autó tehetne valamiről :D Biztos nő volt. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Biztos nő volt. :D Én is erre gondoltam, ezért nem azt írtam hogy a farka száradjon le B) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Egyetértek. Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :D Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt. ... Mindig tetszettek ezek az összehasonlítások. :lol: Ahhoz kétség nem fér, hogy egy diesel motornak jobb hatásfoka van mint egy benzinesnek, de azért én megnézném a tdci-t t(urbo) nélkül, vagy a gsi-t LET-tel. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 A 130lovas fóka nem tudja lenyomni a gsit. :lol: A 125lovas cerkóf is megteszi helyette. Pedig egykorúak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Mindig tetszettek ezek az összehasonlítások. :lol: Ahhoz kétség nem fér, hogy egy diesel motornak jobb hatásfoka van mint egy benzinesnek, de azért én megnézném a tdci-t t(urbo) nélkül, vagy a gsi-t LET-tel. :D Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze? Semmivel. A facé' izgulsz így az összehasonlításokra? :lol: A Japó biztos raccsinbenzint tankolt, azért repül úgy a kitekert lambdás astra ellen, aztán kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocci Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 a tetőn belül a kárpit egy foltban behullámosodott azzal mit tudok kezdeni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 De meg is kell ám csiszolni a led fejét. Nekem a sima csiszolt fejűvel sokkal szebb volt , mint most a gyárialg fúrt fejűvel. Csak a gyári helyeken van led, a kék zónák még nincsenek megoldva. Ezt a csiszolást tényleg nekem mondtad? :D Azóta volt némi változás. A sportosság meg nem csak odáig tart, hogy tűzfalba nyomott pedállal a másodperceket számolja az ember, egy 15 évvel fiatalabb nyomatékcsomag ellen :lol: És ha nem állandóan a bizonyítási vágy hajtja az embert, el lehet vele járni úgy is hogy nem eszi le az ember haját. régen a 150 ló valahogy másabb volt, mint manapság B) Egy mai 150lovas gépet, meg egy Gsi-t összeraknának, lenne olyan példa, hogy a GSI nevetve elmenne. Manapság egy 150lovas géphez tartozik annyi biztonságtechnikai cucc, hogy nem kicsit nehezebb, mint a gsi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 A 125lovas cerkóf is megteszi helyette. Pedig egykorúak. :lol: Azét itt nem egy kategóriáról beszélünk, meg a honda mennyi lehet kgben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Azét itt nem egy kategóriáról beszélünk, meg a honda mennyi lehet kgben? Meg egy jútúb videó alapján abszolút hiteles következtetéseket lehet levonni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Meg egy jútúb videó alapján abszolút hiteles következtetéseket lehet levonni :lol: Szerintem gyári állapotban is elmegy mellette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Azét itt nem egy kategóriáról beszélünk, meg a honda mennyi lehet kgben? A crx 1050 és 1100kg felszereltségtől függően. A GSi meg tudtommal 1100 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Egyetértek. Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :lol: Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt. ... Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze? Ahogy Novy is írta, más a kategória. Az egyforma dolgokat lehetne összehasonlítani, már ha van értelme. (ha tdci akkor lehet, valamelyik 20xx-es Opelt, talán OPC és társai) Gondolom itt az F Astra topicban nem a Honda vti-ről vagy Nissan Skyline-ról kellene beszélgetni, de még ez sem lenne gond. Tudom, hogy a mai dumával jól hangzik amit kiemeltem, de a megfogalmazásod nagyon egyoldalú, pedig a két gép nem azonos korosztály, kategória stb. Azért érzed a kontrasztot nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 NE :lol: Fuss :D Menekülj B) :D :D Pdig muszáj leszek belefogni...szeretném én csinálni :P ha valamit akarok, akkor azt nem igazán szeretem másra bizni, ha kilátást látok arra h énis meg tudom csinálni, és nem teljesen reménytelen a dolog...max majd ha nem sikerül :D lehet addig összetörök pár órát, de mit számit :) ha felidegesit inkább megiszok majd 2sört azt otthagyom, hátha magától készenlessz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Dáwid! Megkaptad a PÜ-met? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Pdig muszáj leszek belefogni...szeretném én csinálni :D ha valamit akarok, akkor azt nem igazán szeretem másra bizni, ha kilátást látok arra h énis meg tudom csinálni, és nem teljesen reménytelen a dolog...max majd ha nem sikerül :lol: lehet addig összetörök pár órát, de mit számit :D ha felidegesit inkább megiszok majd 2sört azt otthagyom, hátha magától készenlessz B) Én találtam egyet, pont jo arra hogy kísérletezgessek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 A 125lovas cerkóf is megteszi helyette. Pedig egykorúak. :lol: Azért értem én hogy nem értesz hozzá, de legalább ha linkelsz valamit, akkor értelmezd a kiírást. A vti 160ló, a gsi meg 125. Gondolom 1.8, most akkor hogya######ombanenyomnále? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Én találtam egyet, pont jo arra hogy kísérletezgessek. Én még nemis kerestem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Szép vitát indítottam a GSI vs 4 karika sztorival :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 sztem a gsi szar mert egy ferrari leelőzi Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Azért értem én hogy nem értesz hozzá, de legalább ha linkelsz valamit, akkor értelmezd a kiírást. A vti 160ló, a gsi meg 125. Gondolom 1.8, most akkor hogya######ombanenyomnále? :lol: Gondolta a f***om hogy van 1.8 gsi.Akkor már igazán gyárthattak volna gsi néven 1.6xe-t,de takarékosabb versenyzőknek az 1.4xe-t is el lehetett volna adni. :D Vti-ből van 125lovas is,franciául nem tudok.Azt hittem elírták a c20xe-t 160lóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts