Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés.

15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is.

A 130lovas fóka nem tudja lenyomni a gsit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés.

15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is.

Azóta volt némi változás. A sportosság meg nem csak odáig tart, hogy tűzfalba nyomott pedállal a másodperceket számolja az ember, egy 15 évvel fiatalabb nyomatékcsomag ellen :lol: És ha nem állandóan a bizonyítási vágy hajtja az embert, el lehet vele járni úgy is hogy nem eszi le az ember haját.

Link to comment
Megosztás:

Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés.

15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is.

Nyilván egyre magasabbak a követelmények, régebben a C16SE Corsa volt a csúcs, most meg már abba is turbós motorokat raknak.

Szegénnyel hogy elbántak. :lol:

Egy modern dízel dinamikáját nem tudja egy kis szívóbenzines tartani. Kövesd 80 e km-en át, és amikor leáll előzd le mosolyogva :D

Link to comment
Megosztás:

Nyilván egyre magasabbak a követelmények, régebben a C16SE Corsa volt a csúcs, most meg már abba is turbós motorokat raknak.

Szegénnyel hogy elbántak. :lol:

Egy modern dízel dinamikáját nem tudja egy kis szívóbenzines tartani. Kövesd 80 e km-en át, és amikor leáll előzd le mosolyogva B)

Száradjon le a keze az ilyennek... :D Mintha az autó tehetne valamiről :D

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek.

Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :D Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt.

...

Mindig tetszettek ezek az összehasonlítások. :lol:

Ahhoz kétség nem fér, hogy egy diesel motornak jobb hatásfoka van mint egy benzinesnek, de azért én megnézném a tdci-t t(urbo) nélkül, vagy a gsi-t LET-tel. B)

Link to comment
Megosztás:

Mindig tetszettek ezek az összehasonlítások. :lol:

Ahhoz kétség nem fér, hogy egy diesel motornak jobb hatásfoka van mint egy benzinesnek, de azért én megnézném a tdci-t t(urbo) nélkül, vagy a gsi-t LET-tel. :D

Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze?

Link to comment
Megosztás:

Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze?

Semmivel. A facé' izgulsz így az összehasonlításokra? :lol: A Japó biztos raccsinbenzint tankolt, azért repül úgy a kitekert lambdás astra ellen, aztán kész.

Link to comment
Megosztás:

De meg is kell ám csiszolni a led fejét. Nekem a sima csiszolt fejűvel sokkal szebb volt , mint most a gyárialg fúrt fejűvel. Csak a gyári helyeken van led, a kék zónák még nincsenek megoldva.

Ezt a csiszolást tényleg nekem mondtad? :D

Azóta volt némi változás. A sportosság meg nem csak odáig tart, hogy tűzfalba nyomott pedállal a másodperceket számolja az ember, egy 15 évvel fiatalabb nyomatékcsomag ellen :lol: És ha nem állandóan a bizonyítási vágy hajtja az embert, el lehet vele járni úgy is hogy nem eszi le az ember haját.

régen a 150 ló valahogy másabb volt, mint manapság B) Egy mai 150lovas gépet, meg egy Gsi-t összeraknának, lenne olyan példa, hogy a GSI nevetve elmenne. Manapság egy 150lovas géphez tartozik annyi biztonságtechnikai cucc, hogy nem kicsit nehezebb, mint a gsi :D

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek.

Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :lol: Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt.

...

Mivel a forgalom egy jelentős részét ilyen nagynyomású diesel autók alkotják így 2011-ben (mindegyik turbós) akkor mivel hasonlítsuk össze?

Ahogy Novy is írta, más a kategória. Az egyforma dolgokat lehetne összehasonlítani, már ha van értelme. (ha tdci akkor lehet, valamelyik 20xx-es Opelt, talán OPC és társai)

Gondolom itt az F Astra topicban nem a Honda vti-ről vagy Nissan Skyline-ról kellene beszélgetni, de még ez sem lenne gond.

Tudom, hogy a mai dumával jól hangzik amit kiemeltem, de a megfogalmazásod nagyon egyoldalú, pedig a két gép nem azonos korosztály, kategória stb.

Azért érzed a kontrasztot nem? :D

Link to comment
Megosztás:

NE :lol:

Fuss :D

Menekülj B) :D :D

Pdig muszáj leszek belefogni...szeretném én csinálni :P ha valamit akarok, akkor azt nem igazán szeretem másra bizni, ha kilátást látok arra h énis meg tudom csinálni, és nem teljesen reménytelen a dolog...max majd ha nem sikerül :D lehet addig összetörök pár órát, de mit számit :) ha felidegesit inkább megiszok majd 2sört azt otthagyom, hátha magától készenlessz :D

Link to comment
Megosztás:

Pdig muszáj leszek belefogni...szeretném én csinálni :D ha valamit akarok, akkor azt nem igazán szeretem másra bizni, ha kilátást látok arra h énis meg tudom csinálni, és nem teljesen reménytelen a dolog...max majd ha nem sikerül :lol: lehet addig összetörök pár órát, de mit számit :D ha felidegesit inkább megiszok majd 2sört azt otthagyom, hátha magától készenlessz B)

Én találtam egyet, pont jo arra hogy kísérletezgessek.

Link to comment
Megosztás:

Azért értem én hogy nem értesz hozzá, de legalább ha linkelsz valamit, akkor értelmezd a kiírást. A vti 160ló, a gsi meg 125. Gondolom 1.8, most akkor hogya######ombanenyomnále? :lol:

Gondolta a f***om hogy van 1.8 gsi.Akkor már igazán gyárthattak volna gsi néven 1.6xe-t,de takarékosabb versenyzőknek az 1.4xe-t is el lehetett volna adni. :D

Vti-ből van 125lovas is,franciául nem tudok.Azt hittem elírták a c20xe-t 160lóra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.