Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem meg gyári helyen vannak és jó lett. Csak jó magasságban kell lennie a fénypontnak. :lol:

A próbák alatt úgy volt a legjobb, hogy hozzáért a plexihez.

Elküldve
Nekem meg gyári helyen vannak és jó lett. Csak jó magasságban kell lennie a fénypontnak. :lol:

Ha egyszínűvel megelégednék elég lenne..... :D

Elküldve
Nekem majd színváltós lesz a következő projekt. :lol: :D

A fényerőszabályzó helyére kellene három szabályzó, ami 0-255 között RGB skálán váltaná a színt B)

Elküldve
A fényerőszabályzó helyére kellene három szabályzó, ami 0-255 között RGB skálán váltaná a színt :D

de neki automatikusan fog váltani :lol:

Elküldve

huu most egy kicsit elgondolkoztam h bele merjek-e fogni énis a müszerfal ledezésbe :lol: kelle nekem a sok kin vele :D pedig tavasszal akartam kezdeni B)

Elküldve
huu most egy kicsit elgondolkoztam h bele merjek-e fogni énis a müszerfal ledezésbe :lol: kelle nekem a sok kin vele :D pedig tavasszal akartam kezdeni B)

Én 2éve csinálom :D

Elküldve
Én 2éve csinálom :D

Nh addig biztos nem kinlodanék vele...az a baj hogy ha nagyon felidegesit, félek h kihajitom az ablakon B) akkormeg már olcsóbb lenne megcsináltatni valakivel aki biztos h ért is hozzá...eddig még csak olvastam róla, majd tavasszal meglátom h sikerül...de most még egy darabig várnom kell...elöbb elkell adnom mostmár a másik kocsit...:lol:

Elküldve

Nekem a következő már interaktív lesz. Megkérdezem tőle hogy mennyivel megyek, és ő megmondja. Semmi műszer, majd dumál ha akar valamit :lol:

Elküldve

Ha már így km órázunk megint, megosztanék egy tapasztalatot.

Nekem HRR be át van festve ugye a km óra körüli műanyag, és ahhoz le kell pattintgatni a plexit előle. Már 4et megcsináltam így, és van különbség köztük.

Elsőt úgy tudtam csak szétszedni, hogy vágni olvasztani pattintani kellett :S

Második két helyen berepedt, de csak annyira, hogy nem látszik a takaró műanyagtol.

Harmadik simán szétjött.

Negyedik meg eltört, földhözbasztam, leesett az a rész,ahol eltört. (nem voltam ideges hol már.)

Meg kaptam egyet Dávidtol, azon meg olyan gyönyörűen látszik, hogy épp hogy csak össze volt ragasztva. Enyémeken úgy össze voltak nyomva, hogy szétszedés után egybefüggő trancsírozás látszott, Dávidén meg szépen látszanak mindenhol a vonalkák.

Elküldve
Nh addig biztos nem kinlodanék vele...az a baj hogy ha nagyon felidegesit, félek h kihajitom az ablakon :D akkormeg már olcsóbb lenne megcsináltatni valakivel aki biztos h ért is hozzá...eddig még csak olvastam róla, majd tavasszal meglátom h sikerül...de most még egy darabig várnom kell...elöbb elkell adnom mostmár a másik kocsit...:lol:

Egy éve találtam egy fordulatszámmérőset, akkor szétszedtem, nézegettem próbálgattam hogy lehetne, és aztán elpakoltam, ma vettem elő újra B)

Elküldve
Egy éve találtam egy fordulatszámmérőset, akkor szétszedtem, nézegettem próbálgattam hogy lehetne, és aztán elpakoltam, ma vettem elő újra :D

Nah meg igen...vennem kéne elöbb egy fordulatszámmérös órát is :lol:

Elküldve
Ha már így km órázunk megint, megosztanék egy tapasztalatot.

Nekem HRR be át van festve ugye a km óra körüli műanyag, és ahhoz le kell pattintgatni a plexit előle. Már 4et megcsináltam így, és van különbség köztük.

Elsőt úgy tudtam csak szétszedni, hogy vágni olvasztani pattintani kellett :S

Második két helyen berepedt, de csak annyira, hogy nem látszik a takaró műanyagtol.

Harmadik simán szétjött.

Negyedik meg eltört, földhözbasztam, leesett az a rész,ahol eltört. (nem voltam ideges hol már.)

Meg kaptam egyet Dávidtol, azon meg olyan gyönyörűen látszik, hogy épp hogy csak össze volt ragasztva. Enyémeken úgy össze voltak nyomva, hogy szétszedés után egybefüggő trancsírozás látszott, Dávidén meg szépen látszanak mindenhol a vonalkák.

Én szedtem szét eddig kettőt, és mind a kettőn, gyönyörűen lejött, kis pattintgatással. Illetve az egyiket (tán azt adtam neked) egy pici repedés lett a szélén, mert meg ugrott a csavarhúzó, de az én voltam. A fordulatszámosomat nézegettem, és úgy láttam hogy ennek nem állnék neki :lol: Nem tudom hogy miért, de van szétszedhetetlen változat is :D

Elküldve
Én szedtem szét eddig kettőt, és mind a kettőn, gyönyörűen lejött, kis pattintgatással. Illetve az egyiket (tán azt adtam neked) egy pici repedés lett a szélén, mert meg ugrott a csavarhúzó, de az én voltam. A fordulatszámosomat nézegettem, és úgy láttam hogy ennek nem állnék neki :lol: Nem tudom hogy miért, de van szétszedhetetlen változat is :D

Majd csinálok képet a tiédről, meg az enyémekről, hogy milyen különbség van.

Elküldve
5mmes gömb fejű led.

De meg is kell ám csiszolni a led fejét. Nekem a sima csiszolt fejűvel sokkal szebb volt , mint most a gyárialg fúrt fejűvel. Csak a gyári helyeken van led, a kék zónák még nincsenek megoldva.

Elküldve
huu most egy kicsit elgondolkoztam h bele merjek-e fogni énis a müszerfal ledezésbe :D kelle nekem a sok kin vele :D pedig tavasszal akartam kezdeni :)

NE :lol:

Fuss :D

Menekülj B) :D :D

Tudnátok segíteni, hogy milyen égőket vegyek?

Szombat este kiégett az egyik féklámpaizzóm, és kínkeserves kutakodással találtam itthon egy darab tartalékot.

Na ebből elég, elmegyek vásárolni, de milyeneket vegyek?

Ahogy elnéztem hátul ugyan olyan kell mindenhova, kivéve a ködlámpa/helyzetjelző kombó (mellesleg a ködlámpám se ég).

Tehát beviszem ami kiégett, és azt mondom, ilyenből kérek 10-et, akkor még el is adok belőle, annyi lesz :P

Előre az indexekbe a foglalat ugyan ilyen, ugyan úgy 21 Wattos kell, csak sárga búrás?

Nem szeretnék készletet venni, mert meglátásom szerint felesleges dolgok is vannak benne, és drágább is.

köszönöm a válaszokat.

Üdv

Gábor

Elküldve
Jó... ez igaz... de azért illik tisztában lenni azzal hogy mire képes a seggünk alatt a gép...és hogy mi ellen lehet kiállni versenyezni B) Persze így is érhet meglepetés bárkit... :D

Egyetértek.

Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :D Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt.

szrként még 79ló volt, változtatások nélkül. :D tehát az egy jó erőben levő motor.

Az enyém is megvan vagy 55 is maxig tolt előgyújtással,versenybenyával! :D

Elvinném "teljesímény" mérésre szerintem még évek múlva is az 12sz-t mérető gyereken röhögnének,kajánul,telepofával. :lol:

Elküldve
Egyetértek.

Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. :D Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt.

Az enyém is megvan vagy 55 is maxig tolt előgyújtással,versenybenyával! :D

Elvinném "teljesímény" mérésre szerintem még évek múlva is az 12sz-t mérető gyereken röhögnének,kajánul,telepofával. :D

Húú, olyant vezettem elég sokat.

Rosszal húztál ujjat, elég szépen tudja szedni a lábait :lol:

1700 alatt semmi, aztán csak kapaszkodsz a kormányba B)

Elküldve
Egyetértek.

Azt sem értem miért gondoljátok,hogy az xe gsi 150lova nagy királyság.125lóval próbáltam főútról lekanyarodva, kigyorsításból magam mögött tartani egy cigis matricás-céges 1.8tdci fókát,de végig sem tudtam forgatni a kettest már letolt. B) Pedig csak 115 ló,viszont a sok száz Nm-hez közöm nem volt.

:D

Talán mert jó? Nem azé' van, hogy 3000-es túúrós audit alázzon vele az ember. Ilyen alapon nem kéne autót gyártani csak 75 LE alatt, meg 300 felett :lol:

Elküldve
Talán mert jó? Nem azé' van, hogy 3000-es túúrós audit alázzon vele az ember. Ilyen alapon nem kéne autót gyártani csak 75 LE alatt, meg 300 felett :lol:

Arra akartam rávilágítani,hogy egy újabb nagynyomású dízel közönséges családi autó "alázásához is kevés.

15évvel ezelőtt elég volt 150ló a sportossághoz,manapság nagyjából csak fóbiák,swiftek,kisautók ijesztgetésére elég.Miközben megeszi a fejedet is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.