daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Az is jó, én mentem olyannal, nem volt feltűnő, hogy 15 lóval több, csak emelkedőn nem kellett visszakapcsolgatni. Szerintem C14NZ (60ló) semmiképpen C14SE-t (82) esetleg, inkább C16NZ-t (75) vagy C16SE-t (100). 96-tól nem léteztek már ezek a motorok. :D Legalábbis ezekkel a motorkódokkal, de a 8 szelepes hengerenkéntik biztosan nem, mert felváltotta őket a 16 szelep. :lol:
Peti85 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Ohoho Gsi nem kell:D Egy életérzés, tudom. De valahogy a benzint is fizetni kell:S Hát, olyan 450környékén szeretnénk venni. A 60 lovas mennyire lomha? Nem versenyzésre kell, de annyi van benne, hogy megugorjon, ha előzni akarok? Vagy pályán tudja tartani a 120-130as utazót úgy, hogy nem gyilkolom a motort? Már Én is megbántam... egyedül vagy max 2 fővel jó... igaz előzgettem én 5.ben is ... csak ne jöjjön szembe senki :D Amúgy lehet vele előzni... csak tudni kell azt hogy ez csak 60 Le...nem erőmű, tehát meggondolandó a dolog... 4 személlyel simán... de inkább a 120at szereti szerintem... Szerk.: 90 - 100 Le alatt nem veszek többet kocsit... azokkal már simán lehet normálisan közlekedni Megugrik, csak nem érzed, viszont a szembejövő addig is érkezik. Biztosan nem vennék c14nz-t... Ez így igaz B) 150et is hiphopp megszokod. :D Jót nagyon könnyű megszokni :lol:
spzoli Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 azér a 75lóval már gond nélkül el lehet kocsikázni de nem egy GT :lol: azzal legalább nem hagy ott a kukás sx4... Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :D Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. B) Egy darabig azért szokni kell, hogy ha nyomod neki, akkor 5.be se kell nagyon kotorászni a kesztyűtartóba, mert nem éred el :D Nem mind1 honnan megy az az 5. :D de amúgy 5be pont nincs ez a jelenség. Bár nem ültem még a saját anyósülésemen utasként. :D
beligrom Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :lol: Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. :D látod egy gsivel csak a segged látta volna B)
mrbis Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Nagyon. Mondjuk nekem caravanom van a bódé is nehezebb, ha egyedül megyek még csak-csak de ha 5-en ülünk benne + csomagok, az előzést felejtsd el, hacsak nincs 1 kilométer nyilt szakasz. 1.6-alatt szerintem ne vegyél. Jól mondja Zotya. Nekem x14nz van 5 ajtósba és szintén nem kell előzni vele, ha teli van az autó. :lol:
Novy Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Volt már olyan, hogy a kis fiestát nehezen sikerült utólérni, de ha nincs tapadás, akkor nincs tapadás. :D Tegnap előtt arcoskodott egy megane. Egyest elváltottam hamar, mert kapart, kettőbe természetesen kapart, jött a 3. és ott is kapartunk. Ő meg szúrta a szarjának, de kialakult a respect, így hát legközelebb már nem erősködött. B) Nem mind1 honnan megy az az 5. :D de amúgy 5be pont nincs ez a jelenség. Bár nem ültem még a saját anyósülésemen utasként. :D próbáld ki, meglepő tud lenni a saját kocsid onnan nézve :lol: Én bmws haverom kocsijába ültem, egy alap 730as... a szállítós előtti tipus, de az minden sebességben olyan volt, pedig hosszú váltója van, de az sincs több száz ló.
Peti85 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 látod egy gsivel csak a segged látta volna :lol: GSI se minden... egy kölök arcoskodott vele a lámpánál... mellette csaj vezette a 4 karikás 3.0TDI -t hát... gyerek cseppet lemaradt :D
megadave Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 látod egy gsivel csak a segged látta volna B) Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D Legalábbis szerintem. :lol:
Novy Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D Legalábbis szerintem. :lol: Szerintem ez így van mindegyik 16vnél nem?
spzoli Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Én eddig egyszer vezettem XE-s GSi-t, és az volt az érzésem, hogy alacsony fordulatszámon rohadtul nem megy. Valahol 3000nél emberelte meg magát, és onnantól aztán brutál módon megindult. De alul kb olyan mint egy 1.6-os... :D Legalábbis szerintem. :lol: Jóreggelttizenhatszelep. B) Forgatni kell. Am meg sehol sem olyan mint az 1.6, esetleg úgy, hogy ha csak a kis pillangó nyit... :D
beligrom Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 GSI se minden... egy kölök arcoskodott vele a lámpánál... mellette csaj vezette a 4 karikás 3.0TDI -t hát... gyerek cseppet lemaradt B) az itt már kicsit más a kategória különbség... am meg ennyi errővel mutkor a korza megy lágymányosin belső sávba, mögötte merci, amögött én. merci tolja tolja a korza visszavált nyom egy kövéret és sutty már kanyarodik is a szerémire. a mercibe meg bőgött a dizel meg kormolt, de köze nem volt hozzá, nekem meg aztán végképp :D távolról figyeltem :D :lol:
Peti85 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 az itt már kicsit más a kategória különbség... am meg ennyi errővel mutkor a korza megy lágymányosin belső sávba, mögötte merci, amögött én. merci tolja tolja a korza visszavált nyom egy kövéret és sutty már kanyarodik is a szerémire. a mercibe meg bőgött a dizel meg kormolt, de köze nem volt hozzá, nekem meg aztán végképp B) távolról figyeltem :D :lol: Jó... ez igaz... de azért illik tisztában lenni azzal hogy mire képes a seggünk alatt a gép...és hogy mi ellen lehet kiállni versenyezni :D Persze így is érhet meglepetés bárkit... :D
megadave Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Jóreggelttizenhatszelep. :D Forgatni kell. Am meg sehol sem olyan mint az 1.6, esetleg úgy, hogy ha csak a kis pillangó nyit... B) Jóvanmá! :D Viszont ha nem forgatod, akkor lehet hosszútávon kihozni a 6-os fogyasztást... valamit valamiért. :lol:
Tiu Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Pár éve felváltva mentem a C14SE és X16SZR motorkódú autókkal. Szerintem a kettő ugyanazt tudja, majdnem mindenben. Az a pár LE illetve Nm ide vagy oda, nem érezhető. Ugyanolyan távon (Kaposvár-Budapest), és stílussal 2-3 decivel fogyasztott többet az 1.6-os, de az caravan volt, az 1,4 meg sedan. (nem egy mérés alapján) Környezetvédelmi matrica szempontból az X16SZR mindenképpen jobb, és abból azért varázsolható SE is, ami azért 101 ló. :lol:
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 látod egy gsivel csak a segged látta volna :lol: Mert mi különbség van a GSi és az övé között? :D
Novy Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Mert mi különbség van a GSi és az övé között? :D pár kilócska, meg a légellenállás :lol:
mrbis Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Tudja valaki, hogy lehet visszapörgetni az össz km számlálót? kicseréltem a kocsiban és elég sok km t mutat. :lol: Ha lenne valakinek leírása azt megköszönném. VDO ha jól emlékszem w1111
spzoli Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Pár éve felváltva mentem a C14SE és X16SZR motorkódú autókkal. Szerintem a kettő ugyanazt tudja, majdnem mindenben. Az a pár LE illetve Nm ide vagy oda, nem érezhető. Ugyanolyan távon (Kaposvár-Budapest), és stílussal 2-3 decivel fogyasztott többet az 1.6-os, de az caravan volt, az 1,4 meg sedan. (nem egy mérés alapján) Környezetvédelmi matrica szempontból az X16SZR mindenképpen jobb, és abból azért varázsolható SE is, ami azért 101 ló. :D szr-ből nem egyszerű teljes értékű se-t varázsolni. :lol: dugót is kellene cserélni. Mert mi különbség van a GSi és az övé között? :D Az enyém sztem van vagy 1300kg B)
megadave Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 http://racing-bazar.hu/alkatresz/klima-fut...ari_digit_klima (legalább lehet kapni :lol: ) Dáwid! Köszi a linket!!! :D :D B) :D
beligrom Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Mert mi különbség van a GSi és az övé között? :lol: pár ló meg kiló :D *jav: jah és 3 betű B)
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Tudja valaki, hogy lehet visszapörgetni az össz km számlálót? kicseréltem a kocsiban és elég sok km t mutat. :lol: Ha lenne valakinek leírása azt megköszönném. VDO ha jól emlékszem w1111 GyIK. szr-ből nem egyszerű teljes értékű se-t varázsolni. :D dugót is kellene cserélni. Az enyém sztem van vagy 1300kg B) Jó és mennyi egy gyári GSi Caravan? :D pár ló meg kiló :D *jav: jah és 3 betű :D Mert milyen motor van az övében szerinted? :)
Novy Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 szr-ből nem egyszerű teljes értékű se-t varázsolni. :lol: dugót is kellene cserélni. Erről már beszélgettünk... ha az SZR azért erősebb, mert másabb a dugattyúja, mint az SZ nek, akkor az SZRből épített Se is lehet erősebb nem?
beligrom Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Mert milyen motor van az övében szerinted? :D jóvan én lemaradtam, csak most mondja B) de ő akkorse számít, mer neki csodaautója van :lol:
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Erről már beszélgettünk... ha az SZR azért erősebb, mert másabb a dugattyúja, mint az SZ nek, akkor az SZRből épített Se is lehet erősebb nem? Nem. SE dugó van az SZ-ben, de az SZR-ben NZ dugó van. Ergo nem lesz annyi. Na meg a lendkerék is más SZR-ben, mint SE-ben.
spzoli Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Erről már beszélgettünk... ha az SZR azért erősebb, mert másabb a dugattyúja, mint az SZ nek, akkor az SZRből épített Se is lehet erősebb nem? Akinek eladtam a leömlőmet, ő utána ment padra méretni. szrből csinálta, a leömlőtől sokkal jobb lett, de a mérésre 99.9le jött ki. :lol:
Recommended Posts