Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Nekem is van, mégsem gyári. Nekem nincs, mégsem gyári :D Nekem megy gyári, és nincs. Gyárilag nincs. Meg utólag se. Kell nekem a plusz elektronika...? :lol: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 megelőzött :D am ike mögött van két sáv egyik lámpa után eltünik én meg már oda álltam mer a másikba már nem fértem, legelől meg egy ilyen kukásmatricás tele parkolási sérüléses sx4 állt, aztán ő is tudta mikor vált a lámpa aztán nézett oldalra, amikor meg már mögé akartam besorolni akkor lassitott :D GSIT AKAROK :lol: :D B) Én meg egy matt-fekete Fronterát, bacott nagy krómozott gallytörővel, meg kamion-kürttel :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 megelőzött :D am ike mögött van két sáv egyik lámpa után eltünik én meg már oda álltam mer a másikba már nem fértem, legelől meg egy ilyen kukásmatricás tele parkolási sérüléses sx4 állt, aztán ő is tudta mikor vált a lámpa aztán nézett oldalra, amikor meg már mögé akartam besorolni akkor lassitott :D GSIT AKAROK :D B) :D Én egyszer egy Ignistől kaptam ki, meg egy új Swifttől is. :lol: Hát ez van, kicsi a ménes :D 75 lóval csak a közúti tápláléklánc alsó részén lehet keménykedni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Én meg egy matt-fekete Fronterát, bacott nagy krómozott gallytörővel, meg kamion-kürttel B) :D Én meg fater régi BMW-jét amit azok árulják,akik elvitték anno 2000-ben! Ő az! CTT-133 :lol: De az első lökös nagyobb volt és színrefújt, meg automata volt és nem tudom mennyire vágták haza 10év alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Én egyszer egy Ignistől kaptam ki, meg egy új Swifttől is. :lol: Hát ez van, kicsi a ménes :D 75 lóval csak a közúti tápláléklánc alsó részén lehet keménykedni... B) há jah ha a leggagyibb sx4 volt azis 114 ló :S pedig az én autóm sokkal szebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Én meg fater régi BMW-jét amit azok árulják,akik elvitték anno 2000-ben! Ő az! CTT-133 :lol: De az első lökös nagyobb volt és színrefújt, meg automata volt és nem tudom mennyire vágták haza 10év alatt. Most fájdítsam a szívedet azzal hogy megemlítem a fényképen szereplő, megkímélt használatra utaló, aszfalton felejtett keréknyomokat? B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Most fájdítsam a szívedet azzal hogy megemlítem a fényképen szereplő, megkímélt használatra utaló, aszfalton felejtett keréknyomokat? :D B) Ó b+ tényleg. Én csak a faterjukra emlékszem az normális arcnak tűnt. De ezek ritka nagy retardok! :lol: Szegény bömbi qurvára nem ezt érdemelte! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Én meg egy matt-fekete Fronterát, bacott nagy krómozott gallytörővel, meg kamion-kürttel B) :D Én is! Ma majdnem sikerült biciklist elbacnom egy zebrán. Busz takarásából jött ki, vagy 30-al. Az volt a mákja, hogy én se mentem 30-nál gyorsabban, mert egy 10 méterrel előbbi zebránál megálltam a gyalogosnak (meg szerencsére jó a reflexem aránylag, szóval a "rénszarvaskerülő mozdulat" egyszerűbb és kis helyigényűbb változatával sikerült nem-elütni). Ugyebár az lenne szabályos biciklisnek, hogy a zebrán leszálljon, és úgy menjen át. Ezt senki sem tartja be szinte, nem is ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy ha már egyszer nem száll le akkor nézzen körül, főleg ott, ahol egy nagy csuklósbusztól nem lát semmit, csak ha már 1 méterre sincs a zebrától. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Én meg egy matt-fekete Fronterát, bacott nagy krómozott gallytörővel, meg kamion-kürttel :D :D Kürtöm van esetleg hozzá ha érdekel. Levegős. Eg sima meg egy dupla. :D Én egyszer egy Ignistől kaptam ki, meg egy új Swifttől is. :lol: Hát ez van, kicsi a ménes B) 75 lóval csak a közúti tápláléklánc alsó részén lehet keménykedni... :D Lehet. De emelkedőn felfele lehet nem viccelne meg egyik se... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ó b+ tényleg. Én csak a faterjukra emlékszem az normális arcnak tűnt. De ezek ritka nagy retardok! :D Szegény bömbi qurvára nem ezt érdemelte! B) :D Van egy tippem, hogy miért esett ki belőle az automata :lol: Én is! Ma majdnem sikerült biciklist elbacnom egy zebrán. Busz takarásából jött ki, vagy 30-al. Az volt a mákja, hogy én se mentem 30-nál gyorsabban, mert egy 10 méterrel előbbi zebránál megálltam a gyalogosnak (meg szerencsére jó a reflexem aránylag, szóval a "rénszarvaskerülő mozdulat" egyszerűbb és kis helyigényűbb változatával sikerült nem-elütni). Ugyebár az lenne szabályos biciklisnek, hogy a zebrán leszálljon, és úgy menjen át. Ezt senki sem tartja be szinte, nem is ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy ha már egyszer nem száll le akkor nézzen körül, főleg ott, ahol egy nagy csuklósbusztól nem lát semmit, csak ha már 1 méterre sincs a zebrától. :D Ka-mi-ka-zeeeeee :) Ő a puhább, ne félj tőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Van egy tippem, hogy miért esett ki belőle az automata :lol: Ka-mi-ka-zeeeeee B) Ő a puhább, ne félj tőle :D Fél a fene, csak nem akarom takarítani az autó oldalát utána :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Fél a fene, csak nem akarom takarítani az autó oldalát utána B) Ha csak takarítani kéne... :D Tiv. képeit nem láttad még fogadjunk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Van egy tippem, hogy miért esett ki belőle az automata :lol: Gondolom azzal nem volt olyan jó driftelni. :D Meg az a ritka ocsmány üléshuzat! Pffff Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ha csak takarítani kéne... :D Tiv. képeit nem láttad még fogadjunk :lol: Még jó hogy nem fogadtunk B) nyertél (volna) ugyanis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Még jó hogy nem fogadtunk :lol: nyertél (volna) ugyanis. Tessék, itt van. És itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Tessék, itt van. És itt. Köszi. Ez biciklis volt? Rendesen megnyomta... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Sziasztok! Technikai kérdésem lenne. Hol lehet olvasni arról, hogy mikortól alkalmazzák a belső AC-s tankokat, és milyen autókban kezdték el, és hogy a központi injektorról Opelék mikor tértek át véglegesen a hengerenkéntire, és mennyi év volt az átfedés. A köv. pedig, hogy van-e olyan belső AC-s tank, ami az E-Kadettembe bele menne, és esetleg nagyobb, mint a gyári. Ez utóbbi gyakorlati kérdés lenne, az első kettő pedig vita tárgya, az nem annyira sürgető. Köszi szépen a válaszokat. Azt tudom, hogy F-ben az utolsó szériában 2002-ben is volt X14NZ, tehát központis. Az első 91-es kiadásban már benne volt a tankba az AC, előtte a Kadettot meg neked kell tudni. :lol: Nincs képed a tankról? Nem lenne egyszerűbb abba belerakni az AC-t? Ha anyagilag megteheted, hogy nem engeded fél tank alá a szintet, akkor szerintem simán csak nyílást kellene vágni a pumpának, nem kell alá a doboz. + visszatérőág. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Köszi. Ez biciklis volt? Rendesen megnyomta... :lol: az a lemez elég puha.. sajna tapasztalat. amugy ha ugy baszod el zebrán ahogy irtad ő a hibás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Köszi. Ez biciklis volt? Rendesen megnyomta... :lol: Ott csak lemez van. Nem nehéz benyomni. Szerencsére kinyomni sem volt nehéz. Nem 100%-os, de egyáltalán nem feltűnő. Így marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 az a lemez elég puha.. sajna tapasztalat. amugy ha ugy baszod el zebrán ahogy irtad ő a hibás Ő a hibás, de attól még szar érzés lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Azt tudom, hogy F-ben az utolsó szériában 2002-ben is volt X14NZ, tehát központis. Az első 91-es kiadásban már benne volt a tankba az AC, előtte a Kadettot meg neked kell tudni. :lol: Nincs képed a tankról? Nem lenne egyszerűbb abba belerakni az AC-t? Ha anyagilag megteheted, hogy nem engeded fél tank alá a szintet, akkor szerintem simán csak nyílást kellene vágni a pumpának, nem kell alá a doboz. + visszatérőág. Sőt, G Astrában és B Vekiben még használtak X16SZ® mocit, ami szintén központis ugyebár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ő a hibás, de attól még szar érzés lenne. az h elbactad vagy h behorpadt a kocsi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 10ezer sok egy gyári 4-es bal első ablakemelő kapcsolóért? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 az h elbactad vagy h behorpadt a kocsi? :D Mindkettő B) Ha nem lesz komoly baja a biciklisnek, akkor viszont jobb, ha fél, és készíti a pénztárcáját.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 10ezer sok egy gyári 4-es bal első ablakemelő kapcsolóért? :lol: Szerintem sok. Meg nem beszélve arról, hogy már csak ez kell a szetthez, vagy csak úgy előre megveszed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts