neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Vagy amit mondtam, csak odabent megnyomod a gombot, és már elő is jön a diplomata rendszám :D Aha, rögtön a híres "Turbo boost" gomb mellett van az a gomb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Azt hittem, ez csak arra jó, hogy a papír nélküli, de olyan üzemü (benzin- dízel) ugyanolyan színű autóval járhass... Műszakin, nem hiszem, hogy átmenne... főleg nem egy eredetiség vizsgán... Lazán átmegy mindkettőn,ki segítséggel, sok helyen. :lol: Az okmányirodában a színváltozás pár ezresért elintézhető, mert akár más színűre is festethetem az autómat, ha éppen olyan kedvem van.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ma reggel megyek le a kocsimhoz, közben odajött a mellette álló Suzuki tulaja. Beülök, pöcröf, elkezdem kaparni a jeget, majd ő is beül, indít, de semmi. Végigkapartam, ahol kellett, de még mindig kínlódott. :lol: Amúgy elég új Suzuki, a rendszáma alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Szerintetek így jó lesz a mutató állása? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Lazán átmegy mindkettőn,ki segítséggel, sok helyen. B) Az okmányirodában a színváltozás pár ezresért elintézhető, mert akár más színűre is festethetem az autómat, ha éppen olyan kedvem van.. Persze, meg az alvázszámot is kivághatod ha olyan kedved van :D Szerintetek így jó lesz a mutató állása? :lol: http://kepfeltoltes.hu/110128/DSC_7039_www...ltoltes.hu_.jpg Kb. ja :D Jól szigetelj le mindent belül (látszik egy ellenállat a képen) nehogy úgy járj mint én a szintjezővel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 havernak nemjött be a g astra, most rakta fel. fél év alatt egy fél millát min elvitt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 havernak nemjött be a g astra, most rakta fel. fél év alatt egy fél millát min elvitt :lol: Akkor lassan érdemes megvenni. Mit nem cserélt még ki? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Persze, meg az alvázszámot is kivághatod ha olyan kedved van :D Kb. ja :lol: Jól szigetelj le mindent belül (látszik egy ellenállat a képen) nehogy úgy járj mint én a szintjezővel B) Sőt, akár más karosszériaformára is átszabhatja kénye-kedve szerint :D Na megyek még beforrasztok 1 ledet a 100as vízfok alá, aztán összedobálom, és többet szét nem szedem, az egyszer tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Akkor lassan érdemes megvenni. Mit nem cserélt még ki? :lol: hát én nemtom, most van wallisnál ott csinálgatják. volt vmi parája fűtéssel is, kiolvadt az egész, még az ablak előti műanyag is, befért az öklöm meg ilyenek... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Sőt, akár más karosszériaformára is átszabhatja kénye-kedve szerint :D Na megyek még beforrasztok 1 ledet a 100as vízfok alá, aztán összedobálom, és többet szét nem szedem, az egyszer tuti. dehogynem :lol: :D B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 havernak nemjött be a g astra, most rakta fel. fél év alatt egy fél millát min elvitt :D Ez nem újdonság. Mikor sógor megvette a g-t, fél évig talicskával tolta a pénzt a szerelőhöz..... B) Pedig nem is volt nagyon leharcolva :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 hát én nemtom, most van wallisnál ott csinálgatják. volt vmi parája fűtéssel is, kiolvadt az egész, még az ablak előti műanyag is, befért az öklöm meg ilyenek... :D Legalább fűt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Sőt, akár más karosszériaformára is átszabhatja kénye-kedve szerint B) Na megyek még beforrasztok 1 ledet a 100as vízfok alá, aztán összedobálom, és többet szét nem szedem, az egyszer tuti. Nekem megint szét kell szednem. :lol: A 150 ohm-os 2W-os ellenállások nem bírják a rázkódást. Illetve elég nehezek... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Na megyek még beforrasztok 1 ledet a 100as vízfok alá, aztán összedobálom, és többet szét nem szedem, az egyszer tuti. Dáwid is így kezdte... :D Aha, rögtön a híres "Turbo boost" gomb mellett van az a gomb :lol: Egynégynél a klíma kikapcs = turbo boost... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 hát én nemtom, most van wallisnál ott csinálgatják. volt vmi parája fűtéssel is, kiolvadt az egész, még az ablak előti műanyag is, befért az öklöm meg ilyenek... :lol: Legalább lett pohártartója :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Legalább lett pohártartója :D a motorháztető és a szélvédő közötti műanyag... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 a motorháztető és a szélvédő közötti műanyag... :lol: Nos ebben az esetben is van pohártartója, csak menet közben necces elérni :D De legalább hűti a menetszél B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ez nem újdonság. Mikor sógor megvette a g-t, fél évig talicskával tolta a pénzt a szerelőhöz..... :D Pedig nem is volt nagyon leharcolva :lol: Az enyémmel pont ez volt.Pedig Corsa. Tegnap szereltettem bele központi zárat és lett kp záram viszont elment a két első hangszóróm. B) Viszont nagyon jó arcok voltak,mert anyagárban átkábelezték a hangszórókat. De a csomagtérzárat nem vállalták motorizálni,mert azt mondták nagyon csúnyán gányolni kellett volna. Állítólag az Astrákban is nehéz megoldani,Aki csinált már ilyet ossza már meg legyen szíves,hogyan oldotta meg ezt a kérdést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Az enyémmel pont ez volt.Pedig Corsa. Tegnap szereltettem bele központi zárat és lett kp záram viszont elment a két első hangszóróm. :D Viszont nagyon jó arcok voltak,mert anyagárban átkábelezték a hangszórókat. De a csomagtérzárat nem vállalták motorizálni,mert azt mondták nagyon csúnyán gányolni kellett volna. Állítólag az Astrákban is nehéz megoldani,Aki csinált már ilyet ossza már meg legyen szíves,hogyan oldotta meg ezt a kérdést! Két csavar és két szál vezeték aztán nagy gányolás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Az enyémmel pont ez volt.Pedig Corsa. Tegnap szereltettem bele központi zárat és lett kp záram viszont elment a két első hangszóróm. :D Viszont nagyon jó arcok voltak,mert anyagárban átkábelezték a hangszórókat. De a csomagtérzárat nem vállalták motorizálni,mert azt mondták nagyon csúnyán gányolni kellett volna. Állítólag az Astrákban is nehéz megoldani,Aki csinált már ilyet ossza már meg legyen szíves,hogyan oldotta meg ezt a kérdést! Hmm...jó arcok...Ha igazán jó arcok, akkor gariban megcsinálják, amit elbarmoltak. A mi corsánkban gyári a központi, de valamiért nem megy a csomiajtó. Madzag megy neki az biztos, de még nem volt időm leszedni a takarót, hogy belenézzek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Persze, meg az alvázszámot is kivághatod ha olyan kedved van :lol: A Corsák alja például pont az alvázszám környékén szokott elrohadni. Johnny-is járt így,megcsinálta,lefestette. Ha másik vázszámot rakott volna oda akkor sem veszi észre senki miután megszáradt a festék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Két csavar és két szál vezeték aztán nagy gányolás. :lol: A két csavar hová menne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 A két csavar hová menne? A csomiajtóba. Azokkal rögzíted a motort. :lol: Csak olyat kell venni, amin Z alakú rúd van (legalábbis Caravanon olyan). :D Tudtommal meg az összes csomagtérajtózár központizható utólag gyárival. Akkor az univerzálissal is elvileg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Huhh én meg még G-t akartam venni, és a H-ról mi a vélemény? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Az enyémmel pont ez volt.Pedig Corsa. Tegnap szereltettem bele központi zárat és lett kp záram viszont elment a két első hangszóróm. :D Viszont nagyon jó arcok voltak,mert anyagárban átkábelezték a hangszórókat. De a csomagtérzárat nem vállalták motorizálni,mert azt mondták nagyon csúnyán gányolni kellett volna. Állítólag az Astrákban is nehéz megoldani,Aki csinált már ilyet ossza már meg legyen szíves,hogyan oldotta meg ezt a kérdést! Nekem is utólagos központi zár van mindenhol, és a csomagtérajtót tudom nyitni gombbal is meg kulccsal is, szóval nem lehetetlen. Már nem emlékszem rá, hogyan van megcsinálva, amikor a hátsó magashangszórókat bekötöttem, akkor szedtem szét utoljára. Nem kétmillió csavar tartaná, és ne lenne ilyen hideg, megnézném neked :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts