Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Igen. Ha nem 13-as, hanem nagyobb akkor már 10liter feletti fogyasztás és alig megy az autó. :)

Te jó ég.....Ha lesz időm, meg kedvem, csinálok egy olyan gyorsulós videót mint amiket YouTube-on lehet nézegetni, és akkor el lehet dönteni hogy mennyire nem megy 15-ös kerékkel :D És elhiheted, hogy nem 10litert eszik :D

Nem tudtad? :D

Nem, Nem tudtam :D :D

Link to comment
Megosztás:

Te jó ég.....Ha lesz időm, meg kedvem, csinálok egy olyan gyorsulós videót mint amiket YouTube-on lehet nézegetni, és akkor el lehet dönteni hogy mennyire nem megy 15-ös kerékkel :D És elhiheted, hogy nem 10litert eszik :D

Nem, Nem tudtam :) :D

Szerintem pont, hogy nem nekem kéne bizonyítanod. :D

Link to comment
Megosztás:

Te jó ég.....Ha lesz időm, meg kedvem, csinálok egy olyan gyorsulós videót mint amiket YouTube-on lehet nézegetni, és akkor el lehet dönteni hogy mennyire nem megy 15-ös kerékkel :D És elhiheted, hogy nem 10litert eszik :D

Én sem veszek észre semmi különbséget...sem fogyasztásban, sem pedig abban hogy ne menne annyira mint a 13asokkal...most 195/50 R15 van fent...:)

Link to comment
Megosztás:

Mindegy, a lényeg az hogy bármivel ami 13-asnál nagyobb, azzal nem megy, sokat eszik, de ezek különben sem zavaróak mert meghal vele az ember rögtön, és így a többi már nem zavarja :)

A lónak a F*szát Fogyaszt többet. Acéllal is 7.2-7.4 a fogyim meg aluval is. Nem is beszélve, hogy jobban veszi a kanyarokat. :D

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Nállam is 195/50 a szindróma és semmi. Úgy hogy KACSA.

Link to comment
Megosztás:

A lónak a F*szát Fogyaszt többet. Acéllal is 7.2-7.4 a fogyim meg aluval is. Nem is beszélve, hogy jobban veszi a kanyarokat. :)

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Nállam is 195/50 a szindróma és semmi. Úgy hogy KACSA.

Neeeeem... ahogy fölteszed őket, még bele sem ülsz, már felborul tőle az álló autó is. Autódoktor is megmondta, hogy nem szabad :D

Link to comment
Megosztás:

Neeeeem... ahogy fölteszed őket, még bele sem ülsz, már felborul tőle az álló autó is. Autódoktor is megmondta, hogy nem szabad :)

Na menjél, feküdj le aludni. :D Nem fogyaszt többet. Eleve váltóméret. Ha belegondolsz akkor átmérőbe ugyan akkora a 15ös kerék mint a 13as. Az már más tészta, hogy a nyomtáv az nőtt. :D 2-2centit oldalanként de ez csak előnyére vált. :D Meg a kopott gumikkal előbb elkapart az aluval, mint a 13as acéllal. :D

Link to comment
Megosztás:

Na menjél, feküdj le aludni. :) Nem fogyaszt többet. Eleve váltóméret. Ha belegondolsz akkor átmérőbe ugyan akkora a 15ös kerék mint a 13as. Az már más tészta, hogy a nyomtáv az nőtt. :D 2-2centit oldalanként de ez csak előnyére vált. :D Meg a kopott gumikkal előbb elkapart az aluval, mint a 13as acéllal. :D

A szélesebb gumit azért meg lehet érezni rajta, csak legalább kanyarodni is lehet vele. (jah, nyomtáv nőtt... Meghaaaaalsz. 2 centi, életveszély, gumidoki megmondta :D )

Link to comment
Megosztás:

Na menjél, feküdj le aludni. :D Nem fogyaszt többet. Eleve váltóméret. Ha belegondolsz akkor átmérőbe ugyan akkora a 15ös kerék mint a 13as. Az már más tészta, hogy a nyomtáv az nőtt. :D 2-2centit oldalanként de ez csak előnyére vált. :D Meg a kopott gumikkal előbb elkapart az aluval, mint a 13as acéllal. :D

De ezzel a ˝növekedéssel˝ megnött a tapadási felület is :) magasságra nem változik sokat, szal nem értem h sokan miért mondják azt h nem biztonságos...:D

Link to comment
Megosztás:

A szélesebb gumit azért meg lehet érezni rajta, csak legalább kanyarodni is lehet vele. (jah, nyomtáv nőtt... Meghaaaaalsz. 2 centi, életveszély, gumidoki megmondta :) )

Azt nem vitatom, hogy észre lehet venni indulásnál, hogy nagyobb a kerék. De ez itt ki is merült. De legalább jól néz ki. JOBBAN, mint a rozsdás ACÉL...

Link to comment
Megosztás:

A szélesebb gumit azért meg lehet érezni rajta, csak legalább kanyarodni is lehet vele. (jah, nyomtáv nőtt... Meghaaaaalsz. 2 centi, életveszély, gumidoki megmondta :) )

Egyetemisták szokása az intellektuális maszturbáció. Ez nem az a jelző hiányzik belőle.

140209RY03.jpg

Ha Loeb-nek jó a keskeny havon akkor szerintem jó lesz az nekem is.

Link to comment
Megosztás:

De ezzel a ˝növekedéssel˝ megnött a tapadási felület is :) magasságra nem változik sokat, szal nem értem h sokan miért mondják azt h nem biztonságos...:D

Persze, hogy a tapadási felület is. Az a lényege. Ettől veszi a kanyarokat. :D Nem billeg. :D Mert nem értenek hozzá. Azt hiszik mert 15ös vagy 17es már nagyobb mint a 13as. Pedig nem ha jók a méretek. Akkor ugyan akkora minta 13as, BALLON kerék. :D max 1-2mili +/-

Link to comment
Megosztás:

Persze, hogy a tapadási felület is. Az a lényege. Ettől veszi a kanyarokat. :D Nem billeg. :D Mert nem értenek hozzá. Azt hiszik mert 15ös vagy 17es már nagyobb mint a 13as. Pedig nem ha jók a méretek. Akkor ugyan akkora minta 13as, BALLON kerék. :D max 1-2mili +/-

Ezek a váltóméretek, csak téged zavarnak. Egyik kerekem se volt még váltóméret :D :)

Link to comment
Megosztás:

Persze, hogy a tapadási felület is. Az a lényege. Ettől veszi a kanyarokat. :D Nem billeg. :D Mert nem értenek hozzá. Azt hiszik mert 15ös vagy 17es már nagyobb mint a 13as. Pedig nem ha jók a méretek. Akkor ugyan akkora minta 13as, BALLON kerék. :D max 1-2mili +/-

Van ott azért több különbség is mint 1-2mm :) de amugy mivel kisebb az oldalfala, ezért még inkább biztonságosabb is :D meg ugye a nagyobb tapadó felület is...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.