Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Helló!Barátnőm most áll autó vásárlás elött.Kinéztünk egy astrát gl-t 97es, 16, 1.6v, 2 lufi,klima stb...

Az lenne a kérdésem h ugye ez már ecotec amin a motort lefedi a műanyag búra...szóval a búra alatt ugyanaz a motor van mint a c16nz csak 16 szeleppel?Mennyiben különbözik a 8szelepestől?Csak a szelepek számában?Meg tényleg annyira zabálják az olajat a 16v-sek?

Link to comment
Megosztás:

Helló!Barátnőm most áll autó vásárlás elött.Kinéztünk egy astrát gl-t 97es, 16, 1.6v, 2 lufi,klima stb...

Az lenne a kérdésem h ugye ez már ecotec amin a motort lefedi a műanyag búra...szóval a búra alatt ugyanaz a motor van mint a c16nz csak 16 szeleppel?Mennyiben különbözik a 8szelepestől?Csak a szelepek számában?Meg tényleg annyira zabálják az olajat a 16v-sek?

Szia.

Igen, ez már ecotec motor. Állítólag igaz az olajfogyasztása, de nekem is volt ilyen motorral szerelt astrám, és egyáltalán nem ette az olajat.

Szerintem azért nem teljesen ugyanaz a motor, mivel ezek ún. laza illesztésű motorok. Ebből is adódik az esetleges olajfogyasztás.

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Igen, ez már ecotec motor. Állítólag igaz az olajfogyasztása, de nekem is volt ilyen motorral szerelt astrám, és egyáltalán nem ette az olajat.

Szerintem azért nem teljesen ugyanaz a motor, mivel ezek ún. laza illesztésű motorok. Ebből is adódik az esetleges olajfogyasztás.

Hát az milyen? :)

Majd én is lazán rögzíttetem le a sínt a keresztaljakhoz...aztán ha jönnek a nyombővülésekből fakadó kisiklások, megmondom ez ilyen un. laza építésű vágány :D

Na jó...ez hülye vicc volt :D

Komolyra fordítva, milyen az a laza illesztés? Mi az oka?

Link to comment
Megosztás:

Hát az milyen? :)

Majd én is lazán rögzíttetem le a sínt a keresztaljakhoz...aztán ha jönnek a nyombővülésekből fakadó kisiklások, megmondom ez ilyen un. laza építésű vágány :D

Na jó...ez hülye vicc volt :D

Komolyra fordítva, milyen az a laza illesztés? Mi az oka?

Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál.

Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál.

Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején.

De az X-es motorszámú meg elvileg twinport!Én ugy emlékszem!Arra meg azt mondják h sokkal jobb mint az ecotec!

Link to comment
Megosztás:

Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál.

Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején.

Jaaa értem :D Na nekem ilyen gondom nincs :)

Link to comment
Megosztás:

Én viszonylag normál állapotban vettem, de majd ha egyszer eladom, akkor a kedves Vevő mesélhet majd itt a fórumon :D :D :D

Hát hozzám már elég érdekes állapotban került. A bódé az nagyon rendben volt, sehol egy rozsdafolt, az alja is szép volt, meg egyben is volt, de legalább a motorja ki volt gyilkolva eléggé. 2 tulaj nyomait véltem felfedezni. Az egyik, szerintem az első, nagyon szépen rendbe tette, lealvázvédte. (ezzel magyarázom azt, hogy miért nem rohadt porrá mindenhol :D ) Aztán a következő valamelyik, az szerintem nem volt idősebb 20-nál, és ott keletkeztek a látványosabb dolgok: ereszcsatorna méretű, és formájú felfelé álló végű kipufogó (ez gyönyörű volt :D ), iszonyat buborékos ablakfólia, bjutiful lila-kék színben, kipusztított motor, hüvelykujj vastagságú tápkábelek csomagtartó irányba, de egy két helyen kivágva (nem kihúzta a kábelt, hanem ahol látszott, levágta :lol: ), letépett pótféklámpa (ebből volt is még bajom), meg a legtöbb horpadás is szerintem hozzá tartozik. Jah, a csomagtartó ajtómba, csak és kizárólag zöld-barna kábelek mentek. Az ablaktörlő motorhoz, a központizárhoz, a hangszórókhoz, mindenhez -_- :)

Brééking nyúúz:

H4es Megalight +90% 1600 Ft/db :D

megyek felvásárolom készletet :)

http://kepfeltoltes.hu/110120/DSC_7028_www...ltoltes.hu_.jpg

Összesen fizettem 9675 Forintot.

Gyóóóó, tetszik ez a kép :D

Link to comment
Megosztás:

Hát hozzám már elég érdekes állapotban került. A bódé az nagyon rendben volt, sehol egy rozsdafolt, az alja is szép volt, meg egyben is volt, de legalább a motorja ki volt gyilkolva eléggé. 2 tulaj nyomait véltem felfedezni. Az egyik, szerintem az első, nagyon szépen rendbe tette, lealvázvédte. (ezzel magyarázom azt, hogy miért nem rohadt porrá mindenhol :) ) Aztán a következő valamelyik, az szerintem nem volt idősebb 20-nál, és ott keletkeztek a látványosabb dolgok: ereszcsatorna méretű, és formájú felfelé álló végű kipufogó (ez gyönyörű volt :D ), iszonyat buborékos ablakfólia, bjutiful lila-kék színben, kipusztított motor, hüvelykujj vastagságú tápkábelek csomagtartó irányba, de egy két helyen kivágva (nem kihúzta a kábelt, hanem ahol látszott, levágta :D ), letépett pótféklámpa (ebből volt is még bajom), meg a legtöbb horpadás is szerintem hozzá tartozik. Jah, a csomagtartó ajtómba, csak és kizárólag zöld-barna kábelek mentek. Az ablaktörlő motorhoz, a központizárhoz, a hangszórókhoz, mindenhez :D :D

Igen..nekem ilyen a műszerfalban is van (már leszigeteltem azokat amiket nem tudok hova megy, amit tudtam kiszedtem) Motortér is katasztrófa volt...

Most már motortér alakul...most meg kezd az alja és a küszöb rozsdásodni...ami majd ha lesz rá keret kijavítódik :D

Link to comment
Megosztás:

Hát hozzám már elég érdekes állapotban került...

Én az általam átalakított belsőtér világításra vagyok a legbüszkébb. Azt lehet le kellene védetnem :)

A meglévő búrába belefaragtam egy kapcsolót + 3 db 10 mm-es LED-et. Nem szép, de erős :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Én az általam átalakított belsőtér világításra vagyok a legbüszkébb. Azt lehet le kellene védetnem :D

A meglévő búrába belefaragtam egy kapcsolót + 3 db 10 mm-es LED-et. Nem szép, de erős :D :D :D

Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) )

Link to comment
Megosztás:

Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) )

Ha veszem, akkor nem barkácsolhatom magam. Olvastam a GYIK-ben a Matiz belső lámpást, de az nem jóóóóóó :D

Kapcsoló azért kellett, hogy nyitott ajtónál, ha nem akarom ne világítson, pl. ha nyáron az udvaron hallgatom a magnót, ne merítse még a villany is az akksit. Bár ezt majd a csomitartóban is meg kell majd oldanom, ha már megcsináltam az ottani villanyt (ja, arra is büszke vagyok :D )

Link to comment
Megosztás:

Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) )

Ha veszem, akkor nem barkácsolhatom magam. Olvastam a GYIK-ben a Matiz belső lámpást, de az nem jóóóóóó :D

Kapcsoló azért kellett, hogy nyitott ajtónál, ha nem akarom ne világítson, pl. ha nyáron az udvaron hallgatom a magnót, ne merítse még a villany is az akksit. Bár ezt majd a csomitartóban is meg kell majd oldanom, ha már megcsináltam az ottani villanyt (ja, arra is büszke vagyok :D )

miért nem jó? :D Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D

Link to comment
Megosztás:

miért nem jó? :) Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D

Akkoriban engem is elkapott a LEDmánia, és így oldottam meg. Így kijött párszáz forintból, ha meg bontókba rohangáltam volna bármilyen belső lámpatestért, akkor az jóval drágább lett volna.

Link to comment
Megosztás:

Akkoriban engem is elkapott a LEDmánia, és így oldottam meg. Így kijött párszáz forintból, ha meg bontókba rohangáltam volna bármilyen belső lámpatestért, akkor az jóval drágább lett volna.

500Ft ért vettem :) egyébként a ledezés energiatakarékos, csak nem olyan szép... lábtérbe abbol lesz nekem is ha rászánom magam.

Link to comment
Megosztás:

miért nem jó? :D Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D

Csomagtarto világitásom nekem sem volt jo :D mikor megvettem a kocsit akkor egy ford escort belsö lámpa volt a csomagtér világitás helyére ˝befaragva˝, de olyan jól, hogyha az ember belement véletlenül egh nagyobb gödörbe a lámpát máris csak a 2 vezeték tartotta a levegöben :) a poén benne h nemis müködött...beletettem a gyárit, aztán kiderült h huzhatok bele uj vezetéket mert valahol meg van szakadva...nem kapott testet...uj vezeték behuzasanal levezettem a testet az egyik oldalsó tárolóba, és tettem ra egy plusz kapcsolót, igy ha akarom világit ajtónyitáskor, ha akarom nem :lol: de sztem normálisan és igényesen...nem tákolok :D

Hogy alakitottad át a belsö világitásodat?énis akarok rajta alakitani hogy vmivel eröteljesebb legyen...vannak elképzeléseim, de hátha kapok még hozzá vmi jo ötletet :D

Link to comment
Megosztás:

Igen..nekem ilyen a műszerfalban is van (már leszigeteltem azokat amiket nem tudok hova megy, amit tudtam kiszedtem) Motortér is katasztrófa volt...

Most már motortér alakul...most meg kezd az alja és a küszöb rozsdásodni...ami majd ha lesz rá keret kijavítódik :)

Müszerfal alól énis kiszedtem egy jópár méter felesleges vezetéket XD nemvolt egy egyszerü mulatság, a mai napig nemtudok rájönni sokra, h eredetileg mi célt szolgálhatott az az elözö tulajoknál xD

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.