Endre06 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 becsukod kulccsal és fordítod tovább a kulcsot és rázár még egyet, nem olyankor gombokat felhúzva nyitni az ajtót :D talán így a legegyszerűbb leírni :) Ok köszi, így már világosabb! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Brééking nyúúz: H4es Megalight +90% 1600 Ft/db :D megyek felvásárolom készletet :) Összesen fizettem 9675 Forintot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Helló!Barátnőm most áll autó vásárlás elött.Kinéztünk egy astrát gl-t 97es, 16, 1.6v, 2 lufi,klima stb... Az lenne a kérdésem h ugye ez már ecotec amin a motort lefedi a műanyag búra...szóval a búra alatt ugyanaz a motor van mint a c16nz csak 16 szeleppel?Mennyiben különbözik a 8szelepestől?Csak a szelepek számában?Meg tényleg annyira zabálják az olajat a 16v-sek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Helló!Barátnőm most áll autó vásárlás elött.Kinéztünk egy astrát gl-t 97es, 16, 1.6v, 2 lufi,klima stb... Az lenne a kérdésem h ugye ez már ecotec amin a motort lefedi a műanyag búra...szóval a búra alatt ugyanaz a motor van mint a c16nz csak 16 szeleppel?Mennyiben különbözik a 8szelepestől?Csak a szelepek számában?Meg tényleg annyira zabálják az olajat a 16v-sek? Szia. Igen, ez már ecotec motor. Állítólag igaz az olajfogyasztása, de nekem is volt ilyen motorral szerelt astrám, és egyáltalán nem ette az olajat. Szerintem azért nem teljesen ugyanaz a motor, mivel ezek ún. laza illesztésű motorok. Ebből is adódik az esetleges olajfogyasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szia. Igen, ez már ecotec motor. Állítólag igaz az olajfogyasztása, de nekem is volt ilyen motorral szerelt astrám, és egyáltalán nem ette az olajat. Szerintem azért nem teljesen ugyanaz a motor, mivel ezek ún. laza illesztésű motorok. Ebből is adódik az esetleges olajfogyasztás. Hát az milyen? :) Majd én is lazán rögzíttetem le a sínt a keresztaljakhoz...aztán ha jönnek a nyombővülésekből fakadó kisiklások, megmondom ez ilyen un. laza építésű vágány :D Na jó...ez hülye vicc volt :D Komolyra fordítva, milyen az a laza illesztés? Mi az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Tudnátok abban segíteni hogy az 5 ill 3 ajtós ferdehátúljú F Astrában ugyan olyan a kalaptartó? méretre, stb? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Tudnátok abban segíteni hogy az 5 ill 3 ajtós ferdehátúljú F Astrában ugyan olyan a kalaptartó? méretre, stb? :) Szerintem igen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Hát az milyen? :) Majd én is lazán rögzíttetem le a sínt a keresztaljakhoz...aztán ha jönnek a nyombővülésekből fakadó kisiklások, megmondom ez ilyen un. laza építésű vágány :D Na jó...ez hülye vicc volt :D Komolyra fordítva, milyen az a laza illesztés? Mi az oka? Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál. Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál. Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején. De az X-es motorszámú meg elvileg twinport!Én ugy emlékszem!Arra meg azt mondják h sokkal jobb mint az ecotec! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Pontosan nem tudom, az opel szalon szervízében hallotam ezt, az X16XEL motorról. És hogy ezért a gyári olajfogyi is több mint a másik motoroknál. Ha jól tudom, a dugó formája más. De ez az első szériánál nem igazán jött össze, és ezért volt is visszahívás, és garanciális csere annak idején. Jaaa értem :D Na nekem ilyen gondom nincs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szerintem igen... Ok! köszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 De az X-es motorszámú meg elvileg twinport!Én ugy emlékszem!Arra meg azt mondják h sokkal jobb mint az ecotec! Az X16XEL, az ecotec motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ok! köszi! :) De majd jönnek okosabbak is, akik biztosra mondják... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Én viszonylag normál állapotban vettem, de majd ha egyszer eladom, akkor a kedves Vevő mesélhet majd itt a fórumon :D :D :D Hát hozzám már elég érdekes állapotban került. A bódé az nagyon rendben volt, sehol egy rozsdafolt, az alja is szép volt, meg egyben is volt, de legalább a motorja ki volt gyilkolva eléggé. 2 tulaj nyomait véltem felfedezni. Az egyik, szerintem az első, nagyon szépen rendbe tette, lealvázvédte. (ezzel magyarázom azt, hogy miért nem rohadt porrá mindenhol :D ) Aztán a következő valamelyik, az szerintem nem volt idősebb 20-nál, és ott keletkeztek a látványosabb dolgok: ereszcsatorna méretű, és formájú felfelé álló végű kipufogó (ez gyönyörű volt :D ), iszonyat buborékos ablakfólia, bjutiful lila-kék színben, kipusztított motor, hüvelykujj vastagságú tápkábelek csomagtartó irányba, de egy két helyen kivágva (nem kihúzta a kábelt, hanem ahol látszott, levágta :lol: ), letépett pótféklámpa (ebből volt is még bajom), meg a legtöbb horpadás is szerintem hozzá tartozik. Jah, a csomagtartó ajtómba, csak és kizárólag zöld-barna kábelek mentek. Az ablaktörlő motorhoz, a központizárhoz, a hangszórókhoz, mindenhez -_- :) Brééking nyúúz: H4es Megalight +90% 1600 Ft/db :D megyek felvásárolom készletet :) http://kepfeltoltes.hu/110120/DSC_7028_www...ltoltes.hu_.jpg Összesen fizettem 9675 Forintot. Gyóóóó, tetszik ez a kép :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Hát hozzám már elég érdekes állapotban került. A bódé az nagyon rendben volt, sehol egy rozsdafolt, az alja is szép volt, meg egyben is volt, de legalább a motorja ki volt gyilkolva eléggé. 2 tulaj nyomait véltem felfedezni. Az egyik, szerintem az első, nagyon szépen rendbe tette, lealvázvédte. (ezzel magyarázom azt, hogy miért nem rohadt porrá mindenhol :) ) Aztán a következő valamelyik, az szerintem nem volt idősebb 20-nál, és ott keletkeztek a látványosabb dolgok: ereszcsatorna méretű, és formájú felfelé álló végű kipufogó (ez gyönyörű volt :D ), iszonyat buborékos ablakfólia, bjutiful lila-kék színben, kipusztított motor, hüvelykujj vastagságú tápkábelek csomagtartó irányba, de egy két helyen kivágva (nem kihúzta a kábelt, hanem ahol látszott, levágta :D ), letépett pótféklámpa (ebből volt is még bajom), meg a legtöbb horpadás is szerintem hozzá tartozik. Jah, a csomagtartó ajtómba, csak és kizárólag zöld-barna kábelek mentek. Az ablaktörlő motorhoz, a központizárhoz, a hangszórókhoz, mindenhez :D :D Igen..nekem ilyen a műszerfalban is van (már leszigeteltem azokat amiket nem tudok hova megy, amit tudtam kiszedtem) Motortér is katasztrófa volt... Most már motortér alakul...most meg kezd az alja és a küszöb rozsdásodni...ami majd ha lesz rá keret kijavítódik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Hát hozzám már elég érdekes állapotban került... Én az általam átalakított belsőtér világításra vagyok a legbüszkébb. Azt lehet le kellene védetnem :) A meglévő búrába belefaragtam egy kapcsolót + 3 db 10 mm-es LED-et. Nem szép, de erős :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Én az általam átalakított belsőtér világításra vagyok a legbüszkébb. Azt lehet le kellene védetnem :D A meglévő búrába belefaragtam egy kapcsolót + 3 db 10 mm-es LED-et. Nem szép, de erős :D :D :D Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Nem bírt az erővel a körgeometriás lámpás kereszteződés kivezetőágán :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) ) Ha veszem, akkor nem barkácsolhatom magam. Olvastam a GYIK-ben a Matiz belső lámpást, de az nem jóóóóóó :D Kapcsoló azért kellett, hogy nyitott ajtónál, ha nem akarom ne világítson, pl. ha nyáron az udvaron hallgatom a magnót, ne merítse még a villany is az akksit. Bár ezt majd a csomitartóban is meg kell majd oldanom, ha már megcsináltam az ottani villanyt (ja, arra is büszke vagyok :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ilyet vehettél volna Zolitól :D (Miért kellett bele kapcsoló? :) ) Ha veszem, akkor nem barkácsolhatom magam. Olvastam a GYIK-ben a Matiz belső lámpást, de az nem jóóóóóó :D Kapcsoló azért kellett, hogy nyitott ajtónál, ha nem akarom ne világítson, pl. ha nyáron az udvaron hallgatom a magnót, ne merítse még a villany is az akksit. Bár ezt majd a csomitartóban is meg kell majd oldanom, ha már megcsináltam az ottani villanyt (ja, arra is büszke vagyok :D ) miért nem jó? :D Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 miért nem jó? :) Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D Akkoriban engem is elkapott a LEDmánia, és így oldottam meg. Így kijött párszáz forintból, ha meg bontókba rohangáltam volna bármilyen belső lámpatestért, akkor az jóval drágább lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Akkoriban engem is elkapott a LEDmánia, és így oldottam meg. Így kijött párszáz forintból, ha meg bontókba rohangáltam volna bármilyen belső lámpatestért, akkor az jóval drágább lett volna. 500Ft ért vettem :) egyébként a ledezés energiatakarékos, csak nem olyan szép... lábtérbe abbol lesz nekem is ha rászánom magam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 500Ft ért vettem :) egyébként a ledezés energiatakarékos, csak nem olyan szép... lábtérbe abbol lesz nekem is ha rászánom magam. Mi van a neonnal? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 miért nem jó? :D Nekem már második kocsiban is az van, és meg vagyok vele elégedve :D A beltérvilágítás nekem is eléggé át van alakítva, de egy darab led sincs benne, és minden gyári :D Csomagtarto világitásom nekem sem volt jo :D mikor megvettem a kocsit akkor egy ford escort belsö lámpa volt a csomagtér világitás helyére ˝befaragva˝, de olyan jól, hogyha az ember belement véletlenül egh nagyobb gödörbe a lámpát máris csak a 2 vezeték tartotta a levegöben :) a poén benne h nemis müködött...beletettem a gyárit, aztán kiderült h huzhatok bele uj vezetéket mert valahol meg van szakadva...nem kapott testet...uj vezeték behuzasanal levezettem a testet az egyik oldalsó tárolóba, és tettem ra egy plusz kapcsolót, igy ha akarom világit ajtónyitáskor, ha akarom nem :lol: de sztem normálisan és igényesen...nem tákolok :D Hogy alakitottad át a belsö világitásodat?énis akarok rajta alakitani hogy vmivel eröteljesebb legyen...vannak elképzeléseim, de hátha kapok még hozzá vmi jo ötletet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Igen..nekem ilyen a műszerfalban is van (már leszigeteltem azokat amiket nem tudok hova megy, amit tudtam kiszedtem) Motortér is katasztrófa volt... Most már motortér alakul...most meg kezd az alja és a küszöb rozsdásodni...ami majd ha lesz rá keret kijavítódik :) Müszerfal alól énis kiszedtem egy jópár méter felesleges vezetéket XD nemvolt egy egyszerü mulatság, a mai napig nemtudok rájönni sokra, h eredetileg mi célt szolgálhatott az az elözö tulajoknál xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts