Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 LINK Ez olcsóbb. :D nesze nekem.... :) van egyébként valakinek ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 mennyinél????? :D :D :) :D :D Négyüteműről van szó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Köszi. Szerdán vizsgázom, csüt veszem át az ótót, és szerintem hazafele esélyes a dolog. De majd szólok, hogy alakulnak a dolgaim. :) Hova jársz,milyen szakra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Sziasztok! A C14NZ nél még mindig 60 E km a vezérlés ajánlott csereintervalluma? Aztán néha kibír 100 at is. Lebontottam tegnapelőtt délelőtt a légszűrő- fojtószelep slagokat, a fojtószelepházba bekukkantottam, a két karteres csövet kiütögettem, kifújtam - volt bennük sárga szmötyi, a beöntő kupakon is. Áhh mondom nézzünk rá a vezérlésre, ok 2 részes a fedele, ezt megtanultam - aki legutoljára összerakta azt meg lelövöm. A vízpumpa és a generátor közötti csavart azt kihagyta- lusta volt hosszú dugókulccsal dolgozni. Így van a hátsó részen egy kb milis rés lent -felfelé, tehát bármi potyog folyik az kapásból ott bejuthat. A szíj , görgő, pumpa egyben van, nem látni semmi nagyobb rendellenességet, kosz a védőtokon belül a fedélen volt, megmostam, megszárítottam. Vissza. Csavart meg pótlom valahogy. Az biztos, hogy nem lesz egyszerű behajtani. Ékszíj kopott a tárcsák is vacaknak tűnnek, de nem vagyok a Csekonics, hogy még ez is beleférjen. A szelepfedél-tömítést kivágtam/ ....sztam, mert kb 1 éve úgy hajtottam be, hogy 2 csavarnál túlhúztam és túl vékony lett, folyott az olaj. Most közel se húztam le annyira a csavarokat- ami érdekes, hogy tőkék mellett láttam némi koszt az olajban. Előző leszedésnél a szokásos sötétbarna színen , az üzemeléskor szokásos felégésen kívül semmi sem volt. Az olajozásnál szükséges furatok hol vannak? Eléggé úgy néz ki a dolog, hogy a kartertömítés cserénél, egy kis belső mosást is kell csinálni. Valami nem túl drága olaj+ mosódalék. A termosztát csonknál a guminál folydogál a nedű, odébbraktam, húztam rajta. Üzemmelegen nem folyik nem is csöpög, de egyébként, a motortartó bak az szépen ázik miatta. A hűtőnél a keretnél csöpög, de ezt tudom orvosolni egy tömítő oldattal. Előtte ezt is mosni kell- sajnos látszik a kiegyenlítőben. Pedig szigorúan desztvízzel+ fagyállóval töltök utána. BTW jé a légszűrő alján az a gumiharang, csőcsatlakozó a koszt vagy a nedvességet hivatott levezetni, sose láttam még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Hova jársz,milyen szakra? BME Közlekedésmérnöki Kar és ott autógépész szakirány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Sziasztok! A C14NZ nél még mindig 60 E km a vezérlés ajánlott csereintervalluma? Aztán néha kibír 100 at is. Lebontottam tegnapelőtt délelőtt a légszűrő- fojtószelep slagokat, a fojtószelepházba bekukkantottam, a két karteres csövet kiütögettem, kifújtam - volt bennük sárga szmötyi, a beöntő kupakon is. Áhh mondom nézzünk rá a vezérlésre, ok 2 részes a fedele, ezt megtanultam - aki legutoljára összerakta azt meg lelövöm. A vízpumpa és a generátor közötti csavart azt kihagyta- lusta volt hosszú dugókulccsal dolgozni. Így van a hátsó részen egy kb milis rés lent -felfelé, tehát bármi potyog folyik az kapásból ott bejuthat. A szíj , görgő, pumpa egyben van, nem látni semmi nagyobb rendellenességet, kosz a védőtokon belül a fedélen volt, megmostam, megszárítottam. Vissza. Csavart meg pótlom valahogy. Az biztos, hogy nem lesz egyszerű behajtani. Ékszíj kopott a tárcsák is vacaknak tűnnek, de nem vagyok a Csekonics, hogy még ez is beleférjen. A szelepfedél-tömítést kivágtam/ ....sztam, mert kb 1 éve úgy hajtottam be, hogy 2 csavarnál túlhúztam és túl vékony lett, folyott az olaj. Most közel se húztam le annyira a csavarokat- ami érdekes, hogy tőkék mellett láttam némi koszt az olajban. Előző leszedésnél a szokásos sötétbarna színen , az üzemeléskor szokásos felégésen kívül semmi sem volt. Az olajozásnál szükséges furatok hol vannak? Eléggé úgy néz ki a dolog, hogy a kartertömítés cserénél, egy kis belső mosást is kell csinálni. Valami nem túl drága olaj+ mosódalék. A termosztát csonknál a guminál folydogál a nedű, odébbraktam, húztam rajta. Üzemmelegen nem folyik nem is csöpög, de egyébként, a motortartó bak az szépen ázik miatta. A hűtőnél a keretnél csöpög, de ezt tudom orvosolni egy tömítő oldattal. Előtte ezt is mosni kell- sajnos látszik a kiegyenlítőben. Pedig szigorúan desztvízzel+ fagyállóval töltök utána. BTW jé a légszűrő alján az a gumiharang, csőcsatlakozó a koszt vagy a nedvességet hivatott levezetni, sose láttam még. Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, csak nem éri meg reszkírozni. Az olajjáratkokra gondolsz a hf-ben? Az a gumiharang egy másik műanyag dobozba csatlakozik a sárvédő mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Köszi. Szerdán vizsgázom, csüt veszem át az ótót, és szerintem hazafele esélyes a dolog. De majd szólok, hogy alakulnak a dolgaim. :D A számomat tudod még? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, neked is volt már szakadás...meg nekem is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Most nem is a vásárlással lenne gondom hanem a fentartással. :D Majd egyszer remélem.... :D Klikk! Hát ezen aztán kiélhetnéd a barkácsszenvedélyedet, Tomihoz csatlakozom a véleményemmel, Omegát csak akkor, ha sok felesleges pénzed és időd, nameg egy tartalék autód van. Jó...hiszek neked :D Akkó legközelebb bekóstollak :D ... Sörivó versenyre ne hívd ki :D Tényleg, Ádám, Sörös Sanyival versenyeztél már? Mivel olyan sok autóval még nem mentem nincs mihez hasonlítanom, az enyémhez képest meg jól ment. :) Asszem 65paci, csak éppen nem egy tonnás a bódé. Kevesebb az, inkább 50 körül lehet, viszont vagy 400 kilóval könnyebb... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Itt van hasonló NEKED a negyedéért: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...a_b_mv6-4417984 Az árkülönbözetből 1 évig tankolhatod! :D Vagy ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...utomata-4430397 Istenuccse, ha a garázsomba beférne, lecserélném a jó öreg Fastrát erre! (Gondolkozom rajta, hogy lukat vágjak-e neki a garázs ajtón... :D ) Azért azt remélem tudod, hogy ezekre a vételár többszörösét kéne költeni, hogy rendben legyenek... :) Akkor légyszives dobj egy linket hol tudok venni új első taposólemezt. :D Hát kösz, én 3000-ért kétszer beszerelem neked. :D A másodikat néztem én is, csak nem értem miért harmadannyi mint amit én linkeltem. :D Ebből egyszer akár fordítva is :D Bocs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 A számomat tudod még? :) Régi telefonomban benn kell, hogy legyen, megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 neked is volt már szakadás...meg nekem is :D Pont ezért írom, hogy nem éri meg kockáztatni. Hát ezen aztán kiélhetnéd a barkácsszenvedélyedet, Tomihoz csatlakozom a véleményemmel, Omegát csak akkor, ha sok felesleges pénzed és időd, nameg egy tartalék autód van. Kevesebb az, inkább 50 körül lehet, viszont vagy 400 kilóval könnyebb... :) Hát ez az, az astrán már legalább annyit elértem, ha gond van legalább a hiba okát meg tudom állípítani, olyan sok elektronika nincs benne. A forgalmi szerint X12XE 48KW, az úgy 65 paci. 16 szelep, meg úgy láttam hengerenkéntis, de ebben nem vagyok biztos. Még a gyertyákat is csak telefonos segitséggel találtam meg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, csak nem éri meg reszkírozni. Az olajjáratkokra gondolsz a hf-ben? Az a gumiharang egy másik műanyag dobozba csatlakozik a sárvédő mögött. Tudom, nem fogom megvárni, hogy valami szétdarálja.... - Igen, a csapágyak tőkéknél, látszik a furat, de hol megy le a nafta a HF-be? -Láttam, úgy leffegett, hogy csak néztem. Egy csavar tartja. A többit a ....tromosban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 mennyinél????? :D :D :) :D :D 130-140 óra szerint. Hogy ténylegesen mennyi volt, nem tudom, akkor még hallani sem lehetett GPS-ről... :D De jól mentek, mennek azok a kis szutykok. 40Le, <700kg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 130-140 óra szerint. Hogy ténylegesen mennyi volt, nem tudom, akkor még hallani sem lehetett GPS-ről... :) De jól mentek, mennek azok a kis szutykok. 40Le, <700kg... Lejtő, 120km/h hátszél? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Tudom, nem fogom megvárni, hogy valami szétdarálja.... - Igen, a csapágyak tőkéknél, látszik a furat, de hol megy le a nafta a HF-be? -Láttam, úgy leffegett, hogy csak néztem. Egy csavar tartja. A többit a ....tromosban. Hát ahogy most nézem egy lyukat látok a 2-3 henger között a leömlő felől amibe ha levegőt fújok a tőkék helyén sziszeg, visszafolyó meg van több vastag lyuk is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Szerintem aki bontott féktárcsát,fékbetétet,tömítéseket,vízpumpát,lengéscsillapítót,benzinszivattyút,l ambda szondát... stb épít be az sikeres ember nem lehet! :D De a bontóban leflexelt,majd behegesztett küszöbök is érdekesek lennének. Nagyon olcsó szervizbe hordom. Sikeres emberek nem ebben az árkategóriában vesznek autót :D (viszont annál inkább vesznek bontott lambdaszondát, mert lehet hogy nincs kedvük 50-60-70ezerért megtudni hogy tényleg az -e a baja :D ) Most akkor szar vagy nem szar az Opel Corsa ha még egy motor nélküli 12éves BMW-t sem kapok érte? :) :D Corsáért elég sok mindent nem lehet kapni. Pl.: egy szutyok, használhatatlan totálkáros, f.ssá lőtt Bentley Turbo R-t, de még egy kiégett Gallardo-t sem. Tényleg sz.r :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 nesze nekem.... :) van egyébként valakinek ilyen? Az enyém gyári elektromos....Nincs bajom vele, de télen bizony figyelni kell rá...Hajlamos lefagyni, és ha a jég miatt nem tudja kitolni az antennát, akkor nagy kárt tud csinálni magában :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Lejtő, 120km/h hátszél? :) Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 kárt tud csinálni magában :D bennem??? :) és gyárilag van benne? és milyen egyéb extrák vannak még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :) 130-as végsebességet olvastam több helyen is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 130-as végsebességet olvastam több helyen is. :) 1100 ccm-es VW licensz alapján készült motorok voltak benne. Némi kézügyességgel, ill. vállalkozó szellemmel durva kis gépeket lehet faragni belőlük, 55-60 Le-ig viszonylag egyszerűen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 bennem??? :D és gyárilag van benne? és milyen egyéb extrák vannak még? Miért magázódunk? :D Elektromos ablak, elektromos fűthető tükör, elektromos antenna, központi zár, riasztó, lufis kormány, lufis műszerfal.....aszem ennyi. De miért kérded? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 1100 ccm-es VW licensz alapján készült motorok voltak benne. Némi kézügyességgel, ill. vállalkozó szellemmel durva kis gépeket lehet faragni belőlük, 55-60 Le-ig viszonylag egyszerűen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts