Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 LINK Ez olcsóbb. :D nesze nekem.... :) van egyébként valakinek ilyen?
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 mennyinél????? :D :D :) :D :D Négyüteműről van szó. :D
hakapeszimaki Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Köszi. Szerdán vizsgázom, csüt veszem át az ótót, és szerintem hazafele esélyes a dolog. De majd szólok, hogy alakulnak a dolgaim. :) Hova jársz,milyen szakra?
webshark Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Sziasztok! A C14NZ nél még mindig 60 E km a vezérlés ajánlott csereintervalluma? Aztán néha kibír 100 at is. Lebontottam tegnapelőtt délelőtt a légszűrő- fojtószelep slagokat, a fojtószelepházba bekukkantottam, a két karteres csövet kiütögettem, kifújtam - volt bennük sárga szmötyi, a beöntő kupakon is. Áhh mondom nézzünk rá a vezérlésre, ok 2 részes a fedele, ezt megtanultam - aki legutoljára összerakta azt meg lelövöm. A vízpumpa és a generátor közötti csavart azt kihagyta- lusta volt hosszú dugókulccsal dolgozni. Így van a hátsó részen egy kb milis rés lent -felfelé, tehát bármi potyog folyik az kapásból ott bejuthat. A szíj , görgő, pumpa egyben van, nem látni semmi nagyobb rendellenességet, kosz a védőtokon belül a fedélen volt, megmostam, megszárítottam. Vissza. Csavart meg pótlom valahogy. Az biztos, hogy nem lesz egyszerű behajtani. Ékszíj kopott a tárcsák is vacaknak tűnnek, de nem vagyok a Csekonics, hogy még ez is beleférjen. A szelepfedél-tömítést kivágtam/ ....sztam, mert kb 1 éve úgy hajtottam be, hogy 2 csavarnál túlhúztam és túl vékony lett, folyott az olaj. Most közel se húztam le annyira a csavarokat- ami érdekes, hogy tőkék mellett láttam némi koszt az olajban. Előző leszedésnél a szokásos sötétbarna színen , az üzemeléskor szokásos felégésen kívül semmi sem volt. Az olajozásnál szükséges furatok hol vannak? Eléggé úgy néz ki a dolog, hogy a kartertömítés cserénél, egy kis belső mosást is kell csinálni. Valami nem túl drága olaj+ mosódalék. A termosztát csonknál a guminál folydogál a nedű, odébbraktam, húztam rajta. Üzemmelegen nem folyik nem is csöpög, de egyébként, a motortartó bak az szépen ázik miatta. A hűtőnél a keretnél csöpög, de ezt tudom orvosolni egy tömítő oldattal. Előtte ezt is mosni kell- sajnos látszik a kiegyenlítőben. Pedig szigorúan desztvízzel+ fagyállóval töltök utána. BTW jé a légszűrő alján az a gumiharang, csőcsatlakozó a koszt vagy a nedvességet hivatott levezetni, sose láttam még.
invictus Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Hova jársz,milyen szakra? BME Közlekedésmérnöki Kar és ott autógépész szakirány.
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Sziasztok! A C14NZ nél még mindig 60 E km a vezérlés ajánlott csereintervalluma? Aztán néha kibír 100 at is. Lebontottam tegnapelőtt délelőtt a légszűrő- fojtószelep slagokat, a fojtószelepházba bekukkantottam, a két karteres csövet kiütögettem, kifújtam - volt bennük sárga szmötyi, a beöntő kupakon is. Áhh mondom nézzünk rá a vezérlésre, ok 2 részes a fedele, ezt megtanultam - aki legutoljára összerakta azt meg lelövöm. A vízpumpa és a generátor közötti csavart azt kihagyta- lusta volt hosszú dugókulccsal dolgozni. Így van a hátsó részen egy kb milis rés lent -felfelé, tehát bármi potyog folyik az kapásból ott bejuthat. A szíj , görgő, pumpa egyben van, nem látni semmi nagyobb rendellenességet, kosz a védőtokon belül a fedélen volt, megmostam, megszárítottam. Vissza. Csavart meg pótlom valahogy. Az biztos, hogy nem lesz egyszerű behajtani. Ékszíj kopott a tárcsák is vacaknak tűnnek, de nem vagyok a Csekonics, hogy még ez is beleférjen. A szelepfedél-tömítést kivágtam/ ....sztam, mert kb 1 éve úgy hajtottam be, hogy 2 csavarnál túlhúztam és túl vékony lett, folyott az olaj. Most közel se húztam le annyira a csavarokat- ami érdekes, hogy tőkék mellett láttam némi koszt az olajban. Előző leszedésnél a szokásos sötétbarna színen , az üzemeléskor szokásos felégésen kívül semmi sem volt. Az olajozásnál szükséges furatok hol vannak? Eléggé úgy néz ki a dolog, hogy a kartertömítés cserénél, egy kis belső mosást is kell csinálni. Valami nem túl drága olaj+ mosódalék. A termosztát csonknál a guminál folydogál a nedű, odébbraktam, húztam rajta. Üzemmelegen nem folyik nem is csöpög, de egyébként, a motortartó bak az szépen ázik miatta. A hűtőnél a keretnél csöpög, de ezt tudom orvosolni egy tömítő oldattal. Előtte ezt is mosni kell- sajnos látszik a kiegyenlítőben. Pedig szigorúan desztvízzel+ fagyállóval töltök utána. BTW jé a légszűrő alján az a gumiharang, csőcsatlakozó a koszt vagy a nedvességet hivatott levezetni, sose láttam még. Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, csak nem éri meg reszkírozni. Az olajjáratkokra gondolsz a hf-ben? Az a gumiharang egy másik műanyag dobozba csatlakozik a sárvédő mögött.
rtomi Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Köszi. Szerdán vizsgázom, csüt veszem át az ótót, és szerintem hazafele esélyes a dolog. De majd szólok, hogy alakulnak a dolgaim. :D A számomat tudod még? :)
Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, neked is volt már szakadás...meg nekem is :)
FPepe Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Most nem is a vásárlással lenne gondom hanem a fentartással. :D Majd egyszer remélem.... :D Klikk! Hát ezen aztán kiélhetnéd a barkácsszenvedélyedet, Tomihoz csatlakozom a véleményemmel, Omegát csak akkor, ha sok felesleges pénzed és időd, nameg egy tartalék autód van. Jó...hiszek neked :D Akkó legközelebb bekóstollak :D ... Sörivó versenyre ne hívd ki :D Tényleg, Ádám, Sörös Sanyival versenyeztél már? Mivel olyan sok autóval még nem mentem nincs mihez hasonlítanom, az enyémhez képest meg jól ment. :) Asszem 65paci, csak éppen nem egy tonnás a bódé. Kevesebb az, inkább 50 körül lehet, viszont vagy 400 kilóval könnyebb... :D
FPepe Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Itt van hasonló NEKED a negyedéért: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...a_b_mv6-4417984 Az árkülönbözetből 1 évig tankolhatod! :D Vagy ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega...utomata-4430397 Istenuccse, ha a garázsomba beférne, lecserélném a jó öreg Fastrát erre! (Gondolkozom rajta, hogy lukat vágjak-e neki a garázs ajtón... :D ) Azért azt remélem tudod, hogy ezekre a vételár többszörösét kéne költeni, hogy rendben legyenek... :) Akkor légyszives dobj egy linket hol tudok venni új első taposólemezt. :D Hát kösz, én 3000-ért kétszer beszerelem neked. :D A másodikat néztem én is, csak nem értem miért harmadannyi mint amit én linkeltem. :D Ebből egyszer akár fordítva is :D Bocs.
invictus Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 A számomat tudod még? :) Régi telefonomban benn kell, hogy legyen, megnézem.
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 neked is volt már szakadás...meg nekem is :D Pont ezért írom, hogy nem éri meg kockáztatni. Hát ezen aztán kiélhetnéd a barkácsszenvedélyedet, Tomihoz csatlakozom a véleményemmel, Omegát csak akkor, ha sok felesleges pénzed és időd, nameg egy tartalék autód van. Kevesebb az, inkább 50 körül lehet, viszont vagy 400 kilóval könnyebb... :) Hát ez az, az astrán már legalább annyit elértem, ha gond van legalább a hiba okát meg tudom állípítani, olyan sok elektronika nincs benne. A forgalmi szerint X12XE 48KW, az úgy 65 paci. 16 szelep, meg úgy láttam hengerenkéntis, de ebben nem vagyok biztos. Még a gyertyákat is csak telefonos segitséggel találtam meg. :D
webshark Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Kibírja akár a 120ezer kilómétert is, szerencse kérdése, csak nem éri meg reszkírozni. Az olajjáratkokra gondolsz a hf-ben? Az a gumiharang egy másik műanyag dobozba csatlakozik a sárvédő mögött. Tudom, nem fogom megvárni, hogy valami szétdarálja.... - Igen, a csapágyak tőkéknél, látszik a furat, de hol megy le a nafta a HF-be? -Láttam, úgy leffegett, hogy csak néztem. Egy csavar tartja. A többit a ....tromosban.
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 mennyinél????? :D :D :) :D :D 130-140 óra szerint. Hogy ténylegesen mennyi volt, nem tudom, akkor még hallani sem lehetett GPS-ről... :D De jól mentek, mennek azok a kis szutykok. 40Le, <700kg...
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 130-140 óra szerint. Hogy ténylegesen mennyi volt, nem tudom, akkor még hallani sem lehetett GPS-ről... :) De jól mentek, mennek azok a kis szutykok. 40Le, <700kg... Lejtő, 120km/h hátszél? :D
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Tudom, nem fogom megvárni, hogy valami szétdarálja.... - Igen, a csapágyak tőkéknél, látszik a furat, de hol megy le a nafta a HF-be? -Láttam, úgy leffegett, hogy csak néztem. Egy csavar tartja. A többit a ....tromosban. Hát ahogy most nézem egy lyukat látok a 2-3 henger között a leömlő felől amibe ha levegőt fújok a tőkék helyén sziszeg, visszafolyó meg van több vastag lyuk is.
Dáwid Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Szerintem aki bontott féktárcsát,fékbetétet,tömítéseket,vízpumpát,lengéscsillapítót,benzinszivattyút,l ambda szondát... stb épít be az sikeres ember nem lehet! :D De a bontóban leflexelt,majd behegesztett küszöbök is érdekesek lennének. Nagyon olcsó szervizbe hordom. Sikeres emberek nem ebben az árkategóriában vesznek autót :D (viszont annál inkább vesznek bontott lambdaszondát, mert lehet hogy nincs kedvük 50-60-70ezerért megtudni hogy tényleg az -e a baja :D ) Most akkor szar vagy nem szar az Opel Corsa ha még egy motor nélküli 12éves BMW-t sem kapok érte? :) :D Corsáért elég sok mindent nem lehet kapni. Pl.: egy szutyok, használhatatlan totálkáros, f.ssá lőtt Bentley Turbo R-t, de még egy kiégett Gallardo-t sem. Tényleg sz.r :D
Alex0403 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 nesze nekem.... :) van egyébként valakinek ilyen? Az enyém gyári elektromos....Nincs bajom vele, de télen bizony figyelni kell rá...Hajlamos lefagyni, és ha a jég miatt nem tudja kitolni az antennát, akkor nagy kárt tud csinálni magában :D
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Lejtő, 120km/h hátszél? :) Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :D
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :)
Mc-elek Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 kárt tud csinálni magában :D bennem??? :) és gyárilag van benne? és milyen egyéb extrák vannak még?
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Részletekre már nem emlékszem, rég volt. Még fiatal voltam, és bohó... :) 130-as végsebességet olvastam több helyen is. :D
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 130-as végsebességet olvastam több helyen is. :) 1100 ccm-es VW licensz alapján készült motorok voltak benne. Némi kézügyességgel, ill. vállalkozó szellemmel durva kis gépeket lehet faragni belőlük, 55-60 Le-ig viszonylag egyszerűen...
Alex0403 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 bennem??? :D és gyárilag van benne? és milyen egyéb extrák vannak még? Miért magázódunk? :D Elektromos ablak, elektromos fűthető tükör, elektromos antenna, központi zár, riasztó, lufis kormány, lufis műszerfal.....aszem ennyi. De miért kérded? :)
Alex75 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 1100 ccm-es VW licensz alapján készült motorok voltak benne. Némi kézügyességgel, ill. vállalkozó szellemmel durva kis gépeket lehet faragni belőlük, 55-60 Le-ig viszonylag egyszerűen...
Recommended Posts