Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem vészes a hangjuk (szerintem), olaj meg szinte semmi nem fogyott nyár óta.

Az is lehet, hogy csak én vagyok túl kényes, és rosszul érzékeltem a dolgot a motorral kapcsolatban. Mindenesetre, a már máshol említett, időközönként megjelenő rángatással feltétlen kell valamit kezdeni, az a legzavaróbb.

Azt is vedd figyelemebe, hogy az 16 szelepes. Némivel nagyobb forgatónyomatékkal si rendelkezik, másrészt anyósülésről máshogy érzed. Mikor én ülök az anyósülésen, akkor én is úgy érzem, hogy húz mint az állat.

Én elhiszem,nem azért mondtam.

De például a VW-nek voltak olyan motorjai (1.4 MPI? talán),hogy papíron volt csak 60ló,mert így olcsóbb biztosítási kategóriába esett.De hozzátenném,hogy olyan mondta ezt,akinek ilyen motor dolgozik a Cordoba kombijában :)

:D

ennek valami bazijóóóóóóóó felninek kell lennie :D :D :D

1000Ft-ot sem adtam volna érte. :D

Link to comment
Megosztás:

Azt is vedd figyelemebe, hogy az 16 szelepes. Némivel nagyobb forgatónyomatékkal si rendelkezik, másrészt anyósülésről máshogy érzed. Mikor én ülök az anyósülésen, akkor én is úgy érzem, hogy húz mint az állat.

Ez is igaz. Én még sose ültem az enyémben az anyósülésen úgy, hogy ment is volna az autó :)

Link to comment
Megosztás:

Azt is vedd figyelemebe, hogy az 16 szelepes. Némivel nagyobb forgatónyomatékkal si rendelkezik, másrészt anyósülésről máshogy érzed. Mikor én ülök az anyósülésen, akkor én is úgy érzem, hogy húz mint az állat.

:)

1000Ft-ot sem adtam volna érte. :D

Milyen váltód van?

Mert gondolkoztam,hogyha motort cserélnék akkor raknék az enyémbe 12sz helyett 16sz-t.

Vezetékelést sem kellene bántani,talán még az ECU is ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

F15WR 3.740

Szerintem nem passzol hozzá az ECU. Nekem a G Astrás X16SZR ECU sem jó bele.

Az enyém f13wr 3.94

Szóval ha összeraknám vele,akkor megenné a fejemet is. :)

A féltengelyeim meg nem stimmelnének az f15 váltóhoz gondolom.

Még ez is annyira megbonyolítaná,hogy inkább bele sem vágok....mondjuk 120körül benne lenne,valaki meg ennyiért vesz négy felnit gumival. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A Bosch és a Valeo ködlámpa között van valami nagy különbség beszerelés szempontjából?

Melyik a jobb?

Valeo

Bosch

Nekem BOSCH volt. Sztem jobb mint a Valeo. Projektoros a bosch. Azt beszélik jobban szórja a fényt... Bár a jelenlegi gsi is projis. Tehát nem tudom milyen a sima. De éln a boschra szavazok. Beszerelés ugyanaz. Ja és még szóljon a BOSCH melett annak fém lábai vannak ellentétbe a Valeóval ami műanyaglábú. Sztem nem mind1 :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem BOSCH volt. Sztem jobb mint a Valeo. Projektoros a bosch. Azt beszélik jobban szórja a fényt... Bár a jelenlegi gsi is projis. Tehát nem tudom milyen a sima. De éln a boschra szavazok. Beszerelés ugyanaz. Ja és még szóljon a BOSCH melett annak fém lábai vannak ellentétbe a Valeóval ami műanyaglábú. Sztem nem mind1 :D

Ha törik, úgyis az üveg törik :) :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na mai nap bekövetkezett az ami eddig nem... megállt a seggem alatt a kocsi ... és se előre se hátra.

Állt 1 hetet ... mert nem is kellett sehova se mennem, meg tanulás van ... de ma gondoltam megyek egyet ide - oda. Már indulás is fura volt, de elindult elég jól járt, bár fura hangja volt ... aztán pár száz méter után mikor 1esből kellett volna indulni vagy 2esből gyorsítani, kengurut játszott... mondom akkor a szerelőmet meglátogatom... na addig nem jutottam el, mert egyik lámpánál nem bírtam elindulni vele mert gázadásra fulladni kezdett ... majd leállt és gázpedál nélkül el se indult. Félre álltam ... hivtam szerelőt ... jött, elvontatott... és most nem cseszett ki velem a kocsi, nem javult meg amig odaértünk , azaz produkálta magát ...

Kapásból nézték, benzin van... akkor nézzük meg mi van az elosztófedélben... na az nyakig párás, a középső "bütyök" totál elkopva, a többi is kopott... na megvan a hiba. Srác elszaladt egy elosztó fedélért + rotorért ... felrakták, és pöcc röff minden szépen működik ...

Lehet megvan ezzel a rejtélyes hibám, mert akkor is igy megállt, de miután nehezen elindítottam működött tovább... de majd kiderül :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na mai nap bekövetkezett az ami eddig nem... megállt a seggem alatt a kocsi ... és se előre se hátra.

Állt 1 hetet ... mert nem is kellett sehova se mennem, meg tanulás van ... de ma gondoltam megyek egyet ide - oda. Már indulás is fura volt, de elindult elég jól járt, bár fura hangja volt ... aztán pár száz méter után mikor 1esből kellett volna indulni vagy 2esből gyorsítani, kengurut játszott... mondom akkor a szerelőmet meglátogatom... na addig nem jutottam el, mert egyik lámpánál nem bírtam elindulni vele mert gázadásra fulladni kezdett ... majd leállt és gázpedál nélkül el se indult. Félre álltam ... hivtam szerelőt ... jött, elvontatott... és most nem cseszett ki velem a kocsi, nem javult meg amig odaértünk , azaz produkálta magát ...

Kapásból nézték, benzin van... akkor nézzük meg mi van az elosztófedélben... na az nyakig párás, a középső "bütyök" totál elkopva, a többi is kopott... na megvan a hiba. Srác elszaladt egy elosztó fedélért + rotorért ... felrakták, és pöcc röff minden szépen működik ...

Lehet megvan ezzel a rejtélyes hibám, mert akkor is igy megállt, de miután nehezen elindítottam működött tovább... de majd kiderül :)

Ilyen nekem is van/volt. Én is egyszer múltkor be indítom, 3hengerezik. Na mondom le állítom majd restart. Semmi se gáz adásra semmi. Na mondom akkor elosztó kitöröltem egyből kerregett. :D Ez a baj ezekkel. Sose legyen nagyobb baja.

Link to comment
Megosztás:

Élmény volt utazni az autódban, ég és föld a különbség aközött meg az enyém között :D

Az enyém kb. 3-szor olyan hangos (belülről legalábbis :D ), szarabbul is gyorsul, de ami főleg zavaró, hogy állandóan párás. Hozzád beülök, semmi pára. Nálam azzal kezdődik az indulás, hogy ablaktörlés - belülről (ami igazából semmit se ér addig, amíg nem fűt a motor, kb. félpercenként lepárásodik újra minden)... Nálad meg ki lehet látni :D

Ne már, ennyire nem jó szerintem. :) De majd egyszer a tiédet is kipróbáljuk. :D

Hangosnak hangos, azzal nem sokmindent lehet kezdeni, gondolom... a többi elmondták, annyi, hogy nekem a páramentesítő spray úgy tönkretette a kilátást, hogy kb. fél évig kerestem olyan ablakmosót, amivel le tudtam szedni valahogy, addig nedves időben tiszta életveszély volt.

Azért nekem is volt ám olyan a mínuszokban, hogy belül fagyott rá a pára, meg kívül is, de olyan szinten, hogy 3 másodpercenként kellett nyomnám rá az ablakmosót, hogy kilássak... az élet nem habostorta. :D

Link to comment
Megosztás:

Ne már, ennyire nem jó szerintem. :) De majd egyszer a tiédet is kipróbáljuk. :D

Hangosnak hangos, azzal nem sokmindent lehet kezdeni, gondolom... a többi elmondták, annyi, hogy nekem a páramentesítő spray úgy tönkretette a kilátást, hogy kb. fél évig kerestem olyan ablakmosót, amivel le tudtam szedni valahogy, addig nedves időben tiszta életveszély volt.

Azért nekem is volt ám olyan a mínuszokban, hogy belül fagyott rá a pára, meg kívül is, de olyan szinten, hogy 3 másodpercenként kellett nyomnám rá az ablakmosót, hogy kilássak... az élet nem habostorta. :D

Ó hát a mínuszokban beülés után nekem "alap", hogy ráfagy a lehellet...

Link to comment
Megosztás:

Nekem BOSCH volt. Sztem jobb mint a Valeo. Projektoros a bosch. Azt beszélik jobban szórja a fényt... Bár a jelenlegi gsi is projis. Tehát nem tudom milyen a sima. De éln a boschra szavazok. Beszerelés ugyanaz. Ja és még szóljon a BOSCH melett annak fém lábai vannak ellentétbe a Valeóval ami műanyaglábú. Sztem nem mind1 :)

Projektoros aszondják nem annyira jó. Nekem sima H1-es van és állatul világít, szépen vetít, főleg Tungsram Megalight +90%-os H1-esekkel. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.