hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én 200 kiló túlsúllyal indulok, viszont van pár plusz lovacska, valahol fent bezárva. Nyomaték az sajna nincs sok, ezen lehet javítani E85-tel, na akkor már elviselhető lesz, 1-2 emberig még egész játékos is, 5.-ben simán lehet vele előzgetni, míg tisztán benzinnel kb 110nél lehet 5.-ből. Viszont a 140et tartja dombon fölfele 4 emberrel :) Az előzés az nálam 80-ig vissza három,kuplung,gázfröccs,kuplung rádob. :D 95körül már elfogy a nyomaték hármasban,akkor húzom a negyediket. Szoktam vezetni 125le ford sierrát 1090kg meg c-classe 200kompressort 163le val kb 1600kg-val és nem megy egyik sem 3x-4x jobban,mint a Corsám pedig a számokból ezt hihetné az ember. Meg nekem elég barátom,ismerősöm halt már meg autóbalesetben,hogy óvatosan vezessek,így amilyen előzéseket nem vállalok be a corsával azt a többi kettővel sem nagyon. Viszont nagy előnye a corsának,hogy télen 5.7-tel beéri 100km-en. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 http://pics.coldline.hu/pics/155094-20110113-tvAETI.jpg Mai kis Astrás találkozó Fehérváron :D Jürgen kollégának köszönet a közreműködésért :) Ott a Tóparti Gimnázijjjum, hehe :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ott a Tóparti Gimnázijjjum, hehe :D . Na, az a másik hiba a képen :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Az előzés az nálam 80-ig vissza három,kuplung,gázfröccs,kuplung rádob. :) 95körül már elfogy a nyomaték hármasban,akkor húzom a negyediket. Szoktam vezetni 125le ford sierrát 1090kg meg c-classe 200kompressort 163le val kb 1600kg-val és nem megy egyik sem 3x-4x jobban,mint a Corsám pedig a számokból ezt hihetné az ember. Meg nekem elég barátom,ismerősöm halt már meg autóbalesetben,hogy óvatosan vezessek,így amilyen előzéseket nem vállalok be a corsával azt a többi kettővel sem nagyon. Viszont nagy előnye a corsának,hogy télen 5.7-tel beéri 100km-en. Ilyenkor már inkább duplázni érdemes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 http://pics.coldline.hu/pics/155094-20110113-tvAETI.jpg Mai kis Astrás találkozó Fehérváron :D Jürgen kollégának köszönet a közreműködésért :) Ma én is az Astrával mentem fehérvárra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ma én is az Astrával mentem fehérvárra. :) Voltam ma vasúton is, mintha láttam volna az LHJ-373-mas VW-t, amit mondtál. Legalábbis úgy emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Az előzés az nálam 80-ig vissza három,kuplung,gázfröccs,kuplung rádob. :D 95körül már elfogy a nyomaték hármasban,akkor húzom a negyediket. Szoktam vezetni 125le ford sierrát 1090kg meg c-classe 200kompressort 163le val kb 1600kg-val és nem megy egyik sem 3x-4x jobban,mint a Corsám pedig a számokból ezt hihetné az ember. Meg nekem elég barátom,ismerősöm halt már meg autóbalesetben,hogy óvatosan vezessek,így amilyen előzéseket nem vállalok be a corsával azt a többi kettővel sem nagyon. Viszont nagy előnye a corsának,hogy télen 5.7-tel beéri 100km-en. 80-nál vissza harmadikba? Pazarlás, minek van a második :D :D Na majd Zotya megmondja :D Sajnos ilyenben már van nekem is részem, így én is igen megfontoltan vezetek (korombeliekhez képest főleg). De van amikor előzni kell, és akkor nem mindegy, hogy mennyi ideig tartózkodsz a másik oldalon... :D 5.7 télen nem rossz :) Nekem nyáron is 6.3 volt a legjobb, de hát ezt teszi a nagyobb bódé (amit viszont nagyon meg lehet szeretni). :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 80-nál vissza harmadikba? Pazarlás, minek van a második :D :D Na majd Zotya megmondja :D Sajnos ilyenben már van nekem is részem, így én is igen megfontoltan vezetek (korombeliekhez képest főleg). De van amikor előzni kell, és akkor nem mindegy, hogy mennyi ideig tartózkodsz a másik oldalon... :D 5.7 télen nem rossz :) Nekem nyáron is 6.3 volt a legjobb, de hát ezt teszi a nagyobb bódé (amit viszont nagyon meg lehet szeretni). :D 80-nál nem váltok vissza 2-be , mert ott nagyjából el is fogy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 csináltam pár képet az uj verdáról. http://pics.coldline.hu/pics/155183-20110113-vff3rL.jpg http://pics.coldline.hu/pics/155184-20110113-pj3pxV.jpg http://pics.coldline.hu/pics/155185-20110113-OP2Tkv.jpg 3600 a sötétített index, és 1000ért van oldalvillogó is párban, ami ugyan olyan sötétített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 [kép] Mai kis Astrás találkozó Fehérváron :D Jürgen kollégának köszönet a közreműködésért :) Én is csináltam képet, bár csak mobilos, de nem olyan szörnyű minőségű. :D Most mi is volt tulajdonképpen? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én is csináltam képet, bár csak mobilos, de nem olyan szörnyű minőségű. :D Most mi is volt tulajdonképpen? :D Enyém is mobillal készült :D fényképezőm nem vettem elő az eső miatt. :) Hogy-hogy mi volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 3600 a sötétített index, és 1000ért van oldalvillogó is párban, ami ugyan olyan sötétített. Zsír de nekem a lámpa test kéne. Tudod. A Tompított rész. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Zsír de nekem a lámpa test kéne. Tudod. A Tompított rész. :) Azt nem sikerült találnom... eddig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 80-nál vissza harmadikba? Pazarlás, minek van a második :D :D Na majd Zotya megmondja :D Sajnos ilyenben már van nekem is részem, így én is igen megfontoltan vezetek (korombeliekhez képest főleg). De van amikor előzni kell, és akkor nem mindegy, hogy mennyi ideig tartózkodsz a másik oldalon... :D 5.7 télen nem rossz :) Nekem nyáron is 6.3 volt a legjobb, de hát ezt teszi a nagyobb bódé (amit viszont nagyon meg lehet szeretni). :D Nem mind1 persze,de én azt vettem észre magamon,hogy amilyen előzést nem vállalok be Corsa x12sz-vel azt 125 és 163 lóval sem. Szóval lényegesen nem csökken az a távolság a szemből jövőktől amikor még ki merek menni eléjük,hiába ülök erősebb autóban. Viszont egyszer volt nálam egy hétvégén egy azzal lehet előzni.(4000 V8,290LE) :D .Vezettem A6 is 730d-t is de mindegyiknél jobb,tényleg. Szerintem a világ egyik legjobb autója. Amerikában a német limuzinok ellenfelének szánták. 50-50% súlyeloszlással rendelkezik,nagyon dúúrva. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Enyém is mobillal készült :D fényképezőm nem vettem elő az eső miatt. :) Hogy-hogy mi volt? Hát nem úgy volt, hogy találkozunk is? Vagy én emlékszem rosszul? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hát nem úgy volt, hogy találkozunk is? Vagy én emlékszem rosszul? :) Aha, úgy volt, hogy 6. óra után. Mivel nekem akkortól van 25 perc szünet. De te addigra eltűntél Jürgenestől-mindenestől, pedig voltam kint. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Nyáron ezen fog gurulni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Aha, úgy volt, hogy 6. óra után. Mivel nekem akkortól van 25 perc szünet. De te addigra eltűntél Jürgenestől-mindenestől, pedig voltam kint. :D Jó, én 7. órára emlékeztem, hogy 14:30 után van szüneted, bocsánat. :D Amúgy is sajnos muszáj volt elmennem, siettem vissza, aztán vártam ott, hátha én emlékeztem jól. Közben kipakoltam a szemetet, kiporoltam a szőnyeget. :D Hát, akkor sajnálom. Majd máskor megnézheted a csodálatos X14XE felsőbbrendű technológiáját. Amúgy tényleg egyre bonyolultabbak lesznek, most egy fél órája nyúltam hozzá egy kicsit egy Z12XE-s C Corsát, hát ezen már alig tudom, mi hol van meg hogyan... :) Amúgy érdemes lenne telefonszámot cserélnünk az ilyen esetek elkerülésére. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Voltam ma vasúton is, mintha láttam volna az LHJ-373-mas VW-t, amit mondtál. Legalábbis úgy emlékszem. Az lehet, de ma nem én vezettem azt a fosvágent. :D Amúgy a bizt.ber udvaron parkol. Ott esetleg láthattad. :D Nyáron ezen fog gurulni :) http://pics.coldline.hu/pics/155196-20110113-vN6VfH.jpg Undorítóbb felnit nem találtál? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Jó, én 7. órára emlékeztem, hogy 14:30 után van szüneted, bocsánat. :D Amúgy is sajnos muszáj volt elmennem, siettem vissza, aztán vártam ott, hátha én emlékeztem jól. Közben kipakoltam a szemetet, kiporoltam a szőnyeget. :D Hát, akkor sajnálom. Majd máskor megnézheted a csodálatos X14XE felsőbbrendű technológiáját. Amúgy tényleg egyre bonyolultabbak lesznek, most egy fél órája nyúltam hozzá egy kicsit egy Z12XE-s C Corsát, hát ezen már alig tudom, mi hol van meg hogyan... :) Amúgy érdemes lenne telefonszámot cserélnünk az ilyen esetek elkerülésére. :D Épp erre gondoltam :D Ha holnap leszel, feltétlen megkereslek majd órák után, és bekukkantok a fedél alá :D (jól emlékszem, hogy 5 órád van pénteken?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Épp erre gondoltam :D Ha holnap leszel, feltétlen megkereslek majd órák után, és bekukkantok a fedél alá :D (jól emlékszem, hogy 5 órád van pénteken?) Jól. Honnan tudsz te ilyeneket? :) Neked gondolom van még 5 fakt meg 3 különóra... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Az lehet, de ma nem én vezettem azt a fosvágent. :) Amúgy a bizt.ber udvaron parkol. Ott esetleg láthattad. :D Undorítóbb felnit nem találtál? :D Stimmel, ott állt :D Állt ott egy csúnyán nyomott hátuljú F astra is, fehér, caravan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Jól. Honnan tudsz te ilyeneket? :) Neked gondolom van még 5 fakt meg 3 különóra... :D Multhéten épp akkor indultál haza, amikor én is. És nekem 5 órám volt :D Faktom meg csak csütörtökön van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 csináltam pár képet az uj verdáról. http://pics.coldline.hu/pics/155182-20110113-YN4RDF.jpg http://pics.coldline.hu/pics/155183-20110113-vff3rL.jpg http://pics.coldline.hu/pics/155184-20110113-pj3pxV.jpg http://pics.coldline.hu/pics/155185-20110113-OP2Tkv.jpg 3600 a sötétített index, és 1000ért van oldalvillogó is párban, ami ugyan olyan sötétített. Beteg állat :) :D Az ajtókárpitokat mondjuk kihagytad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 ...Szerintetek a január végi-február eleji időjárással mennyire birkózna meg egy nyárigumi? Újat kéne vennem, Pirelli P6 Cinturato-t néztem ki, mert még nem is túl drága, és tesztgyőztes volt. A télijeimmel nem indulnék neki ilyen hosszú útnak, nyárival is csak akkor, ha nincs hó/fagy meg ilyenek, tehát legalább 8-10 fok lenne. Szlovénia a cél, tehát nem egy alpesi ország :D... Nos, ha SLO-ba nyári gumikkal mész, számíthatsz rá, hogy ha véletlenül a határon nem fordítanak vissza a téligumi hiánya miatt, akkor az országban keményen megkapod a csekket, + valőszínüleg nem is mehetsz tovább, amíg nem lesz rajta téligumi. :) Úgyhogy jobb szerintem meggondolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts