Gabor -- C14Se Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ezt a gumniválasztós részét nem értem. Miért nem mész a télivel? Nem fog elkopni, nincs még olyan meleg Egyszerű: Sz@r :D Kemény is, alig van rajta minta, ráz is, öreg is, acélfelnin van :) Következő kérdés, tél van, miért nem veszek télit: Nem lenne pénz nyárira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tegnap nagyon örültem az alvázvédőztetőmnek.... Lemostam végre a kocsit a sótól, sártol homoktól. A két hátsó sárvédőívemet kimostam slaggal, alányúltam befordítottam hogy vigye ki a trutyit.... aztán látom hoogy az alázvédő anyag meg kb 5x20cm-es darabokban lók ki a sárvédőíven... sokáig tartott...... cafatokban lejött pedig még nem is nagynyomásúval mostam hanem simán folyó slagból. A kb 15ezerből lévő alvázvédőzés, tavaly szeptember közepétől sokáig tartott, pedig mondta hogy így most 2-3évig símán bírja... :) Vagy most ilyen gáz minőségű az alvázvédő vagy nem tapad meg rendesen? Muszáj lesz nekem tavasszal nekiállni megcsinálni. Mit javasoltok autómosás után másnap (hogy kiszáradjon) vékonyan több rétegben 1 nap eltéréssel? vagy 1 vastag rétegbe vigyem fel rá? Bár ha még nem késő lehet beruházok egy műanyag dobbetétbe. De legalább most szép tiszta a fehér most világít mint állat. :D Berner alvázvédővel fújtam ki,ahol kellett tavaly. Pisztolyra rátekerős flakonból.Egy rétegben,azóta is tökéletes. Küszöbcsere után én is észrevettem,hogy amit a karosszériás használt néhol nekem is jött le,azt is lecsiszoltam aztán lefújtam én magam. Gyanítom,hogy azért jön le,mert nem megfelelően volt előkészítve a felület(csiszolás,foszforsavas rozsdamaró mindent megold) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Üdv mindenkinek! Gondom az lenne, hogy ma betekertem szigszalaggal a gyújtókábeleken lévő gégecsöveket (kicsit rángatott tegnapelőtt, aztán ez még ingyen van). Amikor az utolsót akartam lehúzni a DIS kockáról, nézem, olajos az alja :D Az egész DIS kocka alja olyan (Na nem patakokban folyik, de azért fellelhető mennyiség). Most letöröltem, de nem olajsárnak tűnik, hanem friss olajnak. Hogy kerülhet oda? Ott csak a hengerfejtömítés ereszthet? :D Nem lennék boldog... Január végén tervbe van véve egy hosszabb út (1000+), remélem nem fog rakoncátlankodni a drága :D Szerintetek a január végi-február eleji időjárással mennyire birkózna meg egy nyárigumi? Újat kéne vennem, Pirelli P6 Cinturato-t néztem ki, mert még nem is túl drága, és tesztgyőztes volt. A télijeimmel nem indulnék neki ilyen hosszú útnak, nyárival is csak akkor, ha nincs hó/fagy meg ilyenek, tehát legalább 8-10 fok lenne. Szlovénia a cél, tehát nem egy alpesi ország :D Csak egy "O" gyűrűt kell cseréni a DIS gyújtásnál lévő vezérműtengelyvégnél. :D Nekem is olajos az alsó pipavég, meg a hf oldalán is folyik, de nemrég elvitt simán bécsbe és vissza. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tegnap nagyon örültem az alvázvédőztetőmnek.... Lemostam végre a kocsit a sótól, sártol homoktól. A két hátsó sárvédőívemet kimostam slaggal, alányúltam befordítottam hogy vigye ki a trutyit.... aztán látom hoogy az alázvédő anyag meg kb 5x20cm-es darabokban lók ki a sárvédőíven... sokáig tartott...... cafatokban lejött pedig még nem is nagynyomásúval mostam hanem simán folyó slagból. A kb 15ezerből lévő alvázvédőzés, tavaly szeptember közepétől sokáig tartott, pedig mondta hogy így most 2-3évig símán bírja... :D Vagy most ilyen gáz minőségű az alvázvédő vagy nem tapad meg rendesen? Muszáj lesz nekem tavasszal nekiállni megcsinálni. Mit javasoltok autómosás után másnap (hogy kiszáradjon) vékonyan több rétegben 1 nap eltéréssel? vagy 1 vastag rétegbe vigyem fel rá? Bár ha még nem késő lehet beruházok egy műanyag dobbetétbe. De legalább most szép tiszta a fehér most világít mint állat. :D Az laza... Nekem mióta megvan az autó egyszer lett átkenve, kb. 3 éve (ugyan azzal ami előtte is rajta volt) és csak ott hiányzott ahol lebactam az alját :) Ott sem vált le, csak kiszakadt azon a részen. A sérült részek át lettek kenve, azóta is rendben van. Nem lehet hogy nem volt rendesen letakarítva, azért nem tapad meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Csak egy "O" gyűrűt kell cseréni a DIS gyújtásnál lévő vezérműtengelyvégnél. :D Nekem is olajos az alsó pipavég, meg a hf oldalán is folyik, de nemrég elvitt simán bécsbe és vissza. :) Huhh, kösszépen, így mégis olcsóbb. Tudtam, hogy a régi fajta gyújtáson kijött ott egy dolog, ami pörgött, de ennél nem tudtam, hogy a vezérműtengely kijön-e avagy sem. Akkor még út előtt meglátogatom a szerelőt egy nagy halom tömítenivalóval: Szelepfedél Kipufogó leőmlő DIS kocka :D Meg lehet hogy egy futóműállítást is csináltatok, csak hogy valami érdemi munka is történjen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 12 490 Ft 185/60 R14ben Így már érthető hogy olcsó amit néztem 185/65 R14 az olyan 20körül van. ez meg 15körül ahol veszem honlapon, szereléssel együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Így már érthető hogy olcsó amit néztem 185/65 R14 az olyan 20körül van. ez meg 15körül ahol veszem honlapon, szereléssel együtt. Itt most van valami akció is, csak nem tudom hogy van, vagy a házhozszállítás ingyenes, vagy a szerelés... De ennek utána kéne járni, mert úgy rohadt jó ár lenne. Vonaton fölcipelem a 4 felnit ha kell Pestre :) De még kocsival is megéri felmennem, mert egy út nekem kb 3000-be kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én lemostam még szivaccsal is átdörzsikéltem, és két rétegben kentem fel a body alvázvédőt, de nekem is lejött tél végére... a kerékjáratbol. Most azt fogom csinálni, ha lenne egy melgebb nap már... hogy kimosom slaggal, és úgy felteszem a dobetétet...esetleg a peremet áthúzom egyszer alvázvédővel és szia. Ha benne van a dobetét, akkor oda már nem jut víz sár stb... meg nem tudom kivárni úgyse, hogy most kiszáradjon, nyáron meg ki kell venni úgyis, mert nem fog elférni a nyári kerék miatt, na majd akkor nekiállok, és kifújom (ha már vettema kompressort) alvázvédővel, akkor már megszárad percek alatt :) 195/50/R15 10900ft Kumho :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Berner alvázvédővel fújtam ki,ahol kellett tavaly. Pisztolyra rátekerős flakonból.Egy rétegben,azóta is tökéletes. Küszöbcsere után én is észrevettem,hogy amit a karosszériás használt néhol nekem is jött le,azt is lecsiszoltam aztán lefújtam én magam. Gyanítom,hogy azért jön le,mert nem megfelelően volt előkészítve a felület(csiszolás,foszforsavas rozsdamaró mindent megold) Ok felírtam majd megnézem boltba tavasszal, lehet nem jól készítette elő pl én se gondoltam hogy csiszolni kellene előtte. sima csiszolópapírral elég? Azért ha már ennyit fizettem érte úgy gondoltam ért hozzá. Nagyon gondolkozom rajta elviszem hosszá a darabokat megkérdezem, hogy ennek így kell e kinézni 4,5 hónap után.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Egyre megyek az autómért kíváncsi vagyok mit tudott kezdeni az ajtó aljával a lakatos/fényező. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én lemostam még szivaccsal is átdörzsikéltem, és két rétegben kentem fel a body alvázvédőt, de nekem is lejött tél végére... a kerékjáratbol. Most azt fogom csinálni, ha lenne egy melgebb nap már... hogy kimosom slaggal, és úgy felteszem a dobetétet...esetleg a peremet áthúzom egyszer alvázvédővel és szia. Ha benne van a dobetét, akkor oda már nem jut víz sár stb... meg nem tudom kivárni úgyse, hogy most kiszáradjon, nyáron meg ki kell venni úgyis, mert nem fog elférni a nyári kerék miatt, na majd akkor nekiállok, és kifújom (ha már vettema kompressort) alvázvédővel, akkor már megszárad percek alatt :D 195/50/R15 10900ft Kumho :D Dobbetéthez ki kell venni a lengéscsillapítót vagy mögötte nincs olyan rész? mármint elég levenni a kereket beteszem 2 csavar és kész vagy fúrkálni kell? ez méretpontos vagy van valami ami tuti jó itt gondolok hogy ne 1-2cm-er legyen a hézag mint szokott lenni az utángyárott cuccoknál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ok felírtam majd megnézem boltba tavasszal, lehet nem jól készítette elő pl én se gondoltam hogy csiszolni kellene előtte. sima csiszolópapírral elég? Azért ha már ennyit fizettem érte úgy gondoltam ért hozzá. Nagyon gondolkozom rajta elviszem hosszá a darabokat megkérdezem, hogy ennek így kell e kinézni 4,5 hónap után.... Tisztára mosod,sima csiszolópapír,rozsdamarót felkened,megvárod míg megszárad.Aztán adod neki az alvázvédőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tisztára mosod,sima csiszolópapír,rozsdamarót felkened,megvárod míg megszárad.Aztán adod neki az alvázvédőt. Alvázvédőből jó a sima és ecsettel vagy autószerelő haverom valami "rücsis"-t szokott használni, kis darabok vannak benne és kopresszorral nyomja rá, az jobb lehet, ill jobban bírhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Vonat.rar Nálatok is így nyomják? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Vonat.rar Nálatok is így nyomják? :) És a becsomagolás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 És a becsomagolás? Ezek állatok!! Nagyon ridegül nyomták! :D (Azért ez kimeríti a csoportos garázdaság tényállását! :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ezek állatok!! Nagyon ridegül nyomták! :D (Azért ez kimeríti a csoportos garázdaság tényállását! :) ) Kék szöcskét már mi is csináltunk a Gellért hegyre menő 27-es buszból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Dobbetéthez ki kell venni a lengéscsillapítót vagy mögötte nincs olyan rész? mármint elég levenni a kereket beteszem 2 csavar és kész vagy fúrkálni kell? ez méretpontos vagy van valami ami tuti jó itt gondolok hogy ne 1-2cm-er legyen a hézag mint szokott lenni az utángyárott cuccoknál. :) A kerekeket kell csak levenni.Ha jól emlékszem 3 helyen rögzül. A sárfogó gumik helyén (le kell venni,dobbetét be,majd visszarakni), a sárvédőperem is tartja és még egy helyen bele kellene tekerni egy csavart. De ha jól tudom nem mindenki fúrta ki a kasztnit.Én beletoltam egy önmetsző (vagy hogy hívják) csavart,oszt jóvan.:D Ha szétnézel a karosszéria topicban,már le van írva egy párszor,képek is voltak régebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Dobbetéthez ki kell venni a lengéscsillapítót vagy mögötte nincs olyan rész? mármint elég levenni a kereket beteszem 2 csavar és kész vagy fúrkálni kell? ez méretpontos vagy van valami ami tuti jó itt gondolok hogy ne 1-2cm-er legyen a hézag mint szokott lenni az utángyárott cuccoknál. :) Csak a kereket kell levenni és behelyezni a dobbetétet. Azután nálam 3 csavar fogja a sárvédő ívhez, kettő meg a kerékjárati dobhoz. Mindenhol gumi alátéten keresztül csavaroztam a karosszériához. 6. éve kiválóan áll a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 A kerekeket kell csak levenni.Ha jól emlékszem 3 helyen rögzül. A sárfogó gumik helyén (le kell venni,dobbetét be,majd visszarakni), a sárvédőperem is tartja és még egy helyen bele kellene tekerni egy csavart. De ha jól tudom nem mindenki fúrta ki a kasztnit.Én beletoltam egy önmetsző (vagy hogy hívják) csavart,oszt jóvan.:D Ha szétnézel a karosszéria topicban,már le van írva egy párszor,képek is voltak régebben. Ok már nézem is (ill keresem majd) ha nincs leírva szerinted a 185/65/14-es gumi elférhet vele? vagy a 185/60/14-es? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Csak a kereket kell levenni és behelyezni a dobbetétet. Azután nálam 3 csavar fogja a sárvédő ívhez, kettő meg a kerékjárati dobhoz. Mindenhol gumi alátéten keresztül csavaroztam a karosszériához. 6. éve kiválóan áll a helyén. Sárvédő ívhez akkor gondolom alúlról felfele vagy bent valahova? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ok már nézem is (ill keresem majd) ha nincs leírva szerinted a 185/65/14-es gumi elférhet vele? vagy a 185/60/14-es? :) Szerintem simán.Attól függ mekkora ET-je van felninek és hogy milyen széles. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Áthozva a fogyasztásból: Én is így tudom csak, nem mertem írni nehogy hülyeség legyen. Ennek is örülni kell mert ha van közvetlen busz vagy vonatjárat nem is köteles adni. Viszont az jó ha pl 1 autóval 3 munkatárs megy akkor az 3x9Ft/km-er és ezt kötelesek megadni, nem csak 1 emberre akié az autó. Én is 9 Ft.-ot kapok és kb. 25-be kerülne bejárni.Szerencsére már tele van az autó emberekkel,így már szinte nyereséges.:) Ha van busz,akkor meg kell indokolni,hogy miért akarsz autóval járni. De az Én esetemben jobban jön ki a cég az üa. támogatással,mint a bérlettel,ezért nem kérdés,hogy fizetik.:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tegnap nagyon örültem az alvázvédőztetőmnek.... Lemostam végre a kocsit a sótól, sártol homoktól. A két hátsó sárvédőívemet kimostam slaggal, alányúltam befordítottam hogy vigye ki a trutyit.... aztán látom hoogy az alázvédő anyag meg kb 5x20cm-es darabokban lók ki a sárvédőíven... sokáig tartott...... cafatokban lejött pedig még nem is nagynyomásúval mostam hanem simán folyó slagból. A kb 15ezerből lévő alvázvédőzés, tavaly szeptember közepétől sokáig tartott, pedig mondta hogy így most 2-3évig símán bírja... :) Vagy most ilyen gáz minőségű az alvázvédő vagy nem tapad meg rendesen? Muszáj lesz nekem tavasszal nekiállni megcsinálni. Mit javasoltok autómosás után másnap (hogy kiszáradjon) vékonyan több rétegben 1 nap eltéréssel? vagy 1 vastag rétegbe vigyem fel rá? Bár ha még nem késő lehet beruházok egy műanyag dobbetétbe. De legalább most szép tiszta a fehér most világít mint állat. :D Az a Mekkmester aki az alvázvédőzésedet készítette egy kontár! Én 2005-ben alvázvédőztettem és egyúttal minden üreget is (küszöbök) kifújattam alvázvédővel. Előtte gőzborotvás mosás, és 1 napi száradás után jött a kezelés. Az anyag olyan speciális alvázvédő volt, ami felkúszik a függőleges felületen is egy jó darabon, tehát a szórástól takart felületeket is bevonja. A színe a dobozban halvány sárga volt. Azóta 1 - 2 évente ellenőriztetem és a kisebb hibákat javíttatom csak. Nagyon elégedett vagyok vele. Ja, igen! Az ára 35.000 Ft volt 2005-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Szerintem simán.Attól függ mekkora ET-je van felninek és hogy milyen széles. 38-as ET-jüt ha sikerülne találnom alufelnit, és 6-6,5". De szerintem esélyesebb a 6"-os. alufelni kérdésemet meg majd tavaszra mert egyenlőre csak tervek vannak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts