Jürgen Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ja amúgy 1490kW-os az a motor. :) Gyári vagy tunying? Direktszűrő van-e rajta? :D
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Gyári vagy tunying? Direktszűrő van-e rajta? :) Gyári. Amúgy 26 literes egy henger. Ezt szorozd be 12-vel. :D
Jürgen Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Gyári. Amúgy 26 literes egy henger. Ezt szorozd be 12-vel. :) Kár, hogy nem fér el az Astrában, pedig bevállalnám a dízelt. :D
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Kár, hogy nem fér el az Astrában, pedig bevállalnám a dízelt. :) Az akknára van rakva és úgy vagyok magasabb nála épphogy. Olajteknővel azért már magasabb mint én. :D
neodd Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Neodd-nak üzenném, hogy a 2156-os csörgő épp bent van a dízelműhelyben. Ez pont az a pályaszámú, amit említettem pár napja, hogy bent van, mert kiégett. A képen látható csörgő mögött áll. Ma már nem, mert berakták a hűtést... :) Ja és azt is korrigálnám, hogy az egyik képen (dácsiás) említettem, hogy jobb alsó sarokban az egy csörgő motor. Na az nem csörgő, hanem Szergej. :D Igaz, csak blokk és a főtengely van benne. Ja amúgy 1490kW-os az a motor. :D Köszi az infókat :D :D Kár, hogy nem fér el az Astrában, pedig bevállalnám a dízelt. A fogyasztásával nem lennél megelégedve :D
Jürgen Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Az akknára van rakva és úgy vagyok magasabb nála épphogy. Olajteknővel azért már magasabb mint én. :D Sosem fogom megérteni, hogy húzza el a vonat azt a sok embert, nem nekem való ez. :D A fogyasztásával nem lennél megelégedve :D Hidd el, ha meg tudok venni egy olyan motort, akkor tökmindegy :D Amúgy ma meg én voltam benn 8 órát :)
neodd Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Sosem fogom megérteni, hogy húzza el a vonat azt a sok embert, nem nekem való ez. :D Hidd el, ha meg tudok venni egy olyan motort, akkor tökmindegy :D Amúgy ma meg én voltam benn 8 órát :) Pff... az derék. Faktod volt?
Jürgen Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Pff... az derék. Faktod volt? Dehogy, én nem vagyok pedál, nekem soha nincs faktom. :) 60+45 perces irodalom szopatás...
öcsibácsi Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ez nagyobb, mint a vonat motorja.100E LE. :)
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Sosem fogom megérteni, hogy húzza el a vonat azt a sok embert, nem nekem való ez. :D Hidd el, ha meg tudok venni egy olyan motort, akkor tökmindegy :D Amúgy ma meg én voltam benn 8 órát :) A szergej elektro-dízel, a csörgő pedig hirdaulikus meghajtású dízelgép. :D Szergejnél van egy dinamó, ami egyben az önindító is. :D Az termel dzsúdót a motorknak (TC), amik hajtják egyenként a tengelyeket. Amúgy a Szili (V43) 3000 lóerős. :D
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ez nagyobb, mint a vonat motorja.100E LE. :) Tengeralattjárókban kettő darab szergej mozdony motorja van, mint segédmotor. :D
neodd Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 A szergej elektro-dízel, a csörgő pedig hirdaulikus meghajtású dízelgép. :D Szergejnél van egy dinamó, ami egyben az önindító is. :D Az termel dzsúdót a motorknak (TC), amik hajtják egyenként a tengelyeket. Amúgy a Szili (V43) 3000 lóerős. :D Amúgy szabad megkérdeznem mit csinálsz itt a fehérvári mávnál? (ha nem publikus, esetleg jöhet pü-ben is) És az állomáson belül merrefele szoktál tevékenykedni, hátha láttalak már(bár a fűtőház fele mindog elzavarnak a szorgalmas és inteligens vasútőrök, szóval arra nem sokat járok :) :D )
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Amúgy szabad megkérdeznem mit csinálsz itt a fehérvári mávnál? (ha nem publikus, esetleg jöhet pü-ben is) És az állomáson belül merrefele szoktál tevékenykedni, hátha láttalak már(bár a fűtőház fele mindog elzavarnak a szorgalmas és inteligens vasútőrök, szóval arra nem sokat járok :) :D ) Villanyszerelő karbantartó vagyok, de nem csak a fehérvári állomás tartozik hozzánk, hanem majdnem egész fejér megye. :D Lehet láttál és én is téged. Egy fehér, platós VW T5tel szoktam szaladgálni egyébként, LHJ-373-es rendszámmal (azért írtam, mert van még pár LHJ-s rendszámú itt :D). Igen a vasútőrök. Ma munkatársamnak szóltak be, hogy a 2x10 tonnás darupályáján ne dohányozzon már. De közben kb minden ottani melós bagzik a fűtőházban, mert tökmindegy. Mikor beindul egy kicsit rosszabb állapotú Csörgő, akkor könnyeztető füst van bent egyébként. :D Amúgy csak belépési engedéllyel lehet a MÁV területén tartózkodni, vagy MÁV-os kísérettel. :D Te egyébként mit keresel erre? :D
beligrom Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Nem mondtam, hogy panaszkodom rá. Most így látom jó döntésnek. vigyázzál mert szabálytalan :)
beligrom Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Villanyszerelő karbantartó vagyok, de nem csak a fehérvári állomás tartozik hozzánk, hanem majdnem egész fejér megye. :D Lehet láttál és én is téged. Egy fehér, platós VW T5tel szoktam szaladgálni egyébként, LHJ-373-es rendszámmal (azért írtam, mert van még pár LHJ-s rendszámú itt :D). Igen a vasútőrök. Ma munkatársamnak szóltak be, hogy a 2x10 tonnás darupályáján ne dohányozzon már. De közben kb minden ottani melós bagzik a fűtőházban, mert tökmindegy. Mikor beindul egy kicsit rosszabb állapotú Csörgő, akkor könnyeztető füst van bent egyébként. :) Amúgy csak belépési engedéllyel lehet a MÁV területén tartózkodni, vagy MÁV-os kísérettel. :D Te egyébként mit keresel erre? :D vonatot festeni nem lehet? :D
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 vonatot festeni nem lehet? :D Van festőműhely. :) Egyébként ne kelljen már elmagyaráznom, hogy mi a különbség a vonat, a szerelvény, a kocsi és a mozdony között légyszíves. :D
beligrom Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Van festőműhely. :) jó hogy nem a mosóba küldesz :D amugy nem kell :D
invictus Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 vigyázzál mert szabálytalan :D Ez a poén most nem esett le. :)
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ez a poén most nem esett le. :) Megbüntették majdnem az olyan lámpái miatt, amilyen neked is van (még). :D Rendőr belekötött. Olvass vissza. :D
beligrom Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ez a poén most nem esett le. :) ahogy a szóvivőm mondta :D
neodd Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Villanyszerelő karbantartó vagyok, de nem csak a fehérvári állomás tartozik hozzánk, hanem majdnem egész fejér megye. :D Lehet láttál és én is téged. Egy fehér, platós VW T5tel szoktam szaladgálni egyébként, LHJ-373-es rendszámmal (azért írtam, mert van még pár LHJ-s rendszámú itt :D). Igen a vasútőrök. Ma munkatársamnak szóltak be, hogy a 2x10 tonnás darupályáján ne dohányozzon már. De közben kb minden ottani melós bagzik a fűtőházban, mert tökmindegy. Mikor beindul egy kicsit rosszabb állapotú Csörgő, akkor könnyeztető füst van bent egyébként. :D Amúgy csak belépési engedéllyel lehet a MÁV területén tartózkodni, vagy MÁV-os kísérettel. :D Te egyébként mit keresel erre? :D Tudom, hogy csak azzal lehet, de néha muszáj bemenni. Ugyebár fotózok hobbiból (vasutat) és van olyan, hogy egy-egy érdekesebb szerelvény áll ott beljebb :D Bár igazából nyíltvonalra szoktam menni szinte mindig. Szebb a téma, nem szólhatnak be a vasútőrök (nincsenek is). A vasútőrökkel meg itt Fehérváron semmi bajom nem volt egészen nyár végéig. Akkor jött egy új, egy nő, olyan debella állat típus. Na vele nem vagyok jóban, mondjuk úgy :) De még mindig jobb, mint a Győriek, ott már kétszer akartak rám rendőrt hívni, pedig csak peronról fotóztam...
FPepe Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 A szergej elektro-dízel, a csörgő pedig hirdaulikus meghajtású dízelgép. :D Szergejnél van egy dinamó, ami egyben az önindító is. :D Az termel dzsúdót a motorknak (TC), amik hajtják egyenként a tengelyeket. Amúgy a Szili (V43) 3000 lóerős. :D A Gigant meg 5000 asszem. Nekem akkor is a Nohab volt a kedvencem :)
invictus Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 ahogy a szóvivőm mondta :) Műszakin el lett fogadva, benne van a hitelesítő jel. Innentől kezdve küldjön be soron kívüli műszakira...úgyis elfogadják megint.
daykiller Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Tudom, hogy csak azzal lehet, de néha muszáj bemenni. Ugyebár fotózok hobbiból (vasutat) és van olyan, hogy egy-egy érdekesebb szerelvény áll ott beljebb :D Bár igazából nyíltvonalra szoktam menni szinte mindig. Szebb a téma, nem szólhatnak be a vasútőrök (nincsenek is). A vasútőrökkel meg itt Fehérváron semmi bajom nem volt egészen nyár végéig. Akkor jött egy új, egy nő, olyan debella állat típus. Na vele nem vagyok jóban, mondjuk úgy :) De még mindig jobb, mint a Győriek, ott már kétszer akartak rám rendőrt hívni, pedig csak peronról fotóztam... Az a csaj egy rendőr felesége. Előtte ő is a rendőrségnél volt. Amióta itt van, eltűntek a zsebesek. :lol: Amúgy jófej, de gondolom azért, mert kollégák vagyunk. -_- A fotózás amúgy megengedett a peronon úgyhogy nem tudom mit rinyálnak. :D Na majd szólok a csajnak, hogy nyugodjon le. :) Bár mintha lenne egy olyan, hogy a forgalmistának szólni kell, hogy fotóznál. Láthatósági mellény sem árt. :D Főleg ha kimész a nyílt vonalra. A Gigant meg 5000 asszem. Nekem akkor is a Nohab volt a kedvencem :D Igen, 5000 kW-os. :D A Nohab az kuriózum, csak hát szétb.szták. :D Gondolom láttad, hogy pályaépítéshez használják már csak. :D
neodd Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 A Gigant meg 5000 asszem. Nekem akkor is a Nohab volt a kedvencem :) Az sok embernek a kedvence még a mai napig :D Nyáron volt egy jó kis különvonat Nohabbal Tapolcára (fotósok hada üldözte autóval Tapolcáig, csakhogy a rendőrök se unatkozzanak :D :D)
Recommended Posts