Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 főleg az az ecset a jobb felső sarokban!!! :) :) ez a finommunkákhoz kellett?? :P :D A Brigi se magától sétált be a résekbe :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Hakapemiszaki (vagy ki :D) már linkelte, de ez friss hír. -> Visit My Website Egyébként tényleg jó dolog, hogy 8-13 éves autókat visszahívnak még most is. :) Opelnél mikor lesz ilyen? :D Bár engem nem tudnak már értesíteni, mert a negyedik tulajdonosa vagyok az Astrámnak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Hakapemiszaki (vagy ki :P) már linkelte, de ez friss hír. -> Visit My Website Egyébként tényleg jó dolog, hogy 8-13 éves autókat visszahívnak még most is. :) Opelnél mikor lesz ilyen? :) Bár engem nem tudnak már értesíteni, mert a negyedik tulajdonosa vagyok az Astrámnak. :D De tudnak :D Lekérik az adatokat a nyilvántartóból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 De tudnak :D Lekérik az adatokat a nyilvántartóból. :D Szép kör lesz akkor. :) Németországból, Ózdon át várpalotáig. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Zotya láttad a napfogyit? Akarsz beszélni róla? :D Baca meg elfelejtettem, :) majd megnézem az ismétlést. :o főleg az az ecset a jobb felső sarokban!!! :D :P ez a finommunkákhoz kellett?? :D :D Nem a régészek használnak ecsetet, amikor nagyon ósdi régi dolgokat ásnak elő?...vagy tudomisén.... :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Zotya hogy megölte a társalgást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Zotya hogy megölte a társalgást :D Majd megfordítja amit mondott, és működik is a fórum tovább :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Zotya hogy megölte a társalgást :D fbről lepattantál :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 fbről lepattantál :D Megesik. Túl nagy volt a pinged. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Janinak boldogot. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Jaa! Fehérváron megtaláltam munkatársam segítségével (bocs, aki előtt a belső sávból berongyoltam jobbra az utcába, kicsit későn szólt munkatárs, hogy ez az az utca :D :P :o) a Tungsram boltot és vettem egy pár GE Megalight Ultra +90% H4 izzókat 3885Ft-ért. :D Mondta a hölgy, hogy január 15-től drágulnak, úgyhogy szerintem jövőhéten még betérek egy pár H1-esért a ködlámpákba (asszem az kell bele :D), ugyanúgy Megalight Ultra +90%-ot kapnak azok is. Amúgy csak tartalékba vettem a H4-eseket. :) Akkor ott és az volt, ahogy mondtam, ugye? :D És ott simán le tudod műszakiztatni, próbálj meg itt levizsgáztatni egy saját építésű autót. :D Na ja- Euróbában itthon a legszigorúbb a műszaki vizsga, ezt már több helyről hallottam. Pl. Áámerikában sok államban nincs műszaki vizsga, viszont ami az autón van, annak működnie is kell, különben keményen büntetnek + a biztosítást is szigorúan veszik. Ha lehetne, én is megpróbálnék ilyen autót venni-összerakni, mondjuk egy Caravánt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Köszi. :) Remélem nekem is :D A kép készülte óta megadta magát a szelepfedéltömítésem, meg terepeztem egyet a múltkor, úgyhogy most vegyesen olajos-sárpöttyös, némi útrúl felvert sós-lével kifehérítve :) Tavaszig nem megyek bele összevizezni, mert nem akarom lefagyasztani szegényt :D Most néztem olajszintet, és észrevettem,hogy a hengerfej oldala a blokkig olajos... nézegetem, és a beöntő felöli oldalon engedi, sztem nem cseréltünk ujra, és a régi megadta már magát. Ha a hf és vezteng ház között engdné, akkor az nem megy felfelé ugye? Remélem,hogy nem onnan engedi, és a szelep deklit kell csak levenni, és kicserélni az ottani tömítést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most néztem olajszintet, és észrevettem,hogy a hengerfej oldala a blokkig olajos... nézegetem, és a beöntő felöli oldalon engedi, sztem nem cseréltünk ujra, és a régi megadta már magát. Ha a hf és vezteng ház között engdné, akkor az nem megy felfelé ugye? Remélem,hogy nem onnan engedi, és a szelep deklit kell csak levenni, és kicserélni az ottani tömítést. Hát egy minimálisat "elmászik" a koszon, de nagyon magasra nem hiszem hogy felmenne. Ha jóval fölötte van, akkor az a szelepfedél tömítés lesz. (de csuvázd le tisztára, és nézegesd. Akkor tutira látod hogy merről megy merrefelé. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Akkor ott és az volt, ahogy mondtam, ugye? :) ... Igen. :D Érdekes, hogy ugyanaz a cég (Telesys), de a veszprémi mégis drágább. Az eladó hölgyemény se értette. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Fórumoljatok hejjj, hagy olvasgassak! Különben munkával kell eltöltenem a drága munkaidőmet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Fórumoljatok hejjj, hagy olvasgassak! Különben munkával kell eltöltenem a drága munkaidőmet :D De jó neked hogy munkaidőben van időd ilyenekre!!!Nálam ez kivitelezhetetlen lenne.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Ő Futó Gabi opel16v a fórumról . :) Hakapemiszaki (vagy ki :D) már linkelte, de ez friss hír. -> Visit My Website Egyébként tényleg jó dolog, hogy 8-13 éves autókat visszahívnak még most is. :) Opelnél mikor lesz ilyen? :D Bár engem nem tudnak már értesíteni, mert a negyedik tulajdonosa vagyok az Astrámnak. :D Ott volt a pont. Az adatbázisból kérik le jó pénzért. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 De jó neked hogy munkaidőben van időd ilyenekre!!!Nálam ez kivitelezhetetlen lenne.... :D Szinte csak munkaidőben van, otthon csak nagyon ritkán netezek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Szinte csak munkaidőben van, otthon csak nagyon ritkán netezek. Én ezt nem tudnám megoldani 60 méter magasan bekötve pajzzsal a fejemen,heg.pisztollyal a kezemben......vagy csatlakozzak egy villámhárítóhoz?? :D 300 amper az 300 amper...... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Én ezt nem tudnám megoldani 60 méter magasan bekötve pajzzsal a fejemen,heg.pisztollyal a kezemben......vagy csatlakozzak egy villámhárítóhoz?? :D 300 amper az 300 amper...... :) Az már bezavarhatja a wifi-t :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Ő Futó Gabi opel16v a fórumról . :) http://pics.coldline.hu/pics/149433-20110104-aIZz9Q.jpg TúúúúGGYúúúúk :D (Ezé' földiztem le) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Nah, kezd fogyni a gsi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Hakapemiszaki (vagy ki :D) már linkelte, de ez friss hír. -> Visit My Website Egyébként tényleg jó dolog, hogy 8-13 éves autókat visszahívnak még most is. :) Opelnél mikor lesz ilyen? :D Bár engem nem tudnak már értesíteni, mert a negyedik tulajdonosa vagyok az Astrámnak. :o Szerintem okos marketing. A HUGY (ez komoly :D ) alvázszámú 97-2002-ig gyártott swiftek csak egy részét szerelték Berva gólyalábbal.Aztán nem igaz,hogy nem tudják Esztergomban,hogy pontosan mettől meddig szerelték be a problémás alkatrészeket. Persze gondolhatnánk azt is,hogy azoknak is nagy részét lecserélték már,de Suzuki márkaszervizes mondta,hogy ezeknek az autóknak nagy része még a gyári Michelin gumikkal,gyári fékbetét-vasakkal fut. :D :) Alulról láttam a miénket 5éves korában...hát bazz úgy nézet ki,mint a cocialista autók tizenéves korukra.Alvázvédelem=0. Meg azokra a lengőkarokra sem pazarolták az anyagot. :D Olyan az egész,mintha 1990-ben megvették volna az A Corsa licencét,Opel motorokat szállított volna,a kasztnit meg a lehető legolcsóbb alkatrészekből összedobálták volna,majd gyártották volna 2003-ig. :D Ha a Suzukinak lenne egy kis önkritikája, akkor mondjuk 4-500eFt os roncsprémiummal visszavenné az összes swift 1-et. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Szerintem okos marketing. A HUGY (ez komoly :D ) alvázszámú 97-2002-ig gyártott swiftek csak egy részét szerelték Berva gólyalábbal.Aztán nem igaz,hogy nem tudják Esztergomban,hogy pontosan mettől meddig szerelték be a problémás alkatrészeket. Persze gondolhatnánk azt is,hogy azoknak is nagy részét lecserélték már,de Suzuki márkaszervizes mondta,hogy ezeknek az autóknak nagy része még a gyári Michelin gumikkal,gyári fékbetét-vasakkal fut. :P :D Alulról láttam a miénket 5éves korában...hát bazz úgy nézet ki,mint a cocialista autók tizenéves korukra.Alvázvédelem=0. Meg azokra a lengőkarokra sem pazarolták az anyagot. :D Olyan az egész,mintha 1990-ben megvették volna az A Corsa licencét,Opel motorokat szállított volna,a kasztnit meg a lehető legolcsóbb alkatrészekből összedobálták volna,majd gyártották volna 2003-ig. :) Ha a Suzukinak lenne egy kis önkritikája, akkor mondjuk 4-500eFt os roncsprémiummal visszavenné az összes swift 1-et. :) Azért annyira nem rosszak azok. Ex asszony megkapta az apjától az 1.0 full fapad suzukiját pár éve. Az első szériás magyarországi volt. kb. 45 ezer km volt benne. Most már jóval több, kb 20 éves. De baxus a kipuffja csont száraz, és egyáltalán nem kormos. kicsit vakrozsdás, de teljesen gyári minden cucc rajta. Az a kis varrógép motor elég dinamikusan viszi azt a kis kasztnit, szervizköltsége gyakorlatilag nulla. Persze olajcserét, és a fékbetéteket leszámitva. Hihetetlenül megbizható, és gazdaságos kisautó. Persze csattanni nem jó vele. Ez a gyengéje. A gyári kasznin sehol egy rozsdapötty husz éves korában sem. Pedig napi használatban van télen nyáron. 4 évig ebédkihordást csinált vele naponta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Szerintem okos marketing. A HUGY (ez komoly :P ) alvázszámú 97-2002-ig gyártott swiftek csak egy részét szerelték Berva gólyalábbal.Aztán nem igaz,hogy nem tudják Esztergomban,hogy pontosan mettől meddig szerelték be a problémás alkatrészeket. Persze gondolhatnánk azt is,hogy azoknak is nagy részét lecserélték már,de Suzuki márkaszervizes mondta,hogy ezeknek az autóknak nagy része még a gyári Michelin gumikkal,gyári fékbetét-vasakkal fut. :D :D Alulról láttam a miénket 5éves korában...hát bazz úgy nézet ki,mint a cocialista autók tizenéves korukra.Alvázvédelem=0. Meg azokra a lengőkarokra sem pazarolták az anyagot. :o Olyan az egész,mintha 1990-ben megvették volna az A Corsa licencét,Opel motorokat szállított volna,a kasztnit meg a lehető legolcsóbb alkatrészekből összedobálták volna,majd gyártották volna 2003-ig. :) Ha a Suzukinak lenne egy kis önkritikája, akkor mondjuk 4-500eFt os roncsprémiummal visszavenné az összes swift 1-et. :) Kicsit elfogult vagy szerintem. :D Semmivel sem rosszabb az alvázvédelme azoknak a Swifteknek mint bármelyik korabeli kocsinak. A futómű alkatrészek(hátsó lengőkarok stb) ugyanazt a védelmet kapták mint a karosszéria csak a fényt nem. "nyírfa szürke " alapozót és "ED"-t közbenső festéket.Ezeket az alkatrészeket belógatták a kasztniba és azzal együtt mentek végig a merítő kádakon majd a kemencéken. Az elszíneződést a hegesztési varratoknál láthatod ami máshogy reagált a savfürdőre pl. Ezekből a swiftekből csak akkor látsz rohadni vagy rozsdásodni,ha sérült volt. Pár éve vett vissza a gyár az elsőkből néhányat. Szétszedték őket és megvizsgálták a korrózió és üregvédelmet. Nem volt semmi bajuk. A kérdéses gólyalábak pedig a beszállítónál lettek festve úgy érkeztek a gyárba. Én tudom mert ott voltam. :D 15. éve vagyok minőségellenőr az esztergomi gyárban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts