Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Cápa galant. Tetszik nekem is,de már elmúltak a legfiatalabbak is 10évesek.

Viszont az új Lancer nagyon karaj, és ár/érték arányban is nagyon jók.

A bmw-sekkel egyre jobbak a tapasztalataim. Még oda sem értem a zebrához,de már lassít és megáll a zebra előtt,stb.Beenged sávváltáskor,parkolóból kiállva lassít,megáll,hogy kiengedjen stb.

De tény,hogy vannak tuskók köztük. De melyik márkával nem járnak türhők...hmmm Lexus :D

A szuzukisok között kevés a normális arc: Van a kalapos skodából átült bácsi,annak a felesége 20 dioptriával aki bármikor kifordul eléd.Meg van olyan akit frusztrálja,hogy mindenki lenézi az autóját aztán tép,nyomul,stb.Ezt a frusztrációt viszont megértem,mert amíg volt nekünk mindenki bunkózott vele,direkt nem engedtek be,dudáltak,villogtak.

Bármilyen szakadt,szétrohadt, négy nyomon járó autóval be akarta bizonyítani mindenki,hogy "gyorsabb vagyok,nehogymá előttem menjen egy suzuki"

Az összes drága-autós ilyen. Tök egyszerű oka van. FÉL :) Az én lökhárítóm 5e volt, az övé pár nullával hosszabb :D :) Persze hogy elengedi a kamikazee hülyegyereket :P

Link to comment
Megosztás:

Nem örvendeni. A benzinárak miatt sokan fognak előbb magukhoz majd traktorokhoz nyúlni :)

Én áremeléskor általában magamhoz nyúlok, de kinek mi jön be. :)

Nyalunk Winkler bá'-tól? Bár Ő Britney Spearst látta a H Astrában...

Ki az? Sosem hallottam még róla! :D

Link to comment
Megosztás:

Akarodmondani meg szeretnéd vásárolni a Classic-váltógombomat? :)

Már nem azért, de nincs Classic váltógomb. 96-tól már olyan van, amilyen nekem, meg a classicokban is. :P

Szerk: ha már CDTI-ről volt szó akkor egy kis szösszenetet engedjetek megosztani: ma a 2.5 CDTI motor meghalt a céges Opelben. :D Köszönöm. :)

Az meg mi, hogy a dízelesnek jobban kell fűtenie, mikor annak jobb a hatásfoka, ezért kevesebb hőt termel? :D

Link to comment
Megosztás:

Ti melyik autós oldalt olvassátok? A fórumon kívül...

Mert például a vezess.hu-ról egy cikket nem olvastam még el,annyira kritikán aluli,az autonavigátor szintén.

Vakok között a félszemű a totalcar. :D

Ezzel nem tudok egyetérteni, a vezess.hu egész korrekt oldal. A TotalCar jó csapat volt, csak a stílusukkal van baj, meg a színfalak mögött még 1-2 aprósággal, de ebbe most nem bonyolódnék bele.

Ha pedig szeretsz sok tesztet (heti 2-3 autó), érdekességet olvasni objektív szemléletben, akkor tudom neked ajánlani a mi oldalunkat: Autó Pult

Link to comment
Megosztás:

Ezzel nem tudok egyetérteni, a vezess.hu egész korrekt oldal. A TotalCar jó csapat volt, csak a stílusukkal van baj, meg a színfalak mögött még 1-2 aprósággal, de ebbe most nem bonyolódnék bele.

Ha pedig szeretsz sok tesztet (heti 2-3 autó), érdekességet olvasni objektív szemléletben, akkor tudom neked ajánlani a mi oldalunkat: Autó Pult

A Totalcaron most is nap mint nap jókat röhögök. Csikós az egyik legjobb arc :D

Link to comment
Megosztás:

Jó jó...most megyek felvágom az ereim :)

De azért olvassátok el ezt a leírást:Klikk ide 230 000Km...98-as évjárat, közel 2millió....Szerintem valami nem kóser a tulajdonosával :D :P Látod hakapeszimaki erről beszéltem :D

Az a közel 2 millio egész pontosan 1.6M :D Odaadja kb 1.4 ért. És hidd el, megéri. Az még sokáig egy masszív, szerethető autó lesz. Nem zörög a kárpit, nem esik a fejedre . Minden működik, és pontos rajta. :D

Ráadásul szép is. :)

Link to comment
Megosztás:

Az a közel 2 millio egész pontosan 1.6M :D Odaadja kb 1.4 ért. És hidd el, megéri. Az még sokáig egy masszív, szerethető autó lesz. Nem zörög a kárpit, nem esik a fejedre . Minden működik, és pontos rajta. :)

Ráadásul szép is. :)

Akkor olvasd el még egyszer. :P

Az enyém is masszív, nem zörög a kárpit, nem esik a fejemre, és elhiheted, hogy minden működik rajta :D

Link to comment
Megosztás:

Már nem azért, de nincs Classic váltógomb. 96-tól már olyan van, amilyen nekem, meg a classicokban is. :D

Szerk: ha már CDTI-ről volt szó akkor egy kis szösszenetet engedjetek megosztani: ma a 2.5 CDTI motor meghalt a céges Opelben. :) Köszönöm. :D

Az meg mi, hogy a dízelesnek jobban kell fűtenie, mikor annak jobb a hatásfoka, ezért kevesebb hőt termel? :D

Jóvanna, de ez a gomb Classicban volt, tehát Classicból van, tehát Classic :o (neméérdekelAkkoris :D )

Miért is?

Jelenleg 10 forint az árkülönbség a dízel meg a benzin között. :)

Mert 96-tól újként csak juró ketteseket lehetett forgalomba helyezni, tehát a tiéd megüti a kék szintet, már csak az évjáratából kiindulva is :D

Helló!

Kiiktattam ma a középső befúvókból a hideget, és felmerült egy probléma, vagy inkább kérdés:

Ti ilyenkor tudjátok használni azt a lezáró cuccot?

Nekem pillanatnyilag nem működik, lehet csak nem tömködtem be eléggé a rongyot?

Amúgymeg:

Only in Russia...

:P

Nem toltad a torkára elég mélyen :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig megéri szerintem. Sokkal jobb érzés vezetni. :P

Az a közel 2 millio egész pontosan 1.6M :D Odaadja kb 1.4 ért. És hidd el, megéri. Az még sokáig egy masszív, szerethető autó lesz. Nem zörög a kárpit, nem esik a fejedre . Minden működik, és pontos rajta. :D

Ráadásul szép is. :)

Ja megéri, 20éves BMW is olyan szép halkan fut, hogy azt irígyelhetjük. Nem hibátlanok, mert rengeteg tipushibájuk van azoknak is... meghát csak drágább fenntartani őket, és azokba már kell legalább 2.0ás moci a haladáshoz, de az E46 :) azért tetszetős autócska akármilyen kasztnival :D

Inkább egy e46 bmw ért adok 1 millával többett mint egy 4es golfért.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.