Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Az enyém sem egy csúnya darab de a Veki láttán felhúztam ám a sátrat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Csütörtökről valamit tudsz már? (csak azért jutott eszembe mert megjött az sms a banktól hogy megkaptam a fizetésemet :) :D ) Eddig még senki sem szólt, hogy mennem kéne nagyon vidékre. Szóval akár még össze is jöhet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Szeptemberben múlt egy éve, hogy megvettem a H Astrát 14 ezer euróért. Vehettem volna 2007 525 BMW-t meg sok másikat ebből az árból, de azt nekem senki ne magyarázza meg, hogy az alkatrészárak egyeznek. Másik dolog, nagy lett volna egy 14 éves autó után vettem volna egy 10 éveset. Ezzel most 32 ezer kmnél járok és megy mint a golyó, mindenre odafigyelek tehát nem lessz bajom vele. Nem sajnálom sem az olajat, sem az üzemanyag minőségét sem a szűrőket, sem a bemelegítésre szánt időt egyszóval semmit. Például: Bárdi webshop: 1.9cdti vectra textar első fékbetét:32513Ft. 320d bmw első fékbetét textar:14000FT de mondjuk légtömegmérőből a bosch vectához 73.000 bmw-hez 103000,de például magnetti ből ugyanúgy 50.000ft körül van. Sachs kuplungszett vectra 101000Ft Bmw 97000FT Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nekem meg még a műszaki adatlapon is kettes van. akkor abban elbasztak vmit. :) Amúgy a tied milyen hamar kezd fűteni? Ma bejöttem melózni a comboval(8km), utána még várnom kellett, így ketyegett még vagy 20percet, és meg sem mozdult a mutató... Múltkor mentem vidékre, már üzemin volt. Útfelbontás, lámpa. Megálltam és a mutató meg elindult aludni. Ennyire kevés hőt termelnek ezek a borzalmak? Nem lehet, hogy termosztátot kéne cserélni benne? Dízeleknek melegebbet kellene adnia, mint benzineseknek. Én raktam egy kartonlapot a hűtő és a klímahűtő közé. Felét takarja a hűtőnek. Viszonylag rövideket megyünk mostanában (4-5-6km). Ki mivel védekezik az ajtóbefagyás ellen? :D (Garázst nem éri mondani!!) :) szilikon zsírral, vagy spray vel át kell kenni fujni a gumikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 akkor abban elbasztak vmit. Nem lehet, hogy termosztátot kéne cserélni benne? Dízeleknek melegebbet kellene adnia, mint benzineseknek. szilikon zsírral, vagy spray vel át kell kenni fujni a gumikat. 30e km után, cseréljen a kurvaanyja... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 30e km után, cseréljen a kurvaanyja... :D Nemtudom mi van ezekkel a temosztátokkal, de enyém pár hónap után szarakodni kezdett, mondjuk azóta jó... de fateromé is genyózik, az két éves, de nincs benne 20ezer km... egyik gates, másik meg lemfölder asszem, szóval nem HQ, de mégis szarakodnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Például: Bárdi webshop: 1.9cdti vectra textar első fékbetét:32513Ft. 320d bmw első fékbetét textar:14000FT de mondjuk légtömegmérőből a bosch vectához 73.000 bmw-hez 103000,de például magnetti ből ugyanúgy 50.000ft körül van. Sachs kuplungszett vectra 101000Ft Bmw 97000FT Évjárat közti különbség? Pl a Veki drágább mint az enyém az Astra, meg független hátsó felfüggesztés ami plussz költség stb stb... Szomszédomnak volt egy 98-as 525 Bömöse és a futőmű első része 2200 euróba került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 30e km után, cseréljen a kurvaanyja... :) Végülis női munka :D Benzinesek ne okoskodjanak mert a dízel teljesen más mint a bengás. Utóbbi helyben melegszik és tartja míg a dízel helyben nem melegszik és/vagy visszahűl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nemtudom mi van ezekkel a temosztátokkal, de enyém pár hónap után szarakodni kezdett, mondjuk azóta jó... de fateromé is genyózik, az két éves, de nincs benne 20ezer km... egyik gates, másik meg lemfölder asszem, szóval nem HQ, de mégis szarakodnak Ez egy új autó volt. Nem qh meg társai... Végülis női munka :D Benzinesek ne okoskodjanak mert a dízel teljesen más mint a bengás. Utóbbi helyben melegszik és tartja míg a dízel helyben nem melegszik és/vagy visszahűl. Mondjuk az is probléma, hogy a raktér nicns leválasztva csak ráccsal, és ugye az nem szigetelt, hanem lemez. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Ez egy új autó volt. Nem qh meg társai... Mondjuk az is probléma, hogy a raktér nicns leválasztva csak ráccsal, és ugye az nem szigetelt, hanem lemez. :) Pont azért mondtam, hogy lemfölder, és gates, ami nem QH és az is szarakodik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Pont azért mondtam, hogy lemfölder, és gates, ami nem QH és az is szarakodik :D Nem érted. Ennyi idő alatt ne szarjon be semmi, mert felgyújtom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nem érted. Ennyi idő alatt ne szarjon be semmi, mert felgyújtom. Két hete cseréltünk 2006-os POLO ban jobb első szilenteket a lengőkarban mindkettőt. 35000-et bírtak. A termosztát is kuka benne szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Nem érted. Ennyi idő alatt ne szarjon be semmi, mert felgyújtom. Jó vicc :D 6 éves korában a gyári termosztátunk már régen kuka volt, 4 évesen is bajban volt már, de 2év mulva teljesen vége lett. Igaz nem 30ezer km el... kitudja mi baja, na meg ugye azért csak hideg van mostanában, 4-5 km enyémnek is kell, hogy meleget nyomjon, sőt még több is. Majd akkor lesz baj, ha nem megy fel teljesen lakott területen kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Ez egy új autó volt. Nem qh meg társai... Mondjuk az is probléma, hogy a raktér nicns leválasztva csak ráccsal, és ugye az nem szigetelt, hanem lemez. :) Mi az Incának a dobozát kibéleltük egy sötétszürke öntapis szivacsos tökömtudjamivel. Lényegesen tovább maradt benne a meleg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Évjárat közti különbség? Pl a Veki drágább mint az enyém az Astra, meg független hátsó felfüggesztés ami plussz költség stb stb... Szomszédomnak volt egy 98-as 525 Bömöse és a futőmű első része 2200 euróba került. 2004-est néztem mindkettőnél. Szerintem az autóválasztás szájíz dolga. Azonos évjáratú,méretű autót kb. ugyanannyiba kerül fenntartani,szervizelni.Ebből a szempontból mindegy milyen jel van az elején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Mi az Incának a dobozát kibéleltük egy sötétszürke öntapis szivacsos tökömtudjamivel. Lényegesen tovább maradt benne a meleg :D Mostanában divat gyárilag faroslemezzel felszegecselni a rakteret, nemtudom mögötte van e szigetelő. Amit én is ráraktam a tetejére, az is eléggé érződik, egy órával később is olyan jóidő van benne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Jó vicc :) 6 éves korában a gyári termosztátunk már régen kuka volt, 4 évesen is bajban volt már, de 2év mulva teljesen vége lett. Igaz nem 30ezer km el... kitudja mi baja, na meg ugye azért csak hideg van mostanában, 4-5 km enyémnek is kell, hogy meleget nyomjon, sőt még több is. Majd akkor lesz baj, ha nem megy fel teljesen lakott területen kívül. A sajátom meglehetősen hamar fűt. Mire lesöpröm róla a havat már meleg van bent. :) Mi az Incának a dobozát kibéleltük egy sötétszürke öntapis szivacsos tökömtudjamivel. Lényegesen tovább maradt benne a meleg :D Erre én is gondoltam, de saját magból nem locsolnék rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 A sajátom meglehetősen hamar fűt. Mire lesöpröm róla a havat már meleg van bent. :D Erre én is gondoltam, de saját magból nem locsolnék rá... :PKicsit más a két motor :) Vagy lassan sepred a havat :) Akkor fagyoskodj :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 A sajátom meglehetősen hamar fűt. Mire lesöpröm róla a havat már meleg van bent. :D Erre én is gondoltam, de saját magból nem locsolnék rá... Jó de ott azt is figyelembe kell venni, hogy akkora kerekek vannak rajta, hogy el kell menni székért, majd felállsz rá, lesöpröd a tetejét, fölviszed a széket, akkor letakarítod körbe és lám lám ezalatt már 2x nyitott is a termosztát. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 :PKicsit más a két motor :D Vagy lassan sepred a havat :) Akkor fagyoskodj :) Na végre. Akkor most olvass vissza mit írt a főorvosúúúúr. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Jó de ott azt is figyelembe kell venni, hogy akkora kerekek vannak rajta, hogy el kell menni székért, majd felállsz rá, lesöpröd a tetejét, fölviszed a széket, akkor letakarítod körbe és lám lám ezalatt már 2x nyitott is a termosztát. :) Rá van ültetve rendesen, úgyh nincs probléma a magasságával. :) A kerék meg váltóméret. Téli is, nyári is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 A sajátom meglehetősen hamar fűt. Mire lesöpröm róla a havat már meleg van bent. :D Erre én is gondoltam, de saját magból nem locsolnék rá... Jogos, persze. Az anyagot nekünk is adták, "csak" föl kellett nyalni a lemezre. Tapadt mint a franc... egyszer valahol összeért, az úgy is maradt. Ha megpróbáltuk szétszedni még mi is beleragadtunk, úgyhogy a kezdeti próbálkozásoknak (egyik oldal) az lett az eredménye hogy tele volt gyűrődéssel, leszakadt sarkokkal, meg foltozott lyukakkal (valahogy ki kellett szabadulni, ha máshogy nem akkor kivágtuk azt a részt amibe beleragadtunk :) ) a másik felét "csak úgy" fölnyomtuk, és nem foglalkoztunk azzal hogy huplis, meg buborékos, meg kicsit gyűrött. Nah az a fele amivel nem küzdöttünk, az 2 nap alatt szépen kisimult, és ráhúzódott a lemezre magától :D Érdemes volt szenvedni vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Na végre. Akkor most olvass vissza mit írt a főorvosúúúúr. :) Szerintem az én hszem helytállóbb :) De csak me magas vagy :D :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Hello Nép! :) Érdeklődök, hogy csütörtökön a nap folyamán nem megy valaki Szarvas irányába? Véletlenül? Vagy ha a 44-es fele tudna kerülni... :D akár a nagyfalu, akár Kecskemét érintésével... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Például: Bárdi webshop: 1.9cdti vectra textar első fékbetét:32513Ft. 320d bmw első fékbetét textar:14000FT de mondjuk légtömegmérőből a bosch vectához 73.000 bmw-hez 103000,de például magnetti ből ugyanúgy 50.000ft körül van. Sachs kuplungszett vectra 101000Ft Bmw 97000FT És mit jelent az E46 :D ? Mi a különbség a sima 320d meg az E46között? Hűűű most egy vérbeli Bömbis megölne egy ilyen kérdés miatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts