Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Csak most jutottam gép közelbe. Köszönöm mindenkinek a jókívánságot. :D

Egyúttal köszönöm Smidth Pál köztársasági elnök úrnak az éjféli köszöntőt. Kicsit hosszúra sikeredett, és nem is igazán nekem szólt. :D

Aztán köszönöm a szervezőknek a rengeteg tüzijátékot, amit rendeztek országszerte a szülinapom tiszteletére. :P :D :) Legalábbis én ugy gondoltam nekem szólt. :D :)

Schmitt...

Link to comment
Megosztás:

Több türelmet fogadtam az új esztendőre, de: Még mindíg felbaccák az agyam akik a zöld jelzésnél keresik az egyes sebességet, az osztottpályás úton a belső sávban vánszorognak 35, és féllel, a piros lámpa fel 14-el gurulnak, én meg nem tudok tőlük a kanyarodóba menni ami viszont zöld. :D A mai napon az i-re a pontot az a hadibarom tette fel, aki miután másfél percet várt a egyenes sávban a zöldre, zöld jeltésnél kitalálta hogy mégiscsak lekanyarodik, elkezdte áthúzni a kocsi orrát a kanyarodósávba, ami persze tele volt, így ottmaradt középen és várta hogy a másik sávban zöld legyen. És miután ledudáltam a fejét, és a záróvonalon átlépve kikerültem, még neki állt feljebb! :) Na meg a tecsóban miután 8 percet áll sorba kedélyesen csevegve a fizetésnél eszébejut, hogy vesz még egy doboz gyufát, és/vagy tampont majd visszasétál érte, mi a megmeredt facért nem bírja odabökni a rá váró 6, és fél embernek, hogy bocs?! :) Vagy én lennék tényleg türelmetlen? :D

Link to comment
Megosztás:

Több türelmet fogadtam az új esztendőre, de: Még mindíg felbaccák az agyam akik a zöld jelzésnél keresik az egyes sebességet, az osztottpályás úton a belső sávban vánszorognak 35, és féllel, a piros lámpa fel 14-el gurulnak, én meg nem tudok tőlük a kanyarodóba menni ami viszont zöld. :D A mai napon az i-re a pontot az a hadibarom tette fel, aki miután másfél percet várt a egyenes sávban a zöldre, zöld jeltésnél kitalálta hogy mégiscsak lekanyarodik, elkezdte áthúzni a kocsi orrát a kanyarodósávba, ami persze tele volt, így ottmaradt középen és várta hogy a másik sávban zöld legyen. És miután ledudáltam a fejét, és a záróvonalon átlépve kikerültem, még neki állt feljebb! :) Na meg a tecsóban miután 8 percet áll sorba kedélyesen csevegve a fizetésnél eszébejut, hogy vesz még egy doboz gyufát, és/vagy tampont majd visszasétál érte, mi a megmeredt facért nem bírja odabökni a rá váró 6, és fél embernek, hogy bocs?! :) Vagy én lennék tényleg türelmetlen? :D

Nagyon türelmetlen vagy Zotya. :D Vedd már észre, nem csak te közlekedsz-vásárolsz. :o :D :P

Nyugi. :D

Link to comment
Megosztás:

Gyújtáson?

Nem, olyankor gyújtás nélkül is előadja ezt, Dáwidnak pont most volt ilyen, le is merítette az akksiját.

Yep. Ráadásul nem is azonnal kezdett virítani leállítás után, hanem csak úgy amikor kedve volt. Volt hogy 2 órát ott állt, és nem kezdett el virítani, meg olyan is, hogy leállítottam, kiszálltam, bezártam, és már világított is. Reggelre az akksit is leette. :D

(ugyan itt 1.7 DR-ből, generátor eladó :) )

Link to comment
Megosztás:

Tartottunk egy műszaki állapotfelmérést a kocsin.

Idei terv: komplett futómű felújítása elől, hátul; motorral kezdeni valamit (ezzel még lesz kérdésem); karosszéria és a végén mikor minden jó, megcsinálva, akkor a klímának esek neki. Márciusban kezdődik a motor.

Motorról kérdés: az most jó vagy nem, hogy járó üzem meleg motornál leveszem az olajsapkát és semmi gőz nincs? A 3. hengernél (vezérléstől balra), még mindig észrevehetően alacsonyabb a sűrítési végnyomás, de ezt betudjuk annak, hogy a rossz olajjárat miatt nem kap elég olajat a hidrotőke. A kartergáz csövek tiszták, csak az olajsapkán van némi fehér trutyi.

Tegnap hazafele Rossy-val (itt is fórumozott, már ritkán jár fel) megküldtük az autóinkat. :) Övé C20NE GSi. :)

Ja kérdés. Nem tudok bepozícionálni egy hangot. Motorfordulattól függően változó erősségű visítás. Kicsit olyan mintha szervós hangja lenne, de nem tudom eldönteni, hogy a szervó vagy a generátor csinálja. :D Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Tartottunk egy műszaki állapotfelmérést a kocsin.

Idei terv: komplett futómű felújítása elől, hátul; motorral kezdeni valamit (ezzel még lesz kérdésem); karosszéria és a végén mikor minden jó, megcsinálva, akkor a klímának esek neki. Márciusban kezdődik a motor.

Motorról kérdés: az most jó vagy nem, hogy járó üzem meleg motornál leveszem az olajsapkát és semmi gőz nincs? A 3. hengernél (vezérléstől balra), még mindig észrevehetően alacsonyabb a sűrítési végnyomás, de ezt betudjuk annak, hogy a rossz olajjárat miatt nem kap elég olajat a hidrotőke. A kartergáz csövek tiszták, csak az olajsapkán van némi fehér trutyi.

Tegnap hazafele Rossy-val (itt is fórumozott, már ritkán jár fel) megküldtük az autóinkat. :) Övé C20NE GSi. :)

Ja kérdés. Nem tudok bepozícionálni egy hangot. Motorfordulattól függően változó erősségű visítás. Kicsit olyan mintha szervós hangja lenne, de nem tudom eldönteni, hogy a szervó vagy a generátor csinálja. :D Szerintetek?

Sztem a generátor, nekem is volt, amikor túlfeszítettem a szíjat.

Link to comment
Megosztás:

Tartottunk egy műszaki állapotfelmérést a kocsin.

Idei terv: komplett futómű felújítása elől, hátul; motorral kezdeni valamit (ezzel még lesz kérdésem); karosszéria és a végén mikor minden jó, megcsinálva, akkor a klímának esek neki. Márciusban kezdődik a motor.

Motorról kérdés: az most jó vagy nem, hogy járó üzem meleg motornál leveszem az olajsapkát és semmi gőz nincs? A 3. hengernél (vezérléstől balra), még mindig észrevehetően alacsonyabb a sűrítési végnyomás, de ezt betudjuk annak, hogy a rossz olajjárat miatt nem kap elég olajat a hidrotőke. A kartergáz csövek tiszták, csak az olajsapkán van némi fehér trutyi.

Tegnap hazafele Rossy-val (itt is fórumozott, már ritkán jár fel) megküldtük az autóinkat. :D Övé C20NE GSi. :P

Ja kérdés. Nem tudok bepozícionálni egy hangot. Motorfordulattól függően változó erősségű visítás. Kicsit olyan mintha szervós hangja lenne, de nem tudom eldönteni, hogy a szervó vagy a generátor csinálja. :) Szerintetek?

Generátor. :)

Nálam pl. a turbó, de ez nálad nem játszik. :D

Link to comment
Megosztás:

Sztem a generátor, nekem is volt, amikor túlfeszítettem a szíjat.
Generátor. :)

Nálam pl. a turbó, de ez nálad nem játszik. :D

Köszi! Akkor megnézem, bár a szíjhoz és a feszítéséhez már néhány ezer kilométer alatt nem lett nyúlva (kb 100 ezer km). Csak a vezérléscserénél lett leszedve a szíj, ha jól emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Nem találkozott valaki közületek hátsó ledes lámpával?Mert caravanhoz nem találtam. :D

Én sem, igaz én nem LED-eset akartam, hanem csak egy kristályburát mert 5ajtósókon qrva jól áll, de azt sem láttam még. Caravanhoz nagyon nincsenek ilyenek. Zoli is csinált magának :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Akkor megnézem, bár a szíjhoz és a feszítéséhez már néhány ezer kilométer alatt nem lett nyúlva (kb 100 ezer km). Csak a vezérléscserénél lett leszedve a szíj, ha jól emlékszem.

Akkor cseréld ki azt a szíjat. Megérdemli már. És tedd ki a vitrinbe. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Akkor megnézem, bár a szíjhoz és a feszítéséhez már néhány ezer kilométer alatt nem lett nyúlva (kb 100 ezer km). Csak a vezérléscserénél lett leszedve a szíj, ha jól emlékszem.

Nekem is visított, de nem tudtam mi az. Laza ékszíjjal is volt hangja, feszessel is, nem igazán sikerült belőni hogy mi adhatja. Aztán generátorcsere óta nincs a hang :D

Link to comment
Megosztás:

Én sem, igaz én nem LED-eset akartam, hanem csak egy kristályburát mert 5ajtósókon qrva jól áll, de azt sem láttam még. Caravanhoz nagyon nincsenek ilyenek. Zoli is csinált magának :)

A Caravanosokra miért nem gondolt még egy gyártó sem?????

Pedig lenne rá kereslet.... :D

Link to comment
Megosztás:

Gates szíj nem hazudik... :D

Az enyém sem hazudott, mert nem ki volt ütve a fogainak a nagyrésze :lol

A Caravanosokra miért nem gondolt még egy gyártó sem?????

Pedig lenne rá kereslet.... :)

Leglább Caravanból nem rohangászik egy csomó, ilyen és ehhez hasonló hányással a s.ggén :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.