rtomi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Nem nagyon, mert elviszik a klímával együtt... Sztem ki lehet azt műteni onnan, de még sosem próbáltam. Akkor majd jóidőben szétkapomésmegnézem. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 B.U.É.K :) Tegnap esti mérleg: 200km, lenyelve egy korty pia se, ruhámon másfél üveg pezsgő, ezért majdnem kiosztva két pofon, de szilveszter volt így nem :) Jónak mondható volt :D 80km, másfél üveg pezsgő, tökila, egy kupac macisör, meg amire még nem emlékszem, lenyelve. :P Haver sűrített levegős dudát szobában megnyomás, ezért egy zacskó csipsz, meg pár darab virsli fejjel történő elkapás, hülyegyerek taxiig 3-an kikésérés, visszafelé kupacba borulás. (kiderült hogy mégsem az volt a leggyengébb láncszem akit kivittünk a taxiig :D ) amúgy jó volt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Sziasztok Nem tudtok valakit, aki foglalkozik műanyaghegesztéssel Tolna megyében? Gsi lökös átalakításról lenne szó. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 KI, nem BE :) ez a a be >>>> http://car.blogs.com/sdd/images/subaru_sti_trackmonkey.jpg Mindegy :) Viszont azt a gépet megjáratnám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Mindegy :) Viszont azt a gépet megjáratnám :D annyira nem + tudjuk :D amúgy jó ha van, ha valami füstöl a motortérben, akkor egyből látszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 annyira nem + tudjuk :) amúgy jó ha van, ha valami füstöl a motortérben, akkor egyből látszik :) Ha már füstöl, akkor nem mindegy neki? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Ha már füstöl, akkor nem mindegy neki? :D lehet rosszul visszarakni az olajbetöltő sapkáját is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 lehet rosszul visszarakni az olajbetöltő sapkáját is :D :D Nem beszélek veled :P :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 annyira nem + tudjuk :D amúgy jó ha van, ha valami füstöl a motortérben, akkor egyből látszik :D :D :) lehet rosszul visszarakni az olajbetöltő sapkáját is :D Miért érzem azt, hogy ez nem célzás volt hanem találat? :P :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 :) :) Miért érzem azt, hogy ez nem célzás volt hanem találat? :P :D Ezért... Visit My Website :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Ezért... :D Hűha...Hát őőő izé! Így már értem. De azért ne keseredj el, tévedni emberi dolog :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 :D Nem beszélek veled :P :) :) :D :P :D :D :o nem nagy cucc, csináltam én is ilyet :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Komike azt mondta, idén már úgy sem veszek semmit. :D HÁHÁ. Nem emlékszem milyen gomb volt benne. :D A gsiben gt ülések kárpitok vannak...a többi az gyári fekete. Jah, meg tök baba fekete tetőkárpit is van benne. :P Állat. :o Nekem tetszett Pista KÉKbelsős lakóbusza. :D Azon volt később az új gazdinál két tetőablak ugye? :) :D Zoli! Klímakapcsolód nem szokott lenni? Nekem beletörött az izzó búrája és most nem múkodik. Vagy ki lehet azt forrasztani és cserélni? :) Az izzó kiforrasztható belőle. Csak forrasztani lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Most vettem észre, ha dudálok hunyorognak a ledek a belső világításban. :DPersze, hogy hunyorognak....tudod mennyi ampert zabál az a sz@r? :) és nem kétszólamúja van, mint az enyémben... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 :D Nicsak....mit látok? Üdv a csapatban! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Hűha...Hát őőő izé! Így már értem. De azért ne keseredj el, tévedni emberi dolog :P ...mondta a süni, és lemászott a WC-keféről. ("de a szerelem ereje mindent legyőz" mondta, és visszamászott :) :) ) :D Nicsak....mit látok? Üdv a csapatban! :D Köfi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 ...mondta a süni, és lemászott a WC-keféről. ("de a szerelem ereje mindent legyőz" mondta, és visszamászott :) :) ) Köfi. :D Nincs eladó rendszámkereted? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 fordulatszám mérős óracserénél mire kell figyelni? van ugye ez a W1111. ugyan ilyen legyen, vagy lehet másmilyen is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Nincs eladó rendszámkereted? :) Nincs. Elöl még normális keretem sincs, csak amit a lakatosom biztosított bele. (neki ellopták a rendszámait egyszer, és azóta mániákus. Nekem 4 csavarral beletolta a bontott lökösbe, a vele együtt bontott keretet :) :D :P) fordulatszám mérős óracserénél mire kell figyelni? van ugye ez a W1111. ugyan ilyen legyen, vagy lehet másmilyen is? Ugyan ilyen, mert csalni fog ehhez képest a többi. Még fontosabb, hogy milyen gyártótól van, mert ha az más, akkor még többet csal (meg se mozdul a mutató :D ). :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 fordulatszám mérős óracserénél mire kell figyelni? van ugye ez a W1111. ugyan ilyen legyen, vagy lehet másmilyen is? Ez a W szám az óra áttételezését jelenti, szóval nagyon más ne legyen :D Nekem 1102 helyett van bent 1111, de az elejére 1102 van írva, szóval bonyolult :) Amúgy arra figyelj, hogy ugyan addig legyen skálázva a hőmérőd, és ne dízeles óra legyen. (Abban valami eszméletlen hamar piros már a fordulatszámmérő, biztos elrontották :) ) Ha ugyan olyan a km óra, akkor egyben át tudod tenni, és nem kell tekergetned se, ez lenne a legkönnyebb (ekkor mind1 a W szám). (Hátulról mások) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Ez a W szám az óra áttételezését jelenti, szóval nagyon más ne legyen :D Nekem 1102 helyett van bent 1111, de az elejére 1102 van írva, szóval bonyolult :) Amúgy arra figyelj, hogy ugyan addig legyen skálázva a hőmérőd, és ne dízeles óra legyen. (Abban valami eszméletlen hamar piros már a fordulatszámmérő, biztos elrontották :D ) Ha ugyan olyan a km óra, akkor egyben át tudod tenni, és nem kell tekergetned se, ez lenne a legkönnyebb (ekkor mind1 a W szám). (Hátulról mások) Nem kell mindenkinek tiltásközelben tartani, hogy nyomatékot is találjon :) :P És hogy VDO-Delco, nem mindegy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 a műszerfalon a 3 tekerő alatt (amivel szabályozom majd, hogy mennyire akarok fázni), van az a sárga csíkos gomb, hogy belső levegő keringtetés ez mire jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Állat. :) Az izzó kiforrasztható belőle. Csak forrasztani lehet. Na el is jutottunk ahhoz a ponthoz ami miatt eddig nem álltam neki. Mikor beletört rájöttem,hogy forrasztott és nem foglalatos. :) Ha forrasztani kell mindíg ideges leszek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Ez a W szám az óra áttételezését jelenti, szóval nagyon más ne legyen :) Nekem 1102 helyett van bent 1111, de az elejére 1102 van írva, szóval bonyolult :) Amúgy arra figyelj, hogy ugyan addig legyen skálázva a hőmérőd, és ne dízeles óra legyen. (Abban valami eszméletlen hamar piros már a fordulatszámmérő, biztos elrontották :D ) Ha ugyan olyan a km óra, akkor egyben át tudod tenni, és nem kell tekergetned se, ez lenne a legkönnyebb (ekkor mind1 a W szám). (Hátulról mások) találtam egyet, ami ugyan olyan mint az enyém :P és csak 5000.- :D remélem jó is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Na el is jutottunk ahhoz a ponthoz ami miatt eddig nem álltam neki. Mikor beletört rájöttem,hogy forrasztott és nem foglalatos. :) Ha forrasztani kell mindíg ideges leszek. :D Hegesszé' :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts