wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok! ma reggel a beindítás után, fura kopogó csattogó hangra lettem figyelmes. feltettem ide: Visit My Website valaki tudna rá mondani valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 A 250-es vinyóval nem dobja ki. :) Belelát a könyvtárakba, simán megy..... :D Nem bírtam ki, kipróbáltam :D Egyetlen hibát vélek felfedezni.....ami film tv-rip, vagy csak simán 4:3 arányú, azt nem nyitja ki teljes képernyőre, két oldalt marad szép vastag fekete sáv. Ez legyen a legnagyobb probléma...... :P Miért nyitná ki? Akkor levágja a tetejét meg az alját is... :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Sziasztok! ma reggel a beindítás után, fura kopogó csattogó hangra lettem figyelmes. feltettem ide: Visit My Website valaki tudna rá mondani valamit? Részvétem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Részvétem. úgy gondolod? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Miért nyitná ki? Akkor levágja a tetejét meg az alját is... :) :D TV üzemmódban van 6 féle képméretezési lehetőség. A médialejátszóban csak a normál és a zoom között lehet választani. Itt nem tudja kedvére torzítgatni a képet :) Annyira nem hat meg a dolog, inkább akkor érdekes, ha előszedek néhány régi sorozatot, ami ilyen formátumban van (alfa holdbázis, alf...) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 úgy gondolod? :) Csak vicceltem. :D Nekem is adott ki hasonló hangokat,amíg Castrollal jártam,aztán váltottam Shell-re és azóta semmi. Szerintem a szelepfedélből jön,de hogy konkrétan mi csinálja..passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Csak vicceltem. :D Nekem is adott ki hasonló hangokat,amíg Castrollal jártam,aztán váltottam Shell-re és azóta semmi. Szerintem a szelepfedélből jön,de hogy konkrétan mi csinálja..passz. huh, már a frászt hoztad rám :) amúgy a generátor alól hallom a hangot a leghangosabban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 újabb kérdések bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben? a km órában lévő számlálótól függetlenül másik mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős? harmadik miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 huh, már a frászt hoztad rám :D amúgy a generátor alól hallom a hangot a leghangosabban. Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :) újabb kérdések bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben? a km órában lévő számlálótól függetlenül másik mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős? harmadik miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen? Ezekben még nem tárol az ECU ilyen adatokat, tehát nem! Gyik-ban sok leírást találsz különböző komfortcuccok beszereléséről. Minden megoldható....olvasgass. Azért égnek ki sűrűn, mert a tervezők ügyes ötletéből kifolyólag járó motornál állandóan égnek....pontosabban csak a középkonzolban. Cserélgetjük, vagy ledesítünk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :D 2000 km-es vízpumpa van benne elvileg. 2 hónapja vezérműszíj szakadás volt, elvileg cserélték azt. lehet, hogy hibás volt a vízpumpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 2000 km-es vízpumpa van benne elvileg. 2 hónapja vezérműszíj szakadás volt, elvileg cserélték azt. lehet, hogy hibás volt a vízpumpa? Lehetséges, ha valami olcsóbb utángyártott került bele. Nekem az 1.8-asban volt valami gagyi fajta, az 15 ezret bírt ki, de úgy szorult mikor kiszedtük, hogy kézzel nem bírtam elforgatni. Nagy mákom volt, hogy nem szakította el a szíjat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 újabb kérdések bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben? a km órában lévő számlálótól függetlenül másik mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős? harmadik miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen? Fordulatszámmérő, el.ablak, kp.zár nem nagy ügy. Mindezeket egyszerű beletenni. Lufis kormány, hát, nem tudom. Nekem az volt benne, de kidobtam egy 3 küllősért, ami nem lufis. Nekem nem tetszett az a nagy bumszli kormány. Klímának neki sem kezdenék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :) Ezekben még nem tárol az ECU ilyen adatokat, tehát nem! Gyik-ban sok leírást találsz különböző komfortcuccok beszereléséről. Minden megoldható....olvasgass. Azért égnek ki sűrűn, mert a tervezők ügyes ötletéből kifolyólag járó motornál állandóan égnek....pontosabban csak a középkonzolban. Cserélgetjük, vagy ledesítünk :D Hááát.... Aminke nincs behuzva gyarilag a drótja azzal azért kell küzdeni... Vagy mondjuk egy klima beépítése se fél délutános meló (de akkor is akarom :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Lehetséges, ha valami olcsóbb utángyártott került bele. Nekem az 1.8-asban volt valami gagyi fajta, az 15 ezret bírt ki, de úgy szorult mikor kiszedtük, hogy kézzel nem bírtam elforgatni. Nagy mákom volt, hogy nem szakította el a szíjat. :D valamilyen gyártói javaslatod van esetleg, hogy milyet vegyek? a Cromax oldalán ilyeneket találtam: Opel Astra F Vízpumpa 1.2,1.4,1.6 As91-05,Cr93-00,Ve88-95 Meyle - Német 5991 Ft Opel Astra F Vízpumpa 1.4 1.6 16V As91-05,1.4 1.6 Cr93-00,Ve95-03 Meyle - Német 7990 Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Fordulatszámmérő, el.ablak, kp.zár nem nagy ügy. Mindezeket egyszerű beletenni. Lufis kormány, hát, nem tudom. Nekem az volt benne, de kidobtam egy 3 küllősért, ami nem lufis. Nekem nem tetszett az a nagy bumszli kormány. Klímának neki sem kezdenék. Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is. És nyilván csak éles helyzetben derül ki, hogy sikerült a projekt vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 valamilyen gyártói javaslatod van esetleg, hogy milyet vegyek? a Cromax oldalán ilyeneket találtam: Opel Astra F Vízpumpa 1.2,1.4,1.6 As91-05,Cr93-00,Ve88-95 Meyle - Német 5991 Ft Opel Astra F Vízpumpa 1.4 1.6 16V As91-05,1.4 1.6 Cr93-00,Ve95-03 Meyle - Német 7990 Ft. Azért ne temesd még el a vízpumpádat, előbb meg kellene konkrétan győződni róla tényleg az halt-e be. Lehet feszítőgörgő is, vagy generátorcsapágy, vagy bármi a vezérlés oldalon, ha onnan hallod! Ha pesti vagy legjobb, ha besétálsz a Csergőhöz és ott kapsz gyárit, vagy jó minőségű utángyárit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is. akkor a légzsákról lemondok amúgy sem tervezem összetörni magam a következő pár évtizedben :D szóval akkor a többi "extra" nem nagy kunszt, köszi a szereléstől meg nem félek, 5 év kispolszkizás során volt részem mindenben Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Részemről nem ráérés kérdése, ha látok az út szélén egy f astrát, mindíg megállok. :D Sok időd van :) Ha nem rohanok, akkor általában megkérdezem én is hogy segítsek -e valamit (jellemzően a következő kútig kell elsegíteni a népeket :) ) újabb kérdések bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben? a km órában lévő számlálótól függetlenül másik mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős? harmadik miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen? Megnézni nem igazán, mert az az egy darab mechanikus órája van. De mint tudjuk, nem km alapján veszünk autót... Simán tudok eléd tolni, ugyan abból a típusból 90ezret futott rommáhajtottat is, meg 250-et sétált megkíméltet. Szép dolog a futott km, de általánosságban sz.rt nem ér vele az ember, ha állapotfelmérni akar. Van ami nem vészes, van ami az. Általánosságban, elég jól fel lehet extrásítani, a fapadhoz képest. A Népitéletben olyanok írkálnak, akik vettek kmóra állás, meg a "szomszédasszondtahogyezjó" alapján valamit, aztán szidják hogy milyen sz.r (nem az Astrára, hanem az összes típusra igaz) Előfordul hogy kiég, de egyrészt ha itt vagy 2 hónapot, úgyis elkap a LEDezéses agybaj :D másrészt meg nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :P :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Azért ne temesd még el a vízpumpádat, előbb meg kellene konkrétan győződni róla tényleg az halt-e be. Lehet feszítőgörgő is, vagy generátorcsapágy, vagy bármi a vezérlés oldalon, ha onnan hallod! Ha pesti vagy legjobb, ha besétálsz a Csergőhöz és ott kapsz gyárit, vagy jó minőségű utángyárit :D jaja, pesti vagyok,és csergőt már ajánlottad nekem egyszer, az alapjárati motor ügyében. csak azért is idegesít a dolog, mert műszakira készülök, ismerős nincs ebben az ügyben. mondták már 30-ért is, de ez állapot függő. hibafelmérésre meg nem tudom, érdemes e elvinni az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 És nyilván csak éles helyzetben derül ki, hogy sikerült a projekt vagy sem. Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet? nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :D :) ) Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet? Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni. Egy gyárilag beszerelt 10+éves lufi sem biztos, hogy eldurran. A mókolt meg... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 akkor a légzsákról lemondok amúgy sem tervezem összetörni magam a következő pár évtizedben :D szóval akkor a többi "extra" nem nagy kunszt, köszi a szereléstől meg nem félek, 5 év kispolszkizás során volt részem mindenben A klímáról is le fogsz mondani, hidd el. :) A többi az ok. Bontóból fordszámos műszeregység, gyári éeltromos ablak. Bármilyen univerzális központizár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet? Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni. Ha legközelebb elhalnak, akkor LED lesz ott is. Amikor azokat kicseréltem, még nem volt ilyen irányú ötletem, úgyhogy kapott izzókat, aztán amikor LEDeztem, akkor meg a középkonzolt hagytam a csába, mondván hogy az most világít. Így most jégfehér a műszeregység, hangulattól függően piros, vagy fehér a TID, és gyári brunyasárga ami alatta van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 A Népitéletben olyanok írkálnak, akik vettek kmóra állás, meg a "szomszédasszondtahogyezjó" alapján valamit, aztán szidják hogy milyen sz.r (nem az Astrára, hanem az összes típusra igaz) Előfordul hogy kiég, de egyrészt ha itt vagy 2 hónapot, úgyis elkap a LEDezéses agybaj :D másrészt meg nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :) :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts