Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A 250-es vinyóval nem dobja ki. :) Belelát a könyvtárakba, simán megy..... :D Nem bírtam ki, kipróbáltam :D

Egyetlen hibát vélek felfedezni.....ami film tv-rip, vagy csak simán 4:3 arányú, azt nem nyitja ki teljes képernyőre, két oldalt marad szép vastag fekete sáv. Ez legyen a legnagyobb probléma...... :P

Miért nyitná ki? Akkor levágja a tetejét meg az alját is... :) :D

Elküldve
Miért nyitná ki? Akkor levágja a tetejét meg az alját is... :) :D

TV üzemmódban van 6 féle képméretezési lehetőség. A médialejátszóban csak a normál és a zoom között lehet választani. Itt nem tudja kedvére torzítgatni a képet :)

Annyira nem hat meg a dolog, inkább akkor érdekes, ha előszedek néhány régi sorozatot, ami ilyen formátumban van (alfa holdbázis, alf...) :D

Elküldve
úgy gondolod? :)

Csak vicceltem. :D

Nekem is adott ki hasonló hangokat,amíg Castrollal jártam,aztán váltottam Shell-re és azóta semmi.

Szerintem a szelepfedélből jön,de hogy konkrétan mi csinálja..passz.

Elküldve
Csak vicceltem. :D

Nekem is adott ki hasonló hangokat,amíg Castrollal jártam,aztán váltottam Shell-re és azóta semmi.

Szerintem a szelepfedélből jön,de hogy konkrétan mi csinálja..passz.

huh, már a frászt hoztad rám :)

amúgy a generátor alól hallom a hangot a leghangosabban.

Elküldve

újabb kérdések

bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben?

a km órában lévő számlálótól függetlenül

másik

mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány

beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős?

harmadik

miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen?

Elküldve
huh, már a frászt hoztad rám :D

amúgy a generátor alól hallom a hangot a leghangosabban.

Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :)

újabb kérdések

bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben?

a km órában lévő számlálótól függetlenül

másik

mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány

beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős?

harmadik

miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen?

Ezekben még nem tárol az ECU ilyen adatokat, tehát nem!

Gyik-ban sok leírást találsz különböző komfortcuccok beszereléséről. Minden megoldható....olvasgass.

Azért égnek ki sűrűn, mert a tervezők ügyes ötletéből kifolyólag járó motornál állandóan égnek....pontosabban csak a középkonzolban. Cserélgetjük, vagy ledesítünk :)

Elküldve

Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :D

2000 km-es vízpumpa van benne elvileg.

2 hónapja vezérműszíj szakadás volt, elvileg cserélték azt.

lehet, hogy hibás volt a vízpumpa?

Elküldve
2000 km-es vízpumpa van benne elvileg.

2 hónapja vezérműszíj szakadás volt, elvileg cserélték azt.

lehet, hogy hibás volt a vízpumpa?

Lehetséges, ha valami olcsóbb utángyártott került bele. Nekem az 1.8-asban volt valami gagyi fajta, az 15 ezret bírt ki, de úgy szorult mikor kiszedtük, hogy kézzel nem bírtam elforgatni. Nagy mákom volt, hogy nem szakította el a szíjat. :D

Elküldve
újabb kérdések

bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben?

a km órában lévő számlálótól függetlenül

másik

mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány

beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős?

harmadik

miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen?

Fordulatszámmérő, el.ablak, kp.zár nem nagy ügy. Mindezeket egyszerű beletenni. Lufis kormány, hát, nem tudom. Nekem az volt benne, de kidobtam egy 3 küllősért, ami nem lufis. Nekem nem tetszett az a nagy bumszli kormány. Klímának neki sem kezdenék.

Elküldve
Az baj, ha onnan hallod. Nekem a vízpumpa adott ilyen hangokat, mikor elhalálozott.... :)

Ezekben még nem tárol az ECU ilyen adatokat, tehát nem!

Gyik-ban sok leírást találsz különböző komfortcuccok beszereléséről. Minden megoldható....olvasgass.

Azért égnek ki sűrűn, mert a tervezők ügyes ötletéből kifolyólag járó motornál állandóan égnek....pontosabban csak a középkonzolban. Cserélgetjük, vagy ledesítünk :D

Hááát....

Aminke nincs behuzva gyarilag a drótja azzal azért kell küzdeni...

Vagy mondjuk egy klima beépítése se fél délutános meló (de akkor is akarom :) )

Elküldve
Lehetséges, ha valami olcsóbb utángyártott került bele. Nekem az 1.8-asban volt valami gagyi fajta, az 15 ezret bírt ki, de úgy szorult mikor kiszedtük, hogy kézzel nem bírtam elforgatni. Nagy mákom volt, hogy nem szakította el a szíjat. :D

valamilyen gyártói javaslatod van esetleg, hogy milyet vegyek?

a Cromax oldalán ilyeneket találtam:

Opel Astra F Vízpumpa 1.2,1.4,1.6 As91-05,Cr93-00,Ve88-95 Meyle - Német 5991 Ft

Opel Astra F Vízpumpa 1.4 1.6 16V As91-05,1.4 1.6 Cr93-00,Ve95-03 Meyle - Német 7990 Ft.

Elküldve
Fordulatszámmérő, el.ablak, kp.zár nem nagy ügy. Mindezeket egyszerű beletenni. Lufis kormány, hát, nem tudom. Nekem az volt benne, de kidobtam egy 3 küllősért, ami nem lufis. Nekem nem tetszett az a nagy bumszli kormány. Klímának neki sem kezdenék.

Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is.

Elküldve
Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is.

És nyilván csak éles helyzetben derül ki, hogy sikerült a projekt vagy sem.

Elküldve
valamilyen gyártói javaslatod van esetleg, hogy milyet vegyek?

a Cromax oldalán ilyeneket találtam:

Opel Astra F Vízpumpa 1.2,1.4,1.6 As91-05,Cr93-00,Ve88-95 Meyle - Német 5991 Ft

Opel Astra F Vízpumpa 1.4 1.6 16V As91-05,1.4 1.6 Cr93-00,Ve95-03 Meyle - Német 7990 Ft.

Azért ne temesd még el a vízpumpádat, előbb meg kellene konkrétan győződni róla tényleg az halt-e be. Lehet feszítőgörgő is, vagy generátorcsapágy, vagy bármi a vezérlés oldalon, ha onnan hallod!

Ha pesti vagy legjobb, ha besétálsz a Csergőhöz és ott kapsz gyárit, vagy jó minőségű utángyárit :D

Elküldve
Lufis kormányhoz kormányoszlopot is kell cserélni, ott letörő fejű csavarok vannak, nem egyszerű kiszedni őket. Meg persze kell a lassulásérzékelő/légzsákindító is.

akkor a légzsákról lemondok

amúgy sem tervezem összetörni magam a következő pár évtizedben :D

szóval akkor a többi "extra" nem nagy kunszt, köszi

a szereléstől meg nem félek, 5 év kispolszkizás során volt részem mindenben

Elküldve
Részemről nem ráérés kérdése, ha látok az út szélén egy f astrát, mindíg megállok. :D

Sok időd van :) Ha nem rohanok, akkor általában megkérdezem én is hogy segítsek -e valamit (jellemzően a következő kútig kell elsegíteni a népeket :) )

újabb kérdések

bármelyik F astrában meg tudom nézetni a valós kilométert szervizben?

a km órában lévő számlálótól függetlenül

másik

mennyire nehéz egy fapadot komfortosítani? gondolok itt fordulatszámmérőre, klíma, el.ablak, kp zár, lufis kormány

beszerelhetők ezek házilag? vagy inkább felejtős?

harmadik

miért olvasom minden 2. népítéletben, hogy állandóan kiégnek a műszerfal izzói? hogyan védekeztek ez ellen?

Megnézni nem igazán, mert az az egy darab mechanikus órája van. De mint tudjuk, nem km alapján veszünk autót... Simán tudok eléd tolni, ugyan abból a típusból 90ezret futott rommáhajtottat is, meg 250-et sétált megkíméltet. Szép dolog a futott km, de általánosságban sz.rt nem ér vele az ember, ha állapotfelmérni akar.

Van ami nem vészes, van ami az. Általánosságban, elég jól fel lehet extrásítani, a fapadhoz képest.

A Népitéletben olyanok írkálnak, akik vettek kmóra állás, meg a "szomszédasszondtahogyezjó" alapján valamit, aztán szidják hogy milyen sz.r (nem az Astrára, hanem az összes típusra igaz) Előfordul hogy kiég, de egyrészt ha itt vagy 2 hónapot, úgyis elkap a LEDezéses agybaj :D másrészt meg nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :P :D )

Elküldve
Azért ne temesd még el a vízpumpádat, előbb meg kellene konkrétan győződni róla tényleg az halt-e be. Lehet feszítőgörgő is, vagy generátorcsapágy, vagy bármi a vezérlés oldalon, ha onnan hallod!

Ha pesti vagy legjobb, ha besétálsz a Csergőhöz és ott kapsz gyárit, vagy jó minőségű utángyárit :D

jaja, pesti vagyok,és csergőt már ajánlottad nekem egyszer, az alapjárati motor ügyében.

csak azért is idegesít a dolog, mert műszakira készülök, ismerős nincs ebben az ügyben.

mondták már 30-ért is, de ez állapot függő.

hibafelmérésre meg nem tudom, érdemes e elvinni az autót.

Elküldve
És nyilván csak éles helyzetben derül ki, hogy sikerült a projekt vagy sem.

Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet?

nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :D :) )

Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni.

Elküldve
Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet?

Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni.

Egy gyárilag beszerelt 10+éves lufi sem biztos, hogy eldurran. A mókolt meg... :D

Elküldve
akkor a légzsákról lemondok

amúgy sem tervezem összetörni magam a következő pár évtizedben :D

szóval akkor a többi "extra" nem nagy kunszt, köszi

a szereléstől meg nem félek, 5 év kispolszkizás során volt részem mindenben

A klímáról is le fogsz mondani, hidd el. :) A többi az ok. Bontóból fordszámos műszeregység, gyári éeltromos ablak. Bármilyen univerzális központizár.

Elküldve
Nem tudom, a légzsák teszt az mennyire tüközi a valós működőképességet?

Gondolom izzótól is függ amíg nem ledeztem én is vettem bele izzókat, pár hónap után már feketedtek. Még ha fehér is marad, egyszerűbb ledezni.

Ha legközelebb elhalnak, akkor LED lesz ott is. Amikor azokat kicseréltem, még nem volt ilyen irányú ötletem, úgyhogy kapott izzókat, aztán amikor LEDeztem, akkor meg a középkonzolt hagytam a csába, mondván hogy az most világít. Így most jégfehér a műszeregység, hangulattól függően piros, vagy fehér a TID, és gyári brunyasárga ami alatta van :D

Elküldve

A Népitéletben olyanok írkálnak, akik vettek kmóra állás, meg a "szomszédasszondtahogyezjó" alapján valamit, aztán szidják hogy milyen sz.r (nem az Astrára, hanem az összes típusra igaz) Előfordul hogy kiég, de egyrészt ha itt vagy 2 hónapot, úgyis elkap a LEDezéses agybaj :D másrészt meg nekem pl. az elmúlt 3 évben eddig egyszer kellett cserélnem a középkonzolban izzót, és nem lövöldözi őket. (nem úgy mint haverom 307-ese a H3-at :) :D )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.