spzoli Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Ja a kocsikról van szó ? Bocs, nem olvastam vissza..... :) :D A második kérdés autós, az első nem az volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Semmi akadálya, bontóból beszerezhető, aztán már "csak" be kell kábelezni, Tech műszerrel beállíttatni a motortipusnak megfelelően, és már van is :D ismersz valakit aki ebben segíteni tudna nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 ismersz valakit aki ebben segíteni tudna nekem? Vannak olyan topikok itt a fórumon, hogy Eladó, Keresek részleg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 ismersz valakit aki ebben segíteni tudna nekem? A bontós részben igen, keresd meg Rattesid Dénes cartársat ez ügyben. A beszerelés más tészta, abban max nyáron tudok segíteni, ilyen időben nem megyek ki a szükségesnél többet a lakásból :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Vannak olyan topikok itt a fórumon, hogy Eladó, Keresek részleg. :D a bekábelezés és a többi az ami nekem nem menne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 A második kérdés autós, az első nem az volt. :) Ja értem...lesz még Blizt, majd elválik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Ja értem...lesz még Blizt, majd elválik. :D ...csak az asszony nem enged el :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 a bekábelezés és a többi az ami nekem nem menne :D GyIK-ba írtam róla leírást, hogy kell beszerelni, amivel BC beépítési lavinát indítottam el kb. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 ...csak az asszony nem enged el :D Még nem hoztam elő a dolgot... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 GyIK-ba írtam róla leírást, hogy kell beszerelni, amivel BC beépítési lavinát indítottam el kb. :) megnézem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 54Ah-s akksit max 5,4A-rel lehet tölteni és mivel max 2,65V lehet cellánként a feszültség, így 15,9 a max töltőfesz. Egy volttal léptem túl, kérlek ne haragudj. :) Azért volt 1V volttal több, mert ennyire pontosan nem lehet állítani sajnos, izzót meg nem akartam még sorba kötni vele pluszba. Az 5A-t meg szépen be lehet állítani rajta. Amúgy 11Volttól 39Voltig lehet állítani a töltő feszültségét és max 40Amperrel tud tölteni feszültségtől függetlenül. A feszültséget meg állandó szinten tartja. Ilyen a vasúti szelénes egyenirányítós akkumulátortöltő nagyjából. :D Ki is hiányzott elektróról? :D Régen jártam iskolába, de 2,2 volt/ cella és így 14 volt volt a maximális feszkó, amit az aksinak adni lehetett abban az időben, és azóta nem hallottam történelmi áttörést, és gyanítom ha lett is volna, neked nem olyan aksid van. Generátor sem véletlenül tölt 14el.. a töltőáram pedig a 10edes törvény miatt rendben van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 GyIK-ba írtam róla leírást, hogy kell beszerelni, amivel BC beépítési lavinát indítottam el kb. :) Azt a lavinaindító leírást ki lehetne egészíteni már a cc bekötésével :D Illetve a diag csati bekötéde benne van már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Azt a lavinaindító leírást ki lehetne egészíteni már a cc bekötésével :D Illetve a diag csati bekötéde benne van már? Mivel nincs még CC-m így nehéz is lesz. A diag csati bekötése meg szerintem le van írva, mindkét fajta csatlakozóhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Mivel nincs még CC-m így nehéz is lesz. A diag csati bekötése meg szerintem le van írva, mindkét fajta csatlakozóhoz. Nem feltétlenül neked kell a cc-t ha neked nincs, de másnak már van. :D Akkor kiegészítetted, mert utoljára mikor néztem még nem volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Régen jártam iskolába, de 2,2 volt/ cella és így 14 volt volt a maximális feszkó, amit az aksinak adni lehetett abban az időben, és azóta nem hallottam történelmi áttörést, és gyanítom ha lett is volna, neked nem olyan aksid van. Generátor sem véletlenül tölt 14el.. a töltőáram pedig a 10edes törvény miatt rendben van :D Ez gondozásmentes kalciumos akksi, 6 cellás. Nem feltétlenül neked kell a cc-t ha neked nincs, de másnak már van. :) Akkor kiegészítetted, mert utoljára mikor néztem még nem volt :) Sosem egészítettem ki, nem is tudom szerkeszteni. :D Mindig is ott volt az a leírásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Ez gondozásmentes kalciumos akksi, 6 cellás. Sosem egészítettem ki, nem is tudom szerkeszteni. :D Mindig is ott volt az a leírásban. Sztem akkor is 14 voltal tölt a generátor :) Eyszer feltöltötted 17 voltal az első indítás leveszi belőle azt a töbletet. Akkor halucináltam :D ott van tényleg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 akkor halucináltam :) ott van tényleg :D Nem azt írtam, hogy 17V-ot mértem az akksi kapcsain üresen, ennyivel töltöttem. 14,22 lett benne amikor lekapcsoltam a töltőt. Amúgy 14,4V-tal tölt a generátor. A generátor meg sose fogja neked feltölteni teljesen az akksit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Nem azt írtam, hogy 17V-ot mértem az akksi kapcsain. 14,22 lett benne amikor lekapcsoltam a töltőt. Amúgy 14,4V-tal tölt a generátor. A generátor meg sose fogja neked feltölteni teljesen az akksit. :D Egyes kutatások szerint nem is szabad feltölteni teljesen, legalábbis a hibrid autóknál így igyekeznek hosszú életet adni az aksiknak, hogy nem töltik fel teljesen, és lemeríteni se merítik teljesen haználat közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Tőlem még nem volt: Boldog névnapot Dáwid cartárs!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Tőlem még nem volt: Boldog névnapot Dáwid cartárs!!! Ja tényleg. Névnapot Dáwid, bár ilyen formációban nincs ma névnap, max Dávid. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Régen jártam iskolába, de 2,2 volt/ cella és így 14 volt volt a maximális feszkó, amit az aksinak adni lehetett abban az időben, és azóta nem hallottam történelmi áttörést, és gyanítom ha lett is volna, neked nem olyan aksid van. Generátor sem véletlenül tölt 14el.. a töltőáram pedig a 10edes törvény miatt rendben van :D 2.4V a gázosodási határ ez adja a 14.4-et. Gondozásmentes akksiknál, meg zselésnél alkalmazzák a 2.3V-os kapocsfeszt ez ad 13.8V-ot így tuti nem lesz gázosodás, de ha neadjisten van is akkor van az akksiban egy katalizátor ami visszaalakítja a gázt. Amúgy meg tökmindegy mennyire töltöd ha van PBSO4 az oldatban akkor már szulfátosodni fog, ez meg igaz egy akármennyire is kicsit merült akksira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Egyes kutatások szerint nem is szabad feltölteni teljesen, legalábbis a hibrid autóknál így igyekeznek hosszú életet adni az aksiknak, hogy nem töltik fel teljesen, és lemeríteni se merítik teljesen haználat közben. A korszerű hibridekben lítium akksik vannak az teljesen más technológia. Ha túlmeríted akkor a következő töltésnél esélyes hogy olyan gázképződés lesz hogy felrobban az akksi... Ha meg megelégszel a nem teljesen feltöltött akksival akkor jelentősen növelheted az élettartamot (pl egy 4.2V-os cellát csak 4.1V-ig töltesz fel) Amúgy sincs sok teteje a lítium akksit fullra tölteni mert a töltések utolsó 10-20%-ának bevitele jóval tovább tart mint az előtte levő 80-90%. Autónál ez ugye nagyon nem mindegy hogy 1 órát töltesz vagy 4-et... Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 mér van az h ha maxon van a fűtés a középsők közül a balból csak jéghideg jön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Ember jött, hogy azonnal kell neki, mert berobbant a szélvédője. Mit kellett volna tennem? Adni neki egy darab takarófóliát, meg egy tekercs szigszalagot :D :) Pepe!Szerinted van megkímélt 17DR eladó itthon? :D Van. Csak külön kell bódét venni, és külön motort hozzá. 2 napja boltoltam generátort a Debreceni sráccal (igen, még mindig onnan vásárolok :) ) és mondta hogy megint van 3 faca dízele dojcsiából, ha valakinek kell, akkor ott vannak :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Tőlem még nem volt: Boldog névnapot Dáwid cartárs!!! Köszi-köszi. Ja tényleg. Névnapot Dáwid, bár ilyen formációban nincs ma névnap, max Dávid. :D Köszi. Igen tudok róla, valami szerencsétlen sok-sok évvel ezelőtt elírta, aztán azóta így van a naptárban... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts