wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 sziasztok! a véleményetekre lennék kíváncsi, a köv. jelenség okán: tegnap tankoltam az autóba 27 litert. a mutató előtte a piros mező tetején egerészett. a tankolás után viszont csak az első csík és a "25"-ös jelzés közé megy fel a mutató. néha néha megközelíti a 25-öt. ez minek a hibája lehet? vagy esetleg kalibrálási gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 sziasztok! a véleményetekre lennék kíváncsi, a köv. jelenség okán: tegnap tankoltam az autóba 27 litert. a mutató előtte a piros mező tetején egerészett. a tankolás után viszont csak az első csík és a "25"-ös jelzés közé megy fel a mutató. néha néha megközelíti a 25-öt. ez minek a hibája lehet? vagy esetleg kalibrálási gond? A Mol Rt. hibája :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Boldog névnapot Dávid cartárs :) Boldogat. :) Eltünt az egyik dísztárcsám, eszembe jutott, hogy pár napja beszedtem sötétben 50-el egy bazi nagy kátyút két faluval arrébb. (szakadt volna bele a feje az anyukájába az illetékesnek) Azt hittem a kerék szakad ki, akkorát huppant. Most azt számolgatom, hogy megéri visszamenni érte, vagy a benzinköltségből vegyek másikat a tecsóba? Plussz még lehet meg sem találom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 sziasztok! a véleményetekre lennék kíváncsi, a köv. jelenség okán: tegnap tankoltam az autóba 27 litert. a mutató előtte a piros mező tetején egerészett. a tankolás után viszont csak az első csík és a "25"-ös jelzés közé megy fel a mutató. néha néha megközelíti a 25-öt. ez minek a hibája lehet? vagy esetleg kalibrálási gond? A mutató nem lineálisan mozog, csak tájékoztató jellegű. Nekem pölö az 50-ről gyorsan lemegy a fél tankig, onnan már lassabban kúszik lefele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 A mutató nem lineálisan mozog, csak tájékoztató jellegű. Nekem pölö az 50-ről gyorsan lemegy a fél tankig, onnan már lassabban kúszik lefele. Na jó, de azért 27 lityinek már látszani kéne még ha tájékoztató jelleggel is....nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Na jó, de azért 27 lityinek már látszani kéne még ha tájékoztató jelleggel is....nem? na ja, és még volt benne kb 8 liter. de félig se akar felmenni. ha kanyarodok vele akkor elmozdul a mutató, meg ha hídra megyek felfelé akkor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Na jó, de azért 27 lityinek már látszani kéne még ha tájékoztató jelleggel is....nem? Hát...akkor félretájékoztatták... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Elég sok mostanában felmerült "hiba" megjavulna egy teletanktól :D Lehet hogy látványosan megállna fél méterrel a tele-jelzés alatt a mutató, és akkor egyértelműen kevesebbet mutat. Lehet hogy túlugrik rajta, akkor meg látszik hogy kalibrálni kéne. Saccolgatás alapján nemáá' :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Elég sok mostanában felmerült "hiba" megjavulna egy teletanktól :D Lehet hogy látványosan megállna fél méterrel a tele-jelzés alatt a mutató, és akkor egyértelműen kevesebbet mutat. Lehet hogy túlugrik rajta, akkor meg látszik hogy kalibrálni kéne. Saccolgatás alapján nemáá' :) azt néztem éppen, hogy elég körülményes kivenni a műszert onnan a helyéről :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 azt néztem éppen, hogy elég körülményes kivenni a műszert onnan a helyéről :D Bajonettzáras, el kell fordítani pár fokot, és úgy lehet kihúzni. Arra viszont ügyelj, hogy a visszafolyó cső a helyére kerüljön, mert különben üanyag ellátási gondjaid lesznek féltank alatt. De nincs értelme kivenni, semmit nem tudsz kezdeni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Bajonettzáras, el kell fordítani pár fokot, és úgy lehet kihúzni. Arra viszont ügyelj, hogy a visszafolyó cső a helyére kerüljön, mert különben üanyag ellátási gondjaid lesznek féltank alatt. De nincs értelme kivenni, semmit nem tudsz kezdeni vele. akkor csere? újonnan ezt hogy kell keresni? csak mert én sehol se találtam a neten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 sziasztok! a véleményetekre lennék kíváncsi, a köv. jelenség okán: tegnap tankoltam az autóba 27 litert. a mutató előtte a piros mező tetején egerészett. a tankolás után viszont csak az első csík és a "25"-ös jelzés közé megy fel a mutató. néha néha megközelíti a 25-öt. ez minek a hibája lehet? vagy esetleg kalibrálási gond? A motorhőmérsékletmérő kb. jól mutat, üzemmeleg motornál felmegy 90 fölé kicsivel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 A motorhőmérsékletmérő kb. jól mutat, üzemmeleg motornál felmegy 90 fölé kicsivel? igen, az felette van egy kicsivel. az jónak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 igen, az felette van egy kicsivel. az jónak tűnik. Akkor a műszeregység feszstabilizátor hibája kizárva. Akkor vagy az üzemanyagszint-jelző mutatójának kéne az alaphelyzetét ellenőrizni, vagy a tankban a jeladó gyengélkedik, esetleg van valahol egy oxidos csatlakozás a vezetékében, pl. a tanknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Akkor a műszeregység feszstabilizátor hibája kizárva. Akkor vagy az üzemanyagszint-jelző mutatójának kéne az alaphelyzetét ellenőrizni, vagy a tankban a jeladó gyengélkedik, esetleg van valahol egy oxidos csatlakozás a vezetékében, pl. a tanknál. a műszert kiveszem délután. a jeladóhoz hogy férek oda? hátsó ülés alatt van? csak hogy a kábeleket ellenőrizzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 a műszert kiveszem délután. a jeladóhoz hogy férek oda? hátsó ülés alatt van? csak hogy a kábeleket ellenőrizzem. A hátsó ülés alól tudtommal az AC-pumpa érhető el. A szintjelző műszer jeladóját nem tudom, honnan érhető el, én még nem láttam az enyémet :D Majd jön vki, és megmondja. A műszeregységgel azt csináld, hogy a szintjelző műszer mutatója alól a kitámasztó pöcköt kihúzod, és ha a mutató jelentősebb mértékben lejjebb megy, akkor kell kalibrálni, azt hiszem, a gyik-ben van a leírása. Mielőtt kiveszed a szintjelző jeladóját, nézd meg az elektromos csatlakozásokat rajta, nem csak azok oxidosak-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 http://pics.coldline.hu/pics/145861-20101230-iMk84Q.jpg Sínautó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 http://pics.coldline.hu/pics/145861-20101230-iMk84Q.jpg Nagyon peres :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 A lényeg átment. :D Pepe, a csomiajtót elvitték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 A lényeg átment. :D Pepe, a csomiajtót elvitték. Ne morogjál, Saab, vagy Volvo, nem mindegy? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Na, megérkezett ma a várva várt új fojtószelepállás érzékelő. Beszereltem, kicsit féltem tőle, hogy tiltáson indul a gép, de szerencsére nem volt ilyen. Az ellenállás, amit mértem rajta: 2.18 kOhm alapból, full gázon pedig 7.11 kOhm A régi nagyobb ingadozást mutatott alsó határértékben, ott ez 2.16-2.26 kOhmig terjedt. Remélem jól szuperál az új, és hibakódoktól mentes lesz ezután az utam :D Amúgy köszi az infót, ezt eddig nem is tudtam :) Egyébként is C14SE, abban pedig mindig is ilyen volt az oktánszámdugó :D Megnéztem, tényleg így van :) Ezzel most akkor mit tudok csinálni? :D Ja, és lemerült a riasztóm távirányítója. De jó, hogy itthon, pótkulcs biztos közelségében :P Szar lett volna ha ez külföldön történik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Amúgy köszi az infót, ezt eddig nem is tudtam :D Megnéztem, tényleg így van :) Ezzel most akkor mit tudok csinálni? :) Az előgyújtást változtatja meg, ha nagyobb oktánszámú- pl. 98-as, vagy 85-95 keveréket tankolsz, akkor érdemes átállítani. Én is így használom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 http://pics.coldline.hu/pics/145861-20101230-iMk84Q.jpg Ez milyen felni? :D ? Ennyire meg van patkázva, vagy csak havas? ui: Az a lapát neki van támasztva a kocsidnak? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Ez milyen felni? :D ? Ennyire meg van patkázva, vagy csak havas? ui: Az a lapát neki van támasztva a kocsidnak? :) :D Volvo. Padka, de majd ócóért kijavít, megunásig használ (egy nyár) drágáért elad. Szerintem igen, de nem lesz nagy bótod belőle, mert az üvegnél ér hozzá :) (Legalábbis én ezekre tippelek :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts