Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Csak 1.6-ból van SZR verzió. C14NZ és X14NZ között szinte semmi különbség nincs. 96-tól már X14NZ-ket pakoltak (sőt szerintem már 95-től), mert 96-tól csak euro2es motorokat lehetett rakni az új autókba. Amúgy annyi különbség van, hogy a C14NZ-nek alumínium a szelepfedele, X14NZ-nek már műanyag, valamint az olajteknő is alumínium már az X14NZ-ben (és ezért 0,25 literrel kevesebb olajat kell tölteni bele olajcserénél a max szint eléréséhez).

Nem azért kell kevesebb, mert álámónijum.... :D

Elküldve
Csak 1.6-ból van SZR verzió. C14NZ és X14NZ között szinte semmi különbség nincs. 96-tól már X14NZ-ket pakoltak (sőt szerintem már 95-től), mert 96-tól csak euro2es motorokat lehetett rakni az új autókba. Amúgy annyi különbség van, hogy a C14NZ-nek alumínium a szelepfedele, X14NZ-nek már műanyag, valamint az olajteknő is alumínium már az X14NZ-ben (és ezért 0,25 literrel kevesebb olajat kell tölteni bele olajcserénél a max szint eléréséhez).

lassan megértem :D

Elküldve
helló!

Tegnap volt kérdés, mi nem tetszik a motor hangjában, hát íme, lehet szörnyülködni:

Mit gondoltok, hidrotőke?

Főleg az a hang marad meg melegen is, ami akkor hallatszik, amikor a pillangószelepre néz a kamera.

Egyébként 23.-án volt utoljára beindítva.

Hali mikor én vettem enyémet már ilyen hangja volt azóta beletettem 30000-ret és még mindig megy, csak ilyen a hangja.

Elküldve
lassan megértem :)

Egyébként lehet jobban járnál, ha német import kocsit néznél... :D Ismertetőjelük, hogy I-s a rendszámuk például. :D Tehát eltér az akkoriban kiadott rendszámoktól, mert 2004-ben volt I-s rendszám még, de akkor már nem gyártottak F Astrát. :)

Elküldve
Nem törvényszerű. :D Van X14NZ DIS gyújtásosból is. :) Ahogy C16NZ is, de nagyon ritka. Amúgy nem trafó van a rotor helyén, hanem DIS modul. :)

Sztem nincs. SE volt mindkét féle gyújtással, de NZ tudtommal csak rotorossal (1.6 is).

Elküldve
Egyébként lehet jobban járnál, ha német import kocsit néznél... :D Ismertetőjelük, hogy I-s a rendszámuk például. :) Tehát eltér az akkoriban kiadott rendszámoktól, mert 2004-ben volt I-s rendszám még, de akkor már nem gyártottak F Astrát. :)

az miért jó nekem? ez olyan autó, amit németországban használtak 8-10 évet, aztán behozták kishazánkba?

Elküldve
az miért jó nekem? ez olyan autó, amit németországban használtak 8-10 évet, aztán behozták kishazánkba?

Igen. Ott kicsit jobban vigyáztak rájuk.

Elküldve

Fgyeljetek már, nem úgy van, hogy egyszerre csak egy gépről lehetek bejelentkezve? Itthon beléptem a fórumra, aztán elmentem vendégségbe, untam magam ott is elkezdtem fórumozni, és simán engedett belépni mégegyszer. Én azt hittem ez nem lehetséges..... :D Sőt úgy rémlik hogy a legutóbbi Karácsonykor hasonló szituban oda kellett szólnom rokonékhoz ,miután hazajöttünk, hogy ugyan lépjetek már ki az Opelfórumról, mert itthon nem tudok pofázni. :)

Elküldve
Fgyeljetek már, nem úgy van, hogy egyszerre csak egy gépről lehetek bejelentkezve? Itthon beléptem a fórumra, aztán elmentem vendégségbe, untam magam ott is elkezdtem fórumozni, és simán engedett belépni mégegyszer. Én azt hittem ez nem lehetséges..... :D Sőt úgy rémlik hogy a legutóbbi Karácsonykor hasonló szituban oda kellett szólnom rokonékhoz ,miután hazajöttünk, hogy ugyan lépjetek már ki az Opelfórumról, mert itthon nem tudok pofázni. :)

Simán megoldható, de nem akarom most elmagyarázni. :)

Elküldve
kössz a sok infot mindenkinek, igazán hasznos volt... dekajak

Jó van má'....nem vagyunk olyan sokan isuzusok, én simán átsiklottam a kérdéseden tegnap.... :)

Ahogy a többiek is mondták, ha hidegen jól indul, és nincs fehér füst, akkor még elfogadható állapotban van a motor. Persze, ha kereskedőnél veszed, nincs kizárva, hogy telinyomja spurival, vagy valami hasonló okossággal. Ez lutri, vagy bejön vagy nem. Kipróbáláskor meleg motornál pörgesd 3000 fölé, ott már megy a turbó, ha ratyi a motor akkor okádja a füstöt.

Arra viszont fel lehet készülni, hogy az alkatrész drágább hozzá, mint az opel motorosokhoz. Fogyira én nem panaszkodom, tavaly nyáron mentem 1 tankkal 1130 km-t (azóta se), de az nagyon ráérősen, nagypapi stílusban volt.

Az izzítógyertyákat szereti kajolni, érdemes jó minőséget venni, ami nem olcsó (kb. dupla ára van a német motoroshoz képest)

A bódé, futómű meg ugyanaz, mint a többi f-é..... :D

Elküldve
Sztem nincs. SE volt mindkét féle gyújtással, de NZ tudtommal csak rotorossal (1.6 is).

Én is úgy hallottam, hogy volt DIS es x14nz is, és abban még EGR is volt...

Breki kaptam egy komolyabb scart kábelt, és lett kép ... ki érti ezt, ne meg azt hogy VGA kábellel milyen szép képe van, a többi kép meg se közelíti.

Elküldve
Szóval nem, tehát akkor tök felesleges leírnom. :D

Valahogy ja.... :) Csak furcsállottam, hogy két helyről is be lehet lépni, anélkül hogy az egyikről kilépnék...szóval érted...

Elküldve
Valahogy ja.... :D Csak furcsállottam, hogy két helyről is be lehet lépni, anélkül hogy az egyikről kilépnék...szóval érted...

Igazából nem is ez a furcsa, hanem hogy timeout-tal nem dob ki egy idő után.

Elküldve
Valahogy ja.... :D Csak furcsállottam, hogy két helyről is be lehet lépni, anélkül hogy az egyikről kilépnék...szóval érted...

Ez függ a fórummotortól, beállításoktól is. A több helyről bejelentkezésnek is megvan a hátránya.

Elküldve
Valahogy ja.... :) Csak furcsállottam, hogy két helyről is be lehet lépni, anélkül hogy az egyikről kilépnék...szóval érted...

engem akkoris kidob ha hálózatot váltok, nemhogy ujból bejelentkzek :D

Elküldve
Webprogramozáshoz mennyire értesz? :D

Szóval nem, tehát akkor tök felesleges leírnom. :o

Ezaz, adj neki :) :D :P

Hát kösz a semmit! :D :D Lehet nem is alszom.... :) :D

Hááát, ha csak ez kell... tudom ám a számod...:D :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.