FPepe Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Mindegyik tudja a fordulatszámot szerintem. Egyébként nem lenne olcsóbb venni egy diódahidat bele? Bár pont én pofázok, mert 3 éve 25 ezer forintos Bosch diódahíd került az enyémbe. :lol: :lol: Csak a kimondottan dieselhez való tudja. Egyel több vezeték megy rá. Én Dáw helyében besétálnék egy bontóba, vennék egy ugyanolyan tipusú, bármilyen szakadt példányt, és átraknám a diódahidat belőle. Aztán a másikat idővel (meg ahogy a pénze engedi) felújíttatnám tartaléknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Csak a kimondottan dieselhez való tudja. Egyel több vezeték megy rá. Én Dáw helyében besétálnék egy bontóba, vennék egy ugyanolyan tipusú, bármilyen szakadt példányt, és átraknám a diódahidat belőle. Aztán a másikat idővel (meg ahogy a pénze engedi) felújíttatnám tartaléknak. Nagyjából erre jutottam apuval is. Köszi mindenki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Sziasztok új vagyok errefelé, meg az opel autók környékén is tavasz-nyár idején szeretnék egy jó F astrát venni a kispolszkim mellé, második autónak :lol::) mielőtt felsorolnám a kérdéseimet, gondoltam, szétnézek, hátha van vásárlás előtti leírás errefelé, de nem találok ha mégis van, segítsetek köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Sziasztok új vagyok errefelé, meg az opel autók környékén is tavasz-nyár idején szeretnék egy jó F astrát venni a kispolszkim mellé, második autónak :lol::) mielőtt felsorolnám a kérdéseimet, gondoltam, szétnézek, hátha van vásárlás előtti leírás errefelé, de nem találok ha mégis van, segítsetek köszi Összeszedve nincs, de volt már szó róla elég sokszor, úgyhogy visszaolvasva találsz írásokat ilyen témában. Ha van kiszemelted, akkor dobjál képeket, aztán úgy kielemezzük hogy kedved sem lesz utána megnézni élőben :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Csökkentett módban futtasd a vírusírtót, előtte kapcsold ki a rendszer-visszaállítást, mert lehet, hogy onnan teszi vissza magát. Az asszony megcsinálta, nem tudom hogyan, de nem is érdekel. :) :lol: Feladatkezelő: ctrl-alt-del egyszerre lenyomva. Újra indulás kikapcsolásához a Start menü---->Futtatáshoz írd be : shutdown-a , és nem indul újra. :D Tudom hol kellett volna lenni a feladatkezelőnek, de nem volt ott, most viszont már van. Rosszul írtam, nem újraindította magát, csak lekapcsolta. De nem csak a feladatkezelő szünt meg létezni hanem a defender is, de közben az is meglett. Valami vírus, úgy néz ki most sikerült kiírtani, kösz mindenkinek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Sziasztok új vagyok errefelé, meg az opel autók környékén is tavasz-nyár idején szeretnék egy jó F astrát venni a kispolszkim mellé, második autónak :lol::) mielőtt felsorolnám a kérdéseimet, gondoltam, szétnézek, hátha van vásárlás előtti leírás errefelé, de nem találok ha mégis van, segítsetek köszi 1.4 60 lovast ne vegyél! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 1.4 60 lovast ne vegyél! :lol: Most mé' ? Lehet hogy arra amire ő használná jó. (Mondd hogy kispók után nem lenne jó egy ilyen erőgép :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Összeszedve nincs, de volt már szó róla elég sokszor, úgyhogy visszaolvasva találsz írásokat ilyen témában. Ha van kiszemelted, akkor dobjál képeket, aztán úgy kielemezzük hogy kedved sem lesz utána megnézni élőben :) :lol: :D Köszi, egyelőre még igencsak nézelődök és ismerkedek a típussal, szeretnék minél jobb állapotút venni 450-500 ezer környékén amit kinéztem: classic legyen, 5 ajtó, ferdehátú 1.4 vagy 1.6 8 szelep, benzin kéne 1 légzsák, kp zár, esetleg klíma, el.ablak ne rohadjon, ahogy észrevettem, a küszöb, a tanknyílás és a hátsó sárvédők rohadósak stb stb stb :lol: szeretném tudni, hogy a classic, a start, a GL betűk mit jelentenek a hirdetésekben, illetve honnan lehet kívülről felismerni a kinézett 8 szelepes motort? (tippem szerint ezeken nincs ecotec borítás) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Én vezettem hétvégén 1.4 hát elég gyenge és kb annyit is eszik mint az 1.6! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Most mé' ? Lehet hogy arra amire ő használná jó. (Mondd hogy kispók után nem lenne jó egy ilyen erőgép :lol: ) A kispokom simán verette a 140-et viszont 50 km-er után törte a sarkamat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 A kispokom simán verette a 140-et viszont 50 km-er után törte a sarkamat :lol: hát én kispókkal azért minden nyáron elmegyek a balatonra :lol::) (Nyíregyházáról) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Köszi, egyelőre még igencsak nézelődök és ismerkedek a típussal, szeretnék minél jobb állapotút venni 450-500 ezer környékén amit kinéztem: classic legyen, 5 ajtó, ferdehátú 1.4 vagy 1.6 8 szelep, benzin kéne 1 légzsák, kp zár, esetleg klíma, el.ablak ne rohadjon, ahogy észrevettem, a küszöb, a tanknyílás és a hátsó sárvédők rohadósak stb stb stb :lol: szeretném tudni, hogy a classic, a start, a GL betűk mit jelentenek a hirdetésekben, illetve honnan lehet kívülről felismerni a kinézett 8 szelepes motort? (tippem szerint ezeken nincs ecotec borítás) Heló! Íme a betűk: START: car300, kesztyűtartó és csomagtér világítás, osztottan dönthető hátsó ülés, immobiliser, pollenszűrő GL: START+ lufis kormány, állítható magasságú sofőrülés SPRINT: GL+ színezett üvegek, fordulatszámmérő FAMILY: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, utas oldali légzsák, szervó kormány, ködlámpa, központi zár, hátsó fejtámla ELEGANT: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, központi zár, bőrkormány ,csomagtér roló, tetőcsomagtartó sín SPORTY: színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, ABS, színezett üvegek, elektromos ablak elöl, ködlámpa, fényszóró magasságállítás, Könnyűfém felni, mechanikus napfénytető, check controll, sportülések. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Köszi, egyelőre még igencsak nézelődök és ismerkedek a típussal, szeretnék minél jobb állapotút venni 450-500 ezer környékén amit kinéztem: classic legyen, 5 ajtó, ferdehátú 1.4 vagy 1.6 8 szelep, benzin kéne 1 légzsák, kp zár, esetleg klíma, el.ablak ne rohadjon, ahogy észrevettem, a küszöb, a tanknyílás és a hátsó sárvédők rohadósak stb stb stb :lol: szeretném tudni, hogy a classic, a start, a GL betűk mit jelentenek a hirdetésekben, illetve honnan lehet kívülről felismerni a kinézett 8 szelepes motort? (tippem szerint ezeken nincs ecotec borítás) 1.4-es nyócszelepes: A nagy fekete kupakos a központi injektoros, ha a motorhoz képest egy ferde alu"tömböt" látsz akkor az hengerenkénti injktoros. A GL-stb jelzésekről magyarzatot találsz a Gyík-ben. Szerintem se vegyél 1.4-eset. Elvisz bárhova, de gyenge, főleg a caravan(kombi). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Heló! Íme a betűk: START: car300, kesztyűtartó és csomagtér világítás, osztottan dönthető hátsó ülés, immobiliser, pollenszűrő GL: START+ lufis kormány, állítható magasságú sofőrülés SPRINT: GL+ színezett üvegek, fordulatszámmérő FAMILY: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, utas oldali légzsák, szervó kormány, ködlámpa, központi zár, hátsó fejtámla ELEGANT: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, központi zár, bőrkormány ,csomagtér roló, tetőcsomagtartó sín SPORTY: színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, ABS, színezett üvegek, elektromos ablak elöl, ködlámpa, fényszóró magasságállítás, Könnyűfém felni, mechanikus napfénytető, check controll, sportülések. Ebből a felsorolásból hiányzik a klíma, és az elektromos tükör. Másrészt nekem GL-em van, de nem lufis a kormyány. Vagy ez csak a Classicokra vonatkozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 1.4-es nyócszelepes: http://pics.coldline.hu/pics/143550-20101226-Ai3JNq.jpg A nagy fekete kupakos a központi injektoros, ha a motorhoz képest egy ferde alu"tömböt" látsz akkor az hengerenkénti injktoros. A GL-stb jelzésekről magyarzatot találsz a Gyík-ben. Szerintem se vegyél 1.4-eset. Elvisz bárhova, de gyenge, főleg a caravan(kombi). Miért van az, hogy eddig mindenkinek akiét láttam, megy a leömlőt borító lemezről egy cső a légszűrőre. Tudom, onnan szív meleg levegőt. De nekem miért nincs? Ebből a felsorolásból hiányzik a klíma, és az elektromos tükör. Másrészt nekem GL-em van, de nem lufis a kormyány. Vagy ez csak a Classicokra vonatkozik? Gyikból másoltam, ott az van, hogy 96 utániakra. De mivel classicot szeretne, ezért nem írtam ide azt. Amúgy nekem 94 decemberi, GL, és van lufiskormányom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Miért van az, hogy eddig mindenkinek akiét láttam, megy a leömlőt borító lemezről egy cső a légszűrőre. Tudom, onnan szív meleg levegőt. De nekem miért nincs? Valaki levette, és nem rakta vissza, nincs neki nagy jelentősége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Miért van az, hogy eddig mindenkinek akiét láttam, megy a leömlőt borító lemezről egy cső a légszűrőre. Tudom, onnan szív meleg levegőt. De nekem miért nincs? SE-n szerintem nem volt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 SE-n szerintem nem volt... :lol: Ja, inkább ez, mint Zotya magyarázata, mert momentán lyuk sincs rajta. Amúgy van egy tippem, hogy ez rezonál nagyobb terhelésre. Kibírja, ha egy próbakörre (vagy tovább) megszabadulok tőle? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Ja, inkább ez, mint Zotya magyarázata, mert momentán lyuk sincs rajta. Amúgy van egy tippem, hogy ez rezonál nagyobb terhelésre. Kibírja, ha egy próbakörre (vagy tovább) megszabadulok tőle? Persze, nekem is rezonállt, egy darabig nélküle mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Köszi, egyelőre még igencsak nézelődök és ismerkedek a típussal, szeretnék minél jobb állapotút venni 450-500 ezer környékén amit kinéztem: classic legyen, 5 ajtó, ferdehátú 1.4 vagy 1.6 8 szelep, benzin kéne 1 légzsák, kp zár, esetleg klíma, el.ablak ne rohadjon, ahogy észrevettem, a küszöb, a tanknyílás és a hátsó sárvédők rohadósak stb stb stb :) szeretném tudni, hogy a classic, a start, a GL betűk mit jelentenek a hirdetésekben, illetve honnan lehet kívülről felismerni a kinézett 8 szelepes motort? (tippem szerint ezeken nincs ecotec borítás) Miért jó az neked? :lol: A Classic az a sorozat amit akkor gyártottak, amikor már elkezdték árulni a G-t, Gyakorlatilag ez a kifutás alatt csinált sorozat. Rossznyelvek szerint (Zoli :lol: ) a "maradék szemetet összelapátolták amit az alkatrészes polcon találtak, és összerakták őket". Vannak sikerültebb, meg kevésbé sikerültebb darabok belőle, szóval nem az igazi. A GyIK-topicban találsz összeszedve leírást a felszereltségi szintekről :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Miért jó az neked? :lol: A Classic az a sorozat amit akkor gyártottak, amikor már elkezdték árulni a G-t, Gyakorlatilag ez a kifutás alatt csinált sorozat. Rossznyelvek szerint (Zoli :lol: ) a "maradék szemetet összelapátolták amit az alkatrészes polcon találtak, és összerakták őket". Vannak sikerültebb, meg kevésbé sikerültebb darabok belőle, szóval nem az igazi. A GyIK-topicban találsz összeszedve leírást a felszereltségi szintekről :) De akora kifortak a tipushibák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 De akora kifortak a tipushibák. Jah, a rendes extrák kiforrottak belőle :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Jah, a rendes extrák kiforrottak belőle :lol: :lol: A hozzá tartozó madzagokkal együtt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrei Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Miért jó az neked? :lol: A Classic az a sorozat amit akkor gyártottak, amikor már elkezdték árulni a G-t, Gyakorlatilag ez a kifutás alatt csinált sorozat. Rossznyelvek szerint (Zoli :lol: ) a "maradék szemetet összelapátolták amit az alkatrészes polcon találtak, és összerakták őket". Vannak sikerültebb, meg kevésbé sikerültebb darabok belőle, szóval nem az igazi. A GyIK-topicban találsz összeszedve leírást a felszereltségi szintekről :) Igen, erre rá akartam kérdezni, hogy érdemes fiatalabb classicot venni, vagy jók az öregebb nem classicok is? ha nem classic, akkor is mindenképp facelift kellene Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 De akora kifortak a tipushibák. Erre megint azt tudom mondani, hogy menj 1000km-t egy 96-97-es szériával, ami rendben is van tartva, majd ülj át egy classicba, ami rendesen van tartva. Van különbség... Főnökömnek is classicja van, de mikor beültem.... váááá teljesen más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts