Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jó dolgok ezek a modern kütyük .De sajna opelék elégé csinnyán bántak anno ezekkel a dolgokkal csak extra volt régen . :lol:

Én meg is lepődtem rajta, mikor nyáron vettük a kocsit, hogy 94-es is, Opel is, Astra is, és mégis van benne ABS. Szervó, klíma, meg úgy alapvetően semmi "extra" nincs benne, de ABS aaz igen ! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vigyázz, mert ha így folytatod, valaki rád fog lépni :)

Hehe.Kerüljük a rámlépést :lol: Úgy értettem, hogy mint akkoriban az jellemző volt az Astrákra, eléggé fapadosak voltak, az ABS főleg nem volt jellemző (javítsatok ki ha tévedek :lol:). Úgy gondolom, hogy az ABS hasznos dolog, bár eddig még szerncsére nem sűrűn kellett - igaz, Opellel még ez az első telem.

Amúgy én pozitívan csalódtam az F Astrában, mindenki riogatott, hogy csak olyat ne. Végül olyan lett, és nem bántam meg, sőt, szeretem. Nagyon praktikus kocsi, kényelmes, olcsó a fenntartása, és még nem hagyott ott sehol sem (tehát megbízhatónak is mondanám). A fogyasztása is abszolút rendben van, ilyen idős járgánytól a 6,5-ös átlag szerintem nagyon szép.

Link to comment
Megosztás:

Hehe.Kerüljük a rámlépést :lol: Úgy értettem, hogy mint akkoriban az jellemző volt az Astrákra, eléggé fapadosak voltak, az ABS főleg nem volt jellemző (javítsatok ki ha tévedek :)). Úgy gondolom, hogy az ABS hasznos dolog, bár eddig még szerncsére nem sűrűn kellett - igaz, Opellel még ez az első telem.

Amúgy én pozitívan csalódtam az F Astrában, mindenki riogatott, hogy csak olyat ne. Végül olyan lett, és nem bántam meg, sőt, szeretem. Nagyon praktikus kocsi, kényelmes, olcsó a fenntartása, és még nem hagyott ott sehol sem (tehát megbízhatónak is mondanám). A fogyasztása is abszolút rendben van, ilyen idős járgánytól a 6,5-ös átlag szerintem nagyon szép.

Ezt javítanám ki annyira, hogy a Magyarok fapadosakat vettek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hehe.Kerüljük a rámlépést :lol: Úgy értettem, hogy mint akkoriban az jellemző volt az Astrákra, eléggé fapadosak voltak, az ABS főleg nem volt jellemző (javítsatok ki ha tévedek :D). Úgy gondolom, hogy az ABS hasznos dolog, bár eddig még szerncsére nem sűrűn kellett - igaz, Opellel még ez az első telem.

Amúgy én pozitívan csalódtam az F Astrában, mindenki riogatott, hogy csak olyat ne. Végül olyan lett, és nem bántam meg, sőt, szeretem. Nagyon praktikus kocsi, kényelmes, olcsó a fenntartása, és még nem hagyott ott sehol sem (tehát megbízhatónak is mondanám). A fogyasztása is abszolút rendben van, ilyen idős járgánytól a 6,5-ös átlag szerintem nagyon szép.

Mit ajánlottak a népek ebben az árban?

Gondolom jöttek a BMW vallásúak,hogy "vegyél egy jó e34-et ennyiért patika állapot van az kimegy a világbúl kilincsel előre". :lol:

Meg esetleg a japánautó fetisiszták,mert abba tényleg csak tankolni kell...hát persze. :)

Link to comment
Megosztás:

Mit ajánlottak a népek ebben az árban?

Gondolom jöttek a BMW vallásúak,hogy "vegyél egy jó e34-et ennyiért patika állapot van az kimegy a világbúl kilincsel előre". :lol:

Meg esetleg a japánautó fetisiszták,mert abba tényleg csak tankolni kell...hát persze. :lol:

Japánautósok voltak :)

De az volt szemelőtt, hogy mivan, ha mégse csak tankolni kell bele, hanem cserélni valamit (ami elég valószínű azért egy tizenpáréves kocsinál, arról nem is beszélve, hogy azért az újaknál is előfordul egy-egy kör a szervízbe, és akkor ott lehet hagyni az autó árának a felét).

Nomeg a vételár is meghatározó volt, és abban toronymagasan vezetett az Opel.

Link to comment
Megosztás:

Japánautósok voltak :lol:

De az volt szemelőtt, hogy mivan, ha mégse csak tankolni kell bele, hanem cserélni valamit (ami elég valószínű azért egy tizenpáréves kocsinál, arról nem is beszélve, hogy azért az újaknál is előfordul egy-egy kör a szervízbe, és akkor ott lehet hagyni az autó árának a felét).

Nomeg a vételár is meghatározó volt, és abban toronymagasan vezetett az Opel.

Hehe, tudom egy eladó Wagon R+-t, 2005-ös 36 ezer kilóméterrel, egyliteres, 3 hengeres mocival, nyugdíjas rendőré volt, soha nem volt hajtva, kivéve azt a pár napot amíg nálam volt. :lol: Na ez tényleg kimegy a világból, igaz csak orral előre, és max. 130-al. :)

Link to comment
Megosztás:

Hehe, tudom egy eladó Wagon R+-t, 2005-ös 36 ezer kilóméterrel, egyliteres, 3 hengeres mocival, nyugdíjas rendőré volt, soha nem volt hajtva, kivéve azt a pár napot amíg nálam volt. :lol: Na ez tényleg kimegy a világból, igaz csak orral előre, és max. 130-al. :)

Suzuki?? Nekem soha! (főleg nem a wagon r+, ahol a formatervezők miután meglátták mit alkottak, szerintem harakirit követtek el)

De inkább ne is beszéljünk róla, maradjunk az Opelnél! :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

formás, jópofa :D

bár múltkor ültem altóban, na ahhoz képest a wagon r is limó :lol:

Aki belefér... :D :lol: :lol:

Nekem csak egy rózsaszín tesztpéldány jutott. Szenvedős egy teszthét volt...alig vártam a végét. :) :D :D

Egy egész hétig kínoztak vele? :lol: Azthittem mentél vele két óvatos kört, nehogy összecsukódjon egy kátyúba hajtva, aztán megköszönés, menekülés :D

Link to comment
Megosztás:

formás, jópofa :lol:

bár múltkor ültem altóban, na ahhoz képest a wagon r is limó :)

:D A WagonR-ben mindig attól félnék, hogy felborul. Olyan, mint egy kerekes telefonfülke, vagy nem is tudom. Valahogy az Astra stabilabbnak érződik. :lol: A Maruti 800 még az autógyártás egyik érdekes csodája...

Link to comment
Megosztás:

Megsúgom : kooperáció :lol:

Mondom én, hogy rosszul döntött.

Amúgy kb. mindegy, hogy Wagon R, Splash, Alto, vagy valamelyik ezek közül opel jellel az orrán, nem kéne, jó nekem az Astra.

Ennyi astra-dícséret után remélem ma jól fogja teljesítenei a 270 km-es utat :lol:

Link to comment
Megosztás:

:D A WagonR-ben mindig attól félnék, hogy felborul. Olyan, mint egy kerekes telefonfülke, vagy nem is tudom. Valahogy az Astra stabilabbnak érződik. :lol: A Maruti 800 még az autógyártás egyik érdekes csodája...

Jajj azt a kis gyöszt ne is emlegesd, kiráz tőle a hideg :lol:

Volt egy családban, az mindig engem szivatott meg.

Főleg a sebességváltója, egyszer leálltam vele, aztán próbálok indulni, és nem megy, üresben ragadt. Két kézzel kellett kirángatni onnan.

Kézi szivató miatt igazán takarékos is volt rövidtávokon használva.

Egyszer volt nálam huzamosabb ideig, 18 liter/100 km lett a vége :D

Féke közelít a nullához.

Renault Thálián tanultam vezetni (oktatót választottam, nem kocsit), az után átültem Marutiba, nyomom a féket, de nem lassul, az oszlop meg jön. Végül megállt. Aztán megszoktam, hogy a féket combból kell nyomni ha komolyan gondoljuk :D

5. sebesség hiányában a max utazótempó 80 körül van, 100nál már üvölt a motor.

És még sorolhatnám.

Fapados Astra hozzá képest űrtechnika :)

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már vki ilyennel?

http://pics.coldline.hu/pics/143315-20101226-PrXzN7.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/143316-20101226-nLGlMJ.jpg

Bekapcsoláskor, fent volt a gépen a Terminátor leszedte csökkentett módban, elméletileg tegnep este szedtem össze valahonnan, de újraindításkor megint fent volt, most is itt van, nem tudok mit kezdeni vele. :lol:

Nem néz ki jól :)

Én a helyedben lehet elkezdeném kimenteni a dolgaimat.

Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem egy vírus defrag köntösben, de ne legyen igazam.

Ha meg nem, akkor valami szétcseszte az op.rendszeredet.

A lényeg ugyan az: ments ki mindent amíg tudsz, legfeljebb megoldódik máshogy.

Sztem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem néz ki jól :lol:

Én a helyedben lehet elkezdeném kimenteni a dolgaimat.

Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem egy vírus defrag köntösben, de ne legyen igazam.

Ha meg nem, akkor valami szétcseszte az op.rendszeredet.

A lényeg ugyan az: ments ki mindent amíg tudsz, legfeljebb megoldódik máshogy.

Sztem :lol:

Valami vírus lehet, mert a Terminátor törölte, de ujraindítás után megint fentvolt, a bekapcsolás pillanatának dátumával, átnevezve. Tölölni nem engedi magát, megkerestem magát a fájlt is, de nem enged hozzáférést. Kimenteni nem tudok semmit, mert percenként lekapcsolja a gépet. Meg ugye nem tudom, hogy amit kimentek, abban nincs-e benne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.