Dáwid Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol: hát hideg van azért már, én is öntöm bele mindjárt a tömény fagyállót, és megyek vele egy kört, úgyis meg kell tankolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol: Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik. Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :) nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :D nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol: Akkor képzeld el, hogy az enyém a megmaradt nyári gázolajommal hogy indul dermedésgátló nélkül! :) Esélytelen... :D Más megoldásom nincs, spuri van itthol, benzin nincs... úgyhogy megy bele a spuri! :D Ma reggel nekem is nyögvenyelősen indult! Sőt! Mintha megcsúszott volna az önindító! :lol: Másodjára amikor próbáltam, simán beröffent, nem csúszott meg megint! :D Szerintetek mitől lehet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Heló! Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12. Csekkendzsín mondja, 22. Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet? Ezt találtam rá: 22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol: Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett? Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt. Köszönöm előre is Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 csúszik csúszik, de írtam, hogy kanyarba lassan, meg belátható helyen előztem csak, nem vagánykodásról, hanem haladásrol volt szó. Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :lol: 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :) 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol: Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni. A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is. Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Heló! Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12. Csekkendzsín mondja, 22. Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet? Ezt találtam rá: 22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol: Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett? Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt. Köszönöm előre is Üdv Gábor Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni. A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is. Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol: Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :) Nekem is könyebb lenne, ha nem lenne part :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nekem is könyebb lenne, ha nem lenne part :lol: Az a baj, hogy se parkoló, se olyan útszakasz nincs a környéken ahol lehetne pörgölődni. Néha összejön egy kanyar, de nem sok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Az a baj, hogy se parkoló, se olyan útszakasz nincs a környéken ahol lehetne pörgölődni. Néha összejön egy kanyar, de nem sok. :lol: Hajnal 3kor nem sokan járnak ám a városban.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben. Tippem nekem is ilyesmi volt. Ez a pillangószelep másik oldalán van? (Gázrudazat felől nézve). Mehet bele féktisztító (mármint a csatiba)? Ha nem kontakthiba, mennyibe fáj egy ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hajnal 3kor nem sokan járnak ám a városban.... Az igaz, de árok meg oszlopok mindehol vannak. Most találtam egy alig beépült lakótelepet, van vagy 3 ház, de árok is van mindkét oldalon. Olyan rendesen nem merem elereszteni a "lovakat". :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Tippem nekem is ilyesmi volt. Ez a pillangószelep másik oldalán van? (Gázrudazat felől nézve). Mehet bele féktisztító (mármint a csatiba)? Ha nem kontakthiba, mennyibe fáj egy ilyen? Nz-nél ilyen: Inkább kontaktsprét neki. Vagy lehet kikopott benne a csúszka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nz-nél ilyen: http://pics.coldline.hu/pics/140086-20101219-PeFzrA.jpg Inkább kontaktsprét neki. Vagy lehet kikopott benne a csúszka. Uhh, ezt a képet hirtelen nem tudom értelmezni. Ez az a rész, ami az enyémben NINCS :lol: Nekem a helyére elrejtettek 22 lovat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Uhh, ezt a képet hirtelen nem tudom értelmezni. Ez az a rész, ami az enyémben NINCS :lol: Nekem a helyére elrejtettek 22 lovat :lol: Jól kibactak veled! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hogyan indítsuk be az autót télen Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Az igaz, de árok meg oszlopok mindehol vannak. Most találtam egy alig beépült lakótelepet, van vagy 3 ház, de árok is van mindkét oldalon. Olyan rendesen nem merem elereszteni a "lovakat". :lol: Most kifogást, vagy kihívást keresel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Hogyan indítsuk be az autót télen Ez nagyon fáááááj: Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre. :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Ez nagyon fáááááj: Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre. :lol: :lol: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Ez nagyon fáááááj: Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre. :lol: :lol: :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Ez nagyon fáááááj: Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre. :lol: :lol: :) szólj, ha nem érted :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts