Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

Elküldve
Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

hát hideg van azért már, én is öntöm bele mindjárt a tömény fagyállót, és megyek vele egy kört, úgyis meg kell tankolni.

Elküldve
Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik.

Elküldve
Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik.

Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :) nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol:

Elküldve
Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :D nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol:

Akkor képzeld el, hogy az enyém a megmaradt nyári gázolajommal hogy indul dermedésgátló nélkül! :)

Esélytelen... :D Más megoldásom nincs, spuri van itthol, benzin nincs... úgyhogy megy bele a spuri! :D

Ma reggel nekem is nyögvenyelősen indult!

Sőt! Mintha megcsúszott volna az önindító! :lol: Másodjára amikor próbáltam, simán beröffent, nem csúszott meg megint! :D

Szerintetek mitől lehet? :D

Elküldve

Heló!

Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12.

Csekkendzsín mondja, 22.

Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet?

Ezt találtam rá:

22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage

Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol:

Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett?

Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt.

Köszönöm előre is

Üdv

Gábor

Elküldve
csúszik csúszik, de írtam, hogy kanyarba lassan, meg belátható helyen előztem csak, nem vagánykodásról, hanem haladásrol volt szó.

Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :lol: 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol:

Elküldve
Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :) 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol:

Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni.

A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is.

Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol:

Elküldve
Heló!

Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12.

Csekkendzsín mondja, 22.

Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet?

Ezt találtam rá:

22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage

Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol:

Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett?

Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt.

Köszönöm előre is

Üdv

Gábor

Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben.

Elküldve
Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni.

A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is.

Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol:

Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :)

Elküldve
Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :)

Nekem is könyebb lenne, ha nem lenne part :lol:

Elküldve
Nekem is könyebb lenne, ha nem lenne part :lol:

Az a baj, hogy se parkoló, se olyan útszakasz nincs a környéken ahol lehetne pörgölődni. Néha összejön egy kanyar, de nem sok. :lol:

Elküldve
Az a baj, hogy se parkoló, se olyan útszakasz nincs a környéken ahol lehetne pörgölődni. Néha összejön egy kanyar, de nem sok. :lol:

Hajnal 3kor nem sokan járnak ám a városban....

Elküldve
Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben.

Tippem nekem is ilyesmi volt.

Ez a pillangószelep másik oldalán van? (Gázrudazat felől nézve).

Mehet bele féktisztító (mármint a csatiba)?

Ha nem kontakthiba, mennyibe fáj egy ilyen?

Elküldve
Hajnal 3kor nem sokan járnak ám a városban....

Az igaz, de árok meg oszlopok mindehol vannak. Most találtam egy alig beépült lakótelepet, van vagy 3 ház, de árok is van mindkét oldalon. Olyan rendesen nem merem elereszteni a "lovakat". :lol:

Elküldve
Tippem nekem is ilyesmi volt.

Ez a pillangószelep másik oldalán van? (Gázrudazat felől nézve).

Mehet bele féktisztító (mármint a csatiba)?

Ha nem kontakthiba, mennyibe fáj egy ilyen?

Nz-nél ilyen:

140086-20101219-PeFzrA.jpg

Inkább kontaktsprét neki. Vagy lehet kikopott benne a csúszka.

Elküldve
Az igaz, de árok meg oszlopok mindehol vannak. Most találtam egy alig beépült lakótelepet, van vagy 3 ház, de árok is van mindkét oldalon. Olyan rendesen nem merem elereszteni a "lovakat". :lol:

Most kifogást, vagy kihívást keresel?

Elküldve
Ez nagyon fáááááj:

Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre.

:lol: :lol: :)

:D

Elküldve
Ez nagyon fáááááj:

Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre.

:lol: :lol: :)

:D :D

Elküldve
Ez nagyon fáááááj:

Az autók elején erre a célra foganatosított áramcsatlakozáson keresztül lehet rácsatlakoztatni az autót az áramrendszerre.

:lol: :lol: :)

szólj, ha nem érted :D :D :D :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.