Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Reggel beállt a külső sávba mellém egy (szolgálunk és félünk) tra, mikor a lámpa zöld lett elindultunk, a barom előrébb volt mint én, és persze behúzott az én sávomba is, én meg rádudáltam és mentem tovább.

Következő lámpánál feltűnően mellém állt, és gondolom várta a reakciómat, persze részemről semmi, mert az eső esett ablakok kissé párásak tehát nem láttam semmit, mikor megunta, hogy nem figyelek akkor előrébb gurult egy fél kocsihosszt és onnét haladt tovább. Utólag láttam már csak mikor lejött a pára az ablakomról (bekapcsoltam a ventit), hogy hölgyike vezette az ótót. Biztos ilyesztgettni akart, hogy ne dudáljak egy rendőrkocsira :)

Link to comment
Megosztás:

hát vmi olyasmi, hogy baloldalt elöl lent a biztosítékoknál össze kell kötni 2 lábat, de nemtom melyiket és számolni kell, hogy hányszor villan a check engine és annak megfelel egy kód

de ez nem biztos, csak úgy emléxem nekem így lett kivillogtatva a lambdaszondám...

Link to comment
Megosztás:

hát vmi olyasmi, hogy baloldalt elöl lent a biztosítékoknál össze kell kötni 2 lábat, de nemtom melyiket és számolni kell, hogy hányszor villan a check engine és annak megfelel egy kód

de ez nem biztos, csak úgy emléxem nekem így lett kivillogtatva a lambdaszondám...

Hát köszi! Nekem még az is gond lenne ennél hogy a Check lámpa a Chip-tuning miatt amúgy is folyamatsoan ég! :)

Lambdaszonda gondnál mik voltak a tünetek?? :?:

Link to comment
Megosztás:

Hogy mit lehet?? Az mit takar??

SZOMJAZOM A TUDÁSRA és MINDEN HASZNOS INFÓ ÉRDEKEL AMITŐL MEGJAVULHAT A MASINÁM!!!! :wink:

Biztos, hogy ki lehet villlogtatni a hibakódot, meret én már csináltam ilyet. a TEC műszer csatlakozási pontjánál két csatlakozást kelk rövidrezárni, és a diagnosztikai lámpa kipislogja a hibakódot. Na persze kódtábla is kell hozzá. Arról meg nem is beszélve, hogy elég nehezen lehet felismerni, hogy mit villog (legalábbis nekem nehéz volt kitalálnom), így inkább bevittem a szervízbe. Hogy melyik érintkezőket kell összezárni arra már nem emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Átolvastam az összes F Astrás topikot, de nem találtam erre vonatkozólag semmit. :)

Vaksi! :lol:

A kábel mindegyikben be van húzva, csak a műszercsoportot kell cserélni.

Ha határozott elhatározásra jutottál adok telefonszámot, ahol kb. 15.000,- ért megcsinálják korrektül. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Semseyp!

Óracsere fordszámmérősre. Ha nincs a csatijában a telezöld vezeték

gyárilag, akkor azt a motorvezérlő elektroniától lehet odavezetni. Ennyi.

Future!

A-B pontokat kell összekötni a csatin. De mivel a chip miatt

folyamatosan ég, nem biztos hogy ez használható módszer.

alapból asszem 1-2-t villog, ez az alaphelyzete.

Ha nem ezt villogja, akkor tuti hogy hibakódot. :)

Link to comment
Megosztás:

Futó Gabi!!!

Érdekelne még a visszapillantó tükör, de csak a balos (az a pirosra fényezett, motoros, fűthető), nem tudom hogy eladtad e már,ára?, többször is jártam azóta Bp-en amióta érdeklődtem,de sajna kisebb gondom is nagyobb volt ennél, most már egybe lesz a gép jövő héten és a nyári formájában villódzik majd.Jövő héten megyek megint, viszem a Kárászyhoz a lengéscsillapítokat átalakításra, akkor lebonyolíthatnánk az üzletet!

Link to comment
Megosztás:

Vaksi! :lol:

A kábel mindegyikben be van húzva, csak a műszercsoportot kell cserélni.

Ha határozott elhatározásra jutottál adok telefonszámot, ahol kb. 15.000,- ért megcsinálják korrektül. :wink:

Köszi az ajánlatot. Viszont ha nem kell fúrni faragni az új műszercsoportal, hanem csak megfelelő helyre kell kötni a dolgokat, akkor előbb próbálkozom majd egyet, és ha nem megy a dolog, akkor majd visszatérek az ajánlatodra. Egyébként az árban benne foglaltatik a műszercsoport?

Semseyp!

Óracsere fordszámmérősre. Ha nincs a csatijában a telezöld vezeték

gyárilag, akkor azt a motorvezérlő elektroniától lehet odavezetni. Ennyi.

Ha jól tudom (aminek nálam kicsi az esélye :D ), akkor a ford.sz mérős autókhoz 1 láb töblettel rendelkező IC-t használnak, na de nekem nem olyan, és akkor most cseréljek IC-t is (12000.- Ft), vagy máshonnan is meg lehet csapolni a jelet? :?: :?: :?:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.