Dáwid Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 zoknit ne húzzak rá igy a nagy hidegben? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A holnapi pécsi út lemondva közös megegyezéssel az időjárás miatt, így felhoztam az akksit az autóból. Délután 1 óra előtt állt le a motor (rövidtávozás volt igazából) és a felhozatal után 12,7V-ot mértem rajta. Most töltőn van, 4A-rel töltődik és 13,2V-tal kezdte a töltést a töltő, de 14V-on van 10 percen belül. Most vagy ilyen jól fel van töltve vagy döglődik. Amúgy ha megtöltöm egy kicsit 15V-tal, az jó? :lol: 2005.12.11-n vásárolt Varta Blue Dynamic 55Ah, 420A indítóáramú akksiról van szó. 16090Ft volt akkoriban egyébként. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A holnapi pécsi út lemondva közös megegyezéssel az időjárás miatt, így felhoztam az akksit az autóból. Délután 1 óra előtt állt le a motor (rövidtávozás volt igazából) és a felhozatal után 12,7V-ot mértem rajta. Most töltőn van, 4A-rel töltődik és 13,2V-tal kezdte a töltést a töltő, de 14V-on van 10 percen belül. Most vagy ilyen jól fel van töltve vagy döglődik. Amúgy ha megtöltöm egy kicsit 15V-tal, az jó? :lol: 2005.12.11-n vásárolt Varta Blue Dynamic 55Ah, 420A indítóáramú akksiról van szó. 16090Ft volt akkoriban egyébként. :lol: A jelekből itélve van mit tölteni abba az akksiba! Ne türelmetlenkedj! Nyomasd csak a töltővel, mehet 15 voltig is, sőt! A külső töltővel mindig nagyobb lehet a töltőfeszültség mint a kocsiban, mert ott fogyasztók is vannak. Ebben a hidegben még így is csökkenni fog a nyugalmi feszültsége az ideális 12,7 V alá. Nálunk most -10 fok van kint. Ilyen hidegben még az új akku kapacitása is csak a felét éri el, hát még a régié! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A jelekből itélve van mit tölteni abba az akksiba! Ne türelmetlenkedj! Nyomasd csak a töltővel, mehet 15 voltig is, sőt! A külső töltővel mindig nagyobb lehet a töltőfeszültség mint a kocsiban, mert ott fogyasztók is vannak. Ebben a hidegben még így is csökkenni fog a nyugalmi feszültsége az ideális 12,7 V alá. Nálunk most -10 fok van kint. Ilyen hidegben még az új akku kapacitása is csak a felét éri el, hát még a régié! Oks. :lol: Amúgy már 14,33V-nál tart. Töltő szerint már tökig van töltve az akksi. :) Igazából 14,16V-tól már elég lassan mászik felfele és ahogy mászik, annál lassabban. De még mindig jéghideg a burkolata egyébként. A kocsim generátora 14,4V-ot állít elő, tehát ennyivel is tölti és 120A-s... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Oks. :lol: Amúgy már 14,33V-nál tart. Töltő szerint már tökig van töltve az akksi. :) Igazából 14,16V-tól már elég lassan mászik felfele és ahogy mászik, annál lassabban. De még mindig jéghideg a burkolata egyébként. A kocsim generátora 14,4V-ot állít elő, tehát ennyivel is tölti és 120A-s... :lol: Csak arra figyelj, hogy 40 foknál ne legyen melegebb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Friss benzinesként majdnem tö..ön szúrtam magam mikor megkérdeztem Csergőéket mennyi egy termosztát X14XE-be.. 25 ezer a gyári, az utángyártott meg 15 ezer.. Normális ez ?? Vagy van valahol olcsóbb ? Aztán Bárdinál elmagyarázta egy eladó, hogy azért mert egyben van a termosztátházzal. Nekem ez új a dízel után.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Friss benzinesként majdnem tö..ön szúrtam magam mikor megkérdeztem Csergőéket mennyi egy termosztát X14XE-be.. 25 ezer a gyári, az utángyártott meg 15 ezer.. Normális ez ?? Vagy van valahol olcsóbb ? Aztán Bárdinál elmagyarázta egy eladó, hogy azért mert egyben van a termosztátházzal. Nekem ez új a dízel után.. Wahler-t tessék venni bárdinál, unixnál. :lol: QH-t semmiképp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Friss benzinesként majdnem tö..ön szúrtam magam mikor megkérdeztem Csergőéket mennyi egy termosztát X14XE-be.. 25 ezer a gyári, az utángyártott meg 15 ezer.. Normális ez ?? Vagy van valahol olcsóbb ? Aztán Bárdinál elmagyarázta egy eladó, hogy azért mert egyben van a termosztátházzal. Nekem ez új a dízel után.. Nekem is X14XE van, Pesten ért a dolog, egy ottani szervizben cserélték, nem tudom, milyen márkájú, de 92°c-on nyit, és azóta is jó. 8000-et számoltak fel érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A legjobbat még nem is meséltem. Fosdízel fosvágen 1.9 turbó első indításra be se röffent. Másodiknál csattant kettő tehát 2 kib?aszott nagyot az adagoló aztán feladtam az indítózást. Harmadik gyújtás ráadásra már beröffent, 500-on szenvedett, csattogott mint a rohadt élet, aztán lefulladt és check engine persze. Negyediknél már beindult, de 1200-on pörgette az elektronika. Persze csattogott kerregett mint az állat. A porsche meg annyit mondott, hogy majd a következő időszakos szerviznél kicserélik az izzítógyertyát, ami 18 ezer kilométer múlva lesz. Ezek hülyék. Arról inkább nem is mondok sokat, hogy a fék alig fog, a fékolaj szivárog a főfékhengerből és a tartályból is.... :lol: :lol: Nesze neked új generációs VW és dízel. Kell a francnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 A legjobbat még nem is meséltem. Fosdízel fosvágen 1.9 turbó első indításra be se röffent. Másodiknál csattant kettő tehát 2 kib?aszott nagyot az adagoló aztán feladtam az indítózást. Harmadik gyújtás ráadásra már beröffent, 500-on szenvedett, csattogott mint a rohadt élet, aztán lefulladt és check engine persze. Negyediknél már beindult, de 1200-on pörgette az elektronika. Persze csattogott kerregett mint az állat. A porsche meg annyit mondott, hogy majd a következő időszakos szerviznél kicserélik az izzítógyertyát, ami 18 ezer kilométer múlva lesz. Ezek hülyék. Arról inkább nem is mondok sokat, hogy a fék alig fog, a fékolaj szivárog a főfékhengerből és a tartályból is.... :lol: :lol: Nesze neked új generációs VW és dízel. Kell a francnak. Azért ez már erős. :) Mennyi idős ez a sz.r? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December17, 2010 Megoszt Elküldve December17, 2010 Friss benzinesként majdnem tö..ön szúrtam magam mikor megkérdeztem Csergőéket mennyi egy termosztát X14XE-be.. 25 ezer a gyári, az utángyártott meg 15 ezer.. Normális ez ?? Vagy van valahol olcsóbb ? Aztán Bárdinál elmagyarázta egy eladó, hogy azért mert egyben van a termosztátházzal. Nekem ez új a dízel után.. Sajnos "G"-nél ez így van. Sógor is így járt, csak az övé 1.8-as. Úgy van ahogy az eladó elmagyarázta Neked, nem csak egy "betétet" cserélsz, hanem komplett öntvénnyel együtt. Nyugodtan megveheted Csergőnél az ugy.-t :lol: (már ha éppen tudsz rászánni annyit) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Azért ez már erős. :lol: Mennyi idős ez a sz.r? :) Októberben töltötte a második évét. :D 32 ezer kilométer van benne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sajnos "G"-nél ez így van. Sógor is így járt, csak az övé 1.8-as. Úgy van ahogy az eladó elmagyarázta Neked, nem csak egy "betétet" cserélsz, hanem komplett öntvénnyel együtt. Nyugodtan megveheted Csergőnél az ugy.-t :) (már ha éppen tudsz rászánni annyit) :lol: Mondjuk az ránézésre lehet látni, hogy nem csak egy termosztátot kap az ember :lol: Mintha lenne olyan, amiben lehet csak "betétet" cserélni, de ez már G témában érdemes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Mondjuk az ránézésre lehet látni, hogy nem csak egy termosztátot kap az ember :lol: Mintha lenne olyan, amiben lehet csak "betétet" cserélni, de ez már G témában érdemes.... Én a régi F X16XEL be kaptam csak betétet. De előtte komplett akartak adni, valami 10 E körül. Aztán a szerelőm hozott csak betétet, és kicserélte. Asszem komplett kért 2000 et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Akumulátor aktivátor.. Én ezt ajánlom. Amúgy meg az akkut LASSAN kell tölteni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Akumulátor aktivátor.. Én ezt ajánlom. Amúgy meg az akkut LASSAN kell tölteni. :lol: Rendelkezel egy ilyen aktivátorral? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Ezek az üzemanyagárak kiakasztanak!!! :lol: Belegondoltam,hogy olcsóbb a sör mint a benya! :lol: 360-ért simán lehet kapni 1liter sopronit,dreher-t,410-ért (prémiumbenya ára) meg lehet 1liter stellát,heinekent kapni. Hogy jön ez ide? Kifejtem: Visszaadom a jogsimat és inkább részegen fogok biciklizni. 1.Nem fáznék 2.A hangulatom is jó lenne 3.Ha elesek a jégen nem fáj 1liter benyából városban mész vagy 13kilómétert, én már két korsótól is egész jó hangulatban vagyok,oktánszámjavítóval(feles vodka,pálesz,whiskey) meg különösen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Ezek az üzemanyagárak kiakasztanak!!! :lol: Belegondoltam,hogy olcsóbb a sör mint a benya! :) 360-ért simán lehet kapni 1liter sopronit,dreher-t,410-ért (prémiumbenya ára) meg lehet 1liter stellát,heinekent kapni. Hogy jön ez ide? Kifejtem: Visszaadom a jogsimat és inkább részegen fogok biciklizni. 1.Nem fáznék 2.A hangulatom is jó lenne 3.Ha elesek a jégen nem fáj 1liter benyából városban mész vagy 13kilómétert, én már két korsótól is egész jó hangulatban vagyok,oktánszámjavítóval(feles vodka,pálesz,whiskey) meg különösen. Plussz ha túltöltöd a "tankot" akkor terepre kapcsolsz: négykézláb! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Rendelkezel egy ilyen aktivátorral? Tavaly karácsonyra vettem egyet-egyet a két tesómnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Tavaly karácsonyra vettem egyet-egyet a két tesómnak. :lol: Akkor ezek szerint hatásos... :lol: Akkor beszerzek én is egyet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 rájöttem h nemis eszik többet az autó, csak 351 a benzin az avián :lol: nagyon jó ez a kis hó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 rájöttem h nemis eszik többet az autó, csak 351 a benzin az avián :) nagyon jó ez a kis hó :lol: 346 luk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 346 luk :lol: én a szokások rabja vagyok, jó nekem az avia :lol: am meg luk nemesik útba, csak a bökényföldin van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Mondjuk az ránézésre lehet látni, hogy nem csak egy termosztátot kap az ember :lol: Mintha lenne olyan, amiben lehet csak "betétet" cserélni, de ez már G témában érdemes.... G-ben nem forszíroztam a kérdést. Ott kevésbé kreatívak a tagok, mint itt. Emlékeim szerint itt az F-ben téma volt ez a termosztát már jó pár éve, de akkor még díziles voltam. Csak futólag olvastam bele akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Akumulátor aktivátor.. Én ezt ajánlom. Amúgy meg az akkut LASSAN kell tölteni. :lol: Nekem volt ilyen az F astrában, de nem voltam elragadtatva tőle.. Most adtam el az autót 1 hónapja, és az akksi 3 évet bírt, mert már halódott.. És végig ott pulzált rajta az aktivátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts