Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

központizár, téli-nyári gumigarnitúra, olajcsere kompletten (összes szűrővel együtt) akksi, vezérlés csere, önindító felújítás majd csere, belsőtér világítás turbósítás, gyári magnó és hangszórók cseréje Sony szettre, futómű állítás gömbfej cserékkel, féltengelycsukló csere mindkét oldalon, első féktárcsapár csere, hátsó fékdob + fékpofa csere, izzítógyertya csere

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de föl van írva részletesen, holnap megnézem mi maradt ki a felsorolásból :lol:

mindig csak a tuning :lol:

Link to comment
Megosztás:

központizár, téli-nyári gumigarnitúra, olajcsere kompletten (összes szűrővel együtt) akksi, vezérlés csere, önindító felújítás majd csere, belsőtér világítás turbósítás, gyári magnó és hangszórók cseréje Sony szettre, futómű állítás gömbfej cserékkel, féltengelycsukló csere mindkét oldalon, első féktárcsapár csere, hátsó fékdob + fékpofa csere, izzítógyertya csere

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de föl van írva részletesen, holnap megnézem mi maradt ki a felsorolásból :lol:

jah, hogy az is ér? Olyan is vót 2x :D :lol:

Meg a pana zene is általam került bele. Lehet hogy ki kéne egészíteni, mert egy pár apróság még eszembe jutott :) :D

Link to comment
Megosztás:

Aha, most vakartam elő, jönnek az ünnepek... :lol:

Ámen! :lol:

Nem, de nem nagyon lehet benne más mozgó alkatrész ami nyithat esetleg ütésre, csak a relé. Az enyémben is van egy-kettő, ha nem is gyári:

http://pics.coldline.hu/pics/138040-20101215-RR7J5B.jpg

Nem kell hogy látványosan mozogjon az az alkatrész...

Had mutassam be őfelsége VTI SCA610-et...

http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/sca610.jpg

A 8 lábú az, ő egy pár mg érzékenységű gyorsulásmérő, filléres alkatrész...

Link to comment
Megosztás:

Nem hordom zsebbe, mert amióta beolajoztam üregelővel, azóta egyszer sem fagytak be a zárak. :D :D Így nem kell hordani. Elég nyáron egy kezelést elvégezni rajtuk és a telet simán átvészelik. :lol:

Nem beszélek a levegőbe, mert a cégesen már megtapasztaltam ezt a jégoldó baromságot. Befagytak a zárak, mind a négy, hoztam a kis 50 milis marhaságot, befújtam vele, be is ment végre a kulcs és el is fordult (valamelyikbe csak az elfordulás nem ment), de azt hittem, hogy a fagyás miatt szorul ennyire. Aztán napról napra rosszabb volt, már a végén úgy maradt a kulcs a zárban, pedig pluszok voltak, aztán fújtam a zárakba üregelőt és meg is szűnt a szorulás. 4 hete kaptam téli ellátmányt a kocsihoz, a zárolajozót az első mozdulattal b?sztam is ki a kukába és fújtam is be üregelővel a zárakat. Azóta sosem fagytak be, sem a sajátomon, sem a kosaras opelen. :lol: Remélem majd Nektek is jól megragad miatta a zár és akkor majd jót fogok röhögni. :)

Nekem a WD40 bevált.

Igaz, jobbára csak a kocsibejáró kapum lakatjának a kiolvasztására, mert az autón nekem még sose fagyott be. Még automata kocsimosó használata után sem.

Link to comment
Megosztás:

Paint-ben sajnos nem bírtam megoldani, majd hétvégén ha nem mobilinternetről nyomom akkor letöltöm azt a programot és megpróbálom azzal. Köszi a segítséget!

Paintal? Kép, méretezés/döntés.......én mindíg ezt használom.

Nem kell hogy látványosan mozogjon az az alkatrész...

Had mutassam be őfelsége VTI SCA610-et...

http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/sca610.jpg

A 8 lábú az, ő egy pár mg érzékenységű gyorsulásmérő, filléres alkatrész...

Ilyet még nem ettem... :lol:

Link to comment
Megosztás:

2 izzítógyertyát kicseréltem most gyorsban, mert reggel nagyon sz.rul indult. Többre nem volt időm, úgyhogy a két hozzáférhetetlen mocsok az marad estére, vagy holnapra, majd meglátom hogy végzek. Amiket kivettem, azok viszont érdekesen néznek ki. Egyrészt sokkal sötétebbek, mint a majdnemújak (nem, nem azért mert kormosak voltak) másrészt meg a végük, olyan mintha szikra-nyomok lennének. Lehet hogy gyújtógyertyának képzelte magát? :lol: :). Nem tudom mitől, de kicsit rücsis, kicsit lyukacsos a felszíne. Jah, és semmi márka vagy típusjelzést nem láttam rajtuk, pedig még az ócó Unixoson is rajta van hogy Unix :lol: Holnap meglátjuk, most is kell -e 6-8-10-et tekernie, vagy mostmár jól viselkedik.

Link to comment
Megosztás:

megkaptam a levlet az allianztól

"A sérülések jellegére, kiterjedésére való tekintettel biztosítottunk kizárólagos felelőssége nem állapítható meg"

Ha a biztosítottuk büntetőjogi felelősségének teljes tudatában kijelenti hogy ő volt a fax akkor ő volt a fax nem?

Vagy kiokosították...

Link to comment
Megosztás:

megkaptam a levlet az allianztól

"A sérülések jellegére, kiterjedésére való tekintettel biztosítottunk kizárólagos felelőssége nem állapítható meg"

Szerintem vedd föl a kapcsolatot felsőbb szervekkel! lásd MABISZ, PSZÁF stb. Ill. a biztosítót kérdezd meg milyen jogorvoslati lehetőségeid vannak. Kötelesek tájékoztatni!!!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem vedd föl a kapcsolatot felsőbb szervekkel! lásd MABISZ, PSZÁF stb. Ill. a biztosítót kérdezd meg milyen jogorvoslati lehetőségeid vannak. Kötelesek tájékoztatni!!!

persze :lol: amikor megkérdeztem h van-e vmi határidő az ügymenetre aztmondták nincs :lol: érdekes modon 4 nap hijján a határidőig húzták

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem nagyon tudom h hova kellene írnom... remélem nem nagyon hülye helyre írtam...

Van egy F Astra Króm Angel Eye lámpám....

Olcsón hozzájutottam egy hibátlan, motorosan állítható lámpához csak olyan probléma van vele h króm színű...

és az a bordó autóval nem néz ki jól egyáltalán.

Szerintetek ha teljesen szétszedem, akkor a króm részét mivel tudom lefújni h ne pattogjon le 1 hónap után?

Milyen összetételű festékkel csináljam? (feketére szeretném) m gondolom a műanyag alapozó az alap de azon felül mivel?

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Enyém
A fedélzetinek hinni nem kell. Ma már egyre szarabbul indul egyébként. Önindító sajnos a végét járja. :lol: Az a recsegés az önindító hangja egyébként, a kattogás meg a rossz hidrotőke. :lol:

Csináltam már én is egy indítást dél óta kint állt most -8 volt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem nagyon tudom h hova kellene írnom... remélem nem nagyon hülye helyre írtam...

Van egy F Astra Króm Angel Eye lámpám....

Olcsón hozzájutottam egy hibátlan, motorosan állítható lámpához csak olyan probléma van vele h króm színű...

és az a bordó autóval nem néz ki jól egyáltalán.

Szerintetek ha teljesen szétszedem, akkor a króm részét mivel tudom lefújni h ne pattogjon le 1 hónap után?

Milyen összetételű festékkel csináljam? (feketére szeretném) m gondolom a műanyag alapozó az alap de azon felül mivel?

Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.

Ha tényleg hibátlan, és tényleg tuti, és tényleg tényleg, akkor szerintem add el a g.cibe, és vegyél helyette fekete ugyan olyat. Vagy ha szerencséd van, akkor még el is tudod cserélni valakivel akinek meg az ezüstön néz ki hülyén a fekete :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.