rtomi Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Maszk hitel... http://i207.photobucket.com/albums/bb65/PaulS1178/Phases.jpg A piros az lámpa spricckolós. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 A piros az lámpa spricckolós. :lol: Az, de ez most lényegtelen... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Az, de ez most lényegtelen... :lol: Azon kívül nem látok különbséget így ránézésre. :lol: Azon gondolkodtam miközben javítottam az ablakmosót,hogy ha tennék a csőbe visszafolyást gátló toldót a tartály után közvetlen akkor hatékonyabb lenne-e az ablakmosó. Ez ugye az ami csak egy irányba engedi a vizet a csőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Azon kívül nem látok különbséget így ránézésre. :lol: Picit nagyobb a légbeömlő rész, embléma nagyobb és ugye passzol a facelift lámpákhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti16 Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Sziasztok! Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító?? Eddig ahol nézegettem nem találtam. Előre is köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Sziasztok! Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító?? Eddig ahol nézegettem nem találtam. Előre is köszi a segítséget Úgy tudom egyik átalakítóval sem lehet normálisan etanolozni központissal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Sziasztok! Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító?? Eddig ahol nézegettem nem találtam. Előre is köszi a segítséget Annak mi a motorkódja? C16NZ? A wéwéwéponte85power.hu-n szerintem megtalálod a választ. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti16 Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Annak mi a motorkódja? C16NZ? A wéwéwéponte85power.hu-n szerintem megtalálod a választ. :lol: Igen az a motorkód Köszi a tippet ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Sziasztok! Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító?? Eddig ahol nézegettem nem találtam. Előre is köszi a segítséget Nem érdemes központisnál erre költeni, mert nem lesz olyan jó, mint hengerenkéntinél. Többen kitapasztalták ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Igen az a motorkód Köszi a tippet ! bio etun ha jol írom, ez már egész jó központishoz is E85 Gábor :lol: szerint is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hát elég mozgalmas hétvégén vagyok túl, amiben a kocsi is ludas részben. Szombatob elindultam dolgozni, az egyik körforgalom előtt mikor levettem a lábam a gázról, a motor nem reagált semmit a gázelvételre, sőt miután kinyomtam a kuplungot szépen fölpörgött a motor, majd szét esett. Gyorsan félreálltam leállítottam a gépet és megállapítottam, hogy az adagolónál az a teleszkóp szerű gázkar "beragadt". Mechanikai ráhatással rikerült visszaugrasztani alaphelyzetbe, ezután viszont az akksi miatt nem tudtam utamat folytatni. Miután telefonos segítséget kértem és bebikáztuk az autót begurultam a munkahelyre. Ott méregettünk egy kicsit és furcsa eredményeket kaptunk: járó motornál (tehát elvileg amikor tölt a generátor) 13 V-t mértünk az akksi sarukon, majd leállítás után szintén 13 V. Lehet, hogy nem is az akksim szar (2 éves), hanem a generátor tölt lassan/vagy egyáltalán nem. Egyébként mint már korábban is írtam itt, elég gyakran tapasztalom, hogy a töltésjelző lámpám "parázslik". Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy hidegben az a gázkar befagy? Hogyan deríthetném ki a pontos okát az alacsony generátor töltésnek. Ismerős autóvillamosságis azt mondta: Jó az a 13 V. Nekem gyanúsan kevés. Ötletek, tippek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hát elég mozgalmas hétvégén vagyok túl, amiben a kocsi is ludas részben. Szombatob elindultam dolgozni, az egyik körforgalom előtt mikor levettem a lábam a gázról, a motor nem reagált semmit a gázelvételre, sőt miután kinyomtam a kuplungot szépen fölpörgött a motor, majd szét esett. Gyorsan félreálltam leállítottam a gépet és megállapítottam, hogy az adagolónál az a teleszkóp szerű gázkar "beragadt". Mechanikai ráhatással rikerült visszaugrasztani alaphelyzetbe, ezután viszont az akksi miatt nem tudtam utamat folytatni. Miután telefonos segítséget kértem és bebikáztuk az autót begurultam a munkahelyre. Ott méregettünk egy kicsit és furcsa eredményeket kaptunk: járó motornál (tehát elvileg amikor tölt a generátor) 13 V-t mértünk az akksi sarukon, majd leállítás után szintén 13 V. Lehet, hogy nem is az akksim szar (2 éves), hanem a generátor tölt lassan/vagy egyáltalán nem. Egyébként mint már korábban is írtam itt, elég gyakran tapasztalom, hogy a töltésjelző lámpám "parázslik". Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy hidegben az a gázkar befagy? Hogyan deríthetném ki a pontos okát az alacsony generátor töltésnek. Ismerős autóvillamosságis azt mondta: Jó az a 13 V. Nekem gyanúsan kevés. Ötletek, tippek??? Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :) Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek? Takarítsd meg a sarukat az oldalán és tisztán tedd vissza, nekem egy ilyen művelet óta nem parázslik a töltéslámpa :D (esőben, vagy tökig érő latyakban 100 körül autózást leszámítva, mert akkor csúszik az éXíj :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :lol: Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek? Hát azt, hogy majdnem szétrepült annyira felpörgött :) Csak lemaradt a majd utánt a ' jelecske. :D :D :D . Magasabb fordulaton nem néztük, de majd ma ebédszünetben rámegyünk a kollégával. Egyébként az a gázkaros dolog is izgat, mert voltak már ettől sokkal hidegebbek is, és akkor nem volt ilyen gondom. Vagy most sok volt a véletlen egybeesés, pl pára lecsapódott azon a szar gázkaron és tényleg ráfagyott. Egyik haver azt mondta, hogy az a teleszkópszerű bizgentyű az olajos, és az olaj is besűrűsödhetett benne a hideg miatt. De ezt megint csak furcsának tartanám, hogy egy ilyen fontos alkatrész -20 fokban beadhatja az unalmast, mert besűrűsödik benne az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :) Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek? Takarítsd meg a sarukat az oldalán és tisztán tedd vissza, nekem egy ilyen művelet óta nem parázslik a töltéslámpa :D (esőben, vagy tökig érő latyakban 100 körül autózást leszámítva, mert akkor csúszik az éXíj :lol: ) Mármint a generátor oldalán lévő sarukat, vagy az izzó sarukat? Egyébként ha bejön a tavasz, akkor a generátort újra akarom vezetékelni, mert legutóbbi önindító cserekor már megállapítottuk, hogy elég xarok a vezetékek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hjoe-nak és Spzoli-nak is boldogot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hát azt, hogy majdnem szétrepült annyira felpörgött :D Csak lemaradt a majd utánt a ' jelecske. :D :D :lol: . Magasabb fordulaton nem néztük, de majd ma ebédszünetben rámegyünk a kollégával. Egyébként az a gázkaros dolog is izgat, mert voltak már ettől sokkal hidegebbek is, és akkor nem volt ilyen gondom. Vagy most sok volt a véletlen egybeesés, pl pára lecsapódott azon a szar gázkaron és tényleg ráfagyott. Egyik haver azt mondta, hogy az a teleszkópszerű bizgentyű az olajos, és az olaj is besűrűsödhetett benne a hideg miatt. De ezt megint csak furcsának tartanám, hogy egy ilyen fontos alkatrész -20 fokban beadhatja az unalmast, mert besűrűsödik benne az olaj. Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :D ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :) Mármint a generátor oldalán lévő sarukat, vagy az izzó sarukat? Egyébként ha bejön a tavasz, akkor a generátort újra akarom vezetékelni, mert legutóbbi önindító cserekor már megállapítottuk, hogy elég xarok a vezetékek. A generátorra gondoltam :lol: Hjoe-nak és Spzoli-nak is boldogot. :lol: Jaja, előbbihez csatlakozom, utóbbihoz csak akkor, ha nem az lesz a válasz hogy: "köszöntés ötezer" :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :) ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :lol: Megmondom őszintén, hogy akkor, ott az út mellett nem nagyon vizsgálgattam. A telós xart megmozgattam, és akkor ugrott az egész a helyére, az is lehet, hogy a gázbowden volt beragadva, nem tudom... Generátor újravezetékelés jó időre betervezve :D Ünnepelteknek: Boldogat!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :) ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :lol: Vagy nem :D Ha beragad, akkor kitámaszt és akkor adja a gázt :D Szerintem a hirtelen gázelvételkor se engedi rögtön vissza a gázt, hanem szép lassan, és ha beragad, akkor egyáltalán nem engedi vissza. Nekem olyat játszott a gázpedálom, hogy ha kihúzattam, és felengedtem a gázt, akkor ő még rátolt egy kicsit, és felpörgött jobban, aztán meg beesett és akkora holtjátéka lett a gázpedálnak, hogy egy centit ha tudtam neki gázt adni, néztem a mechanikát, ott nem vettem észre rugótörést, vagy mást, de a bowden az lógott benne, levettem a biztosító karikát, feszesebbe húztam és úgy visszadugtam, most jónak tünik, de miért lehetett ez? vhol vmi engedett, de mé nem jöttem rá mi volt az :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hjoe-nak és Spzoli-nak is boldogot. :) Köszi. Jaj kivel születtem egy napon... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Köszi. Jaj kivel születtem egy napon... :lol: :lol: Boldogat :) Hát ezt eléggé izééé őőő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Én ha lecserélem az enyémet, akkor egy ilyenre vagy ilyenre vagy J Astrát vennék. A H Astrába csalódtam abból a szempontból, hogy nem pakoltak nagyobb mocit az 5 ajtósba, és a caravanba..... vagy csak nem tudok róla? :lol: OPEL VECTRA C 1.9 CDTI Elegance Automata 1531 kg / 150 LE = 10,2 / 2.650.000 Ft OPEL VECTRA C 1.8 Elegance 59000 Km!!! 1393 kg / 140 LE = 9,95 / 2.798.000 Ft Astra F C20NE Caravan 1992 1120 kg / 115 LE = 9,65 !!! :lol: / Jelenlegi értéke kb. 400 ezer Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 OPEL VECTRA C 1.9 CDTI Elegance Automata 1531 kg / 150 LE = 10,2 / 2.650.000 Ft OPEL VECTRA C 1.8 Elegance 59000 Km!!! 1393 kg / 140 LE = 9,95 / 2.798.000 Ft Astra C20NE Caravan 1992 1120 kg / 115 LE = 9,65 !!! :lol: / Jelenlegi értéke kb. 400 ezer Én le se írom mire fogok váltani, na meg addig még van 4-5 évem ezzel, remélem békességben örömben mostantól :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 vki pls linkeljen nekem valami oldalt ahol ######tra motorkodok vannak teljesítménnyel meg stb :$ Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 vki pls linkeljen nekem valami oldalt ahol ######tra motorkodok vannak teljesítménnyel meg stb :$ Ez jó lesz? http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra#Petrol_engines Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Ez jó lesz? http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra#Petrol_engines köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts