Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az, de ez most lényegtelen... :lol:

Azon kívül nem látok különbséget így ránézésre. :lol:

Azon gondolkodtam miközben javítottam az ablakmosót,hogy ha tennék a csőbe visszafolyást gátló toldót a tartály után közvetlen akkor hatékonyabb lenne-e az ablakmosó.

Ez ugye az ami csak egy irányba engedi a vizet a csőben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító??

Eddig ahol nézegettem nem találtam.

Előre is köszi a segítséget

Annak mi a motorkódja?

C16NZ?

A wéwéwéponte85power.hu-n szerintem megtalálod a választ. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet rossz helyre írok, csak azt szeretném kérdezni hogy 1.6-os központi injektoros Astrához van e etanol átalalkító??

Eddig ahol nézegettem nem találtam.

Előre is köszi a segítséget

Nem érdemes központisnál erre költeni, mert nem lesz olyan jó, mint hengerenkéntinél. Többen kitapasztalták ezt.

Link to comment
Megosztás:

Hát elég mozgalmas hétvégén vagyok túl, amiben a kocsi is ludas részben. Szombatob elindultam dolgozni, az egyik körforgalom előtt mikor levettem a lábam a gázról, a motor nem reagált semmit a gázelvételre, sőt miután kinyomtam a kuplungot szépen fölpörgött a motor, majd szét esett. Gyorsan félreálltam leállítottam a gépet és megállapítottam, hogy az adagolónál az a teleszkóp szerű gázkar "beragadt". Mechanikai ráhatással rikerült visszaugrasztani alaphelyzetbe, ezután viszont az akksi miatt nem tudtam utamat folytatni. Miután telefonos segítséget kértem és bebikáztuk az autót begurultam a munkahelyre. Ott méregettünk egy kicsit és furcsa eredményeket kaptunk: járó motornál (tehát elvileg amikor tölt a generátor) 13 V-t mértünk az akksi sarukon, majd leállítás után szintén 13 V. Lehet, hogy nem is az akksim szar (2 éves), hanem a generátor tölt lassan/vagy egyáltalán nem. Egyébként mint már korábban is írtam itt, elég gyakran tapasztalom, hogy a töltésjelző lámpám "parázslik".

Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy hidegben az a gázkar befagy?

Hogyan deríthetném ki a pontos okát az alacsony generátor töltésnek. Ismerős autóvillamosságis azt mondta: Jó az a 13 V. Nekem gyanúsan kevés.

Ötletek, tippek???

Link to comment
Megosztás:

Hát elég mozgalmas hétvégén vagyok túl, amiben a kocsi is ludas részben. Szombatob elindultam dolgozni, az egyik körforgalom előtt mikor levettem a lábam a gázról, a motor nem reagált semmit a gázelvételre, sőt miután kinyomtam a kuplungot szépen fölpörgött a motor, majd szét esett. Gyorsan félreálltam leállítottam a gépet és megállapítottam, hogy az adagolónál az a teleszkóp szerű gázkar "beragadt". Mechanikai ráhatással rikerült visszaugrasztani alaphelyzetbe, ezután viszont az akksi miatt nem tudtam utamat folytatni. Miután telefonos segítséget kértem és bebikáztuk az autót begurultam a munkahelyre. Ott méregettünk egy kicsit és furcsa eredményeket kaptunk: járó motornál (tehát elvileg amikor tölt a generátor) 13 V-t mértünk az akksi sarukon, majd leállítás után szintén 13 V. Lehet, hogy nem is az akksim szar (2 éves), hanem a generátor tölt lassan/vagy egyáltalán nem. Egyébként mint már korábban is írtam itt, elég gyakran tapasztalom, hogy a töltésjelző lámpám "parázslik".

Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy hidegben az a gázkar befagy?

Hogyan deríthetném ki a pontos okát az alacsony generátor töltésnek. Ismerős autóvillamosságis azt mondta: Jó az a 13 V. Nekem gyanúsan kevés.

Ötletek, tippek???

Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :) Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek? Takarítsd meg a sarukat az oldalán és tisztán tedd vissza, nekem egy ilyen művelet óta nem parázslik a töltéslámpa :D (esőben, vagy tökig érő latyakban 100 körül autózást leszámítva, mert akkor csúszik az éXíj :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :lol: Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek?

Hát azt, hogy majdnem szétrepült annyira felpörgött :) Csak lemaradt a majd utánt a ' jelecske. :D :D :D . Magasabb fordulaton nem néztük, de majd ma ebédszünetben rámegyünk a kollégával. Egyébként az a gázkaros dolog is izgat, mert voltak már ettől sokkal hidegebbek is, és akkor nem volt ilyen gondom. Vagy most sok volt a véletlen egybeesés, pl pára lecsapódott azon a szar gázkaron és tényleg ráfagyott. Egyik haver azt mondta, hogy az a teleszkópszerű bizgentyű az olajos, és az olaj is besűrűsödhetett benne a hideg miatt. De ezt megint csak furcsának tartanám, hogy egy ilyen fontos alkatrész -20 fokban beadhatja az unalmast, mert besűrűsödik benne az olaj.

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt hívják szaknyelven hííííbazzeg...-nek. Mit értesz azalatt hogy szétesett? :) Alapjáraton amúgy szerintem is jó a 13 :lol: magasabb fordulaton nem néztétek? Takarítsd meg a sarukat az oldalán és tisztán tedd vissza, nekem egy ilyen művelet óta nem parázslik a töltéslámpa :D (esőben, vagy tökig érő latyakban 100 körül autózást leszámítva, mert akkor csúszik az éXíj :lol: )

Mármint a generátor oldalán lévő sarukat, vagy az izzó sarukat? Egyébként ha bejön a tavasz, akkor a generátort újra akarom vezetékelni, mert legutóbbi önindító cserekor már megállapítottuk, hogy elég xarok a vezetékek.

Link to comment
Megosztás:

Hát azt, hogy majdnem szétrepült annyira felpörgött :D Csak lemaradt a majd utánt a ' jelecske. :D :D :lol: . Magasabb fordulaton nem néztük, de majd ma ebédszünetben rámegyünk a kollégával. Egyébként az a gázkaros dolog is izgat, mert voltak már ettől sokkal hidegebbek is, és akkor nem volt ilyen gondom. Vagy most sok volt a véletlen egybeesés, pl pára lecsapódott azon a szar gázkaron és tényleg ráfagyott. Egyik haver azt mondta, hogy az a teleszkópszerű bizgentyű az olajos, és az olaj is besűrűsödhetett benne a hideg miatt. De ezt megint csak furcsának tartanám, hogy egy ilyen fontos alkatrész -20 fokban beadhatja az unalmast, mert besűrűsödik benne az olaj.

Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :D ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :)

Mármint a generátor oldalán lévő sarukat, vagy az izzó sarukat? Egyébként ha bejön a tavasz, akkor a generátort újra akarom vezetékelni, mert legutóbbi önindító cserekor már megállapítottuk, hogy elég xarok a vezetékek.

A generátorra gondoltam :lol:

Hjoe-nak és Spzoli-nak is boldogot. :lol:

Jaja, előbbihez csatlakozom, utóbbihoz csak akkor, ha nem az lesz a válasz hogy: "köszöntés ötezer" :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :) ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :lol:

Megmondom őszintén, hogy akkor, ott az út mellett nem nagyon vizsgálgattam. A telós xart megmozgattam, és akkor ugrott az egész a helyére, az is lehet, hogy a gázbowden volt beragadva, nem tudom...

Generátor újravezetékelés jó időre betervezve :D

Ünnepelteknek: Boldogat!!!

Link to comment
Megosztás:

Vannak ótók, ahol a teleszkópos bizgenty helyett csak egy rugó van, az tuti nem fagy be :D (bár ennek se kéne, nekem se volt még soha ilyen :) ) Meg nem értem, hogy attól hogy befagy az a teló, attól miért pörög föl. Elvileg az csak egy "rugó" ami arra van, hogy ne lehessen szétrúgni az agyát olyan egyszerűen. Vagy nem? :lol: :lol:

Vagy nem :D

Ha beragad, akkor kitámaszt és akkor adja a gázt :D Szerintem a hirtelen gázelvételkor se engedi rögtön vissza a gázt, hanem szép lassan, és ha beragad, akkor egyáltalán nem engedi vissza.

Nekem olyat játszott a gázpedálom, hogy ha kihúzattam, és felengedtem a gázt, akkor ő még rátolt egy kicsit, és felpörgött jobban, aztán meg beesett és akkora holtjátéka lett a gázpedálnak, hogy egy centit ha tudtam neki gázt adni, néztem a mechanikát, ott nem vettem észre rugótörést, vagy mást, de a bowden az lógott benne, levettem a biztosító karikát, feszesebbe húztam és úgy visszadugtam, most jónak tünik, de miért lehetett ez? vhol vmi engedett, de mé nem jöttem rá mi volt az :D

Link to comment
Megosztás:

Én ha lecserélem az enyémet, akkor egy ilyenre

vagy ilyenre vagy J Astrát vennék. A H Astrába csalódtam abból a szempontból, hogy nem pakoltak nagyobb mocit az 5 ajtósba, és a caravanba..... vagy csak nem tudok róla? :lol:

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI Elegance Automata 1531 kg / 150 LE = 10,2 / 2.650.000 Ft

OPEL VECTRA C 1.8 Elegance 59000 Km!!! 1393 kg / 140 LE = 9,95 / 2.798.000 Ft

Astra F C20NE Caravan 1992 1120 kg / 115 LE = 9,65 !!! :lol: / Jelenlegi értéke kb. 400 ezer

Link to comment
Megosztás:

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI Elegance Automata 1531 kg / 150 LE = 10,2 / 2.650.000 Ft

OPEL VECTRA C 1.8 Elegance 59000 Km!!! 1393 kg / 140 LE = 9,95 / 2.798.000 Ft

Astra C20NE Caravan 1992 1120 kg / 115 LE = 9,65 !!! :lol: / Jelenlegi értéke kb. 400 ezer

Én le se írom mire fogok váltani, na meg addig még van 4-5 évem ezzel, remélem békességben örömben mostantól :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.