Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Lehet nekem is kezd majd behalni az aksim, ill hosszabban indít elsőre mint szokott, igaz szerintem még a gyári 8éves. :lol: remélem azé a tavaszt még kihúzza, csak a gari miatt mert általában az utólagos aksik mindig télen halnak meg, és legalább gari időben legyen ne utánna 1-2hónappal.... Másik kérdés: ugye itt a tél a hó a sószórók a latyak, stb meg ami még kell. Ugye a szokásos F Astra rozsdásodási helyek a 2 hátó sárvádőív meg a tankajtó körül. véleményetek szerint érdemes napi használat után vízzel kilocsolni a hátsó sárvédőívből a koszt vagy ha rozsdásodni akar akkor ígyis úgyis elkezdi? Mert oké ha kilocsolom mert legalább tiszta lesz csak ugye ha belefagy a víz akkor meg lehet az se tesz neki jó. Eddig meg rozsdásodás nincs rajta csak egy pici barnulás a tankajtó belsejénél. Vélemyén? :( :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Lehet nekem is kezd majd behalni az aksim, ill hosszabban indít elsőre mint szokott, igaz szerintem még a gyári 8éves. :lol: remélem azé a tavaszt még kihúzza, csak a gari miatt mert általában az utólagos aksik mindig télen halnak meg, és legalább gari időben legyen ne utánna 1-2hónappal.... Másik kérdés: ugye itt a tél a hó a sószórók a latyak, stb meg ami még kell. Ugye a szokásos F Astra rozsdásodási helyek a 2 hátó sárvádőív meg a tankajtó körül. véleményetek szerint érdemes napi használat után vízzel kilocsolni a hátsó sárvédőívből a koszt vagy ha rozsdásodni akar akkor ígyis úgyis elkezdi? Mert oké ha kilocsolom mert legalább tiszta lesz csak ugye ha belefagy a víz akkor meg lehet az se tesz neki jó. Eddig meg rozsdásodás nincs rajta csak egy pici barnulás a tankajtó belsejénél. Vélemyén? :lol: :excl: A tankajtónál nem tudom hogy mit tudsz csinálni!Nekem karosszériás ismerős ajánlotta hogy a sárvédőben azt a peremet nyomjam ki, és húzzam le 45 fokban szilóval vagy valami hasonlóval, és akkor ugye nemfog ott megállni a hó, így megelőzöm azt is hogy elrohadjon...nem tudom hogy ez jó megoldás-e, vagy sem...jobb hátul nekem is elszineződött már a perem, majd kijavítás után lehet megpróbálkozok ezzel a technologiával :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ha már szineződik, akkor valami elkezdődött... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ha már szineződik, akkor valami elkezdődött... :( Tavasszal azért akarom énis lekezelni a sárvédőt, aztán újrafujatni...utánna lehet kipróbálom amit irtam...neked mi a véleményed róla? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 A tankajtónál nem tudom hogy mit tudsz csinálni!Nekem karosszériás ismerős ajánlotta hogy a sárvédőben azt a peremet nyomjam ki, és húzzam le 45 fokban szilóval vagy valami hasonlóval, és akkor ugye nemfog ott megállni a hó, így megelőzöm azt is hogy elrohadjon...nem tudom hogy ez jó megoldás-e, vagy sem...jobb hátul nekem is elszineződött már a perem, majd kijavítás után lehet megpróbálkozok ezzel a technologiával :excl: Most itt nem is a tankajtó a fő kérdésem hanem a két hátsó sárvédőívet hogy mossam e vagy ne? mert ha mosom reggelre meg szétcseszi a belefagyott víz az azért nem jó, ha meg nem takarítom ki akkor meg a só eszi meg, megvettem az autót, elvileg a polírozós kifúkta szilikonnal a 2 hátsó sárvédőívemet meg alvázvédőt is fújt bele, csak hogy most mossam vagy ne mert ha minél később kezd el rohadni csak jobb lenne. :( mert a két műanyag betétet belevenni meg már valszeg fölösleges a tankajtó miatt. pl az se látszik kívülről csak ha kinyitom akkor pont a hajlatba de nem akarom megbolygatni nehogy hamarabb kezdje el rágni az idő vasfoga. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Tavasszal azért akarom énis lekezelni a sárvédőt, aztán újrafujatni...utánna lehet kipróbálom amit irtam...neked mi a véleményed róla? :excl: Erről a véleménynyilvánításról már már leszoktam...felőlem mindenki azt csinál amit akar. :( Én ki szoktam mosni a kerékjáratot, de természetesen már a tankbetöltő ronda, és 1x már megcsináltattam. Igaz akkor nem kellett vágni, csak csisz volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Erről a véleménynyilvánításról már már leszoktam...felőlem mindenki azt csinál amit akar. :( Én ki szoktam mosni a kerékjáratot, de természetesen már a tankbetöltő ronda, és 1x már megcsináltattam. Igaz akkor nem kellett vágni, csak csisz volt. Nekem a tankbeöntő még nem...gondolom volt már csinálva, mert nem mai darab, és semmi nincs rajta :excl: én ezt a megoldást amúgy annyiból tartom jónak hogy nem áll meg azon a peremen a sár, hó, latyak meg stb...így nem kell kimosni minden alkalommal ha otthon megállok!Bár kitudja... A sárvédőn nekem is csak csiszolás+fényezés lesz szerencsére...elrohadva még nincs, csak elszineződve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 na ja csak én úgy néztem a kosz meg autómosásnál a sár meg piszok a tankbeöntőnél a vezetékek lyukába ahogy összeérnek ott áll meg. vagy simán ki kéne fújni purhabbal? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Purhab, az kell, mint egy falat kenyér.... Én inkább a tankbetöltő alján levő fémlemezt vágnám ki a picsába, és akkor nincs min megálljon a trutyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 na ja csak én úgy néztem a kosz meg autómosásnál a sár meg piszok a tankbeöntőnél a vezetékek lyukába ahogy összeérnek ott áll meg. vagy simán ki kéne fújni purhabbal? :excl: Purhabnak még a gondolata is rossz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Még jó hogy vigyort nyomtam a végére! :( Én se gondoltam komolyan a púrhabot csak gyárilag megoldhatták volna normálisabban. Ha a betöltőnél a lemez ki lenne vágva akkor meg ott nyomná fel a trutyit nem? vagy nem jó lemezre gondolok? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Az enyém másfél éve rossz. :( Valamikor pörget mint az állat, máskor (jellemzően) szenvedősen, lemerült akkumulátor formájában teker. Szerintem az önindító meghalás nagyobb probléma, mint egy semmire való riasztó. :lol: Attol függ hogy nézzük. Ha nincs nálad hirteln szerszám, akkor az önindítót még mindig ki lehet küszöbölni egy tolással, de a riasztót nem :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Az jo lenne a kulcsmásoláshoz, ha lenne... De akkor az most a kulcs recéihez kell vagy az az immo cucca? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Purhabnak még a gondolata is rossz :( Nekünk volt már olyan autónk, aminek egyes részeit az tartotta össze :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Nekünk volt már olyan autónk, aminek egyes részeit az tartotta össze :excl: Legalább jól szigetelte a meleget? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 De akkor az most a kulcs recéihez kell vagy az az immo cucca? :excl: Szerintem az az immohozis jo. a car pass kártyán minden egyébb kód rajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Legalább jól szigetelte a meleget? :excl: Kispolszki orrában az tartotta helyén az akksit :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Mikor volt már 95 Forint az Euró ? :lol: Van olyan ? Hun ? :lol: :lol: Ha megtalálod szólj nekem is. Frekiszabályzót kéne rendelnem........950 euro szállítással :( verjék bele a ..... :excl: Az enyém másfél éve rossz. :lol: Valamikor pörget mint az állat, máskor (jellemzően) szenvedősen, lemerült akkumulátor formájában teker. Ugyanezt csinálja. Reggel lassan forgatott, estefelé semmi baja nem volt. Innen az jön, hogy csak lassan hajlandó forgatni. Szétszedem és jó sok zsírral összerakom. Először azt hittem az aksi haldoklik, de indítózáskor a visszajelzőkön nem látszik túl nagy fogyi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ahogy szeretnéd. Igazából melózni kellene a hétvégén, tehát ha van aki összerakja akkor kihagynám, ha szükség van rám akkor természetesen megyek. :lol: Még jó hogy vigyort nyomtam a végére! :( Én se gondoltam komolyan a púrhabot csak gyárilag megoldhatták volna normálisabban. Ha a betöltőnél a lemez ki lenne vágva akkor meg ott nyomná fel a trutyit nem? vagy nem jó lemezre gondolok? :excl: Én egy darab műpadlót fogattam oda ,amig nem lesz dobbetétem addíg ez távoltartja a sarat a betöltőcsövektől: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 azé lassan haladok vele :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Első ajtók kéder gumi cseréje: Sajnos nekem valami oknál fogva "kiharapott a ló egy darabot :excl: " a bal első ajtó kéder gumijából, és főleg így mikor bejön a hideg, nagyon zavaró és kellemetlen volt hogy dőlt befele a hideg az ajtó egy darabján!Egyébként nemtudom mi lett vele, mert már így vettem az autót hogy a kéder ilyen állapotban volt... Beszállásnál odanyomódik a kabát-pulóver-farzsebbenpénztárca-nagysegg és kikopik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Ja, meg jó nagy gázszámlájuk :excl: vmit vmiért :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Beszállásnál odanyomódik a kabát-pulóver-farzsebbenpénztárca-nagysegg és kikopik. Vagy nem ott kellene kiszálláskor erőt meríteni meg kapaszkodni. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Vagy nem ott kellene kiszálláskor erőt meríteni meg kapaszkodni. :lol: Azt azért nem szoktam. Bár most úgy fáj a hátam, hogy alig tudtam kihámozni magam az ülésből, de még így sem esett kézre az a kapaszkodó :excl: Viszont azt észrevettem már, hogy kabáttal nem nehéz ledörzsölni. Az előző nekem is cakkosra volt koptatva (ráadásul a D.E.T. megtuningolta a nagy eszével úgy, hogy kivágott egy darabot felülről, és azt beragasztotta a kopott részre :( :lol: :lol: ) Az újra már vigyázok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Mostantól van azonnali utastérfűtésem. :excl: De akár jó állófűtésnek is, csak győzze az akksi. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts