Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

El ne kezd megint :( :lol:

Amúgy, szia! :excl:

Ugrókódot csak ott lehet használni, ahol van egy encoder-decoder pár. Az immo transzpondere fix kódot tartalmaz, mivel nincs benne elem vagy hasonló tápforrás, így változtatni nem tudja.....

Amúgy meg, hogy lehetne megtanítani az ecu-nak ugrókódot?

A corsa 55-be volt (anyag + gépműhely) + munkadíj

én is ezért kérdeztem, szóval kevert vmit a mester... nem is megyek oda kulcsot csináltatni, itt helyben 1200ért másoltak nekem kulcsot imo nélkül, az ott 2500 lenne, itt 6500ból meglenne a nem gyári kulcs, és 14ért gyárit rendelnek le.

Megnéztem mit megy a vas, 2 fővel kis motyóval 180at ment óra szerint...

Link to comment
Megosztás:

én is ezért kérdeztem, szóval kevert vmit a mester... nem is megyek oda kulcsot csináltatni, itt helyben 1200ért másoltak nekem kulcsot imo nélkül, az ott 2500 lenne, itt 6500ból meglenne a nem gyári kulcs, és 14ért gyárit rendelnek le.

Megnéztem mit megy a vas, 2 fővel kis motyóval 180at ment óra szerint...

Egyedül megy az 195-öt is. :lol: Persze, ha olyan váltó van benne, mint enyémben. :( Nem-e történt annál is Classis-os spórolás. :excl: Mennyi fordulatszám tartalékod volt még?

Link to comment
Megosztás:

:lol: Ezekkel a BMW-sekkel csak a baj van állandóan :lol: Mennyit így? Csak pár km-t tapostad a szemét, vagy ennyire nem akar melegedni a mocsok? :(

Tapostam sokáig, majdnem a teljes Várpalota - Veszprém szakaszon, de csak annyival volt feljebb a műszer, mint az a képen is látható. Amúgy épphogy a fehér vonal fölött szokott lenni, télen meg pont egybeesik vele. :excl: Meg mikor klímázok, akkor szokott ennyire meleg lenni a motor menetszélnél is.

Link to comment
Megosztás:

:( Ezekkel a BMW-sekkel csak a baj van állandóan :lol: Mennyit így? Csak pár km-t tapostad a szemét, vagy ennyire nem akar melegedni a mocsok? :excl:

Én mentem pár kmet, de nem melegedett semennyire se tartotta az üzemijét. Menetszél bőségesen volt azért. Lehet volt egy kevés szembeszél is.

jaa 140013km van benne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tapostam sokáig, majdnem a teljes Várpalota - Veszprém szakaszon, de csak annyival volt feljebb a műszer, mint az a képen is látható. Amúgy épphogy a fehér vonal fölött szokott lenni, télen meg pont egybeesik vele. :excl: Meg mikor klímázok, akkor szokott ennyire meleg lenni a motor menetszélnél is.

Én mentem pár kmet, de nem melegedett semennyire se tartotta az üzemijét. Menetszél bőségesen volt azért. Lehet volt egy kevés szembeszél is.

jaa 140013km van benne :lol:

A Ribi 140-150 körül már kezd melegedni. Kicsit tartósabb 150-re beáll a mutató a felső fehérre kb :( (tudom, ne nyomjam ki a szemét szerencsétlennek :lol: )

(337 ezer km van benne :D :lol: )

Nah, ez akkor most az első mai HSZ, vagy az utolsó tegnapi? :lol: :o

Link to comment
Megosztás:

A Ribi 140-150 körül már kezd melegedni. Kicsit tartósabb 150-re beáll a mutató a felső fehérre kb :excl: (tudom, ne nyomjam ki a szemét szerencsétlennek :( )

(337 ezer km van benne :o :lol: )

Nah, ez akkor most az első mai HSZ, vagy az utolsó tegnapi? :lol: :lol:

A kasztniba van annyi :D de nem a motorban :lol: Dízelek egyébként is jobban melegszenek.

Énse fogok vele ennyire menni, olyan 140körül érzi jol magát, ahogy észrevettem.

Link to comment
Megosztás:

A kasztniba van annyi :( de nem a motorban :excl: Dízelek egyébként is jobban melegszenek.

Énse fogok vele ennyire menni, olyan 140körül érzi jol magát, ahogy észrevettem.

Tudtommal a jobbabb hatásfokuk miatt kevésbé melegszenek, mint a benzinesek. De gondolom ezért más a hűtésük is és lehet hogy folyamatos terhelésen másképp viselkednek.

Link to comment
Megosztás:

A kasztniba van annyi :D de nem a motorban :lol: Dízelek egyébként is jobban melegszenek.

Énse fogok vele ennyire menni, olyan 140körül érzi jol magát, ahogy észrevettem.

Ez meg olyan 100-110 körül. Akkor simán jár, viszonylag csöndesen, és Miskolc-Újpest stabil 90-el, csak előzésnél 100-al (el se hittem mennyit lehet előzni, még akkor is ha 90-el poroszkálsz a pályán :lol: :lol: :lol:) megvolt 3.7-es átlaggal :( :o (kár hogy aztán elqrtam a végét egy hét Bp-vel :excl: )

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal a jobbabb hatásfokuk miatt kevésbé melegszenek, mint a benzinesek. De gondolom ezért más a hűtésük is és lehet hogy folyamatos terhelésen másképp viselkednek.

Ez csak a hidegről üzemire bemelegedésnél érvényes, azt leszámítva ahogy eddig észrevettem könnyeben melegszik mint a benyások. Mondjuk ma este tettem meg a legutolsó lépést a "téli üzemmód" felé: betoltam egy takarást a hűtő elé, a lökös felső vonalától fölfelé, Reggelente annyira nem melegszik, hogy már a menetszél hűti vissza a szerencsétlent.

Link to comment
Megosztás:

Ez csak a hidegről üzemire bemelegedésnél érvényes, azt leszámítva ahogy eddig észrevettem könnyeben melegszik mint a benyások. Mondjuk ma este tettem meg a legutolsó lépést a "téli üzemmód" felé: betoltam egy takarást a hűtő elé, a lökös felső vonalától fölfelé, Reggelente annyira nem melegszik, hogy már a menetszél hűti vissza a szerencsétlent.

Én csak bepattintottam a hűtőmaszkba a gyári takaróalkalmatosságot :( :excl:

Link to comment
Megosztás:

Én csak bepattintottam a hűtőmaszkba a gyári takaróalkalmatosságot :lol: :lol:

Én meg tavaly megkérdeztem Csergőéknél hogy mennyi az annyi, de csak pislogtak hogy az mi. Aztán a 3. emberből sikerült kiszedni egy árat, de akkor meg már engem nem érdekelt :excl: (azóta egyszer sem jutott eszembe amikor bontottam, csak most hogy megjött a hideg :( )

Link to comment
Megosztás:

Én meg tavaly megkérdeztem Csergőéknél hogy mennyi az annyi, de csak pislogtak hogy az mi. Aztán a 3. emberből sikerült kiszedni egy árat, de akkor meg már engem nem érdekelt :excl: (azóta egyszer sem jutott eszembe amikor bontottam, csak most hogy megjött a hideg :( )

Nekem benne volt, mikor vettem a kocsit. Nem is tudtam róla vagy 2 évig, úgy jártam vele télen-nyáron, aztán mikor először vettem le a hűtőmaszkot, akkor tűnt fel. Akkor megnéztem EPC-ben a számát, és kiderült, hogy ez ilyen téli takaró cucc :lol: Azóta csak télen van benne :lol: Tavaly a hűtőmaszkkal együtt eltört ez is, de így két darabban is használható. Venni akartam úgy egy hónapja újat, de kiderült, hogy már nem kapható, nem gyártják.

Link to comment
Megosztás:

Nekem benne volt, mikor vettem a kocsit. Nem is tudtam róla vagy 2 évig, úgy jártam vele télen-nyáron, aztán mikor először vettem le a hűtőmaszkot, akkor tűnt fel. Akkor megnéztem EPC-ben a számát, és kiderült, hogy ez ilyen téli takaró cucc :excl: Azóta csak télen van benne.

Nekem is csak télen van benne, olcsó, jól dizájnolható (rajzolok rá valami szépet :lol: ) és nagyon jól változtatható vele az aktuális takarás mértéke. (ha sokat takar, levágok belőle egy darabot azt kész :( ) csak nincs cikkszáma.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.