Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Azon gondolkodom mennyire lehet nehéz belefaragni a csomiajtóba is 5 vezetékes kp-zárat, hogy onnan is tudjam nyitni az összes ajtót. Most ki kell nyitnom a vezető vagy az anyósoldali ajtót, utánna hártamenni a csomagtartóhoz. Ha tennék bele ötvezetékest, és párhuzamosan kötném az egyik ajtó kp-zárral, nem működne a dolog? Vagy nem ilyen egyszerű?

Egy pár ezer forintos távirányítós riasztó megoldja a problémát. Kényelmesebb is, a zár sem kopik, kocsi is védve van. :(

És még elegáns is. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Egy pár ezer forintos távirányítós riasztó megoldja a problémát. Kényelmesebb is, a zár sem kopik, kocsi is védve van. :lol:

És még elegáns is. :excl:

A távirányító valahogy nem hoz lázba. :(

Az rendben van, ha a kulccsal nyitod hátulról, de mi van akkor, ha a kp akarná nyitni?Úgy is müxik?

Én távirányítóval operálok......onnan, ahol éppen állok :lol:

Most is kinyitja, szerintem az a funkció megmaradna, az anyósoldaliban is 5 vezetékes van azt is nyitja illetve onnan is lehet nyitnia többit. Ha jól sejtem az addígi 2 szálat fehasználhatom átkötés nélkül, csak a maradék 3-at ke behúznom nem? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. Valakinek nincs véletlen képe a gyári f-astra két szólamú kürtről? Ma vettem egyet de más milyenre emlékezem. Vagy több típus van belőle?

Csatit is kérted hozzá? Am meg ha működik, akkor mind1 nem? :lol:

Ez bizonyos esemény óta elmúltak az MSN-szerű hozzászólások. :lol: :excl: :( :lol:

:lol:

Link to comment
Megosztás:

A távirányító valahogy nem hoz lázba. :excl:

Most is kinyitja, szerintem az a funkció megmaradna, az anyósoldaliban is 5 vezetékes van azt is nyitja illetve onnan is lehet nyitnia többit. Ha jól sejtem az addígi 2 szálat fehasználhatom átkötés nélkül, csak a maradék 3-at ke behúznom nem? :(

Pedig jójaz..... :lol:

Akkor nosza. 3 madzag, amit ráköthetsz párhuzamosan pl. az anyósoldalira :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mindenkit lefagyasztott a 06:19-es hozzászólásod... :lol:

5.19-es, nincs beállítva a fórumidőd?

Egy bizonyos esemény óta elmúltak az MSN-szerű hozzászólások. :o :lol: :lol: :lol:

Ja mindíg lemaradok a jó balhékról. :(

Pedig jójaz..... :D

Akkor nosza. 3 madzag, amit ráköthetsz párhuzamosan pl. az anyósoldalira :excl:

Jó persze, de vannak olyan dolgok a kocsin amik egyszerűen nem érdekelnek, ilyen a gombnyomogatós zár meg az alufelni. Majd ha elektromosítom mind a 4 ablakot, +tetőablak, akkor rakok bele olyat, hogy ha bezárom felhúzzon mindent, abban látok fantáziát. A Mikitől meg kérek 5 madzagos kp-zárat, és berakom hátulra. :D

Link to comment
Megosztás:

Én nyáron vezettem egy "női 1.3 16V sutyukit".Sietni kellett a reptérre és az autópályán kikormoltam.

Padlógázzal 140-et ment a 90 lovas moci. Majd egy olyan 100-150 km után már 150-nel ment. :excl:

Meg a 260 km alatt több mint egy fél tank benyát bevágott az ártatlan! :(

Egy igen érdekes érzés volt, amit nem szívesen ismételnék meg...

Én a céges 1.3 8v-vel 3 door, mentem pályán 150-et, szerintem azért becsületére legyen a vasnak nem olyan rossz autók azok csak sok a széthajtott darab köztük.

Link to comment
Megosztás:

Én a céges 1.3 8v-vel 3 door, mentem pályán 150-et, szerintem azért becsületére legyen a vasnak nem olyan rossz autók azok csak sok a széthajtott darab köztük.

Én inkább elviselem a nagyobb fogyasztást, minthogy sutyukim legyen...

Valamiért nem szeretem. Nekem nem kényelmes.

Ha az Astrámba beülök, akkor olyan komfortos érzésem van. Pedig a légzsákon és az állítható vezetői ülésen kívül full fapad...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.