Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Magak@pjabe... :o

Minek kell az ilyet bejelenteni? Szolgálatban vagyok bakker... ;)

őő..bocsesz :D

Tudod....előre bejelentem :) :) Aztán majd lehet jókat poénkodni rajta :P :P :(

Még jó... :( :D :D

Cask a zasszony meg ne tudja... ;)

Mondtam neki. Azt mondta menjél, legalább kikapcsolódsz :P

Link to comment
Megosztás:

őő..bocsesz :D

Tudod....előre bejelentem :) :) Aztán majd lehet jókat poénkodni rajta ;) :P :(

Remélem először takarva lesz a fejük, és csak utólag veszed észre hogy miket bámultál addig :( :P (csak mert nekem a 40-esen még mindig poénkodnak :o ) :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem az kb. 5-6mm vastag. Mi az a 31-es test ppont? Képet ha tudsz küldeni please... :o :D

Magak@pjabe... :)

Minek kell az ilyet bejelenteni? Szolgálatban vagyok bakker... :(

Nem milliméterben adják meg, hanem keresztmetszetben. 10 négyzet mm (mm2). :) A 31-es testpont a kasztni minden része és az akksi negatív saruja. :(

Link to comment
Megosztás:

Remélem először takarva lesz a fejük, és csak utólag veszed észre hogy miket bámultál addig :D :( (csak mert nekem a 40-esen még mindig poénkodnak :o ) :) :) :(

Már nem is emlékszem, valaki elmeséli? :D :D :P

Egyébként meg még mindig jobb, mint ha 60 lett volna, nem? :P Viszonyítás kérdése az egész.

Link to comment
Megosztás:

Nem milliméterben adják meg, hanem keresztmetszetben. 10 négyzet mm (mm2). :( A 31-es testpont a kasztni minden része és az akksi negatív saruja. :(

Na jóvanna, ezt azért tudtam... :o

Akkor megint okosabb lettem (egy 31-es testponttal). :D Kössz :D

...Mondtam neki. Azt mondta menjél, legalább kikapcsolódsz :)

Nekem azt mondaná, hogy "mehetsz, de mire megjössz, az ajtó előtt lesznek a ruháid" :) :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem azt mondaná, hogy "mehetsz, de mire megjössz, az ajtó előtt lesznek a ruháid" :D :)

Car ügy :) én 1x megjátszottam egy hasonló beszólásáért, hogy leléptem tőle azt hirtelen nem akart kidobni :( lehet azóta meg inkább szívesen elzavarna.. :o

Link to comment
Megosztás:

Valami hasonló van nekem is....itthonra tökéletes. 7 éves, és semmi baja. A légkulcshoz és a homokfújóhoz éppen jó, festegetni meg kifogástalan, kiegészítve a vízmentesítővel :o

Van egy nagyobb tartályom, még azzal össze akarom kötni, és akkor nagyobb mennyiségű levegőt fog tudni tárolni, ja a vízleválasztó kötelező, mert csak egy feltölt kifuj kört ment, de máris vizes volt, valamint egy légszűrőt akarok rá tenni, mert egy műanyag szivacs van rajta, de olyan ritkás hogy az vmi vicc... aligha szűr vmit, por meg az lesz kint... neked is olajmentes?

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs szétkopva a szivattyúja akkor nem nehéz fejre buktatni sem.. :D :)

Hát nem tudom, nem értk hozzá. Volt ott egy Merci kaminyon is, azzal hozták a betonvasat, mondták hogy majd valaki tolasson be a hangárba. Beültem, nézegettem a sok gombot, erre megszólalt a főnököm: Zotya te inkább szállj ki abból! :o :)

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, nem értek hozzá.

Volt ott egy Merci kaminyon is, azzal hozták a betonvasat, mondták hogy majd valaki tolasson be a hangárba. Beültem, nézegettem a sok gombot, erre megszólalt a főnököm: Zotya te inkább szállj ki abból! :o :(

Vannak baromira komoly versenyek is ahol szintén igen komoly díjak vannak :( az előző rakodósom volt is egy olyanon.. :)

:D :)

Link to comment
Megosztás:

Valaki javított már a hátsó ülést?

A támla nem akad be, a rugó eltört vagy nem tudom.

Nekem is volt ilyen gondom, nálam maga a kampó tört el, ami műanyag-fém kombináció. A gomb beesett, és nem lehetett beakasztani az ülést. A támla hátulján vannak patentek, azokat eltávolítva le lehet hajtani a hátsó részt, majd el lehet húzni a szivacsot az ülés fém részétől. Én lefúrtam a szerkezetet tartó patenteket, és az eltört alkatrészt sablonnak használva fűrészeltem-reszeltem laposvasból másik kampót. Egyszerűbb az egész ülést leszerelni, mint bent mókolni mint a kocsiban. Két stiftet kell kivenni, és a támla eltávolítható.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, nem értk hozzá. Volt ott egy Merci kaminyon is, azzal hozták a betonvasat, mondták hogy majd valaki tolasson be a hangárba. Beültem, nézegettem a sok gombot, erre megszólalt a főnököm: Zotya te inkább szállj ki abból! :o :)

billencs volt vagy nyerges? Billenccsel elég könnyű tolatni :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt ilyen gondom, nálam maga a kampó tört el, ami műanyag-fém kombináció. A gomb beesett, és nem lehetett beakasztani az ülést. A támla hátulján vannak patentek, azokat eltávolítva le lehet hajtani a hátsó részt, majd el lehet húzni a szivacsot az ülés fém részétől. Én lefúrtam a szerkezetet tartó patenteket, és az eltört alkatrészt sablonnak használva fűrészeltem-reszeltem laposvasból másik kampót. Egyszerűbb az egész ülést leszerelni, mint bent mókolni mint a kocsiban. Két stiftet kell kivenni, és a támla eltávolítható.

Tehát javítható. Köszönöm!

Valakinek van egy tuti megoldása a szélvédő belső tisztítására?

Mindig csíkos, maszatos marad. Nappal szemben haladva eléggé zavaró.

Pedig használtam már ablaktisztítót, direkt olyan törlőkendőt.

Link to comment
Megosztás:

Tehát javítható. Köszönöm!

Valakinek van egy tuti megoldása a szélvédő belső tisztítására?

Mindig csíkos, maszatos marad. Nappal szemben haladva eléggé zavaró.

Pedig használtam már ablaktisztítót, direkt olyan törlőkendőt.

Eddigi tapasztalatok, az alckoholos clin, vagy van a régifaja piros dobozos ablaktisztítószer, többiek majd mondják a nevét is.

Az alkoholos clin nekem elég tisztává varázsolja hosszú időre, de az a piros dobozos, az állítólag, mert még sose használtam, sokkal erősebben tisztít.

Link to comment
Megosztás:

Eddigi tapasztalatok, az alckoholos clin, vagy van a régifaja piros dobozos ablaktisztítószer, többiek majd mondják a nevét is.

Az alkoholos clin nekem elég tisztává varázsolja hosszú időre, de az a piros dobozos, az állítólag, mert még sose használtam, sokkal erősebben tisztít.

Majd kipróbálom. Köszi.

Novy-nak

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/0...apdaba_csalhat/

Link to comment
Megosztás:

Valakinek van egy tuti megoldása a szélvédő belső tisztítására?

Mindig csíkos, maszatos marad. Nappal szemben haladva eléggé zavaró.

Pedig használtam már ablaktisztítót, direkt olyan törlőkendőt.

Én először egy kis tisztítószeres-vizes ruhával áttörlöm, utána jön az üvegtisztító és a konyhai papírtörlő.

Link to comment
Megosztás:

Van egy nagyobb tartályom, még azzal össze akarom kötni, és akkor nagyobb mennyiségű levegőt fog tudni tárolni, ja a vízleválasztó kötelező, mert csak egy feltölt kifuj kört ment, de máris vizes volt, valamint egy légszűrőt akarok rá tenni, mert egy műanyag szivacs van rajta, de olyan ritkás hogy az vmi vicc... aligha szűr vmit, por meg az lesz kint... neked is olajmentes?

Olajmentes az enyém is.

Nagyobb tartály van nekem is, de nem érte meg a fáradtságot megcsinálni, mert kicsi maga a kompresszor hozzá. Soha sem tudja feltölteni, ezért egyfolytában megy. Kb. 2 bar a hiszterézise, így hiába tölt fel, ha elkezdem használni nem tölt annyit, hogy leállhasson :D

Nagyobb tartályos kompi rulez...... :)

Bár a fene tudja.....sógornak 2 is van.....hol az egyik, hol a másik ratyi. Már amit költött a javításokra, abból vett volna egy profit :o

Link to comment
Megosztás:

Én először egy kis tisztítószeres-vizes ruhával áttörlöm, utána jön az üvegtisztító és a konyhai papírtörlő.

Úgy ám. Minden üvegtisztitót meglehet b.......i, ha utána nemtörli át az ember papírral. Főleg ezeket az álítólagos szélvédő tisztítókat.

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen, A víipumpára is meglett a válasz.

A vezérműszíj C20XE-hez való, a fékbetét az 236-os hűtőtt tárcsához valók, ami EPC szerint 14NV-től X16SZR-ig az összes nyolcszelepeshez jó. A GM szíjterelő is jó a C20XE-hez, ahogy a feszítőgörgő is. A Valeo vízpumpa cikkszámára nem dob semmit az EPC.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.