invictus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Az hogy köbcentibuzi vagyok, és turbóellenes :D fajtám összefoglaló neve: begyöpösödött huje <_< Ültem pár kismotoros turbóval életképessé tett gépben, és nem tetszett, úgy hogy simán elkönyveltem magamnak "nemtecc" kategóriába :) Amíg nem ülök be valami olyanba ami tetszeni is fog, addig maradok ilyen :lol: (tudom, nem nekem gyártják, nagy piacot meg nem veszítenek azzal hogy én nem veszek :icon13: ) Én viszont az ellenkezőjét tapasztaltam. Volt nálam az utóbbi időben jó néhány kis köbcentis turbós autó, és kifejezetten elégedett voltam velük. Az egyik az 1,4T Astra volt, ami ráadásul amellett, hogy tökjól ment, összesen 6,1 litert fogyasztott. A kis turbó ezekben az erőforrásokban ráadásul alul dolgozik rá, így ezek a motorok alacsony fordulaton is használhatóbbak. Az, meg hogy fogyasztói társadalom, oké, aláírom, de ez így van jól...időnként lecseréli az ember a telefonját, a notebookját, ahogy az autóját is. Ezt el kell fogadni. Bármilyen eszközt gyártani, ami az örökkévalóságig kitart, anyagi kudarcot jelent, lásd Lehel gépgyár. Anyukám még most is a 27 éves Lehel Energomat mosógépet használja, ahogy párom anyukája is ugyanilyet... és valljuk be, így egy gyártó nem tud megélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Fele akkora a doboz...és nem hiszem, hogy 50 lónál kevesebb lenne a mociban ami alig kevesebb mint a DR-ben. :icon13: Mellesleg az 1.2 benzines 3 hengerrel is úgy megy mint a golyó, a dízel sem lehet bénább. :) Hát.... ez speciel 1.0-es dízellel 37 lóerő és 750 kiló... :D Ebből a turbódízelek 50 lovasak...nna jó nem 50, 48 :lol: <_< A szívó 37 lovas mütyűrrel sztem az astra nem szenvedne sokat.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Hát.... ez speciel 1.0-es dízellel 37 lóerő és 750 kiló... :) Ebből a turbódízelek 50 lovasak...nna jó nem 50, 48 <_< :D A szívó 37 lovas mütyűrrel sztem az astra nem szenvedne sokat.. Ez speciel 1.3 és 210 HP :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ez speciel 1.3 és 210 HP :) Aha.. :D Van köztük egy kis korkülönbség <_< Meg úgy a két technológia között.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Az, meg hogy fogyasztói társadalom, oké, aláírom, de ez így van jól...időnként lecseréli az ember a telefonját, a notebookját, ahogy az autóját is. Ezt el kell fogadni. Bármilyen eszközt gyártani, ami az örökkévalóságig kitart, anyagi kudarcot jelent, lásd Lehel gépgyár. Anyukám még most is a 27 éves Lehel Energomat mosógépet használja, ahogy párom anyukája is ugyanilyet... és valljuk be, így egy gyártó nem tud megélni. Csak az nem mindegy, hogy mennyi idő alatt használódik el :) Az meg hogy valami a célnak pont megfelel és még tartós is nem baj, csak sokat kell eladni belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Én viszont az ellenkezőjét tapasztaltam. Volt nálam az utóbbi időben jó néhány kis köbcentis turbós autó, és kifejezetten elégedett voltam velük. Az egyik az 1,4T Astra volt, ami ráadásul amellett, hogy tökjól ment, összesen 6,1 litert fogyasztott. A kis turbó ezekben az erőforrásokban ráadásul alul dolgozik rá, így ezek a motorok alacsony fordulaton is használhatóbbak. Az, meg hogy fogyasztói társadalom, oké, aláírom, de ez így van jól...időnként lecseréli az ember a telefonját, a notebookját, ahogy az autóját is. Ezt el kell fogadni. Bármilyen eszközt gyártani, ami az örökkévalóságig kitart, anyagi kudarcot jelent, lásd Lehel gépgyár. Anyukám még most is a 27 éves Lehel Energomat mosógépet használja, ahogy párom anyukája is ugyanilyet... és valljuk be, így egy gyártó nem tud megélni. Persze, te jóval többel találkozol mint én. Amivel engem összehozott a jósors, azok alul olyan halottak voltak amilyet én még nem éreztem, aztán ahogy az ember kezdte kinyomni a szemét, úgy kezdett magához térni. Amikor úgy tűnt most már egész jó, akkor pörgött valahol 4ezer körül. Gyakorlatilag ha 3-an beleülünk egy ilyenbe, akkor tiltáson van esélyem felmenni vele az Érdi emelkedőn? Nem értettem mi értelme úgy csinálni valamit, hogy ahol az ember általában használná 2500-3000 körülignél, gyakorlatilag még bőven járhatatlan. Meddig bírja egy motor, ha állandóan pörgetni kell hogy használni is lehessen? Nyomaték 0, fogyasztásban a 14-éves dízellel odab.szom, és akkor még kicsi is. De amikor kijött, kipróbáltunk egy dízel-boxer subaru forestert is. Ment mint a qrvaélet, olyan hamar bactam 160-al a Szentendrein hogy fel se tűnt, de 4 emberből 3 lefulladt vele még az elindulásnál. Annak a szerencsétlennek annyi nyomatéka nem volt, mint nagyim fiestájának. Persze 2000-nél már örültem hogy olyan vastag az ülés háttámlája, és csaknem fogok átesni rajta, de kétezer alatt azt is inkább csak tologatni lehetett. Rohadjak meg, akkor se tetszik, ha 8milláért adják, egy amúgy állati jó bódéban. :D Nekem a dízel, azé' dízel, hogy nyomatékból éljen ne pörgésből. Az új dízelekből gyakorlatilag ezt az egyetlen, de nekem annál fontosabb tulajdonságot, szinte hibátlanul kiirtották :) Röhej de az egyetlen viszonylag új dízel ami tetszett, az is csigazabálóké. A DCi-k azok tetszenek. Hondákról hallottam még jókat, egyszer azt is kipróbálnám... Hát.... ez speciel 1.0-es dízellel 37 lóerő és 750 kiló... <_< Ebből a turbódízelek 50 lovasak...nna jó nem 50, 48 :lol: :icon13: A szívó 37 lovas mütyűrrel sztem az astra nem szenvedne sokat.. Vigyázzzz!!! Támaaad -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Vigyázzzz!!! Támaaad -_- Majd odafigyelek... :) Nem tudom miért hiszik amúgy hogy ez az 1.7es szívódízel annyira szar..Jó..aláírom eléggé lomha 2ezres fordulat alatt.De az hogy egy ezres szívódízel motor képes elhúzni mellettem... Ez kicsit olyan totalcaros dolog amikor azt írták, hogy az 1.7szívódé astrának a kispolski az egyetlen autó ami fölött győzedelmeskedni tud... :D Sírjak, vagy nevessek? vagy vegyek kispolskit? <_< Dáwid! Lealázom vele a kocsidat!!! :icon13: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Majd odafigyelek... :) Nem tudom miért hiszik amúgy hogy ez az 1.7es szívódízel annyira szar..Jó..aláírom eléggé lomha 2ezres fordulat alatt.De az hogy egy ezres szívódízel motor képes elhúzni mellettem... Ez kicsit olyan totalcaros dolog amikor azt írták, hogy az 1.7szívódé astrának a kispolski az egyetlen autó ami fölött győzedelmeskedni tud... :D Sírjak, vagy nevessek? vagy vegyek kispolskit? <_< Dáwid! Lealázom vele a kocsidat!!! :icon13: :lol: ...és fellett -_- , csak speciel lesz.rom, mert nem arra tartom hogy nagyon menjen. Majd ha a harcsabajuszos valamelyik kedvenc sz.rjába bepakol nekem 600 kiló másolópapírt (és ez nem a rekord :D), és utána 6-6.5-es fogyival kihordja a városban, majd akkor érdekelni fog. (és ugyan ezt a műveletet megnézném egy kisköbcentis turbóssal is ;) ) Nem a totalcarnak vettem autót, és nem versenyezni. Amire van arra pedig hibátlan. Csak ne akarja valaki az újságból, meg a tévéből jobban tudni hogy mi kell nekem, mert állonbacom B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 hétvégén: Audi A5 Sline 3.0 TDI quattro :) mintha űrhajót vezetnék *tudom h nem opel, de legalább német :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 ...és fellett <_< , csak speciel lesz.rom, mert nem arra tartom hogy nagyon menjen. Majd ha a harcsabajuszos valamelyik kedvenc sz.rjába bepakol nekem 600 kiló másolópapírt, és utána 6-6.5-es fogyival kihordja a városban, majd akkor érdekelni fog. (és ugyan ezt a műveletet megnézném egy kisköbcentis turbóssal is :D ) Nem a totalcarnak vettem autót, és nem versenyezni. Amire van arra pedig hibátlan. Csak ne akarja valaki az újságból, meg a tévéből jobban tudni hogy mi kell nekem, mert állonbacom :icon13: :lol: -_- B) Hát igen... Amúgy majd mit csináljak a csomagtartó burkolattal, hogy ne csörögjön a gödrös úton?? :D Próbáltam már vele mindent...mégis zörög. Szerinted? Mondtad amikor itt voltál hogy Neked is fennáll eme probléma :) Te tettél már ellenne? Miért nem? :D Tényleg a nyáron én akkor 1 csomó winklert fogtam.. ;) erre még nem is gondoltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :icon13: :lol: -_- Hát igen... Amúgy majd mit csináljak a csomagtartó burkolattal, hogy ne csörögjön a gödrös úton?? <_< Próbáltam már vele mindent...mégis zörög. Szerinted? Mondtad amikor itt voltál hogy Neked is fennáll eme probléma :D Te tettél már ellenne? Miért nem? B) Tényleg a nyáron én akkor 1 csomó winklert fogtam.. :D erre még nem is gondoltam Mert múltidőben mondtam ;) Már akkor is meg volt oldva :D Szegecselhető anyákat lőttem a csomagtartó ajtóba, és metrikus csavarral nyomattam föl a műanyagot :P Nekem most a küszöb borító műanyag zörög a csomiban :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Mi is a gáz ezekkel a wankel motorokkal? valami nagy hátrányuk van, nem ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Mert múltidőben mondtam :icon13: Már akkor is meg volt oldva :lol: Szegecselhető anyákat lőttem a csomagtartó ajtóba, és metrikus csavarral nyomattam föl a műanyagot -_- Nekem most a küszöb borító műanyag zörög a csomiban :) Nah majd tavasszal kicsit rendbevágom belülről. Vissza kéne ragasztani a tetőkárpitot, burkolatokat megerősítgetni mert csörögnek, kormányburkolatot is elő kéne halászni a garázsból mert az sincs visszatéve a helyére, fater sok kis kacatját kihajigálni, üléshuzatokat leveszem, kimosom, ajtókárpitot is átsúrolni mert redvásak és még kitudja a télen milyen attrocitások érik a belsejét :D Aztán a csomagtartóba betenni egy mélyládát amit ha kell ki is tudok venni+normális fejegység+normális hangszórók. Meg majd valamikor felmegyek pestre,és a motortérben a csöveket a helyükre tesszük <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Mi is a gáz ezekkel a wankel motorokkal? valami nagy hátrányuk van, nem ? Az, hogy elveszítette a varázsát, mióta tudjuk hogy teljesítmény alapján kell majd fizetni utána, nem ccm-re :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 "A technológia korántsem tökéletes: keverékolajozás, füstölés, gyakori szerviz, a Mazda mégis bízik a sikerben" Forrás Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 "A technológia korántsem tökéletes: keverékolajozás, füstölés, gyakori szerviz, a Mazda mégis bízik a sikerben" Forrás Amennyiben a bejáratás és az olajcsere gondosan történik, valamint a tulaj betartja a bemelegítési egyéb szabályokat, semmi gond nem lesz vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Mi is a gáz ezekkel a wankel motorokkal? valami nagy hátrányuk van, nem ? Az, hogy általában 80 ezer km után kuka az egész. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :) Nem, ő le ment a mély garázsba az Opel GT-jéért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Az, hogy általában 80 ezer km után kuka az egész. :) Ez butaság. Felelőtlen használattal valóban hamar tönkremegy, de a tapasztalatok szerint gondos tulaj esetén semmi gond. Tapasztalat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nem, ő le ment a mély garázsba az Opel GT-jéért. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Tiszta jó! Itt ülök a suliba a gép elött reggel 8 óta....most nyitottuk ki az ablakokat.....a nap süt, hallom 1-2 madár csicsereg, valahol az udvaron lányok nevetgélnek....... én meg itt nyomorgok váááá! Legalább a lányokat látnám az ablakból :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :) :D http://www.youtube.com/watch?v=ciyad4eD-kM&NR=1 na ez a <_< Már ilyen régen komédiázott ez a pali? :icon13: Am az a cali biztos nem volt régi darab... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Tiszta jó! Itt ülök a suliba a gép elött reggel 8 óta....most nyitottuk ki az ablakokat.....a nap süt, hallom 1-2 madár csicsereg, valahol az udvaron lányok nevetgélnek....... én meg itt nyomorgok váááá! Legalább a lányokat látnám az ablakból :) felállsz és kimész, nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 felállsz és kimész, nem? :) Feladat meg meg oldódik magától? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts