Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Mit csinálsz, bikakábelt? :)

Nem. 4-es vagy 6-os (átmérő) réz cső, vagy réz rúd kellett volna. Aztán ha máshonnan nem tudok szerezni, akkor a villanykábel is jó lesz.

Na meg két kisebb darab réz tömb se lenne rossz....

Ehhez kelene:

http://www.silentmods.com/section2/item261/part1

Hol 2.0 16v, hol meg villanykábel ?

Szórod a pénzt :D <_<

A motor mellett a kábel már aprópénz lesz... :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Nem. 4-es vagy 6-os (átmérő) réz cső, vagy réz rúd kellett volna. Aztán ha máshonnan nem tudok szerezni, akkor a villanykábel is jó lesz.

Na meg két kisebb darab réz tömb se lenne rossz....

Ehhez kelene:

http://www.silentmods.com/section2/item261/part1

A motor mellett a kábel már aprópénz lesz... :D

De erre már mondtam, hogy unixos univerzális fékcső. :)

Link to comment
Megosztás:

Tavasszal megcsinálom, mert lóg. Eltüntél mostanába a fórumról. Há' mi van veled?

Kell neked újat venni -_- fogadjunk, hogy nem győzöd légfrissítővel eltakarítani belőle.. :icon13:

Szegeld fel <_<

Biztos hekkeli az egyhat rettenetet :lol: meg dolgozni is kell ugye.. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Novy! Hát mi volt a helységetekben? Felgyújtotta magát egy ember? :D az utcán..

tuning.. utcsó a kapaszkodós világítás... aztán most kapott egy 75ös aksit

melo, hát egyhuzamban 15 nap, meg szeptemberben fél- másfél napokra jöttem haza, a szálláson meg nagyon cudar a net...

jah ebben az utcában lakott... ismertük is...

Link to comment
Megosztás:

Néztem 1-2 vidit a Z20LEH motorról.
Ha nem nézzük a pénzt, amit bele feketetett a csávó, mernétek ti így menni, egy F Astrával? Nincs bajom velük, de akkor se olyan kategóriás autó, amivel bátran mennék 220 fölé :)

És a G Astra az a kategória...?

Link to comment
Megosztás:

Néztem 1-2 vidit a Z20LEH motorról.
Ha nem nézzük a pénzt, amit bele feketetett a csávó, mernétek ti így menni, egy F Astrával? Nincs bajom velük, de akkor se olyan kategóriás autó, amivel bátran mennék 220 fölé :)

200nál tökmind1, hogy miben ülsz ha jön a betonfal...de 150nél is.

Link to comment
Megosztás:

És a G Astra az a kategória...?

Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda.

Link to comment
Megosztás:

Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda.

Az OPC-sek azért gondolkoztak rajta... :)

Link to comment
Megosztás:

Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda.

200nál tökmind1, hogy miben ülsz ha jön a betonfal...de 150nél is.

Persze a betonfal az kész Royal Flush :)

De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok....

Link to comment
Megosztás:

Persze a betonfal az kész Royal Flush :)

De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok....

Ha olyan állapotú autóval mész, ami széthullik 200nál, az bizony széthullik 130nál is. Nyilván, ez esetben meg is érdemled. :D

Link to comment
Megosztás:

Persze a betonfal az kész Royal Flush :)

De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok....

Aki olyan motrot applikál a gépbe, azért az csak átalakít mást is. 220-at meg az "egyszerű" autók közül melyik bírná.

Link to comment
Megosztás:

Ha olyan állapotú autóval mész, ami széthullik 200nál, az bizony széthullik 130nál is. Nyilván, ez esetben meg is érdemled. :)

Aki olyan motrot applikál a gépbe, azért az csak átalakít mást is. 220-at meg az "egyszerű" autók közül melyik bírná.

Én értelek titeket, de akkor se bíznék benne 200 körül :D

Hjoe, ott a pont. Így vagyok én is ,ezért mondom hogy nem merném a 200-at meg lépni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.