mélykék76 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Inkább, mint a töltést figyeljem. :) Töltsél inkább te is :D <_<
zotya975 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Akkor inkább gsi motort veszek mint egy opc-t. Picivel olcsóbb. Nem tudja valaki hol tudnék Győrben 10-es 16-os villanykábelt vételezni? Mit csinálsz, bikakábelt? :)
mélykék76 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Akkor inkább gsi motort veszek mint egy opc-t. Picivel olcsóbb. Nem tudja valaki hol tudnék Győrben 10-es 16-os villanykábelt vételezni? Hol 2.0 16v, hol meg villanykábel ? Szórod a pénzt :) :D
CoolAdam Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 íccckát Tessa! én meg még csak most értem ide egész nap tanulok! :D :icon13: <_< mi a helyzet Srácok? :lol: :)
Hjoe Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Mit csinálsz, bikakábelt? :) Nem. 4-es vagy 6-os (átmérő) réz cső, vagy réz rúd kellett volna. Aztán ha máshonnan nem tudok szerezni, akkor a villanykábel is jó lesz. Na meg két kisebb darab réz tömb se lenne rossz.... Ehhez kelene: http://www.silentmods.com/section2/item261/part1 Hol 2.0 16v, hol meg villanykábel ? Szórod a pénzt :D <_< A motor mellett a kábel már aprópénz lesz... :icon13:
Peti85 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Nebazzz, hátha medve alakja volt neki, nem nevezhetem póninak! :) Ugy érti hogy vaniliának nevezted el :D <_< :icon13: szerk.: elkéstem asszem ezzel :lol: -_- B) :D ;)
zotya975 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Nem. 4-es vagy 6-os (átmérő) réz cső, vagy réz rúd kellett volna. Aztán ha máshonnan nem tudok szerezni, akkor a villanykábel is jó lesz. Na meg két kisebb darab réz tömb se lenne rossz.... Ehhez kelene: http://www.silentmods.com/section2/item261/part1 A motor mellett a kábel már aprópénz lesz... :D De erre már mondtam, hogy unixos univerzális fékcső. :)
Novy Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Tavasszal megcsinálom, mert lóg. Eltüntél mostanába a fórumról. Há' mi van veled? Kell neked újat venni -_- fogadjunk, hogy nem győzöd légfrissítővel eltakarítani belőle.. :icon13: Szegeld fel <_< Biztos hekkeli az egyhat rettenetet :lol: meg dolgozni is kell ugye.. :) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Novy! Hát mi volt a helységetekben? Felgyújtotta magát egy ember? :D az utcán.. tuning.. utcsó a kapaszkodós világítás... aztán most kapott egy 75ös aksit melo, hát egyhuzamban 15 nap, meg szeptemberben fél- másfél napokra jöttem haza, a szálláson meg nagyon cudar a net... jah ebben az utcában lakott... ismertük is...
Hjoe Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 De erre már mondtam, hogy unixos univerzális fékcső. :) És az mekkora átmérőre?
Opeles90 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 jah ebben az utcában lakott... ismertük is... Sajnálatos dolog ez <_< :D :)
Mester91 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Néztem 1-2 vidit a Z20LEH motorról. Ha nem nézzük a pénzt, amit bele feketetett a csávó, mernétek ti így menni, egy F Astrával? Nincs bajom velük, de akkor se olyan kategóriás autó, amivel bátran mennék 220 fölé :)
Hjoe Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Néztem 1-2 vidit a Z20LEH motorról. Ha nem nézzük a pénzt, amit bele feketetett a csávó, mernétek ti így menni, egy F Astrával? Nincs bajom velük, de akkor se olyan kategóriás autó, amivel bátran mennék 220 fölé :) És a G Astra az a kategória...?
spzoli Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Néztem 1-2 vidit a Z20LEH motorról. Ha nem nézzük a pénzt, amit bele feketetett a csávó, mernétek ti így menni, egy F Astrával? Nincs bajom velük, de akkor se olyan kategóriás autó, amivel bátran mennék 220 fölé :) 200nál tökmind1, hogy miben ülsz ha jön a betonfal...de 150nél is.
Mester91 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 És a G Astra az a kategória...? Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda.
daykiller Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda. Az OPC-sek azért gondolkoztak rajta... :)
Mester91 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Háááát, azzal azért picit más a helyzet...csak más technológiával van fel építve az egész autó, az már más generáció meg ilyesmi...az már jobban bírná a 200 feletti életet, nem ? De azért akkor is eszembe jut, hogy a gyárban a mérnökök akkor sem arra gondoltak, hogy 200 felett fog repeszteni a verda. 200nál tökmind1, hogy miben ülsz ha jön a betonfal...de 150nél is. Persze a betonfal az kész Royal Flush :) De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok....
spzoli Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Persze a betonfal az kész Royal Flush :) De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok.... Ha olyan állapotú autóval mész, ami széthullik 200nál, az bizony széthullik 130nál is. Nyilván, ez esetben meg is érdemled. :D
Hjoe Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Persze a betonfal az kész Royal Flush :) De lehet hogy egy sport verdába nem fog el szállni a bal első fel függesztésem 220-nál, mert az ilyen körülményekre lett tervezve. Én ilyesmire gondolok.... Aki olyan motrot applikál a gépbe, azért az csak átalakít mást is. 220-at meg az "egyszerű" autók közül melyik bírná.
Mester91 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Ha olyan állapotú autóval mész, ami széthullik 200nál, az bizony széthullik 130nál is. Nyilván, ez esetben meg is érdemled. :) Aki olyan motrot applikál a gépbe, azért az csak átalakít mást is. 220-at meg az "egyszerű" autók közül melyik bírná. Én értelek titeket, de akkor se bíznék benne 200 körül :D Hjoe, ott a pont. Így vagyok én is ,ezért mondom hogy nem merném a 200-at meg lépni.
spzoli Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Én értelek titeket, de akkor se bíznék benne 200 körül :) Hjoe, ott a pont. Így vagyok én is ,ezért mondom hogy nem merném a 200-at meg lépni. Mentünk 200felett gyári futóműves caravannal, nem nagy kaland. :D
mélykék76 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Mentünk 200felett gyári futóműves caravannal, nem nagy kaland. :) De gondolom nem is egy álom, amit mindig újraálmodnál :D
spzoli Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 De gondolom nem is egy álom, amit mindig újraálmodnál :) Hát eléggé libegős már...de a passat elmaradt. :D
Novy Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 ugyebár műszakin kiderült, hogy 2esből át kell tenni 4eskörnyezetvédelmi osztályba a kocsit, mos számoljak azzal, hogy ki kell csengetnem 7ezret az uj forgalmira, az okmányirodán?
FPepe Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 ugyebár műszakin kiderült, hogy 2esből át kell tenni 4eskörnyezetvédelmi osztályba a kocsit, mos számoljak azzal, hogy ki kell csengetnem 7ezret az uj forgalmira, az okmányirodán? Daynek vmi 700Ft körüli összegbe került a dolog.
Novy Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Daynek vmi 700Ft körüli összegbe került a dolog. Na rem nekem is ennyi lesz :) köszi
Recommended Posts