Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A böcme rend őrével nem érdemes vitatkozni.... De gondolkodást se várj tőlük! Örüljünk annak hogy szobatiszták!!

Ezek közteresek voltak. Azok rosszabbak.

Amikor építkeztünk, meg akartak büntetni, mert a járdára boríttattuk a sódert (hova máshova). Már talicskáztuk befele, amikor megjelentek. Csak rájuk engedtem volna a kutyát ha még elkezdenek fotózgatni is...

Megjegyzem nálunk a járda mást jelent. Senki nem megy rajta, mindenki mindennel az úton közlekedik, szóval nem is zavart volna senkit ez se.

Kis egyirányú utcában lakunk.

Elküldve
Megtaláltam azt a szövegfájlt, amibe anno leírtam az átiratás költségeit az autómra:

Eredetiség: 18 500 Ft.

Vagyonszerzési: 28 764 Ft.

Eljárási: 12 000 Ft. (törzskönyv + forgalmi)

Biztosítás: 11 970 Ft

Össz: 71 234Ft. :D

Az 59 akkor kevés ehhez képest és ez 2008-ban! :)

Az 59-be nincs benne a biztosítás, amit on-line kötöttem, és 60 napon belül kell kiperkálni :D :D

Elküldve
Az 59-be nincs benne a biztosítás, amit on-line kötöttem, és 60 napon belül kell kiperkálni :) :D

Én is online kötöttem. Akkoriban még ennyi volt a negyedéves, most meg 23 ezer volt az éves. :D

Elküldve
Ezek közteresek voltak. Azok rosszabbak.

Amikor építkeztünk, meg akartak büntetni, mert a járdára boríttattuk a sódert (hova máshova). Már talicskáztuk befele, amikor megjelentek. Csak rájuk engedtem volna a kutyát ha még elkezdenek fotózgatni is...

Megjegyzem nálunk a járda mást jelent. Senki nem megy rajta, mindenki mindennel az úton közlekedik, szóval nem is zavart volna senkit ez se.

Kis egyirányú utcában lakunk.

Ezért kell kérni közterület foglalási engedélyt. Amiért ugye fizetni is kell. :)

Elküldve
Én is online kötöttem. Akkoriban még ennyi volt a negyedéves, most meg 23 ezer volt az éves. :D

Nekem meg 15 ezer az éves kötelező. :) :D Saját nevemen van a kocsi. :D Ja, a törzskönyv pedig itt a fiókban. :D

Elküldve
Nekem meg 15 ezer az éves kötelező. :) :D Saját nevemen van a kocsi. :D Ja, a törzskönyv pedig itt a fiókban. :D

Nekem is itt a törzskönyv a kocsi papírjai között. :P Mivel az autó az enyém, és édesanyám az üzembentartó. De jövőre át lesz íratva rám és akkor megint annyi lesz a negyedéves, mint tavaly muterom nevén, mert amúgy annyi lenne a negyedéves, mint most az éves. :D Így meg már nekem gyűlnek a bónuszaim. :D

Elküldve

ÚÚÚRISTEN.... 1.6 16V F caravan..Sportfokozattal... :) :D :D :D 1kicsit élvezkedtem, (padló, éppen hogy nem tiltotta le) és már 140 fölé megy a mutató :D :D ez nagyon durva

Köszi az infót :P

Elküldve
ÚÚÚRISTEN.... 1.6 16V F caravan..Sportfokozattal... :D :D :D :D 1kicsit élvezkedtem, (padló, éppen hogy nem tiltotta le) és már 140 fölé megy a mutató :P :D ez nagyon durva

hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :P 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva ;) jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D

Elküldve
hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :D 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva :D jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D

Ajjmá. :D v8 biturbo :D

Elküldve
hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :D 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva :D jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D

1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D

Elküldve
Ajjmá. :D v8 biturbo :D

Jövőre vényoccal jövünk :D Már megvan a bódé, ki van csövezve, megvan a moci is már fél éve, csak 5 hónapba tellett szerválni hozzá egy manuális váltót :) Mindegy, télen szét lesz borítva a Taz, és amit át tudunk tenni, azt tesszük is át. Jövőre meg gyilkolás lesz :D

Elküldve
Jövőre vényoccal jövünk :D Már megvan a bódé, ki van csövezve, megvan a moci is már fél éve, csak 5 hónapba tellett szerválni hozzá egy manuális váltót :) Mindegy, télen szét lesz borítva a Taz, és amit át tudunk tenni, azt tesszük is át. Jövőre meg gyilkolás lesz :D

Gumit gyilkoljatok, ne spectatort... :D

Elküldve
1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D

Nekem még nem sikerült, pedig ülök át 1.6 16v 101lóba hetente 5-6x :) A visszaülés mélyebb nyomokat szokott hagyni bennem :D :D :D

Elküldve
Ajjmá. :D v8 biturbo :P

Ha C20LET lett volna abban a kocsiban... :D :P

Nekem még nem sikerült, pedig ülök át 1.6 16v 101lóba hetente 5-6x :) A visszaülés mélyebb nyomokat szokott hagyni bennem :D :D :D

Jobb lenne, ha azonos lenne a kasztni. Jobb lenne az összehasonlítás. :D

Elküldve
Azt is simán. Hidd már el hogy visszaszokni nehezebb :) :D

Mondjuk nekem is nehéz visszaszokni egy 102 lóerős 250Nm@2000rpm-es dízelről egy 75 lóerős 125Nm@2600rpm-es autóra. :D Hiába nehezebb vagy 500 kilóval és nagyobb a bódé is a fosvágennek. :D

Elküldve
1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D

Apám a 82 lóerős X20DTL B Vectra után mindig az én egy négyes Astrám hajtásával élvezkedik... :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.