Gabor -- C14Se Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 A böcme rend őrével nem érdemes vitatkozni.... De gondolkodást se várj tőlük! Örüljünk annak hogy szobatiszták!! Ezek közteresek voltak. Azok rosszabbak. Amikor építkeztünk, meg akartak büntetni, mert a járdára boríttattuk a sódert (hova máshova). Már talicskáztuk befele, amikor megjelentek. Csak rájuk engedtem volna a kutyát ha még elkezdenek fotózgatni is... Megjegyzem nálunk a járda mást jelent. Senki nem megy rajta, mindenki mindennel az úton közlekedik, szóval nem is zavart volna senkit ez se. Kis egyirányú utcában lakunk.
Breki Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Megtaláltam azt a szövegfájlt, amibe anno leírtam az átiratás költségeit az autómra: Eredetiség: 18 500 Ft. Vagyonszerzési: 28 764 Ft. Eljárási: 12 000 Ft. (törzskönyv + forgalmi) Biztosítás: 11 970 Ft Össz: 71 234Ft. :D Az 59 akkor kevés ehhez képest és ez 2008-ban! :) Az 59-be nincs benne a biztosítás, amit on-line kötöttem, és 60 napon belül kell kiperkálni :D :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Az 59-be nincs benne a biztosítás, amit on-line kötöttem, és 60 napon belül kell kiperkálni :) :D Én is online kötöttem. Akkoriban még ennyi volt a negyedéves, most meg 23 ezer volt az éves. :D
Tiv. Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Ezek közteresek voltak. Azok rosszabbak. Amikor építkeztünk, meg akartak büntetni, mert a járdára boríttattuk a sódert (hova máshova). Már talicskáztuk befele, amikor megjelentek. Csak rájuk engedtem volna a kutyát ha még elkezdenek fotózgatni is... Megjegyzem nálunk a járda mást jelent. Senki nem megy rajta, mindenki mindennel az úton közlekedik, szóval nem is zavart volna senkit ez se. Kis egyirányú utcában lakunk. Ezért kell kérni közterület foglalási engedélyt. Amiért ugye fizetni is kell. :)
Tiv. Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Én is online kötöttem. Akkoriban még ennyi volt a negyedéves, most meg 23 ezer volt az éves. :D Nekem meg 15 ezer az éves kötelező. :) :D Saját nevemen van a kocsi. :D Ja, a törzskönyv pedig itt a fiókban. :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Nekem meg 15 ezer az éves kötelező. :) :D Saját nevemen van a kocsi. :D Ja, a törzskönyv pedig itt a fiókban. :D Nekem is itt a törzskönyv a kocsi papírjai között. :P Mivel az autó az enyém, és édesanyám az üzembentartó. De jövőre át lesz íratva rám és akkor megint annyi lesz a negyedéves, mint tavaly muterom nevén, mert amúgy annyi lenne a negyedéves, mint most az éves. :D Így meg már nekem gyűlnek a bónuszaim. :D
zbandi Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Nicsak, mit sikerült ma reggel lőnöm a garázsban! :) Hibás a kijelzőm? :D :D
FPepe Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Nicsak, mit sikerült ma reggel lőnöm a garázsban! :) http://pics.coldline.hu/pics/104932-20101010-6KjTCz..jpg Hibás a kijelzőm? :D :D Király! :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Nicsak, mit sikerült ma reggel lőnöm a garázsban! :D http://pics.coldline.hu/pics/104932-20101010-6KjTCz..jpg Hibás a kijelzőm? :D :D :D Nem hibás, de ugye tudod, hogy mi a 101010 decimális értéke? :D 42 A válasz az életre, az univerzumra, mindenre. :)
Opeles90 Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 ÚÚÚRISTEN.... 1.6 16V F caravan..Sportfokozattal... :) :D :D :D 1kicsit élvezkedtem, (padló, éppen hogy nem tiltotta le) és már 140 fölé megy a mutató :D :D ez nagyon durva Köszi az infót :P
Dáwid Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 ÚÚÚRISTEN.... 1.6 16V F caravan..Sportfokozattal... :D :D :D :D 1kicsit élvezkedtem, (padló, éppen hogy nem tiltotta le) és már 140 fölé megy a mutató :P :D ez nagyon durva hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :P 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva ;) jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D
spzoli Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :D 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva :D jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D Ajjmá. :D v8 biturbo :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 hááát... A sport fokozat nekem az az egyhatokban hogy én is elpörgetem amíg van értelme, de azért az ÚÚÚRISTEEENektől messze voltak :) A driftbömbi (pedig az egyik leggyengébb volt idén) nah az már majdnem úristen volt :D 3.5 sorhat, kicsit agyonhúzva :D jah, és az 8ezer körül tilt. Nem tudjuk pontosan mert a fordulatszámmérő 7-nél kiakad :D 1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D
Dáwid Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Ajjmá. :D v8 biturbo :D Jövőre vényoccal jövünk :D Már megvan a bódé, ki van csövezve, megvan a moci is már fél éve, csak 5 hónapba tellett szerválni hozzá egy manuális váltót :) Mindegy, télen szét lesz borítva a Taz, és amit át tudunk tenni, azt tesszük is át. Jövőre meg gyilkolás lesz :D
spzoli Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Jövőre vényoccal jövünk :D Már megvan a bódé, ki van csövezve, megvan a moci is már fél éve, csak 5 hónapba tellett szerválni hozzá egy manuális váltót :) Mindegy, télen szét lesz borítva a Taz, és amit át tudunk tenni, azt tesszük is át. Jövőre meg gyilkolás lesz :D Gumit gyilkoljatok, ne spectatort... :D
Dáwid Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D Nekem még nem sikerült, pedig ülök át 1.6 16v 101lóba hetente 5-6x :) A visszaülés mélyebb nyomokat szokott hagyni bennem :D :D :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Ajjmá. :D v8 biturbo :P Ha C20LET lett volna abban a kocsiban... :D :P Nekem még nem sikerült, pedig ülök át 1.6 16v 101lóba hetente 5-6x :) A visszaülés mélyebb nyomokat szokott hagyni bennem :D :D :D Jobb lenne, ha azonos lenne a kasztni. Jobb lenne az összehasonlítás. :D
Dáwid Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Gumit gyilkoljatok, ne spectatort... :) A gumival spórolni kell, mert csak 10 garnitúra fér be a Vanette-be :D :D
spzoli Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Ha C20LET lett volna abban a kocsiban... :D :D Mindent meg lehet szokni. :)
mélykék76 Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Mindent meg lehet szokni. :) Stefán vicceit nem megy :D :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Mindent meg lehet szokni. :) Jóde 1.7DR után C20LET? :D :D
Dáwid Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Jóde 1.7DR után C20LET? :D :D Azt is simán. Hidd már el hogy visszaszokni nehezebb :) :D
spzoli Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Stefán vicceit nem megy :) :D Már simán tudom kezelni. :D
daykiller Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 Azt is simán. Hidd már el hogy visszaszokni nehezebb :) :D Mondjuk nekem is nehéz visszaszokni egy 102 lóerős 250Nm@2000rpm-es dízelről egy 75 lóerős 125Nm@2600rpm-es autóra. :D Hiába nehezebb vagy 500 kilóval és nagyobb a bódé is a fosvágennek. :D
Jürgen Elküldve Október10, 2010 Elküldve Október10, 2010 1.7DR után egyértelmű, hogy 1.6 16V 101 lóerős motorral majdnem behugyoz. :D :D Apám a 82 lóerős X20DTL B Vectra után mindig az én egy négyes Astrám hajtásával élvezkedik... :)
Recommended Posts