Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Fet Finuccsi Lakótelep ;)

Az is vót valamikor régen :o

Amúgy Ditát hívtam tegnap fel ;) És rosszul van Neked is a szám :o :)

nabassz... <_< Akkor már csak azt nem értem, hogy hogy a tökömbe csináltam hogy én beszéltem vele már telefonba elmentett számról. Akkor hogy retekbe változott meg a telefonomban? :wacko: :(

Elküldve
Az is vót valamikor régen ;)

nabassz... <_< Akkor már csak azt nem értem, hogy hogy a tökömbe csináltam hogy én beszéltem vele már telefonba elmentett számról. Akkor hogy retekbe változott meg a telefonomban? :wacko: :(

Lehet ribi lázította a telefont ;)

Elküldve
Lehet ribi lázította a telefont :wacko:

Ettől minden kitelik. Besértődött a Puntóra, és most lázad mindenért... Reggel már a kuplungom is elkezdett nyekeregni <_<

Elküldve
Ettől minden kitelik. Besértődött a Puntóra, és most lázad mindenért... Reggel már a kuplungom is elkezdett nyekeregni <_<

Az nekem amióta megvan az autó azóta nyekereg :( Van 1 videó ahol debrecenből kimegyek mikepércsig, meg vissza. Váltásnál a nyikorgás olyan mintha valami turbó lefújna :wacko:

Elküldve
Az nekem amióta megvan az autó azóta nyekereg :wacko: Van 1 videó ahol debrecenből kimegyek mikepércsig, meg vissza. Váltásnál a nyikorgás olyan mintha valami turbó lefújna <_<

Nekem meg a fékpedálom nyikorog rázós úton, elég idegesítő, de még nem sikerült szétszednem a pedál rögzítését, hogy bezsírozzam, és/vagy csapszeget cseréljek.

Elküldve
Nekem meg a fékpedálom nyikorog rázós úton, elég idegesítő, de még nem sikerült szétszednem a pedál rögzítését, hogy bezsírozzam, és/vagy csapszeget cseréljek.

Nekem a fékpedállal nincs gond. Tényleg...hívott ma haver?

Elküldve

Na pár adat a környezetvédelmi adatlapról:

Plakett: Piros

Mért jellemzők, alapjáraton:

CO%: 0,00, határérték: 0,5

CH (ppm): 41,0

Lambda: 1,079

Emelt üresjárat:

CO%: 0,04, határérték: 0,3

CH (ppm): 33,0

Lambda: 1,017, határérték: 1,03

Elküldve

Van egy X-aktám. Ma figyeltem meg délután a vasútállomáson. Ha a szellőztető ventilátor a gyújtás ráadása után beindul, majd ismeretlen okból hallatóan csökken a fordulatszáma, majd ismét észbe kap (direkt megvártam), akkor barominehezen indul el a motor. <_< Tök olyan, mintha lemerülne az akksi és csökken a fordulat. A ventit állandóan kettes fokozatban használom. Valamint amíg nem engedem el az indítást, addig "prüszkölget" a moci, amint elengedem akkor egy nagy rángatózás keretében beröffen és normálisan üzemel.

Elküldve
Van egy X-aktám. Ma figyeltem meg délután a vasútállomáson. Ha a szellőztető ventilátor a gyújtás ráadása után beindul, majd ismeretlen okból hallatóan csökken a fordulatszáma, majd ismét észbe kap (direkt megvártam), akkor barominehezen indul el a motor. <_< Tök olyan, mintha lemerülne az akksi és csökken a fordulat. A ventit állandóan kettes fokozatban használom. Valamint amíg nem engedem el az indítást, addig "prüszkölget" a moci, amint elengedem akkor egy nagy rángatózás keretében beröffen és normálisan üzemel.

Hiába... az izzítás szívja az akkut. Szerintem dízel akar lenni :wacko: :( ;)

Elküldve
Dobsz rá smart gumit? ;)

Dobok...jövőre. Most meg olyan hanggal van...áááh...gördülési zaj.

Szééép Karesz! <_< Tetszik nekem nagyon, csak 195-öt már inkább passzolnám. A 185-öt is megéreztem :wacko: :(

Azt akarok én is.

Elküldve
Dobok...jövőre. Most meg olyan hanggal van...áááh...gördülési zaj.

Azt akarok én is.

De a smarté 175/55 <_< Azzal tök jó lenne a rendőr. Gondolkodom akkorában télire, de elég borsos...

Elküldve
1500 az sok egy TID csatiért nem?

Sok.

De a smarté 175/55 <_< Azzal tök jó lenne a rendőr. Gondolkodom akkorában télire, de elég borsos...

Engem is az tart vissza.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.