spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Van nekem is it pár garnitúra. De hát nem nagyon akartam pályára menni. Majd legközelebb. Habár így is voltam pályán roobyval. <_< Hehe, én megzavartam a saabot is a pályán, de az nem odavaló.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Kössz Csaj- és Srácok! :wacko: Cool Adam: persze, 1et kaphatsz, nem gond ;) Képek elvileg a Facebook-on lesznek, Renault Trucks Driver Challenge néven, a Renault Truck képei között. Én is kíváncsi vagyok ám rájuk <_< Ja, a múltheti zászlóavatáson a fotós mindig akkor kapott le, mikor pont elnéztem másfele- mintha direkt az alkalmat kereste volna... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Cool Adam: persze, 1et kaphatsz, nem gond :wacko: Komolyan????? <_< :( Isten vagy! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Hehe, én megzavartam a saabot is a pályán, de az nem odavaló.. <_< Jó az a saab olyan motor kel az opelba. 2.3t vagy 2.0t. De halottam prüszkölt a saab is. Izzé annak a típusó saabnak a lengőkarját nem tudsz szerezni? jobbos balos komplettó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Helló! Tudna valaki infóval szolgálni hogy hol tudnák infót szerezni az F astra (elő és utó) gyújtás szabályozásáról házilag?Tipus C14SE Mondanám a Problémámat.Vettem egy Hunflexes Bio-Etanol átalakítót, beszereltem 10 perc alatt és rohantam is a kútra hogy telenyomjam Etanollal!! Az első 20-30m-ig semmi változás... aztán odaért az Etanol a motorba! Kicsit Lustább, gyengébb nagyobb gázadás kellett a megszokottnál! Mentem így vagy két három tankolásnyit...aztán beleuntam, hogy egy szimpla kereszteződésből való "kiugrás" is már nem volt kivitelezhető, mert nagyon nem reagálta le a Padlógázt..... Nos kicsit utána jártam ezek után (persze elötte is) és többen írták hogy egy aprócska ELŐ gyújtás állítás (némely autóknál benya nyomás növelés) és máris visszatért a nyomaték és a lóerő az autóba! Nos mivel ezt egy Forgó rotorosnál simán ki tudtam volna próbálni a Tirisztoros gyújtású Autómnál ez kicsit kivitelezhetetlen így kérdem én hogy nem e tudja valaki hogy hogyan lehetne házilag ezzel kisérletezni!! előre is köszi mindenkinek! Üdv. Rakd majd az oktánszám dugót 98-as állásra. A legtöbb autónál ez a max. Az enyémen is, a kopogásszenzor miatt. Ha rosszabbul megy gázadásra, azt jelenti hogy keveset kap a kicsike. Ezért vedd le a Hunflex hátulját és az alapdúsítási potin tekerj jobbra egy keveset. Szerintem javulni fog a dolog... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Jó az a saab olyan motor kel az opelba. 2.3t vagy 2.0t. De halottam prüszkölt a saab is. Izzé annak a típusó saabnak a lengőkarját nem tudsz szerezni? jobbos balos komplettó. Képben vagyok. :( Mindent lehet szerezni, de engem lebeszéltek róla, mert szarok. :wacko: De ha szeretsz szilentet cserélni.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Képben vagyok. :( Mindent lehet szerezni, de engem lebeszéltek róla, mert szarok. :wacko: De ha szeretsz szilentet cserélni.... <_< És nem tudod a gömbfej az ugyanolyan mint ami az opel gólyalábba bemegy? Mert képeken mint ha más lenne. Szilent cserén az idén már túl vagyok... Jövőre gömbfej csere és a bal lengőkarom kuka. Szal tök mind1 hogy a SAAb-ét teszem be vagy veszek új opelt. De ha meg tudod érdeklődni jó lenne és érdekel. De akkor tudod miről van szó? KÉP Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 És nem tudod a gömbfej az ugyanolyan mint ami az opel gólyalábba bemegy? Mert képeken mint ha más lenne. Szilent cserén az idén már túl vagyok... Jövőre gömbfej csere és a bal lengőkarom kuka. Szal tök mind1 hogy a SAAb-ét teszem be vagy veszek új opelt. De ha meg tudod érdeklődni jó lenne és érdekel. De akkor tudod miről van szó? Tudom miről van szó, de sztem nem akarsz venni 30ezer ftért ilyen lengőkart... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Tudom miről van szó, de sztem nem akarsz venni 30ezer ftért ilyen lengőkart... Már mint? /darab /oldal. Mert unixéknál DARABJA 40-50ezer HUF és oldalanként 2db. szalllll............. Ja és ez a lengőkar melyikben fordul még elő? 9-5? vagy csak a 900ba volt ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Már mint? /darab /oldal. Mert unixéknál DARABJA 40-50ezer HUF és oldalanként 2db. szalllll............. Bontva sem sokkal olcsóbb. Nekem mondta a bontós srác, hogy inkább másra költsem a pénzem, mert szar az egész. Amelyik saabbal mentem a pályán, annak a tulaja is opel lengőkart fog beletenni, ha elhal a saabos. Drága, szar, és felesleges. Röviden. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Ja és ez a lengőkar melyikben fordul még elő? 9-5? vagy csak a 900ba volt ez? Gondolkodj már! Fastra meg bomega lengőkar mennyire stimmel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Bontva sem sokkal olcsóbb. Nekem mondta a bontós srác, hogy inkább másra költsem a pénzem, mert szar az egész. Amelyik saabbal mentem a pályán, annak a tulaja is opel lengőkart fog beletenni, ha elhal a saabos. Drága, szar, és felesleges. Röviden. <_< ÉTEM. Azt hittem hogy jobb. Kényelmesebb, feszesebb. De akkor FÜST. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 ÉTEM. Azt hittem hogy jobb. Kényelmesebb, feszesebb. De akkor FÜST. Könnyebb..és itt vége is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Gondolkodj már! Fastra meg bomega lengőkar mennyire stimmel? Jogos. Amúgy nem tudom. De valszeg valami más a 900as és a 9.3as közt. Bár unixéknál képről majd nem ugyanaz. Na mind1 akkor sztornó <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Jogos. Amúgy nem tudom. De valszeg valami más a 900as és a 9.3as közt. Bár unixéknál képről majd nem ugyanaz. Na mind1 akkor sztornó <_< A korai 9-3asok stimmelnek, de te 9-5 írtál.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 A korai 9-3asok stimmelnek, de te 9-5 írtál.. <_< Mind1 most már :wacko: Nem elsz majd veszek gyárit valszeg :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Rakd majd az oktánszám dugót 98-as állásra. A legtöbb autónál ez a max. Az enyémen is, a kopogásszenzor miatt. Ha rosszabbul megy gázadásra, azt jelenti hogy keveset kap a kicsike. Ezért vedd le a Hunflex hátulját és az alapdúsítási potin tekerj jobbra egy keveset. Szerintem javulni fog a dolog... :wacko: Ha van kopogásszenzor, akkor nincs oktándugó. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mind1 most már <_< Nem elsz majd veszek gyárit valszeg :wacko: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Ha van kopogásszenzor, akkor nincs oktándugó. <_< Tudom. :( Csak arra írtam, hogy nekem is az az előgyújtás a max. Valszeg nincs is nagyobbra szükség...hacsak nem versenygép... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mi ez az oktán dugó? Ha meg fordítom jobban megy a szekér? <_< 95ön áll nekem, mivan ha meg pördítem? Meg hal a tudomány? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mi ez az oktán dugó? Ha meg fordítom jobban megy a szekér? <_< 95ön áll nekem, mivan ha meg pördítem? Meg hal a tudomány? Akkor emel az előgyújtáson...mondjuk 95-ös benzinnél nem próbálkoznék, mert jól be fog csörögni... De ha szesszel megy az ember, akkor meg kell a max előgyuszi! :( És akkor valóban jobban megy szekér! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Akkor emel az előgyújtáson...mondjuk 95-ös benzinnél nem próbálkoznék, mert jól be fog csörögni... De ha szesszel megy az ember, akkor meg kell a max előgyuszi! :wacko: És akkor valóban jobban megy szekér! <_< És ha valami jobb nyálat teszek bele? 98? vagy valami v-power? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 És ha valami jobb nyálat teszek bele? 98? vagy valami v-power? A Tiéden a másik állás 91-es, tehát nem érdemes megfordítanod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mostmár qrvára elegem van... Már haza se jöhetek kocsival <_< Egyik hónapban szétlopják, a másikban összetörik ;) Tegnap estére leqrták a jobb oldali tükrömet. Ott lifegett a helyén. Visszapattintottam, de így is fél centit lóg, és nem igazán lehet rendesen állítani se belülről :wacko: És a jobb oldali zár is szét van b.szva, de azt se nem tudom mióta, csak ma vettem észre ;) Ha egy ilyen autót nem lehet kint hagyni az utcán akkor mit? Tudom járjak biciklivel :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Mostmár qrvára elegem van... Már haza se jöhetek kocsival <_< Egyik hónapban szétlopják, a másikban összetörik ;) Tegnap estére leqrták a jobb oldali tükrömet. Ott lifegett a helyén. Visszapattintottam, de így is fél centit lóg, és nem igazán lehet rendesen állítani se belülről :wacko: És a jobb oldali zár is szét van b.szva, de azt se nem tudom mióta, csak ma vettem észre ;) Ha egy ilyen autót nem lehet kint hagyni az utcán akkor mit? Tudom járjak biciklivel :( Nos kérem szépen. Sztem ezt lakhely válogatja. Pl Pesten. SEHOL nem hagyom szívesen az autóm 10percre se. Még ha moziba egyek arénába vagy valami hasonló helyre sem vagyok nyugodt. Nem hogy utcán hagyjam. Hát elég szar valóban. főleg ha a zárad baszkurálják. Meg főleg a legroszab ha leverik a tükröt és se egy papír se semmi h héj te hülye bocs. Én is fel tudnék robbanni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts