Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ajj...holnap éjjel megyek Ukk-Boba... 22:30ra kell ott lennem...4-5 órás meló lesz... Vágányszabályozás...külső konzulensem szólt, kérdi hogy érdekel? Mondom jaja jó hogy <_< De ha nem is érdekelne akkor sem mondhatnám hogy nem megyek, mert ebből írom a szakdolgozatom most, azaz erre a vasútszakaszra két vágánycserélési eljárás elemző összehasonlításából. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ajj...holnap éjjel megyek Ukk-Boba... 22:30ra kell ott lennem...4-5 órás meló lesz... Vágányszabályozás...külső konzulensem szólt, kérdi hogy érdekel? Mondom jaja jó hogy :wacko: De ha nem is érdekelne akkor sem mondhatnám hogy nem megyek, mert ebből írom a szakdolgozatom most, azaz erre a vasútszakaszra két vágánycserélési eljárás elemző összehasonlításából. ;) Az lol. Már szabályozni kell az alig 1 éves sínpárt? :( Váltót még megérteném, azt rendszeresen csinálják a kollégák... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Az lol. Már szabályozni kell az alig 1 éves sínpárt? :wacko: Váltót még megérteném, azt rendszeresen csinálják a kollégák... <_< Szerintem ez még az építési vágányszabályozás... nem pedig a használat miatti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Te figyu már :D bakra kéne vágni a verdát <_< azon gondolkodtam, hogy a hajtatlanságtól valamennyire bedugulhatott a katalizátor azt azért nem tud kipörögni a turbó mert ugye forogni forog csak nincs elég rés benne, hogy kifújja a benzintulajgyilkos gázokat rendesen :( hátha csak annyi a baja.. :wacko: Hát őőő... Nekem annó azt mondta a szerelő hogy jobb ha kibelezzük a katalizátort.Erősebb lesz a gépezet. Vagy másik lehetőség ki az autópályára aztán pestig megküldeni 140-150el végig. Az hátha segítene :P Előkészítő? ;) ;) :D Majd a munkára :o Húú... kemény volt..a karomat alig bírom most felemelni :) :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Hát őőő... Nekem annó azt mondta a szerelő hogy jobb ha kibelezzük a katalizátort.Erősebb lesz a gépezet. És károsanyagilag mit mértek neki utána? :wacko: Csak mert én amiatt nem akarnám keresztül ütni egy vascsővel.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 És károsanyagilag mit mértek neki utána? :( Csak mert én amiatt nem akarnám keresztül ütni egy vascsővel.. <_< Nekem a zöldkártyát úgy csinálták, hogy alapjáraton :wacko: Akkor volt még bejáratós, nem adunk neki 5500at. De még nincs kibelezve a katalizátor. Ez akkor volt tervbe (meg még mostis van) amikor füstölt nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Szerintem ez még az építési vágányszabályozás... nem pedig a használat miatti... Érdekes. Fehérváron kicseréltek néhány angolváltót meg itt-ott szakaszokat, új gyámmal és sínpárral és nekünk csak 3 hónapot kellett várnunk, hogy mehessünk ki a váltókhoz visszarakni a váltófűtéseket, mert addig volt rendszeres aláverés (szabályzás). <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Nekem a zöldkártyát úgy csinálták, hogy alapjáraton <_< Akkor volt még bejáratós, nem adunk neki 5500at. De még nincs kibelezve a katalizátor. Ez akkor volt tervbe (meg még mostis van) amikor füstölt nagyon. Na most nekem is bejáratós....és most megy majd jövö7en műszaki+zöldkártya...akkor hogy mérnek igazából? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Érdekes. Fehérváron kicseréltek néhány angolváltót meg itt-ott szakaszokat, új gyámmal és sínpárral és nekünk csak 3 hónapot kellett várnunk, hogy mehessünk ki a váltókhoz visszarakni a váltófűtéseket, mert addig volt rendszeres aláverés (szabályzás). <_< Majd megírom miért kellett :wacko: Úgy a legegyszerűbb... De akkor te is szakmabeli vagy? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Na most nekem is bejáratós....és most megy majd jövö7en műszaki+zöldkártya...akkor hogy mérnek igazából? Pü-ben leírtam <_< hogy nekem mi volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Majd megírom miért kellett :wacko: Úgy a legegyszerűbb... De akkor te is szakmabeli vagy? :( MÁV-nál dolgozom, de nem PFT-s vagyok, hanem villanyszerelő karbantartó (térvilágítás, felvételi épületek és váltófűtések valamint egyéb MÁV-os épület)... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 MÁV-nál dolgozom, de nem PFT-s vagyok, hanem villanyszerelő karbantartó (térvilágítás, felvételi épületek és váltófűtések valamint egyéb MÁV-os épület)... <_< Értem :wacko: Én meg elvileg most végzek Építőmérnökin (út és vasútépítő szakirányon) és vasút a témám. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Értem ;) Én meg elvileg most végzek Építőmérnökin (út és vasútépítő szakirányon) és vasút a témám. ;) Jó téma, mert ami itt megy... :wacko: :( Tárnok-Székesfehérvár vonal felújításán még nem voltál ilyen "oktatáson"? <_< Bobai vonalat meg villamosították, nem? Ami Zalaegerszeg fele megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Van értelme diagnosztikára vinni a kocsim? <_< Vagy ott is csak azt nyögik ki nekem mint amit én is kitudok villogtatni (alapjárat)? Vagy tudnak okosabbat is mondani ? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Van értelme diagnosztikára vinni a kocsim? :wacko: Vagy ott is csak azt nyögik ki nekem mint amit én is kitudok villogtatni (alapjárat)? Vagy tudnak okosabbat is mondani ? :( Tudnak úgynevezett "live" diagnosztikát is végezni, tehát folyamatosan nézik, hogy mi hogyan mit érzékel és állít. <_< Nem tudom a pontos szakkifejezését. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Pü-ben leírtam :( hogy nekem mi volt. Nekem is leírhatnád.. <_< Vagy úgy ment mint az enyémnek a himbatörésekor? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Jó téma, mert ami itt megy... :( ;) Tárnok-Székesfehérvár vonal felújításán még nem voltál ilyen "oktatáson"? <_< Nem , mert azt nem a konzulensemék csinálják ha jól tudom..., meg nem is keresztapumék. Mostanában majd Budaörsre megyek, ott meg vágánybontás lesz :wacko: A dolgozat címe amugy ez: "Két felépítmény cserélési eljárás elemző összehasonlítása Ukk - Boba vasútvonalszakaszon" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Tudnak úgynevezett "live" diagnosztikát is végezni, tehát folyamatosan nézik, hogy mi hogyan mit érzékel és állít. <_< Nem tudom a pontos szakkifejezését. :( Ja értem...mert nem márkaszerviz lenne, hanem egy ilyen kisebb szerviz, de nagyon korrektek...akkor elmászok és megkérdem tőlük...itt van a lakótelep szélén :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Nekem is leírhatnád.. <_< Vagy úgy ment mint az enyémnek a himbatörésekor? :wacko: Elküldtem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Pista! http://i473.photobucket.com/albums/rr100/m...trav6van128.jpg Ahaamhaaaammm <_< Igazándiból ennek az árából akar másikat, annyit nem adok érte :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Na voltam egy ismerősnél, akinek van egy ismerős autóelektronikai műszerész vagy milyen ismerőse és Tech-1-et dugott a kocsira... Kapásból jött ugye az hogy 35ös hiba, de ugye ő már azt is látta ott hogy nem léptet a motor (léptetés = 0), hanem teljesen kivan nyitva végállásba, tehát nagy falsot kap valahol. A map-szenzor csövét nézte egyből, és nálam az a cső ami a szelepfedélről megy oda hátra (folytószelepház alá valahova) és a map szenzor csöve fel volt cserélve, a map-szenzor volt alulra dugva...most meglett cserélve és így kapásból írta a műszer hogy léptet az alapjárati megfelelően ... és az órámon is nagyjából jól mutatja a fordulatot, de a Tech-1en 900 környékére tette...holott eddig 1000 és felette volt. Ja és eltünt a hibalámpa is, mivel most már ugye van léptetés. :( kopp kopp kopp ;) Haza jöttem...kocsi leállít, mondom hu minden jó... később lementünk, hogy megyünk el...kocsi teker teker de nem indul...mondom akkor a cső mégse jó...elkezdtem katatni ott hátul és azt vettem észre hogy csupa benzin a kezem...annak a benzincsőnek a bilincse, ami a folytószelepház hátuljára megy rá, elforgott és mellette jött ki a benzin... csavar meghúz...és azóta indul...kopp kopp kopp ;) Szerk.:Vagy az általánosba kellett volna írnom? :wacko: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Na voltam egy ismerősnél, akinek van egy ismerős autóelektronikai műszerész vagy milyen ismerőse és Tech-1-et dugott a kocsira... Kapásból jött ugye az hogy 35ös hiba, de ugye ő már azt is látta ott hogy nem léptet a motor (léptetés = 0), hanem teljesen kivan nyitva végállásba, tehát nagy falsot kap valahol. A map-szenzor csövét nézte egyből, és nálam az a cső ami a szelepfedélről megy oda hátra (folytószelepház alá valahova) és a map szenzor csöve fel volt cserélve, a map-szenzor volt alulra dugva...most meglett cserélve és így kapásból írta a műszer hogy léptet az alapjárati megfelelően ... és az órámon is nagyjából jól mutatja a fordulatot, de a Tech-1en 900 környékére tette...holott eddig 1000 és felette volt. Ja és eltünt a hibalámpa is, mivel most már ugye van léptetés. :o kopp kopp kopp :) Haza jöttem...kocsi leállít, mondom hu minden jó... később lementünk, hogy megyünk el...kocsi teker teker de nem indul...mondom akkor a cső mégse jó...elkezdtem katatni ott hátul és azt vettem észre hogy csupa benzin a kezem...annak a benzincsőnek a bilincse, ami a folytószelepház hátuljára megy rá, elforgott és mellette jött ki a benzin... csavar meghúz...és azóta indul...kopp kopp kopp :o Szerk.:Vagy az általánosba kellett volna írnom? ;) :wacko: Akkor most öröm és boldogság! :( Hasonlóan éreztem magam, amikor kiderült a vezérlésbeli problémám és kijavítottam! Hogy örültem és örülök most a kocsinak... ;) Pedig már azon gondolkoztam, hogy felgyújtom... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Hááát... izé... De Ő szegte meg először :( :o ;) (megjegyzem, valakinek megvan az 1000 <_< :) ) Ezer, az is szám? :D Kinek kell egy jó kis egyhat? :o Kár hogy nem caravan. :wacko: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Sajnos nem tudtam eljutni odaáig... gondolom észrevetted. :o Jól elázott a kocsid egyébként és a feljáró eléggé igényes munkának tűnik... <_< Azhogy?! :o ;) Nálam még csak 1566 oldal van. ;) :) :D Névnapot amúgy. :wacko: Távolról nézve :( Na most nekem is bejáratós....és most megy majd jövö7en műszaki+zöldkártya...akkor hogy mérnek igazából? Neked alapjáraton és 3000-es fordulaton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Azhogy?! :o ;) Nálam még csak 1566 oldal van. ;) :) :o Névnapot amúgy. <_< Jó reggelt! Nekem 3132 oldal. :D Más beállítást használsz? :wacko: Köszönöm! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts