spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Már 4 Zoli <_< Áh, Helgával nagyon jól kijövünk.... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Közben Zé elmagyarázta miről van szó. Én már régóta utálom a Zolit, ezt már ő is tudja régóta, szóval nincs meglepődés ebből. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 100% hogy úgy van, mert ezzel én is megszívtam anno, nekem is szét volt barmolva a rádiónál minden, hiányoztak a csatik :wacko: vettem bele gyári rádiót én is ... aztán behalt a Car300 és vettem inkább egy új szerkentyűt bele... Megvan még? <_< Ha esetleg nem kell neked és csak foglalja a helyet, elfogadom. :( Amúgy a feszültségkeltő témához a kommentem: no komment. ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 http://www.ika.rwth-aachen.de/forschung/ve...17.12/Fig03.jpg Inkább mutasd a te hátralévő Km-edet <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Inkább mutasd a te hátralévő Km-edet <_< Gyári toronymerevítő. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 http://www.electroauto.cz/auta/opel_astra_..._predekopen.jpg http://www.electroauto.cz/auta/opel_astra_impuls3_budiky.jpg Gyári toronymerevítő. <_< És ez most, hogy jön ide? Meg minek a sörhűtőt a motorháztető alá berakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 És ez most, hogy jön ide? Meg minek a sörhűtőt a motorháztető alá berakni? Na a nagypiás beszót <_< :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 És ez most, hogy jön ide? Meg minek a sörhűtőt a motorháztető alá berakni? Sok sok 9voltos elemmel a csomagtartóban <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Sok sok 9voltos elemmel a csomagtartóban <_< A csomi teljesen használható. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 http://www.electroauto.cz/auta/opel_astra_...k-sira_kufr.jpg A csomi teljesen használható. :wacko: Kell is a hely akkora tekercs hosszabbítónak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Érdekes, vagytok 3an, akikkel nem jövök ki, de am így van. ;) Szerintem több az de majd szól az akinek még baja van a stílusoddal. Mindössze ennyi és igen, van aki sértésnek veszi. Szép szöveget írt Endlos, csak ezzel az a baj, hogy.... Hogy(-gyal nem kezdünk mondaton tudom, még mielőtt valaki kioktatna ebből is) a sorok között is kellene olvasni. És így végtére én azt mondom, hogy inkább azt a párónkat hagyd ki a hozzászólásaidból, úgy nem keltesz feszültséget. A magam részéről ezt be is tartom. Remélem pályanapon azért lesz majd boksz is, nem csak a szájkarate megy. <_< :wacko: :( ;) Ezt inkább nem kommentelném, elvégre is nem azért menne az ember egy kis raccsingolásra, hogy laposra tapossa a másik arcát.. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ezt inkább nem kommentelném, elvégre is nem azért menne az ember egy kis raccsingolásra, hogy laposra tapossa a másik arcát.. :( Raccsing... <_< Kimegyünk a Szovát-Debrecen közötti szakaszra.Faterral mindíg ott teszteltük/teszteljük a gépet. Legutóbb amikor falaztuk az EGR-t megtapostuk 150ig ott a felújított szakaszon :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Szerintem több az de majd szól az akinek még baja van a stílusoddal. Mindössze ennyi és igen, van aki sértésnek veszi. Hogy(-gyal nem kezdünk mondaton tudom, még mielőtt valaki kioktatna ebből is) a sorok között is kellene olvasni. És így végtére én azt mondom, hogy inkább azt a párónkat hagyd ki a hozzászólásaidból, úgy nem keltesz feszültséget. A magam részéről ezt be is tartom. Ezt inkább nem kommentelném, elvégre is nem azért menne az ember egy kis raccsingolásra, hogy laposra tapossa a másik arcát.. <_< Igaz. Mennyivel jobb lenne, ha mindenki támogatna mindenkit. Kell rá az az aluszárny jóbarát, kell az. Akármilyen elbaszott ötletet támogatni kell, még azt is amiről te magad is tudod, hogy hibás. Persze a többséget bántja az igazság, és ilyenkor megsértődnek. Kellemetlen. Akinek baja van jöhet, meghallgatom. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Igaz. Mennyivel jobb lenne, ha mindenki támogatna mindenkit. Kell rá az az aluszárny jóbarát, kell az. Akármilyen elbaszott ötletet támogatni kell, még azt is amiről te magad is tudod, hogy hibás. Persze a többséget bántja az igazság, és ilyenkor megsértődnek. Kellemetlen. Akinek baja van jöhet, meghallgatom. :wacko: Dr. Zoli lélekgyógyászat. Emeltdíjas telefonszámon bárki hívhatja rendelési időben. (Rajtam keresztül persze. Nehogymá' lemaradjak valamiről amiből pénzt lehet csinálni <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Raccsing... :o Jah :wacko: jól éreztem, hogy valami nem oké a szekérrel, nem úgy gyorsul ahogy szeretném :( vagy az előtöltés mászott el vagy valami beállítás nem stim <_< alapjárati fordulatszám: 800 ;) ;) leszabályzási fordulatszám: 5260 (ez még oks is), mért "K" érték: 2,0% Max rendeleti "K" érték: 2,5% Akinek baja van jöhet, meghallgatom. :) Azt hiszem nagyvonalakban elmondták/leírták már páran a maguk baját, én itt befejeztem a témát.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Jah :wacko: jól éreztem, hogy valami nem oké a szekérrel, nem úgy gyorsul ahogy szeretném :( vagy az előtöltés mászott el vagy valami beállítás nem stim <_< alapjárati fordulatszám: 800 ;) ;) leszabályzási fordulatszám: 5260 (ez még oks is), mért "K" érték: 2,0% Max rendeleti "K" érték: 2,5% Hmm...Dízel szaki hirtelen megmondja Neked,hogy mi kínja van :) Adagoló esetleg? Amikor mentünk a találkozóra akkor még a fordulatszámmérő szerint jó volt az alapjárat? :o Nekem még novemberbe egy számítógép mérte a fordulatot, és úgy lőtték be. Ha hideg a motor akkor 1000 fölött van 1 picit, ha meleg akkor olyan 750-800 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Hmm...Dízel szaki hirtelen megmondja Neked,hogy mi kínja van ;) Adagoló esetleg? Amikor mentünk a találkozóra akkor még a fordulatszámmérő szerint jó volt az alapjárat? :wacko: Nekem még novemberbe egy számítógép mérte a fordulatot, és úgy lőtték be. Ha hideg a motor akkor 1000 fölött van 1 picit, ha meleg akkor olyan 750-800 körül van. Beállítás egyértelműen viszont a visszanyaghoz nem merek a korom miatt nyúlni mert nincs messze a max határtól úgyhogy marad a gépesített kontroll -amúgy simán odatekerném neki <_< az meg, hogy a fordulatszámmérő mit mutat az csak tájékoztató, nem pontos adatot közöl ;) amúgy az alapjáratnak 900-950 közt kellene lennie.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Dr. Zoli lélekgyógyászat. Emeltdíjas telefonszámon bárki hívhatja rendelési időben. (Rajtam keresztül persze. Nehogymá' lemaradjak valamiről amiből pénzt lehet csinálni <_< ) Mr. Magántelefonszám. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Nekem meg elegem van ebből a vitából. Senki kínja nem érdekel, hogy ki kezdte, ki válaszolt. Ha folytatjátok a veszekedést törölni fogom onnantól az egészet a p*csába. Rohadt unalmas oldalakon keresztül ezt olvasni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 http://www.electroauto.cz/auta/opel_astra_..._predekopen.jpg http://www.electroauto.cz/auta/opel_astra_impuls3_budiky.jpg Gyári toronymerevítő. :wacko: Akkor lehet, hogy a villamoson sem váltóátkapcsoló feszítővas van a vezetőnél? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Helga Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Áh, Helgával nagyon jól kijövünk.... :wacko: Mostanában nincs veled bajom <_< Hallgatok Zsoltira..azt mondta ha ismernélek érteném a poénjaidat és nem puffognák rajta.Többet olvasgatom a fórumot,igy már kezdek hozzászokni a pofádhoz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Mostanában nincs veled bajom <_< Hallgatok Zsoltira..azt mondta ha ismernélek érteném a poénjaidat és nem puffognák rajta.Többet olvasgatom a fórumot,igy már kezdek hozzászokni a pofádhoz :wacko: Zsótira hallgassál. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 http://www.ika.rwth-aachen.de/forschung/ve...17.12/Fig03.jpg Így elsőre mondom valami hiányzik...aztán megnéztem újra...és rájöttem hogy a sebváltó rúd nincs meg <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Így elsőre mondom valami hiányzik...aztán megnéztem újra...és rájöttem hogy a sebváltó rúd nincs meg <_< A bc-t is érdemes elolvasni. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts