Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
...Mert azt se szeretném ha öntözgethetné bele az ember az olajat...

Be kell kötni neki egy olajinfúziót azt menet közben szépen belecsepeg.. <_< :wacko:

Elküldve
Nekünk jelenleg van egy 5 éves Astra classic II 1.4 16V (ecotec) egy 3 éves Astra classic II 1.4 16V (twinport) és egy 7 éves Fiat Stilo 1.6 16V de hál isten egyik sem eszi az olajat. 15.000km-enként szoktuk cserélni az olajat de azidő alatt sose kell hozzáönteni. Igaz a két Astra új koruk óta nálunk van. De a Stilo 1,5-2 éve került hozzám de az se eszi.

Igaz az 1.6-os 16V-s opel motorokra hallom inkább azt hogy eszi. Ezért is nem tudom most melyik legyen. Mert azt se szeretném ha öntözgethetné bele az ember az olajat, főleg azért se mert nem én használnám hanem olyan valaki aki nem konyít semmit a kocsikhoz és neki csak az számít hogy mennyen és ha letelt a 15.000 km akkor olajcserét elvégezteti és úja mehet vele tovább. Jó tudom 500.000 Ft környékén ne várjon az ember új autót de azért romhalmazt sem szeretnék venni.

Hát ha nem feltétlenül kell a 100.5 LE ami a 1.6-ban van, akkor praktikusabb az 1.4, már a egyéb fizetnivalók terén is.

De én mégis úgy gondolom, hogy ilyenkor főleg az autó állapota a legfontosabb, ezzel kapcsolatban meg így képek alapján a Fiúk sem sokat tudnak segíteni, hiszen ahhoz (közelről)látni és hallani kell. <_<

Elküldve
Hát ha nem feltétlenül kell a 100.5 LE ami a 1.6-ban van, akkor praktikusabb az 1.4, már a egyéb fizetnivalók terén is.

De én mégis úgy gondolom, hogy ilyenkor főleg az autó állapota a legfontosabb, ezzel kapcsolatban meg így képek alapján a Fiúk sem sokat tudnak segíteni, hiszen ahhoz (közelről)látni és hallani kell. <_<

Én nem vennék 1.4-et mégegyszer, főleg nem központisat. Gyalázatosan kevés a 60 ló.

Elküldve
Én nem vennék 1.4-et mégegyszer, főleg nem központisat. Gyalázatosan kevés a 60 ló.

De Ő most 16 szelepes motorokról beszél. :wacko: <_<

Elküldve
Én nem vennék 1.4-et mégegyszer, főleg nem központisat. Gyalázatosan kevés a 60 ló.

Dita most 90ről beszél, az már nem olyan rossz, de nem is olyan jó. <_<

Elküldve
Dita most 90ről beszél, az már nem olyan rossz, de nem is olyan jó. <_<

Én megtartanám a nyócszelepet, és köbcentiban mennék feljebb. Minimum 1.6, nem tudom az 1.8-ról nem sokat halllottam.

Elküldve
Mert mi a probléma?

ugyan az ami eddig. eccer dugóba bedadogott leállt nemindult az istenért se. acra rávertem kettőt utána pöccre, azóta terhelésre beszaggat. ac pumpa cserélve. benizniszűrő cserélve. de a hiba még mindig jelen van

Elküldve
ugyan az ami eddig. eccer dugóba bedadogott leállt nemindult az istenért se. acra rávertem kettőt utána pöccre, azóta terhelésre beszaggat. ac pumpa cserélve. benizniszűrő cserélve. de a hiba még mindig jelen van

Csatlakozási kontakthibát kizártad? Relé esetleg?

Elküldve
Csatlakozási kontakthibát kizártad? Relé esetleg?

én nem vagyok autószerelő. ez az első autóm, az összes tudásomat itt a fórumon szivtam magamba <_<

szal én nem zártam ki semmit. ezek is azér letek kicserélve mer ezeket mondtátok :wacko:

Elküldve
én nem vagyok autószerelő. ez az első autóm, az összes tudásomat itt a fórumon szivtam magamba <_<

szal én nem zártam ki semmit. ezek is azér letek kicserélve mer ezeket mondtátok :wacko:

Én se. :( Húzd szét a csatit és nézd meg nem oxidos-e azaz fekete a tüskék az AC pumpánál. Összerakás előtt meg fújt be mindkét végét kontakt spray-el. Ha nem szűnik meg, akkor a relével lehet még probléma.

Elküldve

Többször szóbakerült a fűtőmotor ellenállás, há itt bújik meg, az a ződ:

429353.jpg

Jó dzsuvás ott minden, nem tudja valaki a szélvédő alatti burkolat végén a tépőzárak mivel vannak a szélvédőre ragasztva? Próbáltam pillanatragasztóval, de lejött róla. A kezemről a tubus meg csak 20 perces melegvízes áztatás után. <_<

Elküldve
ugyan az ami eddig. eccer dugóba bedadogott leállt nemindult az istenért se. acra rávertem kettőt utána pöccre, azóta terhelésre beszaggat. ac pumpa cserélve. benizniszűrő cserélve. de a hiba még mindig jelen van

Írd össze a legfontosabb pontokat, mert ez alapján még akármi is lehet. :wacko: Most is leáll még vagy "csak" szaggat? Hidegen is szaggat?

Bármi ami eltér a szokásostól fontos. <_<

Csak azért mondom, mert az enyém elhagyott pár lovat és melegen szaggat is. Volt cserélve nemrég benzin és minden más szűrő, ac pumpa, gyertyák...

Úgy tudom szaggathat az egr-től vagy a lambda-szonda miatt is.

De ha zöldség amit írtam, majd jönnek a Fiúk és kijavítanak vagy beszólnak. :(

Elküldve
Írd össze a legfontosabb pontokat, mert ez alapján még akármi is lehet. :wacko: Most is leáll még vagy "csak" szaggat? Hidegen is szaggat?

Bármi ami eltér a szokásostól fontos. <_<

Csak azért mondom, mert az enyém elhagyott pár lovat és melegen szaggat is. Volt cserélve nemrég benzin és minden más szűrő, ac pumpa, gyertyák...

Úgy tudom szaggathat az egr-től vagy a lambda-szonda miatt is.

De ha zöldség amit írtam, majd jönnek a Fiúk és kijavítanak vagy beszólnak. :(

Azt csak egyvalaki szokott. ;)

Amúgy nemrég bütyköltünk egy c14nz-t ami szintén rángatott. Kicseréltünk mindent a gyujtás környékén, az üanyagellátást már az elején kizártuk. Nem javult meg, a srác elvitte szerelőhöz, aki meg tudta csinálni, de még nem sikerült megtudnom hogyan. Pedig én is nagyon kiváncsi vagyok rá.

Elküldve
Írd össze a legfontosabb pontokat, mert ez alapján még akármi is lehet. :( Most is leáll még vagy "csak" szaggat? Hidegen is szaggat?

Bármi ami eltér a szokásostól fontos. <_<

Csak azért mondom, mert az enyém elhagyott pár lovat és melegen szaggat is. Volt cserélve nemrég benzin és minden más szűrő, ac pumpa, gyertyák...

Úgy tudom szaggathat az egr-től vagy a lambda-szonda miatt is.

De ha zöldség amit írtam, majd jönnek a Fiúk és kijavítanak vagy beszólnak. ;)

Inkább csak megtorpan. Legalábbis nekem megtorpan aztán erőre kap. Bár nagyon alacsony fordulaton rángatózik... :wacko:

Elküldve
Többször szóbakerült a fűtőmotor ellenállás, há itt bújik meg, az a ződ:

http://kep.psharing.com/429353.jpg

Jó dzsuvás ott minden, nem tudja valaki a szélvédő alatti burkolat végén a tépőzárak mivel vannak a szélvédőre ragasztva? Próbáltam pillanatragasztóval, de lejött róla. A kezemről a tubus meg csak 20 perces melegvízes áztatás után. <_<

Próbáld meg palmatex-el :wacko:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.