Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A adatlapon nem írják a váltót, egyszerűen azt, hogy 1.4-központis caravan 153Km/h, 5-ajtós, csapotseggű meg 165Km/h.

még jo hogy az én caravanom 1.6 <_<

De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen.

Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko:

Link to comment
Megosztás:

A kadettosok csináltak áttételes sebességszámolót... megtalálható a neten. A váltóáttételek szintén megtalálhatóak. Innentől csak agy kérdése, hogy megtaláljátok.

Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát.

Link to comment
Megosztás:

még jo hogy az én caravanom 1.6 <_<

De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen.

Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko:

Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik.

Link to comment
Megosztás:

Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát.

Nem ez volt a kérdés.

Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen.

Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. <_<

Link to comment
Megosztás:

Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik.

Nem is a végsebesség érdekel engem, hanem az hogy 140nél kevesebbet fog e pörögni a caravan, mint az 5 ajtós vagy sem.

Kérdés az hogy jól emlékszem e az áttételek és a sebességek kapcsolatára, vagy sem.

Link to comment
Megosztás:

Nem ez volt a kérdés.

Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen.

Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. :wacko:

jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem ez volt a kérdés.

Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen.

Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. ;)

jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi :wacko:

Akkor hülyeséget mondtam? Nem jellemző rám..... <_< :(

Link to comment
Megosztás:

Nah szép estéket!

Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o ))

Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D

Link to comment
Megosztás:

Nah szép estéket!

Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :) Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o ))

Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D

Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... :D

Link to comment
Megosztás:

Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... <_<

Az kellett volna még... Így is csak 3 órát aludtam. 2-órával nem pihenem magam állóképesre, akkor még visszaborulok az ágyba :wacko:

Milyen a víz?

Ha már harmadszor mosok kezet hidegben, akkor eszembe jut hogy a bojlert fel kéne lőni. Utána már jó meleg ;) :(

Amúgy csak messzi. A teraszról láttam, még megvolt a tó, el nem lopták, de jobban nem néztem meg ;)

Link to comment
Megosztás:

Nah szép estéket!

Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o ))

Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D

Nagyon szívesen! ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.