Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 A adatlapon nem írják a váltót, egyszerűen azt, hogy 1.4-központis caravan 153Km/h, 5-ajtós, csapotseggű meg 165Km/h. még jo hogy az én caravanom 1.6 <_< De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen. Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 A kadettosok csináltak áttételes sebességszámolót... megtalálható a neten. A váltóáttételek szintén megtalálhatóak. Innentől csak agy kérdése, hogy megtaláljátok. Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 még jo hogy az én caravanom 1.6 <_< De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen. Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko: Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát. Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik. Nem is a végsebesség érdekel engem, hanem az hogy 140nél kevesebbet fog e pörögni a caravan, mint az 5 ajtós vagy sem. Kérdés az hogy jól emlékszem e az áttételek és a sebességek kapcsolatára, vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. :wacko: jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. ;) jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi :wacko: Akkor hülyeséget mondtam? Nem jellemző rám..... <_< :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Svájcban vótam, úgyh spóroltam a számládon. <_< :wacko: Maga egy ÚR kéremszépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Maga egy ÚR kéremszépen. Ez sajnos így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Ez sajnos így van. Én is sajnálom, de hát mit tegyek. :( :wacko: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Én is sajnálom, de hát mit tegyek. ;) :wacko: <_< Ne hívj, ha külföldön vagyok b+. :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Ne hívj, ha külföldön vagyok b+. <_< ;) Igazán nagy úriember akkor lennél vele, ha nem mennél külföldre amikor ő hív :wacko: A technikai részleteket, hogy vajon mikor akar hívni, azt érdekes lehet kidolgozni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Svájcban vótam, úgyh spóroltam a számládon. :( ;) A magadén spóroltál. ;) :o Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. <_< :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 A magadén spóroltál. ;) :o Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. :wacko: :( De az hogy hangzik mááá? <_< ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 De az hogy hangzik mááá? <_< :wacko: Ez igaz. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 A magadén spóroltál. ;) ;) Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. :wacko: :( Nekem van 250 Forint kapcsolási díjam, ha hívnak amikor kint vagyok Szlovákiában. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Tud valaki eladó ledes vagy fehér vagy más szinü mint a gyári kijelzöt (fordulatszám kilométer.......)_? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :) Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Egyéb kérdés? <_< :wacko: Milyen a víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... <_< Az kellett volna még... Így is csak 3 órát aludtam. 2-órával nem pihenem magam állóképesre, akkor még visszaborulok az ágyba :wacko: Milyen a víz? Ha már harmadszor mosok kezet hidegben, akkor eszembe jut hogy a bojlert fel kéne lőni. Utána már jó meleg ;) :( Amúgy csak messzi. A teraszról láttam, még megvolt a tó, el nem lopták, de jobban nem néztem meg ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D Nagyon szívesen! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Zoli, Toljál má még képeket <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Zoli, Toljál má még képeket <_< Miről? :wacko: Tessék. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Ennek milyen orra van ? :wacko: Az útról, mondjuk <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts