Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 A adatlapon nem írják a váltót, egyszerűen azt, hogy 1.4-központis caravan 153Km/h, 5-ajtós, csapotseggű meg 165Km/h. még jo hogy az én caravanom 1.6 <_< De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen. Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko:
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 A kadettosok csináltak áttételes sebességszámolót... megtalálható a neten. A váltóáttételek szintén megtalálhatóak. Innentől csak agy kérdése, hogy megtaláljátok. Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát.
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 még jo hogy az én caravanom 1.6 <_< De váltó végáttételtől is függ a kocsi végsebessége, de ha nem is a végseberssége, de az, hogy 140nél mennyit pörög, az már igen. Ha jol emlékszem, minnél közelebb van a szám az egyhez, annál nagyobb a végsebesség, persze megeshet, hogy pont fordítva van, mert nem jol emlékszem, de ezért kérdezem meg :wacko: Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik.
daykiller Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Oké, de ez csak egy dolog, a másik meg az, hogy tonnás bódéval iyen légellenállással ki tudja-e pörögni a moci magát. Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. <_<
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Az mindegy, annál is írja a különbséget a kasztnik között. Nekem pölö 100-nál pörög 2500-at, ha jól rémlik. Nem is a végsebesség érdekel engem, hanem az hogy 140nél kevesebbet fog e pörögni a caravan, mint az 5 ajtós vagy sem. Kérdés az hogy jól emlékszem e az áttételek és a sebességek kapcsolatára, vagy sem.
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. :wacko: jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi <_<
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy 374-essel többet tud-E menni. A válasz igen. Novy, mivel nekem is W374-es váltó van (csak F15-ös), így aszondom, hogy 140-es tempónál 3500 körül kéne pörögnie. Óra szerint. ;) jesz jesz jesz erre voltam kíváncsi köszi :wacko: Akkor hülyeséget mondtam? Nem jellemző rám..... <_< :(
yankee Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Svájcban vótam, úgyh spóroltam a számládon. <_< :wacko: Maga egy ÚR kéremszépen.
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Maga egy ÚR kéremszépen. Ez sajnos így van.
yankee Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Ez sajnos így van. Én is sajnálom, de hát mit tegyek. :( :wacko: <_<
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Én is sajnálom, de hát mit tegyek. ;) :wacko: <_< Ne hívj, ha külföldön vagyok b+. :( ;)
Novy Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Ne hívj, ha külföldön vagyok b+. <_< ;) Igazán nagy úriember akkor lennél vele, ha nem mennél külföldre amikor ő hív :wacko: A technikai részleteket, hogy vajon mikor akar hívni, azt érdekes lehet kidolgozni :(
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Svájcban vótam, úgyh spóroltam a számládon. :( ;) A magadén spóroltál. ;) :o Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. <_< :wacko:
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 A magadén spóroltál. ;) :o Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. :wacko: :( De az hogy hangzik mááá? <_< ;)
Tiv. Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 De az hogy hangzik mááá? <_< :wacko: Ez igaz. :(
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 A magadén spóroltál. ;) ;) Neki tökmindegy te hol vagy, ha hív. :wacko: :( Nekem van 250 Forint kapcsolási díjam, ha hívnak amikor kint vagyok Szlovákiában. <_<
Fopeltibi Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Tud valaki eladó ledes vagy fehér vagy más szinü mint a gyári kijelzöt (fordulatszám kilométer.......)_?
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :) Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... :D
öcsibácsi Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Egyéb kérdés? <_< :wacko: Milyen a víz?
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Bizonyám. Szar dolog az 3kor is... <_< Az kellett volna még... Így is csak 3 órát aludtam. 2-órával nem pihenem magam állóképesre, akkor még visszaborulok az ágyba :wacko: Milyen a víz? Ha már harmadszor mosok kezet hidegben, akkor eszembe jut hogy a bojlert fel kéne lőni. Utána már jó meleg ;) :( Amúgy csak messzi. A teraszról láttam, még megvolt a tó, el nem lopták, de jobban nem néztem meg ;)
FPepe Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nah szép estéket! Volt egy nap "kényszernyaralásom". Szombat délután le-majd szétkaptuk az önindítót. A lényeg annyi belőle, hogy a másfél éve "felújított"ként vett önindítómban, a műanyag fogaskoszorú ami a házban van belül, ropira volt törve, a fogaskerekek szorították neki a háznak belülről, csak ezért volt még a helyén. A motor szénkeféi f.ssá voltak kopva. Az egyik annyira, hogy elfogyott a szénkefe, és már a réz drótot nyomta a forgórésznek a rugó, ami körbe gyönyörűen beleépült a forgórészbe, ahogy darálódott, és kb 20 zárlatos cikk volt a forgórészen. Gyakorlatilag, a mágnesen, és a behúzó-részen kívül nincs jó pontja ennek a sz.rnak. :wacko: Képeket majd később dobok, mert fater fényképezőjével csináltam, és most nincs nálam. Este 6 körül felhívtam a debreceni srácokat, hogy van -é önindítójuk, és mikor mennek Pestre legközelebb. Volt neki több is, és ma reggel (igaz, hajnali 4-kor... :o ) jöttek a Balatonhoz. Mondtam hogy akkor a Velencei tónál, dobódjanak le a pályáról, és ott tali. Zafirával elmentem érte, még reggel feldobtuk. (deqrvahidegvanhajnalbaakocsialattabetonon ;) ) Pörög mint az atom, és több olyan zörgés is megszűnt amiről régebben nem is gondoltam volna hogy az önindító lehet :D Persze hogy valami jó is legyen benne, még éjszaka, kicsit megborult aggyal visszaraktam az akksit, fordítva ;) :( reggel meg nem néztem rá, csak feltoltam a sarukat, és csodálkoztam :) Mindegy... a generátorom túlélte. Hazafelé tűnt fel, hogy ha nincs világításom, akkor nem megy a TID. Ha pedig beállítom, és lekapcsolom a lámpát, akkor elfelejti az órát. Pepe rá se nézett és igaza lett... kilőtt egy biztit, amin rajta van, a TID, a rádió, a belső világítás, meg még a fac tudja hogy mi. Kaptam tőle egy marék biztit, úgyhogy már az is rendben van. Köszi szépen, meg a KV-t is) :) Este még elugrottam egy ágyért, amit földobtunk a tetejére. (kaptam egy franciaágyat, csak el kellett hozni <_< ) ((meg föl a harmadikra :D :D :o )) Mindegy. Itthon vagyok, mostmár pöcröf a gép, majd egy olajdekli tömítést, meg egy szelepfedél-tömítést kell dobni bele, és akkor már olaj sem lesz motoron kívül. Nah.. ennyi volt a hétvégém. Egyéb kérdés? :P :D Nagyon szívesen! ;)
spzoli Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Zoli, Toljál má még képeket <_< Miről? :wacko: Tessék. :(
mélykék76 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Ennek milyen orra van ? :wacko: Az útról, mondjuk <_<
Recommended Posts